abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113823058
Sinds 2 weken geleden ben ik erachter gekomen dat mijn vriend al een jaar contact heeft met verschillende mannen. Hij heeft dit contact via homo websites en heeft hier ook een eigen profiel. Hij heeft een prive email adres aangemaakt om in contact met hun te komen. Hij vraagt welke mannen hem graag zou willen misbruiken. Hij noemt zichzelf een bottom en vraagt naar een top. Zoals ik het intepreteer is dat hij graag genomen wilt worden door mannen en niet zelf 'aan de slag'
Hij vindt het ook leuk om vrouwen lingerie aan te doen wanneer hij afspreekt met de mannen. Met sommige mannen heeft hij meerdere malen het bed gedeeld met sommige slechts een chat/e-mail verkeer.
Hij wil altijd degene zijn die 'de vrouw is' en wil graag gespankt/vastgebonden worden.
Ze spreken af bij hem thuis, openbare toileten en parkeerplaatsen.

Ik ben er helemaal kapot van en weet niet wat ik ervan moet denken. Hij heeft mij al een jaar voorgelogen (wellicht is het nog wel langer , maar voor zover ik kan zien aan het e-mail verkeer was hij vorig jaar begonnen)

Zijn hier mensen die vaker dit gehoord hebben?
Graag jullie reactie
x
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:13:13 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113823093
Wat je moet doen? Uit z'n privémail blijven.
pi_113823260
Dit is geen troll maar echt! Ik ben echt radeloos! Ik heb me ook aangemeld bij een psycholoog om dit te besprek, kan het zelf nog amper geloven maar het is echt waar
x
pi_113823465
tja het liegen is niet netjes en vreemdgaan ook niet maar verder moet ie het toch zelf weten?

paar dingen die jullie dan denk ik moeten bepalen
kan hij zonder leven in het geval dat jij er niet voor open staat dat ie af en toe een uitstapje maakt?
kun jij er mee leven dat ie af en toe een uitstapje maakt?
als het antwoord op allebei nee is dan kunnen jullie beter uit elkaar gaan
is het op een van beide ja dan zie ik geen probleem verder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113823499
Waarom zeg je het hier, zeg het tegen hem, misschien is hij biseksueel of heeft hij onbevredigde fantasieën weet jij veel.
pi_113823552
Niks mis mee TS. Maak je geen zorgen. Jij wilt toch ook graag door een kerel gepakt worden? En jij houdt ook nog van je vriend?
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator donderdag 5 juli 2012 @ 21:23:15 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_113823583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Niks mis mee TS. Maak je geen zorgen. Jij wilt toch ook graag door een kerel gepakt worden? En jij houdt ook nog van je vriend?
Hij gaat wel vreemd he? Heel vreemd zelfs.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_113823618
Ga met hem aan tafel zitten en bespreek het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:24:18 #9
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_113823633
Ik moet zeggen dat ik iemand ken die exact hetzelfde heeft meegemaakt. Beste wat je kan doen is hem dumpen en gewoon een echte vent zoeken.
Narcist
pi_113823702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:23 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ga met hem aan tafel zitten en bespreek het.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:? :? (Vraag in de spoiler.)
pi_113823829
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef DeParo het volgende:

[..]

:? :? (Vraag in de spoiler.)
Ja, misschien een beetje heftig voor TS.
pi_113823889
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:27 schreef Ga.aguyim het volgende:

[..]

Ja, misschien een beetje heftig voor TS.
en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113823894
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:26 schreef Magistic het volgende:

[..]

Nee.
Je moest eens weten hoeveel kerels weleens stiekem een slipje of een rokje van hun vrouw aantrekken en zichzelf dan op hun billen slaan.
pi_113823967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

en compleet niet relevant behalve als je haar nog meer van streek wil maken
Daarom ook in een spoiler, niet dat het veel zin heeft maar toch. Weet iemand wie ik bedoel?
pi_113824003
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
Voor de lolbroeken onder ons, achja als je het niet laten kan met de grapjes.
x
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:32:26 #16
365231 Fera
Fire & Blood
pi_113824070
Heb je dit al met je vriend besproken? Ik zou dat eigenlijk eerst doen.

Waar je achter bent gekomen is inderdaad erg schokkend, ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Maar toch even je koppie erbij houden en bedenken of je nog wel verder wilt gaan met de relatie. Wil je dat, probeer dan tot een overeenstemming te komen. Ik weet niet of dergelijke acties een plaats hebben in jullie relatie. Zo niet, dan ben ik ook bang dat je vriend het niet op zal geven of desnoods verder gaat met dit stiekem te doen.

Maar praat er met hem over. Dat is belangrijker dan een psycholoog.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:34:45 #17
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113824169
Wat moet je doen? Kerel dumpen en een SOA-test doen...

Als je dit pikt, dan vraag ik me af waar je grenzen WEL liggen. Je een jaar structureel laten voorliegen en ook nog risico's op een druipkut lopen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113824183
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
ik snap dat het een schok is maar er zijn vast meer mannen die dat doen hoor
(hoewel waarschijnlijk in een iets andere relatie vorm... ik denk dat er een kleinere groep is die er over liegt en vreemd gaat... ik denk dat het grootste gedeelte dat van zich zelf weet dat ze dat leuk vinden een seksueel open partner zoekt omdat ze zelf ook wat kinky zijn)
en ik denk niet dat dit het type forum is waarbij een man gaat zeggen dat ze dat doen
ik zou op zoek gaan naar een meer kinky forum? die zijn er vast en daar zitten mensen die dit soort dingen op een manier hebben kunnen vorm geven die voor hun beide werkt

maar waarom wil je zo graag iemand spreken die er ervaring mee heeft?
want het maakt niet uit wat andere er mee doen, het gaat er om wat jij er mee wil doen
ik denk dat de twee eerdere vragen die ik poste iets zijn die jullie samen moeten beantwoorden en dan vanuit daar pas verder denken
maar ik zou me als ik jou was eerst even op jezelf focussen en wat jij wil (want niet om lullig te doen maar dat heeft je vriend ook gedaan door op deze manier met de relatie tussen jullie en zijn behoeften daar buiten om te gaan)

jeetje wat een lang en constructief antwoord (al zeg ik het zelf) in een topic wat vast een troll topic gaat worden omdat niemand het serieus durft te nemen
ik ben trots op mezelf O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 5 juli 2012 @ 21:38:22 #19
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_113824354
Ik heb ook zo;n vriend gehad. Toen ik erachter kwam en hij er niet over wilde praten ( ik zou hem die mannenseks best gegund hebben, als we er afspraken over hadden kunnen maken) , heb ik hem buiten gezet en me laten testen. Hij was behalve bottom ook van de bareback en jawel, ik had dus mooi een vette SOA.

Kun je hem seks laten hebben met mannen? Zo niet: verkering uitmaken, want dit stopt niet.

Sterkte meid.
Prrrrr
pi_113824410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef eleusis het volgende:
Wat moet je doen? Kerel dumpen en een SOA-test doen...

Als je dit pikt, dan vraag ik me af waar je grenzen WEL liggen. Je een jaar structureel laten voorliegen en ook nog risico's op een druipkut lopen.
Je weet niet of TS en haar vriend samen vieze dingen doen
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:01:37 #21
369437 TWO_FINGERZ
Romanista nel cuore!
pi_113832002
ik moest stiekem eigenlijk wel een beetje lachen. Ts als dit serieus is dump hem gewoon en zoek inderdaad een echte vent, ook die SOA test is wel een aanradar.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:04:52 #22
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_113832169
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:
Wat is je hulpvraag?
  vrijdag 6 juli 2012 @ 00:50:23 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_113834369
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:01 schreef TWO_FINGERZ het volgende:
ik moest stiekem eigenlijk wel een beetje lachen. Ts als dit serieus is dump hem gewoon en zoek inderdaad een echte vent, ook die SOA test is wel een aanradar.
Want iemand die bi/homo is, is geen echte vent?
pi_113834482
Vreemdgaan 3.0

Sterkte TS
pi_113834834
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Want iemand die bi/homo is, is geen echte vent?
Man, iemand die liegt, jaar totaal anders voordoet en (zelfs oppervlakkig) vreemdgaat? Sorry als dat niet past in je straatje en antwoord is ja
  vrijdag 6 juli 2012 @ 10:30:31 #26
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113841401
ik zal wel even een SOA testje gaan doen!
daarnaast je vriend confronteren en daar je conclusies uit trekken.
dat je vriend deze behoefte's heeft is op zich niet vreemd er zijn veel mannen in dat circuit.
wat wel vreemd is dat hij jou er niks van verteld en evt. jou in "gevaar" brengt met zijn seksuele uitspattingen. ik hoop voor je dat het geen barebacker is.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:00:31 #27
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_113842289
Doe als de sodemieter een SAO test
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:14:58 #28
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_113842772
conclusie: uitmaken en SOA test !
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:22:20 #29
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_113843033
Hoe kijk je tegen een eventuele toekomst samen aan?

Ik zou hem dumpen... Hij heeft je sowieso bedrogen en het zou me niet verbazen als hij daarnaast gewoon volop homoseksueel bleek te zijn.
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:28:53 #30
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_113843289
hij kan ook gewoon volop biseksueel zijn ;)
blijft een moelijk iets hij heeft je wel bedrogen en in "gevaar" gebracht.
als je je daar overheen kan zetten en kan accepteren dat hij deze behoefte heeft dan is er misschien nog een toekomst samen. zo niet zou ik hem dumpen die behoefte is geen keuze namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')