Hij gaat wel vreemd he? Heel vreemd zelfs.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niks mis mee TS. Maak je geen zorgen. Jij wilt toch ook graag door een kerel gepakt worden? En jij houdt ook nog van je vriend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga met hem aan tafel zitten en bespreek het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(Vraag in de spoiler.)
en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil makenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ja, misschien een beetje heftig voor TS.
Je moest eens weten hoeveel kerels weleens stiekem een slipje of een rokje van hun vrouw aantrekken en zichzelf dan op hun billen slaan.quote:
Daarom ook in een spoiler, niet dat het veel zin heeft maar toch. Weet iemand wie ik bedoel?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil maken
ik snap dat het een schok is maar er zijn vast meer mannen die dat doen hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
Voor de lolbroeken onder ons, achja als je het niet laten kan met de grapjes.
Je weet niet of TS en haar vriend samen vieze dingen doenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef eleusis het volgende:
Wat moet je doen? Kerel dumpen en een SOA-test doen...
Als je dit pikt, dan vraag ik me af waar je grenzen WEL liggen. Je een jaar structureel laten voorliegen en ook nog risico's op een druipkut lopen.
Wat is je hulpvraag?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
Voor de lolbroeken onder ons, achja als je het niet laten kan met de grapjes.
Want iemand die bi/homo is, is geen echte vent?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik moest stiekem eigenlijk wel een beetje lachen. Ts als dit serieus is dump hem gewoon en zoek inderdaad een echte vent, ook die SOA test is wel een aanradar.
Man, iemand die liegt, jaar totaal anders voordoet en (zelfs oppervlakkig) vreemdgaat? Sorry als dat niet past in je straatje en antwoord is jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Want iemand die bi/homo is, is geen echte vent?
als je behoefte hebt om af en toe als bottom misbruikt te worden. dan zit je in een monogame relatie met een vrouw toch niet goed lijkt me.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
Een jaar lang achter je rug om vreemd gaan, tjee, dat is niet mals.
Weet niet of ik daar overheen zou kunnen stappen.
Zou gelijk met hem praten, het belangerijkste is of hij het wel veilig heeft gedaan, maar zou alsnog gelijk een uitgebreide soa test gaan doen.
Ik vind het evt biseksueel zijn trouwens helemaal geen smoes om dan maar vreemd te kunnen gaan of recht te hebben op een afspraak waarbij hij ook met de eigen sekse wat mag doen, de geaardheid staat los van de keuze monogaam of niet.
Ook dan geld dat als je anders dan monogaam wil dat je dat moet bespreken en dat dan beide een keuze kunnen maken wat ze willen voor zichzelf. Maar een biseksueel kan heel prima gewoon monogaam zijn, het is niet zo dat je beide nodig hebt, maar dat je kan kiezen uit beide geslachten.
Dat kan. De reden dat ik begin over homoseksualiteit is dat het best weleens zo zijn kunnen zijn dat hij homo blijkt te zijn en dan hebben ze naast het vreemdgaan nog een relatieprobleem. Daar moet TS rekening mee houden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef AntiChrist het volgende:
hij kan ook gewoon volop biseksueel zijn
veel mensen op bijv: bullchat of iets dergelijks zijn gewoon getrouwd incl. kinderen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat kan. De reden dat ik begin over homoseksualiteit is dat het best weleens zo zijn kunnen zijn dat hij homo blijkt te zijn en dan hebben ze naast het vreemdgaan nog een relatieprobleem. Daar moet TS rekening mee houden.
Ben je zelf biseksueel? Ik denk namelijk, serieus, een zekere frustratie op te merken in jouw reactie op mijn 'voorstel' dat hij mogelijk homoseksueel is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
veel mensen op bijv: bullchat of iets dergelijks zijn gewoon getrouwd incl. kinderen.
denk dat de hoeveelheid biseksuelen onder mannen nogal wordt onderschat.
een frustratie ? nee hoor ik opper alleen maar dat hij ook gewoon BI kan zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ben je zelf biseksueel? Ik denk namelijk, serieus, een zekere frustratie op te merken in jouw reactie op mijn 'voorstel' dat hij mogelijk homoseksueel is.
Je kan ook aan je vrouw vragen je met een voorbind te misbruiken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als je behoefte hebt om af en toe als bottom misbruikt te worden. dan zit je in een monogame relatie met een vrouw toch niet goed lijkt me.
Als jij het zegt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:52 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
een frustratie ? nee hoor ik opper alleen maar dat hij ook gewoon BI kan zijn.
ja dat kan maar haal je daar dan je behoefte uit ? lijkt me dat de behoefte meer is dan alleen iets in je reetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan ook aan je vrouw vragen je met een voorbind te misbruiken.
Of je kan zeggen, dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie waarin ik wel af en toe dat kan doen, dan speel je open kaart en hoop je dat de ander daar ook ok mee is, is dat niet zo dan moet je een ander zoeken.
Maar biseksualiteit, of andere behoeften zijn geen smoes voor vreemdgaan en ook geen recht dat je moet krijgen, de keuze monogaam of niet staat daar los van.
Dit.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan ook aan je vrouw vragen je met een voorbind te misbruiken.
Of je kan zeggen, dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie waarin ik wel af en toe dat kan doen, dan speel je open kaart en hoop je dat de ander daar ook ok mee is, is dat niet zo dan moet je een ander zoeken.
Maar biseksualiteit, of andere behoeften zijn geen smoes voor vreemdgaan en ook geen recht dat je moet krijgen, de keuze monogaam of niet staat daar los van.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
conclusie: uitmaken en SOA test !
Het kan dat die behoefte niet aansluit bij wat je van je partner kan krijgen, maar dan moet je open kaart spelen en de ander de mogelijkheid geven te kiezen of ze daarin mee willen of niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ja dat kan maar haal je daar dan je behoefte uit ? lijkt me dat de behoefte meer is dan alleen iets in je reeten nee ik spreek niet uit ervaring.
voor de rest verdedig ik ook de vriend van TS niet je bent gewoon een lul als je het op deze manier doet.
juist!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
conclusie: uitmaken en SOA test !
Ohja.. want als je intuïtie (in dit geval terecht) zegt dat er iets niet klopt moet je daar natuurlijk totaal geen gehoor aan geven....quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat je moet doen? Uit z'n privémail blijven.
Het lijk mij in elk geval niet gezond van die vriend. Hij heeft een probleem waar jullie samen aan moeten werken, of jullie moeten er mee stoppen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
tja het liegen is niet netjes en vreemdgaan ook niet maar verder moet ie het toch zelf weten?
paar dingen die jullie dan denk ik moeten bepalen
kan hij zonder leven in het geval dat jij er niet voor open staat dat ie af en toe een uitstapje maakt?
kun jij er mee leven dat ie af en toe een uitstapje maakt?
als het antwoord op allebei nee is dan kunnen jullie beter uit elkaar gaan
is het op een van beide ja dan zie ik geen probleem verder
Hoe gewoon is het nou om getrouwd te zijn en je dan door andere mannen in je kont te laten beulen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
veel mensen op bijv: bullchat of iets dergelijks zijn gewoon getrouwd incl. kinderen.
denk dat de hoeveelheid biseksuelen onder mannen nogal wordt onderschat.
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe gewoon is het nou om getrouwd te zijn en je dan door andere mannen in je kont te laten beulen?
hij mag zich prima in zijn kont laten beulen, maar had dat aan TS moeten melden, zodat zij zelf kon beslissen of ze dat prima vond in hun relatie. Ze had dan in ieder geval condooms en een SOA test kunnen afdwingen. Nu is TS besmet geraakt met weet ik wat voor ziektes en de risico;s op HIV e.d. barebackers zoals de vriend van ts lopen enorme risico's! Volgens mij zijn hier zelfs al eens rechtszaken over geweest, als iemand bewust zulke risico's loopt en de partner niet inlicht, kun je hem poging tot zware mishandeling ten laste brengen, een misdrijf. Ik vind het onvergefelijk wat de partner van TS heeft gedaan!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Hoe gewoon is het nou om getrouwd te zijn en je dan door andere mannen in je kont te laten beulen?
En van het feit dat hij vreemd is gegaan vind je....?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef happyliving het volgende:
Kijken of je er mee kan leven dat hij dat zo af en toe zou doen. (safe uiteraard )
Heel veel mannen die op de chat zitten voor mannensex zijn getrouwd en geld ook voor parkeerplaatsen.
Als je hier niet mee kan leven dan een einde maken aan de relatie, want anders gaat hij dat toch weer stiekum doen dat is een ding wat zeker is.
Of als je ruimdenkend bent er een bi trio van maken dan is het probleem ook opgelost.
( dit laatste doen wij hier ook af en toe)
Succes met je beslissing want die zul je toch zelf moeten maken.
Vreemd gaan is natuurlijk nooit goed zeker niet op de manier zoals dit is gegaan het kan je een keer overkomen, maar stelselmatig vind ik een ander iets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
En van het feit dat hij vreemd is gegaan vind je....?
Houd maar op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef happyliving het volgende:
[..]
Vreemd gaan is natuurlijk nooit goed zeker niet op de manier zoals dit is gegaan het kan je een keer overkomen, maar stelselmatig vind ik een ander iets.
Dat zou dus ook veel zwaarder wegen als het feit dat die bi is.
Nee, je hoort gewoon uit iemand zijn privézaken te blijven. Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Ohja.. want als je intuïtie (in dit geval terecht) zegt dat er iets niet klopt moet je daar natuurlijk totaal geen gehoor aan geven....
Onzin.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, je hoort gewoon uit iemand zijn privézaken te blijven. Wat niet weet, wat niet deert.
Een open relatie is een halve relatie en dus geen relatie.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef Mylene het volgende:
Misschien een open relatie overwegen als je met hem verder wilt gaan.
Nee dat zijn faggots.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Sterker nog je moet heel zeker van je liefde voor elkaar zijn om te kunnen accepteren dat je partner ook wel eens iets stouts met iemand anders doet.quote:Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Een open relatie is een halve relatie en dus geen relatie.
quote:
dit inderdaad, leren mensen dat nou nooit dat je je neus niet in prive zaken moet duwen. Hoe nieuwsgierig je ook bent. Het is afschuwelijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Wat je moet doen? Uit z'n privémail blijven.
Onzin.quote:Op zondag 22 juli 2012 06:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
dit inderdaad, leren mensen dat nou nooit dat je je neus niet in prive zaken moet duwen. Hoe nieuwsgierig je ook bent. Het is afschuwelijk.
het getuigt iig van veel lef, wat vaak ook met mannelijkheid geassocieerd wordt..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |