abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113823058
Sinds 2 weken geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend al een jaar contact heeft met verschillende mannen. Hij heeft dit contact via homo websites en heeft hier ook een eigen profiel. Hij heeft een prive email adres aangemaakt om in contact met hun te komen. Hij vraagt welke mannen hem graag zou willen misbruiken. Hij noemt zichzelf een bottom en vraagt naar een top. Zoals ik het intepreteer is dat hij graag genomen wilt worden door mannen en niet zelf 'aan de slag'
Hij vindt het ook leuk om vrouwen lingerie aan te doen wanneer hij afspreekt met de mannen. Met sommige mannen heeft hij meerdere malen het bed gedeeld met sommige slechts een chat/e-mail verkeer.
Hij wil altijd degene zijn die 'de vrouw is' en wil graag gespankt/vastgebonden worden.
Ze spreken af bij hem thuis, openbare toileten en parkeerplaatsen.

Ik ben er helemaal kapot van en weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft mij al een jaar voorgelogen (wellicht is het nog wel langer , maar voor zover ik kan zien aan het e-mail verkeer was hij vorig jaar begonnen)

Zijn hier mensen die vaker dit gehoord hebben?
Graag jullie reactie
x
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:13:13 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113823093
Wat je moet doen? Uit z'n privémail blijven.
pi_113823260
Dit is geen troll maar echt! Ik ben echt radeloos! Ik heb me ook aangemeld bij een psycholoog om dit te besprek, kan het zelf nog amper geloven maar het is echt waar
x
pi_113823465
tja het liegen is niet netjes en vreemdgaan ook niet maar verder moet ie het toch zelf weten?

paar dingen die jullie dan denk ik moeten bepalen
kan hij zonder leven in het geval dat jij er niet voor open staat dat ie af en toe een uitstapje maakt?
kun jij er mee leven dat ie af en toe een uitstapje maakt?
als het antwoord op allebei nee is dan kunnen jullie beter uit elkaar gaan
is het op een van beide ja dan zie ik geen probleem verder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113823499
Waarom zeg je het hier, zeg het tegen hem, misschien is hij biseksueel of heeft hij onbevredigde fantasieën weet jij veel.
pi_113823552
Niks mis mee TS. Maak je geen zorgen. Jij wilt toch ook graag door een kerel gepakt worden? En jij houdt ook nog van je vriend?
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator donderdag 5 juli 2012 @ 21:23:15 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_113823583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niks mis mee TS. Maak je geen zorgen. Jij wilt toch ook graag door een kerel gepakt worden? En jij houdt ook nog van je vriend?
Hij gaat wel vreemd he? Heel vreemd zelfs.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_113823618
Ga met hem aan tafel zitten en bespreek het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:24:18 #9
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_113823633
Ik moet zeggen dat ik iemand ken die exact hetzelfde heeft meegemaakt. Beste wat je kan doen is hem dumpen en gewoon een echte vent zoeken.
Narcist
pi_113823702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga met hem aan tafel zitten en bespreek het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:? :? (Vraag in de spoiler.)
pi_113823829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

:? :? (Vraag in de spoiler.)
Ja, misschien een beetje heftig voor TS.
pi_113823889
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja, misschien een beetje heftig voor TS.
en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113823894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Magistic het volgende:

[..]

Nee.
Je moest eens weten hoeveel kerels weleens stiekem een slipje of een rokje van hun vrouw aantrekken en zichzelf dan op hun billen slaan.
pi_113823967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil maken
Daarom ook in een spoiler, niet dat het veel zin heeft maar toch. Weet iemand wie ik bedoel?
pi_113824003
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
Voor de lolbroeken onder ons, achja als je het niet laten kan met de grapjes.
x
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:32:26 #16
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113824070
Heb je dit al met je vriend besproken? Ik zou dat eigenlijk eerst doen.

Waar je achter bent gekomen is inderdaad erg schokkend, ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Maar toch even je koppie erbij houden en bedenken of je nog wel verder wilt gaan met de relatie. Wil je dat, probeer dan tot een overeenstemming te komen. Ik weet niet of dergelijke acties een plaats hebben in jullie relatie. Zo niet, dan ben ik ook bang dat je vriend het niet op zal geven of desnoods verder gaat met dit stiekem te doen.

Maar praat er met hem over. Dat is belangrijker dan een psycholoog.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:34:45 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113824169
Wat moet je doen? Kerel dumpen en een SOA-test doen...

Als je dit pikt, dan vraag ik me af waar je grenzen WEL liggen. Je een jaar structureel laten voorliegen en ook nog risico's op een druipkut lopen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113824183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
ik snap dat het een schok is maar er zijn vast meer mannen die dat doen hoor
(hoewel waarschijnlijk in een iets andere relatie vorm... ik denk dat er een kleinere groep is die er over liegt en vreemd gaat... ik denk dat het grootste gedeelte dat van zich zelf weet dat ze dat leuk vinden een seksueel open partner zoekt omdat ze zelf ook wat kinky zijn)
en ik denk niet dat dit het type forum is waarbij een man gaat zeggen dat ze dat doen
ik zou op zoek gaan naar een meer kinky forum? die zijn er vast en daar zitten mensen die dit soort dingen op een manier hebben kunnen vorm geven die voor hun beide werkt

maar waarom wil je zo graag iemand spreken die er ervaring mee heeft?
want het maakt niet uit wat andere er mee doen, het gaat er om wat jij er mee wil doen
ik denk dat de twee eerdere vragen die ik poste iets zijn die jullie samen moeten beantwoorden en dan vanuit daar pas verder denken
maar ik zou me als ik jou was eerst even op jezelf focussen en wat jij wil (want niet om lullig te doen maar dat heeft je vriend ook gedaan door op deze manier met de relatie tussen jullie en zijn behoeften daar buiten om te gaan)

jeetje wat een lang en constructief antwoord (al zeg ik het zelf) in een topic wat vast een troll topic gaat worden omdat niemand het serieus durft te nemen
ik ben trots op mezelf O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:38:22 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_113824354
Ik heb ook zo;n vriend gehad. Toen ik erachter kwam en hij er niet over wilde praten ( ik zou hem die mannenseks best gegund hebben, als we er afspraken over hadden kunnen maken) , heb ik hem buiten gezet en me laten testen. Hij was behalve bottom ook van de bareback en jawel, ik had dus mooi een vette SOA.

Kun je hem seks laten hebben met mannen? Zo niet: verkering uitmaken, want dit stopt niet.

Sterkte meid.
Prrrrr
pi_113824410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef eleusis het volgende:
Wat moet je doen? Kerel dumpen en een SOA-test doen...

Als je dit pikt, dan vraag ik me af waar je grenzen WEL liggen. Je een jaar structureel laten voorliegen en ook nog risico's op een druipkut lopen.
Je weet niet of TS en haar vriend samen vieze dingen doen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:01:37 #21
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_113832002
ik moest stiekem eigenlijk wel een beetje lachen. Ts als dit serieus is dump hem gewoon en zoek inderdaad een echte vent, ook die SOA test is wel een aanradar.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:04:52 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113832169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Wat is je hulpvraag?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:50:23 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113834369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik moest stiekem eigenlijk wel een beetje lachen. Ts als dit serieus is dump hem gewoon en zoek inderdaad een echte vent, ook die SOA test is wel een aanradar.
Want iemand die bi/homo is, is geen echte vent?
pi_113834482
Vreemdgaan 3.0

Sterkte TS
pi_113834834
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Man, iemand die liegt, jaar totaal anders voordoet en (zelfs oppervlakkig) vreemdgaat? Sorry als dat niet past in je straatje en antwoord is ja
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:30:31 #26
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113841401
ik zal wel even een SOA testje gaan doen!
daarnaast je vriend confronteren en daar je conclusies uit trekken.
dat je vriend deze behoefte's heeft is op zich niet vreemd er zijn veel mannen in dat circuit.
wat wel vreemd is dat hij jou er niks van verteld en evt. jou in "gevaar" brengt met zijn seksuele uitspattingen. ik hoop voor je dat het geen barebacker is.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:00:31 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_113842289
Doe als de sodemieter een SAO test
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:14:58 #28
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_113842772
conclusie: uitmaken en SOA test !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:22:20 #29
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113843033
Hoe kijk je tegen een eventuele toekomst samen aan?

Ik zou hem dumpen... Hij heeft je sowieso bedrogen en het zou me niet verbazen als hij daarnaast gewoon volop homoseksueel bleek te zijn.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:28:53 #30
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113843289
hij kan ook gewoon volop biseksueel zijn ;)
blijft een moelijk iets hij heeft je wel bedrogen en in "gevaar" gebracht.
als je je daar overheen kan zetten en kan accepteren dat hij deze behoefte heeft dan is er misschien nog een toekomst samen. zo niet zou ik hem dumpen die behoefte is geen keuze namelijk.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:30:33 #31
37769 erodome
Zweefteef
pi_113843359
Een jaar lang achter je rug om vreemd gaan, tjee, dat is niet mals.
Weet niet of ik daar overheen zou kunnen stappen.

Zou gelijk met hem praten, het belangerijkste is of hij het wel veilig heeft gedaan, maar zou alsnog gelijk een uitgebreide soa test gaan doen.

Ik vind het evt biseksueel zijn trouwens helemaal geen smoes om dan maar vreemd te kunnen gaan of recht te hebben op een afspraak waarbij hij ook met de eigen sekse wat mag doen, de geaardheid staat los van de keuze monogaam of niet.
Ook dan geld dat als je anders dan monogaam wil dat je dat moet bespreken en dat dan beide een keuze kunnen maken wat ze willen voor zichzelf. Maar een biseksueel kan heel prima gewoon monogaam zijn, het is niet zo dat je beide nodig hebt, maar dat je kan kiezen uit beide geslachten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:32:55 #32
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113843437
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
Een jaar lang achter je rug om vreemd gaan, tjee, dat is niet mals.
Weet niet of ik daar overheen zou kunnen stappen.

Zou gelijk met hem praten, het belangerijkste is of hij het wel veilig heeft gedaan, maar zou alsnog gelijk een uitgebreide soa test gaan doen.

Ik vind het evt biseksueel zijn trouwens helemaal geen smoes om dan maar vreemd te kunnen gaan of recht te hebben op een afspraak waarbij hij ook met de eigen sekse wat mag doen, de geaardheid staat los van de keuze monogaam of niet.
Ook dan geld dat als je anders dan monogaam wil dat je dat moet bespreken en dat dan beide een keuze kunnen maken wat ze willen voor zichzelf. Maar een biseksueel kan heel prima gewoon monogaam zijn, het is niet zo dat je beide nodig hebt, maar dat je kan kiezen uit beide geslachten.
als je behoefte hebt om af en toe als bottom misbruikt te worden. dan zit je in een monogame relatie met een vrouw toch niet goed lijkt me.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:33:38 #33
351921 CruellaDeVil
pi_113843471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:28 schreef AntiChrist het volgende:
hij kan ook gewoon volop biseksueel zijn ;)
Dat kan. De reden dat ik begin over homoseksualiteit is dat het best weleens zo zijn kunnen zijn dat hij homo blijkt te zijn en dan hebben ze naast het vreemdgaan nog een relatieprobleem. Daar moet TS rekening mee houden.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:34:59 #34
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113843518
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Dat kan. De reden dat ik begin over homoseksualiteit is dat het best weleens zo zijn kunnen zijn dat hij homo blijkt te zijn en dan hebben ze naast het vreemdgaan nog een relatieprobleem. Daar moet TS rekening mee houden.
veel mensen op bijv: bullchat of iets dergelijks zijn gewoon getrouwd incl. kinderen.
denk dat de hoeveelheid biseksuelen onder mannen nogal wordt onderschat.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:37:44 #35
351921 CruellaDeVil
pi_113843618
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

veel mensen op bijv: bullchat of iets dergelijks zijn gewoon getrouwd incl. kinderen.
Ben je zelf biseksueel? Ik denk namelijk, serieus, een zekere frustratie op te merken in jouw reactie op mijn 'voorstel' dat hij mogelijk homoseksueel is.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:52:57 #36
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113844187
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ben je zelf biseksueel? Ik denk namelijk, serieus, een zekere frustratie op te merken in jouw reactie op mijn 'voorstel' dat hij mogelijk homoseksueel is.
een frustratie ? nee hoor ik opper alleen maar dat hij ook gewoon BI kan zijn.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:53:58 #37
37769 erodome
Zweefteef
pi_113844232
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:32 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

als je behoefte hebt om af en toe als bottom misbruikt te worden. dan zit je in een monogame relatie met een vrouw toch niet goed lijkt me.
Je kan ook aan je vrouw vragen je met een voorbind te misbruiken.
Of je kan zeggen, dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie waarin ik wel af en toe dat kan doen, dan speel je open kaart en hoop je dat de ander daar ook ok mee is, is dat niet zo dan moet je een ander zoeken.

Maar biseksualiteit, of andere behoeften zijn geen smoes voor vreemdgaan en ook geen recht dat je moet krijgen, de keuze monogaam of niet staat daar los van.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:55:45 #38
351921 CruellaDeVil
pi_113844300
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:52 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

een frustratie ? nee hoor ik opper alleen maar dat hij ook gewoon BI kan zijn.
Als jij het zegt.
Veel plezier op bullchat. :P
pi_113844309
Koop een voorbinddildo dan kunnen jullie de relatie voortzetten.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:59:31 #40
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113844449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Of je kan zeggen, dit is niet wat ik wil, ik wil een relatie waarin ik wel af en toe dat kan doen, dan speel je open kaart en hoop je dat de ander daar ook ok mee is, is dat niet zo dan moet je een ander zoeken.

Maar biseksualiteit, of andere behoeften zijn geen smoes voor vreemdgaan en ook geen recht dat je moet krijgen, de keuze monogaam of niet staat daar los van.
ja dat kan maar haal je daar dan je behoefte uit ? lijkt me dat de behoefte meer is dan alleen iets in je reet ;) en nee ik spreek niet uit ervaring.

voor de rest verdedig ik ook de vriend van TS niet je bent gewoon een lul als je het op deze manier doet.
pi_113844534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:53 schreef erodome het volgende:

[..]

Dit.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113844603
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:25:48 #43
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_113845409
Loopt de pus al langs je benen naar beneden, of valt het nog mee?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:08:27 #44
37769 erodome
Zweefteef
pi_113847049
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ja dat kan maar haal je daar dan je behoefte uit ? lijkt me dat de behoefte meer is dan alleen iets in je reet ;) en nee ik spreek niet uit ervaring.

voor de rest verdedig ik ook de vriend van TS niet je bent gewoon een lul als je het op deze manier doet.
Het kan dat die behoefte niet aansluit bij wat je van je partner kan krijgen, maar dan moet je open kaart spelen en de ander de mogelijkheid geven te kiezen of ze daarin mee willen of niet.
Wil je perse bij je partner blijven dan zal je je daaraan aan moeten passen en moeten leven met iets wat je wil niet krijgen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:18:45 #45
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_113847470
quote:

[..]

juist!
  vrijdag 6 juli 2012 @ 13:47:02 #46
27929 piere
doe mij maar bier
pi_113848635
Echt nasty dit. dat je nog denkt over doorgaan met die dude...
Misschien eens een keertje met hem meegaan? :')
fok you ja!
pi_113849005
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:53:39 #48
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_113851563
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef kwiwi het volgende:
Ohja.. want als je intuïtie (in dit geval terecht) zegt dat er iets niet klopt moet je daar natuurlijk totaal geen gehoor aan geven....

:')
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:54:55 #49
371032 GoedeVraag
pi_113851629
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
tja het liegen is niet netjes en vreemdgaan ook niet maar verder moet ie het toch zelf weten?

paar dingen die jullie dan denk ik moeten bepalen
kan hij zonder leven in het geval dat jij er niet voor open staat dat ie af en toe een uitstapje maakt?
kun jij er mee leven dat ie af en toe een uitstapje maakt?
als het antwoord op allebei nee is dan kunnen jullie beter uit elkaar gaan
is het op een van beide ja dan zie ik geen probleem verder
Het lijk mij in elk geval niet gezond van die vriend. Hij heeft een probleem waar jullie samen aan moeten werken, of jullie moeten er mee stoppen.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 14:56:47 #50
371032 GoedeVraag
pi_113851720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:34 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

Hoe gewoon is het nou om getrouwd te zijn en je dan door andere mannen in je kont te laten beulen?

vrijdag 6 juli 2012 @ 15:39:57 #51
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113853772
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Hoe gewoon is het nou om getrouwd te zijn en je dan door andere mannen in je kont te laten beulen?

daar heb je gelijk in :P
  vrijdag 6 juli 2012 @ 17:11:06 #52
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_113858303
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:56 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

hij mag zich prima in zijn kont laten beulen, maar had dat aan TS moeten melden, zodat zij zelf kon beslissen of ze dat prima vond in hun relatie. Ze had dan in ieder geval condooms en een SOA test kunnen afdwingen. Nu is TS besmet geraakt met weet ik wat voor ziektes en de risico;s op HIV e.d. barebackers zoals de vriend van ts lopen enorme risico's! Volgens mij zijn hier zelfs al eens rechtszaken over geweest, als iemand bewust zulke risico's loopt en de partner niet inlicht, kun je hem poging tot zware mishandeling ten laste brengen, een misdrijf. Ik vind het onvergefelijk wat de partner van TS heeft gedaan!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_113861479
Kijken of je er mee kan leven dat hij dat zo af en toe zou doen. (safe uiteraard )
Heel veel mannen die op de chat zitten voor mannensex zijn getrouwd en geld ook voor parkeerplaatsen.

Als je hier niet mee kan leven dan een einde maken aan de relatie, want anders gaat hij dat toch weer stiekum doen dat is een ding wat zeker is.
Of als je ruimdenkend bent er een bi trio van maken dan is het probleem ook opgelost.
( dit laatste doen wij hier ook af en toe)

Succes met je beslissing want die zul je toch zelf moeten maken.
Hou van heerlijk genieten
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:03:33 #54
351921 CruellaDeVil
pi_113862124
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef happyliving het volgende:
Kijken of je er mee kan leven dat hij dat zo af en toe zou doen. (safe uiteraard )
Heel veel mannen die op de chat zitten voor mannensex zijn getrouwd en geld ook voor parkeerplaatsen.

Als je hier niet mee kan leven dan een einde maken aan de relatie, want anders gaat hij dat toch weer stiekum doen dat is een ding wat zeker is.
Of als je ruimdenkend bent er een bi trio van maken dan is het probleem ook opgelost.
( dit laatste doen wij hier ook af en toe)

Succes met je beslissing want die zul je toch zelf moeten maken.
En van het feit dat hij vreemd is gegaan vind je....?
pi_113862415
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

En van het feit dat hij vreemd is gegaan vind je....?
Vreemd gaan is natuurlijk nooit goed zeker niet op de manier zoals dit is gegaan het kan je een keer overkomen, maar stelselmatig vind ik een ander iets.

Dat zou dus ook veel zwaarder wegen als het feit dat die bi is.
Hou van heerlijk genieten
  vrijdag 6 juli 2012 @ 19:40:36 #56
351921 CruellaDeVil
pi_113863525
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 19:10 schreef happyliving het volgende:

[..]

Vreemd gaan is natuurlijk nooit goed zeker niet op de manier zoals dit is gegaan het kan je een keer overkomen, maar stelselmatig vind ik een ander iets.

Dat zou dus ook veel zwaarder wegen als het feit dat die bi is.
Houd maar op. :')
pi_113883446
neuk hem met een voorbinddildo en dan uitmaken
  zaterdag 7 juli 2012 @ 16:58:33 #58
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_113895453
dit is wel een scenario dat nogal veel meiden overkomt valt me op de laatste tijd, het lijkt erop dat steeds meer kerels het nodig vinden zich in de kont laten beulen. Er zullen ook best lotgenotencontact groepen zijn, is misschien ook iets! Wellicht heeft het ook iets te maken met het feit dat meiden steeds vaker op homo achtige types vallen (verzorgenden)
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 7 juli 2012 @ 19:41:55 #59
16715 Mylene
*schatje*
pi_113900851
Misschien een open relatie overwegen als je met hem verder wilt gaan.
pi_114139303
ik moet zeggen dat ik vind dat de meeste mensen nogal blasé reageren. Alsof vreemdgaan de normaalste zaak van de wereld is (wat het misschien wel is, maar dit maakt niet minder ergnstig) en niet gewoon met een vrouw maar met een vent in een ietwat genante manier.

Iedereen heeft "wel eens fantasiën maar om deze fantasiën in daden te vertolken is een compleet andere situatie. Bovendien zet hij de gezondheid van zijn vriendin (achter haar rug om om) op het spel. Het risico op HIV is vele malen groter onder homoseksuelen.

Mijn advies zou luiden hem hier mee te confroteren en hem te vragen waar hij mee bezig is, mits je hem kan vergeven uiteraard. Verder zou ik een soatest ondergaan. Als mij zoiets zou overkomen zou ik niet meer verder kunnen met mijn vriend.
pi_114201383
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Ohja.. want als je intuïtie (in dit geval terecht) zegt dat er iets niet klopt moet je daar natuurlijk totaal geen gehoor aan geven....

Nee, je hoort gewoon uit iemand zijn privézaken te blijven. Wat niet weet, wat niet deert.

Verder gewoon uitmaken en doorgaan met je leven TS.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:33:30 #62
371032 GoedeVraag
pi_114230425
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 18:22 schreef Trollscience het volgende:

[..]

Nee, je hoort gewoon uit iemand zijn privézaken te blijven. Wat niet weet, wat niet deert.
Onzin.

Je kunt intuïtief aanvoelen dat er iets niet juist is, en die signalen moet je niet negeren. Als je samen in een relatie - en zeker een huwelijk - zit moet je elkaar helpen en daar hoort het volgen van je intuïtie bij.

Natuurlijk kan je eerst vragen of er wat is etc, maar het aanhouden van keiharde principes zoals jij voorstelt is onzin. In iemands mail kijken is zeker niet lichtzinnig, maar om het volledig uit te sluiten gaat ook ver. Er kunnen best andere zaken zijn die zwaarder wegen.
  zondag 15 juli 2012 @ 15:33:58 #63
371032 GoedeVraag
pi_114230443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 19:41 schreef Mylene het volgende:
Misschien een open relatie overwegen als je met hem verder wilt gaan.
Een open relatie is een halve relatie en dus geen relatie.
pi_114230916
Je bent hem waarschijnlijk toch al kwijt. Als hij lef heeft zal hij jou dumpen en voor een man gaan of anders zal hij zich verbergen achter jou en altijd iets missen en dan telkens stiekem op gaytocht gaan.
Kortom dumpen, want je zult altijd de verliezer zijn.
pi_114237767
pfffffff nie moeilijk doen. Dumpen die gast. geloof me ik ken ze. dudes die sex hebben met guys terwijl ze getrouwd zijn (en ik meen het als ik zeg dat ik ze echt ken) Die gasten zijn niet hetro maar bi en zullen er nooit mee kunnen stoppen. Misschien wel ff-tjes als je ze ermee confronteerd, maar uiteindelijk zijn ze bi en gaan ze voor mannen sex. dus dumpen die hap
Have a fucking nice day
pi_114281360
nog nieuws TS?
  maandag 16 juli 2012 @ 19:33:04 #67
288654 Dorstlessend
Lest de Dorst
pi_114282451
Ik denk dat weinig mensen om kunnen gaan met een partner die systematisch vreemdgaat; daar moet je het sowieso van tevoren over hebben voor je all-in gaat.
Je hebt geen vrije wil.
pi_114475234
quote:

[..]

Nee dat zijn faggots.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114475752
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 15:33 schreef GoedeVraag het volgende:

[..]

Een open relatie is een halve relatie en dus geen relatie.
Wat een bullshit. Sterker nog je moet heel zeker van je liefde voor elkaar zijn om te kunnen accepteren dat je partner ook wel eens iets stouts met iemand anders doet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 23:48:16 #70
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_114483191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Doe als de sodemieter een SAO test
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 00:02:34 #71
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114483755
Een echte man drinlt bier, eet vlees en jaagt op vrouwen. mannen zijn jagers.

Dit is geen man maar een verkapte homo
  zondag 22 juli 2012 @ 05:51:09 #72
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_114521986
Break up & SOA test. Serieus ik meen het.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_114522036
Heb onveilige seks met vrouwen, dat zal hem leren!
  zondag 22 juli 2012 @ 06:59:49 #74
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_114522126
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef kwiwi het volgende:
dit inderdaad, leren mensen dat nou nooit dat je je neus niet in prive zaken moet duwen. Hoe nieuwsgierig je ook bent. Het is afschuwelijk.
Doei!
pi_114528119
quote:
14s.gif Op zondag 22 juli 2012 06:59 schreef Meloewa het volgende:

[..]

dit inderdaad, leren mensen dat nou nooit dat je je neus niet in prive zaken moet duwen. Hoe nieuwsgierig je ook bent. Het is afschuwelijk.
Onzin.

als je vermoed dat iemand in een ander zijn kontgat zit mag dat gewoon. Dat is erger dan in aan ander zijn mail zitten.
pi_114542120
quote:

[..]

het getuigt iig van veel lef, wat vaak ook met mannelijkheid geassocieerd wordt..

ik heb iig het lef / de durf niet om me in mn kont te laten neuken
"Pools are perfect for holding water"
  dinsdag 24 juli 2012 @ 23:58:00 #77
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_114626461
Ik snap al dat geleuter over dat je uit de mailbox van je partner moet blijven niet. Privicy enzo. Je heb samen een relatie, privacy OK, maar uit de mailbox van je partner blijven omdat het zijn/haar privacy schendt vind ik niks met privacy te maken hebben. Als er een mailtje voor mijn toenmalige vrouw binnenkwam opende ik die gewoon en zei: oh, die en die heeft je gemaild, er stond dit en dat in en andersom opende zij mijn mailtjes ook. Daar hebben we het al over gehad voordat we een relatie kregen. Lijkt me ook niet meer dan normaal.

Een kaart of een brief lees je toch ook allebei??

Wat een bekrompen gedoe zeg!!

En verder: wat denk je waar een aanmerkelijk gedeelte populatie op een HOP uit bestaat?
Getrouwde mannen die eens wat met een vent willen. Niks voor mij, ieder zijn meug, maar wel van alledag.

Als TS raad vraagt op FOK heb ik er wel één: kijk of je met zijn bi-behoefte om kan gaan.

Zo ja, maak dan duidelijke afspraken over veilige sex met zijn mannencontacten.

Zo niet, hoe pijnlijk het op korte termijn ook kan zijn, stop dan maar met je relatie. Want dat breekt het je op lange termijn op, dat kan je zelf ook wel bedenken.

Eigenlijk denk ik dat je het antwoord al weet.
pi_114628934
Wat voor afkomst ben je en je vriend?
pi_114674064
Zoek een echte vent :P
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')