SPOILER: Gasten t/m di 10/7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat je gelijkt hebt, trouwens.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik gok dat het Peter Vandermeersch is ipv. Vermeersch.
* Dries trekt zijn gele zwembroek aan*quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
* Van_Poppel schenkt ook een Grolschje in
Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:24 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen drank in huis, het wordt een glas fris
is een herhaling.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Anno2012 het volgende:
Voorlopig even de rijdende rechter kijken
Das een herhalingquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:31 schreef Anno2012 het volgende:
Voorlopig even de rijdende rechter kijken
Was nog ff met een ander programma bezig.quote:
Tour du Jourquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Was nog ff met een ander programma bezig.
Nu tijd voor VI
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Leontien zwaar onder de plamuur, mijn God
net een negerquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Leontien heeft iets te lang onder de zonnebank gelegen
Die vent loopt ook voort tegen de tachtigquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij ziet er wel een beetje raar uit, maar hij was nooit een van deknapste.
Hoe treurig het ook is, het heeft niks met de tour te maken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuws van Goris wordt dus vooralsnog niet vermeld
tja.....quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:36 schreef Maver24 het volgende:
Dat nieuws van Goris wordt dus vooralsnog niet vermeld
Je schrikt je nu al de tering, laat staan als dat er allemaal niet op zitquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Ziet er goed uit vandaag. Kun je nagaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Nog nooit een moeder van 25 jaar gezienquote:
jouw maquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:42 schreef Djokotron het volgende:
Vlaamsche pot. Ugh waar vinden ze die lellijke mokkels toch joh, zelfs hier in huis lopen mooiere vrouwen rond.
I see what you did therequote:
?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ziet er goed uit voor een vrouw van 50
Echte mannen eten vlees. En veel ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben ik de enige die hier in z'n eentje toastjes wegwerkt? Komkommersalade
Broodje kroket en broodje frikandelquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:45 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben ik de enige die hier in z'n eentje toastjes wegwerkt? Komkommersalade
Das waar. Die dressing ziet er ook echt uit als zaad nu ik er goed naar kijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Echte mannen eten vlees. En veel ook.
Behalve Tjallingi danquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Echte mannen eten vlees. En veel ook.
Als je maar niet aan zijn truitje komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Royston Drenthe is geen wielrenner.
Stukje stiftquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Als je maar niet aan zijn truitje komt.
Flinke bos hout voor de deur en plenty inkijk als ze bukt om die koters toe te spreken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:42 schreef TLC het volgende:
Als ik haar bij Telekids eens zie vind ik haar wel erg lekker
Ik heb nog raketjes ook, misschien beter idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog perenijsjesGa ik zo even pakken.
Ook bij die fittie met farrar en veelers zag ik een rtl4 microfoonquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zag Dijkstra al rennen bij de beelden van de NOS.
De halve tour is Erik denk ik al zat. Die kan goed zijn perspas worden ontnomen voor het einde van de Tourquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef 1-0-8 het volgende:
Zou Hummeltje Jakhals Erik zat zijn? Zou me niets verbazen als ik dat interview van gister zo zag...
Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nog effekens ons Felizeke
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto is wel heel slecht, wat een rare pose.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou me niks verbazen inderdaad. Hij heeft zoveel skijt dat ze er daar krankzinnig van worden. Vind het wel mooi eigenlijk. Niet zo'n ja-knikker.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De halve tour is Erik denk ik al zat. Die kan goed zijn perspas worden ontnomen voor het einde van de TourOuwe relkip
Dat jurkje moet ook gewoon zo snel mogelijk uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Die tweede foto is wel heel slecht, wat een rare pose.
Hummeltje is baaz!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Djokotron het volgende:
De hele tour is Hummeltje zat, dat scheelt. Die stumperd heeft niet eens door dat de rest van de wereld hem elke keer zit uit te lachen en hij maar denken dat ie het mannetje is als ie wat tegen Cavendish durft te zeggen. Kennyzwakzinnige breimajoor
Dan is die pose nog net zo raarquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat jurkje moet ook gewoon zo snel mogelijk uit.
Flinke tettenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tsja, opzich een leuk miepje, maar ook weer niet zo bijzonder.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat jurkje moet ook gewoon zo snel mogelijk uit.
ff n pakje tissues pakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kopspijkers werd ook alleen maar gedragen door het team erachter.quote:
Imagination is everythingquote:
te slechtquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef tralalala het volgende:
Waarom zitten alle Rabokoks thuis in Nederland?
Wie weet moet ie gewoon janken. Dat jij weer ergens anders aan denkt...quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Wie weet moet ie gewoon janken. Dat jij weer ergens anders aan denkt![]()
Tot zometeen in de herhaling om 00:40quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
Mart, je bent Gé-wel-dig![]()
Have fun leute
Dat mag je niet zeggenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:00 schreef opgebaarde het volgende:
Mart, je bent Gé-wel-dig![]()
Have fun leute
t ziet dr ook niet uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:01 schreef Djokotron het volgende:
Leontien heeft ook wat tissues nodig. Om haar gezicht schoon te poetsen.
Ik vind het niet erg hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Onder een geel shirt hoort geen zwarte bh.
Gewoon geenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
Wie vertelt Danny even dat je onder een zwart shirt wel een zwarte bh aan kan?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
Laurens ten Damquote:
Dan weet ik ook nog wel wat foto;s van Danielle Overgaagquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:02 schreef Karina het volgende:
Denk dat ze per ongeluk de boel hebben verwisseld en te weinig tijd om te ruilenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:03 schreef Djokotron het volgende:
lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Denk dat ze per ongeluk de boel hebben verwisseld en te weinig tijd om te ruilen. Danny heeft een gele aan
Zijn shirt is een beetje gescheurdquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kan die kerel niet fietsen ofzo?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij kan wel fietsen, het sturen is alleen wat moeilijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:04 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en remmenquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:06 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
kan wel fietsen, het sturen is alleen wat moeilijk.
quote:
of een hartaanvalquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:13 schreef Djokotron het volgende:
Stumperd jack, geef ze doping. Lekker met een hematocriet van 70% naar bed en de volgende dag niet meer wakker worden![]()
Dood Belgische renner in verband brengen met doping. Vond Danny niet tof.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Dat heb ik gemist, wat is er gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |