Omar Elabdellaoui staat er niet tussenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef Happel het volgende:
Doe even de nieuwe op...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
O.a.
Zo rollen wij, hè. Verder is het gewoon een ongelooflijk onplezierig figuur.
Ze dienen eerder als munitiequote:Op zondag 8 juli 2012 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel sterk, en daarbij zijn zulke hekken ook niet echt hufterproof.
Hij verwacht natuurlijk nog een miljoenenverlening van de club, begrijp dat danquote:
Ah, dan zullen ze ook wel gaan proberen om de verschillende groepen op sommige plekken te 'treiteren'quote:Op zondag 8 juli 2012 14:26 schreef Caland het volgende:
Stond als aanbeveling in dat trieste auditrapport. Zal dus wel gaan gebeuren.
Klopt, Singh ook niet.quote:
Zal tegen die tijd ook wel een update doen van de lijst. Hopelijk is dan de hele selectie compleet.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:11 schreef Merkie het volgende:
Elabdellaoui heeft ook nog geen rugnummer, hij sluit pas aan als hij terug is van het trainingskamp met City.
Weet je pas op 1 septemberquote:Op zondag 8 juli 2012 22:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal tegen die tijd ook wel een update doen van de lijst. Hopelijk is dan de hele selectie compleet.
quote:AD: Van Bronckhorst in beeld als assistent van Van Gaal
9 juli 2012
Volgens het Algemeen Dagblad is Giovanni van Bronckhorst in beeld om tweede assistent te worden van Van Gaal naast Danny Blind. Hij was eerder assistent bij Jong Oranje. Het is overigens de vraag of Feyenoord toestemming geeft voor een dubbelrol. De assistent van Koeman gaat komend jaar ook op voor de cursus Coach Betaald Voetbal.
bronquote:Clasie: 'Vechten voor mijn plek'
ROTTERDAM - Jordy Clasie gaat er niet van uit dat hij komend seizoen zeker is van een basisplaats bij Feyenoord. "Iedereen moet bij ons vechten voor zijn plek, dus ik ook", zegt de vorig jaar doorgebroken middenvelder tegen NUsport.
"We hebben veel middenvelders en veel goede spelers. Iedereen zal zich opnieuw moeten bewijzen."
Dat de 21-jarige Clasie in het afgelopen successeizoen tot de beste spelers van Feyenoord behoorde, doet in zijn ogen niet meer ter zake. "Vorig seizoen heb ik achter me gelaten, dat telt niet meer. We hebben toen met het team een heel goed seizoen gedraaid en dat gaan we nu opnieuw proberen te doen. Hopelijk kan ik daarbij weer een belangrijke rol spelen."
Singh
De Haarlemmer zag met Otman Bakkal en Karim El Ahmadi zijn beide maatjes op het middenveld vertrekken bij Feyenoord. Voor hen in de plaats kwamen met Harmeet Singh, Ruud Vormer en John Goossens drie vervangers, terwijl toptalent Tonny Vilhena (17) vast bij de A-selectie werd gehaald.
"Met Karim en Otman heb ik op het middenveld een heel goed seizoen gedraaid, dat weet iedereen", zegt Clasie. "Ik vond het jammer dat ze weggingen, maar volgens mij hebben we heel goede vervangers gehaald. Ik heb alle vertrouwen in de nieuwe jongens."
Oranje
Vorige maand keek Clasie met teleurstelling naar Oranje, dat met drie nederlagen op rij het vertrek van bondscoach Bert van Marwijk inleidde. De verwachting luidt dat onder diens opvolger Louis van Gaal veel jongelingen een kans zullen krijgen. Clasie rekent zich echter nog niet rijk.
"Onder Bert van Marwijk werd mijn naam al bij Oranje genoemd, maar ik wil mezelf geen druk opleggen door te stellen dat ik er dit seizoen bij moet komen. Ik focus me volledig op Feyenoord, verder zie ik het allemaal wel. Al zou het natuurlijk prachtig zijn als ik een keer door de bondscoach word opgeroepen."
Verstandige keuze als het een dubbelrol betreft. Je moet wel met die twee opperneuzen willen werken natuurlijk.quote:
Ik denk een vaste waarde met Vormer, Goossens, Singh en Immers mogen vechten voor en plek.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Wat denken jullie wat betreft zijn plek in het elftal? Vast waarde in de startende elf dit seizoen? Of komt hij er naast te staan?
Dat laatste lijkt mij sowieso een beetje vreemd op basis van afgelopen seizoen. Denk daarom ook niet dat het gaat gebeuren.
Hij zal wel in de basis komen. Maar ik vind dit wel goed., beseffen dat je je ook komend seizoen moet bewijzen en niet zomaar in de basis staat.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Wat denken jullie wat betreft zijn plek in het elftal? Vast waarde in de startende elf dit seizoen? Of komt hij er naast te staan?
Dat laatste lijkt mij sowieso een beetje vreemd op basis van afgelopen seizoen. Denk daarom ook niet dat het gaat gebeuren.
Misschien wel interessant voor ons. Ken de speler niet.quote:City verwacht aantal overbodige spitsen snel te lozen
Terwijl Manchester City vurig hoopt Robin van Persie te kunnen overnemen van Arsenal, werkt het op de achtergrond nadrukkelijk aan het inkrimpen van de selectie. Zeker indien de Oranje-international voor een astronomisch bedrag wordt losgeweekt van The Gunners zal City-manager Roberto Mancini ruimte in zijn selectie moeten creëren.
Want terwijl Edin Dzeko, vorig seizoen een van de vier aanvallers van de Italiaan, lijkt te moeten vertrekken, zit Manchester City met nog eens drie overbodige spitsen in de maag. Emmanuel Adebayor, Roque Santa Cruz en Alex Tchuimeni-Nimely zijn teruggekeerd in Manchester na een periode te zijn verhuurd. Met Sergio Agüero, Mario Balotelli en Carlos Tévez komt het aantal City-aanvallers op zeven.
City hoopt dat Santa Cruz permanent voor Real Betis blijft voetballen. 'We werken aan de situatie met als doel een overeenkomst te bereiken', laat Betis-preses Miguel Guillén weten. Als huurling in Andalusië scoorde de Paraguyaan vorig seizoen zeven keer.
Een definitief vertrek van Adebayor lijkt moeilijker. Tottenham Hotspur wilde de Togolees, na een geslaagd seizoen op huurbasis, graag behouden. Maar manager André Villas-Boas is niet bereid hetzelfde salaris te betalen (170 duizend pond per week) dat Adebayor in Manchester opstrijkt. De aanvaller geniet intussen belangstelling van Málaga.
Alex Nimely, goed voor één competitieduel in de hoofdmacht van The Citizens, werd het voorbije seizoen verhuurd aan Middlesbrough en Coventry City. De clubleiding verwacht de 21-jarige spits in het nieuwe seizoen opnieuw elders op huurbasis onder te brengen.
Mag toch hopen dat ie van Gaal en de KNVB lekker in hun sop laten gaar koken.quote:
Kan ook positief uitpakken, als je ziet dat door het boerenkliekje afgelopen jaren kneuzen als Strootman en Willems werden geselecteerd. Feyenoorders in oranje -> verkoopprijs omhoog.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ie van Gaal en de KNVB lekker in hun sop laten gaar koken.
Je gaat die opperjood toch niet assisteren.
Sinds zijn periode bij Bayern heb ik er moeite mee om Von Gahl als opperjood te zien. Volslagen debiel zeker, maar opperjood nee... Niet meer sinds zijn Ein Volk, ein Reich, ein Von Gahl speech...quote:Op maandag 9 juli 2012 11:27 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat ie van Gaal en de KNVB lekker in hun sop laten gaar koken.
Je gaat die opperjood toch niet assisteren.
In het geval van verkoopprijs heb je gelijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan ook positief uitpakken, als je ziet dat door het boerenkliekje afgelopen jaren kneuzen als Strootman en Willems werden geselecteerd. Feyenoorders in oranje -> verkoopprijs omhoog.
Als een dubbelrol niet negatief uitpakt voor Feyenoord moet hij het gewoon doen. Is alleen maar extra ervaring voor hem. En wat je ook van de persoon Van Gaal mag vinden, ik denk dat Gio er best wel wat van kan leren. Blijft wel een vakman natuurlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:32 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
In het geval van verkoopprijs heb je gelijk.
Maar ik vraag me zoiezo af hoeveel von Gahl zich aantrekt van zijn assistenten.
Daarbij heb ik het idee dat dit gewoon een 'zoethoudertje' is, zodat de pers en NL niet gaan roepen dat heel het NL-elftal weer eens joods is.
Klopt, Mss dat mijn persoonlijke aversie tegen van Gaal een iets te gekleurd beeld op geeft.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Als een dubbelrol niet negatief uitpakt voor Feyenoord moet hij het gewoon doen. Is alleen maar extra ervaring voor hem. En wat je ook van de persoon Van Gaal mag vinden, ik denk dat Gio er best wel wat van kan leren. Blijft wel een vakman natuurlijk.
Feit is natuurlijk wel dat het druk is op het middenveld, ondanks het vertrek van Otje & Karim. Maar ik verwacht wel dat hij een vaste waarde zal zijn dit seizoen.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Nou ja, hoe je het wendt of keert, een van de vier spelers (Immers, Vormer, Singh of Clasie) zal steeds op de bank moeten gaan zitten. Ergens is het zonde, maar het geeft wel de mogelijkheid om je wat meer aan te passen aan de tegenstander. Ik denk dat Clasie wel een streepje voor heeft op die andere drie, dat Immers gezien zijn specifieke positie ook wel zeker is van een basisplaats en dat het dus tussen Singh en Vormer zal gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 09:24 schreef Happel het volgende:
[..]
bron
Zeker. Ik vind dat er eigenlijk voor het eerst sinds dat ik me kan herinneren echt enorm doelgericht wordt ingekocht. Achter elke aankoop zit een bepaald idee. Ik zie mensen bijvoorbeeld al zeiken op Goossens, maar dat kan echt een geweldig wapen zijn als je lekker opportunistisch wilt gaan spelen in de laatste 20 minuten van een wedstrijd.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:18 schreef Muto het volgende:
Het is trouwens wel lekker dat je bij slechte wedstrijden gewoon spelers als Vormer, Vilhena of zelfs Goossens in kan brengen. Beter dan vorig seizoen, toen je Nelom, Mokotjo, Cabral of zelfs Swerts in moest brengen.
Zou mr Yellow op de achtergrond nou nog bezig zijn met een echte spits?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind dat er eigenlijk voor het eerst sinds dat ik me kan herinneren echt enorm doelgericht wordt ingekocht. Achter elke aankoop zit een bepaald idee. Ik zie mensen bijvoorbeeld al zeiken op Goossens, maar dat kan echt een geweldig wapen zijn als je lekker opportunistisch wilt gaan spelen in de laatste 20 minuten van een wedstrijd.
Het is alleen wel belangrijk dat er een spits bij komt. Van Hooijdonk slaat wat dat betreft de spijker op zijn kop.
Daar vertrouw ik wel op. Al denk ik niet dat die spits nog voor de eerste CL voorrondewedstrijd komt. In de vijver waarin wij moeten vissen komt er meestal pas laat duidelijkheid. Zie zo'n Guidetti vorig seizoen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou mr Yellow op de achtergrond nou nog bezig zijn met een echte spits?
Singht is toch meer voor achter de spits?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, hoe je het wendt of keert, een van de vier spelers (Immers, Vormer, Singh of Clasie) zal steeds op de bank moeten gaan zitten. Ergens is het zonde, maar het geeft wel de mogelijkheid om je wat meer aan te passen aan de tegenstander. Ik denk dat Clasie wel een streepje voor heeft op die andere drie, dat Immers gezien zijn specifieke positie ook wel zeker is van een basisplaats en dat het dus tussen Singh en Vormer zal gaan.
Het is trouwens wel lekker dat je bij slechte wedstrijden gewoon spelers als Vormer, Vilhena of zelfs Goossens in kan brengen. Beter dan vorig seizoen, toen je Nelom, Mokotjo, Cabral of zelfs Swerts in moest brengen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 09-07-2012 om 13:12:30RTV Rijnmond verslaggever @DennisVanEersel meldt dat Giovanni van Bronckhorst GEEN assistent-bondscoach zal worden. #Feyenoord reageer retweet
Als Cabral vertrekt dan denk ik niet dat ze Manu naar Excelsior gaan sturen.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Muto het volgende:
Ik las overigens in het regionale stuk van het AD dat Elvis Manu ook naar Excelsior gaat dit seizoen.
Ik denk dat ze daar ook op wachten. Anders had hij allang met Excelsior meegetraind.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:27 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Als Cabral vertrekt dan denk ik niet dat ze Manu naar Excelsior gaan sturen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op maandag 09-07-2012 om 13:12:30RTV Rijnmond verslaggever @DennisVanEersel meldt dat Giovanni van Bronckhorst GEEN assistent-bondscoach zal worden. #Feyenoord reageer retweet
quote:Giovanni van Bronckhorst wordt geen assistent-bondscoach van het Nederlands Elftal. De 106-voudig international denkt dat de baan bij de KNVB niet te combineren is met zijn huidige werkzaamheden als assistent-trainer van Feyenoord en zijn cursus voor Coach Betaald Voetbal.
Ook Feyenoord heeft de KNVB laten weten dat zij niet open staan voor het combineren van beide functies. Bij het Nederlands Elftal zou Van Bronckhorst naast Danny Blind de tweede assistent moeten worden van Louis van Gaal.
Via een woordvoerder van Feyenoord laat Van Bronckhorst wel weten 'bijzonder blij en vereerd' te zijn met de interesse van de KNVB om hem toe te voegen aan de nieuw te vormen trainingsstaf van Oranje.
quote:Rondom het Maasgebouw vinden tijdens de komende maanden verschillende werkzaamheden plaats. Aan de voorzijde van het gebouw wordt voor de ingang een veiligheidshek geplaatst, terwijl naast het Maasgebouw aan de zijde van de autopoort een nieuwe hospitalityruimte wordt gebouwd, exclusief voor stoelhouders van vak KK. Het is de bedoeling dat beide werkzaamheden rond half augustus zijn afgerond.
Het hekwerk voor de ingang van het Maasgebouw wordt geplaatst naar aanleiding van de rellen voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen De Graafschap op zaterdag 17 september 2011. ‘Na dat incident is uit overleg met de veiligheiddriehoek gebleken dat het Maasgebouw kwetsbaar is in dergelijke situaties’, vertelt Jan van Merwijk, directeur van het stadion. ‘Vandaar dat de overheid heeft aangedrongen een veiligheidshek te plaatsen, om zo’n situatie als vorig jaar te voorkomen.’
Van Merwijk hoopt dat het hek nooit gebruikt hoeft te worden. ‘Het is puur bedoeld als extra middel dat we pas gebruiken als het echt noodzakelijk is. Daarom zal het hek in principe altijd open staan en zorgen we ervoor dat het autoverkeer er zo min mogelijk last van heeft. We zijn ons ervan bewust dat het hek een onvriendelijke uitstraling heeft, maar het is helaas iets waar we na het incident van vorig jaar niet onderuit konden.’
Tegelijkertijd wordt er naast het Maasgebouw aan de zijde van de autopoort gewerkt aan een nieuwe hospitalityruimte, exclusief voor stoelhouders van vak KK. ‘We willen de mensen op vak KK een eigen ruimte geven, waar ze rond thuiswedstrijden dezelfde faciliteiten hebben als bijvoorbeeld de Business Seathouders, die voor een hapje en een drankje in het Maasgebouw terecht kunnen’, zegt sales manager Peter Brunings. ‘Het is een tijdelijke oplossing om in het huidige stadion in de behoeftes van onze zakelijke supporters te kunnen voorzien.’ De capaciteit van deze ruimte wordt circa vijfhonderd personen en moet voorafgaand aan de eerste thuiswedstrijd in de competitie tegen Sc Heerenveen op 18 augustus gereed zijn.
quote:Van Bronckhorst coach van beloftenelftal
Giovanni van Bronckhorst wordt met ingang van dit seizoen verantwoordelijk voor Jong Feyenoord/Excelsior. De voormalige verdediger gaat het gedeelde beloftenelftal van Feyenoord en Excelsior leiden, samen met André Hoekstra die tot en met afgelopen seizoen coach was van het team. Van Bronckhorst blijft daarnaast gewoon als assistent-trainer werkzaam bij de eerste selectie van Feyenoord.
‘Dit is voor Giovanni weer een nieuwe stap in zijn ontwikkeling als trainer’, vertelt technisch directeur Martin van Geel. ‘Doordat hij de leiding krijgt over het beloftenelftal kan hij weer nieuwe ervaringen opdoen, die hem kunnen helpen om de volgende stappen in zijn trainerscarrière te maken.’
Voor Van Bronckhorst breekt er een druk seizoen aan, omdat hij naast zijn werkzaamheden bij Feyenoord ook deelneemt aan de cursus Coach Betaald Voetbal. ‘Druk, maar ook heel leuk’, reageert Van Bronckhorst. ‘Ik denk dat het goed is om te ervaren hoe het is om een eigen elftal te leiden. Dit is een volgende stap in mijn ontwikkeling als trainer. Bovendien kan ik op deze manier goed de spelers van de selectie volgen als die in de beloften meespelen.’
In verband met zijn werkzaamheden voor Feyenoord heeft Van Bronckhorst de KNVB laten weten dat hij niet ingaat op het verzoek om assistent-bondscoach te worden. ‘Ik was vereerd met het verzoek, maar op dit moment past die functie niet in mijn werkzaamheden’, zegt hij. ‘Wel is het zo dat ik de ambitie heb om mogelijk in de toekomst als assistent bij het nationale elftal aan de slag te gaan.’
Jong Feyenoord/Excelsior heeft met ingang van dit seizoen niet alleen een nieuwe coach, maar ook een nieuwe teammanager. Joop van Daele, die deze functie de afgelopen jaren bekleedde, treedt op eigen verzoek terug. Lex Stofkooper is zijn opvolger als teammanager van de beloften.
Heeft er eigenlijk wel eens een mof in de Kuip gespeeld?twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 12:49:35Feijenoord schijnt bezig te zijn met spits Jan Schlaudraff van Hannover 96. #Feyenoord #Rotterdam reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ode-in-de-Kuip.dhtmlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
Voor wat het waard is.Heeft er eigenlijk wel eens een mof in de Kuip gespeeld?twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 12:49:35Feijenoord schijnt bezig te zijn met spits Jan Schlaudraff van Hannover 96. #Feyenoord #Rotterdam reageer retweet
Een spits van 29 die nergens echt uit heeft geblonken, op eventueel een jaar Aachen na.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
Voor wat het waard is.Heeft er eigenlijk wel eens een mof in de Kuip gespeeld?twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 12:49:35Feijenoord schijnt bezig te zijn met spits Jan Schlaudraff van Hannover 96. #Feyenoord #Rotterdam reageer retweet
Die bekend staat als "het botje"quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Een spits van 29 die nergens echt uit heeft geblonken, op eventueel een jaar Aachen na.
In de tijd van De Kromme is er wel eens 1 op proef geweest vertelde hij, die hebben ze heel de traning achterna gezeten en zag het niet zitten om voor Feyenoord te komen spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:06 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |