Fijn je van dienst te zijn lieve Robbyquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ik ben écht op zoek naar de broodnodige ontspanning na een vraag, wat fijn dat er zo'n topic voor is!
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Baszh het volgende:
TV is er niet meer voor entertainment, alleen voor commerciële doeleinden.
Het kan nog erger, SBS6 met een film opsplitsen om hart van NL tussendoor uit te zenden...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.
Of eerst het vervolg uitzenden en dan pas deel 1...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het kan nog erger, SBS6 met een film opsplitsen om hart van NL tussendoor uit te zenden...
Ik kijk nooit meer televisie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijken
Er is nu Bonje met de buren op RTL4quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijken
Voetbal op TV?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik was vergeten dat er voetbal op tv was. Dus dat heb ik nou nog maar even op gezet. En daarna fifa ofzo
Ik vind Mart Smeets vervelend...quote:
6-0quote:
Tour de Francequote:
Vooral dat laatste. Andere wielrenners interreseren me niet zo. Ik kijk overdag uit verveling de tour en bij elke renner denk ik: Wie is er schoon en wie niet... Maar dat heb ik bij steeds meer sporten...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6-0niks gemist dus.
[..]
Tour de France
Wielrennen
Doping zondaars![]()
AMATEUR WIELRENNERS DIE FIETSPADEN EN POLDERWEGEN BLOKKERENx 100 miljoen miljard
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Tour de France
Wielrennen
Doping zondaars![]()
AMATEUR WIELRENNERS DIE FIETSPADEN EN POLDERWEGEN BLOKKERENx 100 miljoen miljard
En dan kijk je wel de avondetappe? Das de Mart Smeetsshow...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wat een frustraties
Mart Smeets is niks inderdaad.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wat een frustraties
Mart Smeets is niks inderdaad.
Mag je dat zeggen?quote:
Niemand is schoon, geldt natuurlijk voor nagenoeg alle topsporters.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Andere wielrenners interreseren me niet zo. Ik kijk overdag uit verveling de tour en bij elke renner denk ik: Wie is er schoon en wie niet... Maar dat heb ik bij steeds meer sporten...
NZT voor de schakers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand is schoon, geldt natuurlijk voor nagenoeg alle topsporters.
Vergeet z'n pen niet. En zijn mooie sweatersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hou op, ik hoor gelijk zijn stem erbij als jullie dat zo typen...
En als hij op Ria ligtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Die heeft ie toch alleen bij het schaatsen aan?
Hij schrijft trouwens wel steengoede boekenquote:
Dunno, ik lees niet (veel)quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij schrijft trouwens wel steengoede boeken
Heb er 2 van hem gelezen
Moet je een keer proberen!quote:
Ik maak je helemaal in met PESquote:
Beide spellen speel ik al meer dan 10 jaarquote:
vice versa met Fifa waarschijnlijk...quote:
Truequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vice versa met Fifa waarschijnlijk...
Source kwam uit in 2004!quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beide spellen speel ik al meer dan 10 jaar
CS speel ik al vanaf '99 hequote:
Ik speel tegenwoordig alleen maar Zombie mod in CSSquote:
Ik ben ook geen musical freakquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:05 schreef dekatophetspek het volgende:
Voor het geval men denkt dekatophetspek is een musical freak net als Sands. Neen, mijn moeder keek er vroeger veel naar en zodoende keek ik vaak gedwongen mee. Was altijd wel onder de indruk van het dansgeweld in die producties van zowel Astaire als Kelly.
Als je er gewoon geen vragen meer over stelt, geloof ik jequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wanneer ik voor het laatst een musical heb gekeken.
Morgen denk ik (als iedereen het ermee eens is)quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je er gewoon geen vragen meer over stelt, geloof ik jeEn wanneer ga je het animatie toernooi starten?
Gewoon doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Morgen denk ik (als iedereen het ermee eens is)
Toch wel met Disney enzo?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja anders komt er nooit een nieuw tournament.![]()
Doe nog eens een plaatje dan, want verder dan: het komt me ergens bekend voor kom ik even nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
Maar verdomme mensen, beantwoord mijn vraag eens
beetje zelfde niveau als clashquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef kurk_droog het volgende:
Is wrath of titans nog een redelijke film?
Huh?quote:
Ben je een wereldreis aan het maken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:10 schreef picodealion het volgende:
Ik zit op de meet mogelijk in Bretagne overigens
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Tja, na drie weken reizen ben ik wel toe aan een beetje vakantie hoor.
Tof man, al de sterrenhemel eens goed bekeken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:22 schreef picodealion het volgende:
Jup, ik zit zelf sinds zondag in Uganda, al een paar mooie digen gezien. Mijn bagage is zojuist ook eindelijk gearriveerd.
Komt nog welquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
Nog niet gelukt.. In Kampala was teveel lichtvervuiling, en voor de rest is het 's nachts veel bewolkt.
Wel midden op de savanne gekampeerd, vlak naast de nijlpaarden. Dat gaf wel een kick.
"Eindredactie Film"quote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
JOH?@
Borizz, ben jij toevallig het broertje van Sands?!
Godverdomme. jij weet ook veel zeg
Probeer eens in hun te ogen schijnen als je 's nachts gaat pissenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef picodealion het volgende:
Nog niet gelukt.. In Kampala was teveel lichtvervuiling, en voor de rest is het 's nachts veel bewolkt.
Wel midden op de savanne gekampeerd, vlak naast de nijlpaarden. Dat gaf wel een kick.
We zoeken nog mensen voor fok!filmquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"Eindredactie Film"
Zal vreemd zijn als hij niet zoveel over films wist hé
Ik heb al een (betaalde) baanquote:
Was me niets eens opgevallenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"Eindredactie Film"
Zal vreemd zijn als hij niet zoveel over films wist hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |