ik heb altijd gelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...

ach, ik vergeet zelfs zonder alcohol van allesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik lees nu ff terug en hij heeft gelijk. Ik heb ook geappt dat ik al goed aangeschoten was dus...

Ik nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, ik vergeet zelfs zonder alcohol van alles

quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:02 schreef dawg het volgende:
[..]
ja jawel, dat dan weer wel. toch knap, dat loopje de hele tijd, die blikken, dat eeuwige sigaretje in dat ding. erg goede acteur.

Proost.quote:

Ja, geniaal man. Mijn Duitse maat (Elvis) en ik kwamen deze Nimwegers in een tent met carnaval tegen, Maastricht.quote:

quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, geniaal man. Mijn Duitse maat (Elvis) en ik kwamen deze Nimwegers in een tent met carnaval tegen, Maastricht.
Zij aan het bier en zeiden; zondag doen we pillen.
Ik zei; we hebben nu ieder een halfje op.
"Johnny Depp" reageerde als gonzo op een mix van wiet en acid.

Dat was een goeie date. Een conservatieve overwerkte schone overtuigen met koken en sfeerverlichting. En goeie gesprekken. Een zeldzaam lief smsje achteraf; "muchas gracias, estuvo deliciosa, un beso".quote:Op vrijdag 6 juli 2012 04:15 schreef El_Matador het volgende:
Klaarwakker. Kaarsjes aan, muziek geselecteerd, eten voorbereid.
Laat het dansmeisje maar komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |