Fijn je van dienst te zijn lieve Robbyquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Robby87 het volgende:
Damn, ik ben écht op zoek naar de broodnodige ontspanning na een vraag, wat fijn dat er zo'n topic voor is!
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Baszh het volgende:
TV is er niet meer voor entertainment, alleen voor commerciële doeleinden.
Het kan nog erger, SBS6 met een film opsplitsen om hart van NL tussendoor uit te zenden...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Even een film kijken op tv....leuk een uur reclame bij een film van 2 uur.
Of eerst het vervolg uitzenden en dan pas deel 1...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Het kan nog erger, SBS6 met een film opsplitsen om hart van NL tussendoor uit te zenden...
Ik kijk nooit meer televisie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijken
Er is nu Bonje met de buren op RTL4quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen sbs, rtl en zulke onzin kijken
Voetbal op TV?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, ik was vergeten dat er voetbal op tv was. Dus dat heb ik nou nog maar even op gezet. En daarna fifa ofzo
Ik vind Mart Smeets vervelend...quote:
6-0quote:
Tour de Francequote:
Vooral dat laatste. Andere wielrenners interreseren me niet zo. Ik kijk overdag uit verveling de tour en bij elke renner denk ik: Wie is er schoon en wie niet... Maar dat heb ik bij steeds meer sporten...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
6-0niks gemist dus.
[..]
Tour de France
Wielrennen
Doping zondaars![]()
AMATEUR WIELRENNERS DIE FIETSPADEN EN POLDERWEGEN BLOKKERENx 100 miljoen miljard
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
Tour de France
Wielrennen
Doping zondaars![]()
AMATEUR WIELRENNERS DIE FIETSPADEN EN POLDERWEGEN BLOKKERENx 100 miljoen miljard
En dan kijk je wel de avondetappe? Das de Mart Smeetsshow...quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wat een frustraties
Mart Smeets is niks inderdaad.
Nee hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]wat een frustraties
Mart Smeets is niks inderdaad.
Mag je dat zeggen?quote:
Niemand is schoon, geldt natuurlijk voor nagenoeg alle topsporters.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Andere wielrenners interreseren me niet zo. Ik kijk overdag uit verveling de tour en bij elke renner denk ik: Wie is er schoon en wie niet... Maar dat heb ik bij steeds meer sporten...
NZT voor de schakers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niemand is schoon, geldt natuurlijk voor nagenoeg alle topsporters.
Vergeet z'n pen niet. En zijn mooie sweatersquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Hou op, ik hoor gelijk zijn stem erbij als jullie dat zo typen...
En als hij op Ria ligtquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef dyonvbaal het volgende:
Die heeft ie toch alleen bij het schaatsen aan?
Hij schrijft trouwens wel steengoede boekenquote:
Dunno, ik lees niet (veel)quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij schrijft trouwens wel steengoede boeken
Heb er 2 van hem gelezen
Moet je een keer proberen!quote:
Ik maak je helemaal in met PESquote:
Beide spellen speel ik al meer dan 10 jaarquote:
vice versa met Fifa waarschijnlijk...quote:
Truequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
vice versa met Fifa waarschijnlijk...
Forum Opties | |
---|---|