Mja ik ben gewoon niet zo'n voorstander van een paraplu op de fiets, kan je ook niet zo hard en het is gewoon niet handig, dan maar droge kleding mee ^_^quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Als ik de bus pak moet ik nog een heel eind lopen en ben ik drie keer zo lang onderweg.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:09 schreef Kimilotus het volgende:
pff en dan heb je hier op kantoor nog van die mooie zonneschermen die automatisch dicht gaan als er zon *schijnt*. fijn met wisselvallig weer, is het net tennis, alleen dan verticaal
Zit er middenin, maar niet ERG veel ontladingen en licht tot matige regen.quote:
Valt dus mee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Gaat zo te zien inderdaad flink los in Putten, ik check wel effe bij vrienden van me daar
Niet de eerste keer dit jaar dat het in die regio flink los gaat volgens mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef flugeltje het volgende:
Gaat zo te zien inderdaad flink los in Putten, ik check wel effe bij vrienden van me daar
Heb dit jaar nog geen één mug binnen gehad.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:24 schreef Lemans24 het volgende:
Gisteravond heb ik het raam open gehad en stond er één lamp aan. Resultaat: 50 muggen. Ben lang bezig geweest ze kwijt te raken, al steken ze momenteel niet.
Hoor alleen wat gerommel in het noorden denk dat het eerder los gaat in Ermeloquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:08 schreef flugeltje het volgende:
lang leve de plak horren!quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:24 schreef Lemans24 het volgende:
Gisteravond heb ik het raam open gehad en stond er één lamp aan. Resultaat: 50 muggen. Ben lang bezig geweest ze kwijt te raken, al steken ze momenteel niet.
Zeker niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dit jaar dat het in die regio flink los gaat volgens mij
Hier ging het ook snel met een ontwikkeling van een bui.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:35 schreef beantherio het volgende:
Boven Zwolle onweert het ook nu. En een kwartiertje geleden was er nog niets te zien op buienradar.
Omgeving Ermelo/Putten/Harderwijkquote:
Die magische plek waar heel veel mensen wonen en van alles tegelijk gebeurt.quote:
Nee, ik denk dat we vanavond zelfs naar het strand gaan.. Niets aan het handje hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef RiKe het volgende:
Ik zal even een voorspelling doen.
Omgeving Randstad kan er naar fluiten, dat is traditie.
Kan iemand mij alsjeblieft ongelijk geven?
Hier in omgeving Groningen zijn we ook niet zo gek vaak aan de beurt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:49 schreef RiKe het volgende:
Ik zal even een voorspelling doen.
Omgeving Randstad kan er naar fluiten, dat is traditie.
Kan iemand mij alsjeblieft ongelijk geven?
Nou ja, vorige week waren de capewaarden voor het hele land prima en gebeurde er he-le-maal niets... Ik hang mezelf er maar niet meer aan op...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:36 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ik hieruit opmaken dat vooral het noordoosten veel kans heeft op de beloofde buien?
Gokje dat je vandaag wel leuk buitje krijgt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hier in omgeving Groningen zijn we ook niet zo gek vaak aan de beurt.
Daar moet je ook niet naar kijken, cape geeft alleen potentie aanquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nou ja, vorige week waren de capewaarden voor het hele land prima en gebeurde er he-le-maal niets... Ik hang mezelf er maar niet meer aan op...
Voor zover ik op buienradar wat zie zit er nog niks in de buurt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje dat je vandaag wel leuk buitje krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |