quote:
Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef watmoetikdoen88 het volgende:Nogmaals het is geen bla bla. Dit is daadwerkelijk. Wat ik wil is alleen de vraag of meerdere van jullie wel eens hier over gehoord hebben. Ik praat met hem dagelijks en normaal erover maar dit betekent niet dat het niet pijn doet. Het is voor mij een hele shock en we zijn niet maar een paar maanden bij elkaar.
Voor de lolbroeken onder ons, achja als je het niet laten kan met de grapjes.
ik snap dat het een schok is maar er zijn vast meer mannen die dat doen hoor
(hoewel waarschijnlijk in een iets andere relatie vorm... ik denk dat er een kleinere groep is die er over liegt en vreemd gaat... ik denk dat het grootste gedeelte dat van zich zelf weet dat ze dat leuk vinden een seksueel open partner zoekt omdat ze zelf ook wat kinky zijn)
en ik denk niet dat dit het type forum is waarbij een man gaat zeggen dat ze dat doen
ik zou op zoek gaan naar een meer kinky forum? die zijn er vast en daar zitten mensen die dit soort dingen op een manier hebben kunnen vorm geven die voor hun beide werkt
maar waarom wil je zo graag iemand spreken die er ervaring mee heeft?
want het maakt niet uit wat andere er mee doen, het gaat er om wat jij er mee wil doen
ik denk dat de twee eerdere vragen die ik poste iets zijn die jullie samen moeten beantwoorden en dan vanuit daar pas verder denken
maar ik zou me als ik jou was eerst even op jezelf focussen en wat jij wil (want niet om lullig te doen maar dat heeft je vriend ook gedaan door op deze manier met de relatie tussen jullie en zijn behoeften daar buiten om te gaan)
jeetje wat een lang en constructief antwoord (al zeg ik het zelf) in een topic wat vast een troll topic gaat worden omdat niemand het serieus durft te nemen
ik ben trots op mezelf
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die