O.a.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarom dan ?
Toch niet omdat die man een Ajax verleden heeft ?
Chagrijnige, koppige en dementerende kutvent is hetquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:03 schreef Happel het volgende:
[..]
O.a.
Zo rollen wij, hè. Verder is het gewoon een ongelooflijk onplezierig figuur.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Iets bereikt hebben als trainer is ook niet per se belangrijk bij het NL Elftal.
Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:
Dus niet iedere trainer kan het blijkbaar. Ga nu maar verder in het Ajax-topicquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:12 schreef C.Bukowski het volgende:
[..]
Totaal niet met elkaar te vergelijken.
Nogmaals: Totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dus niet iedere trainer kan het blijkbaar. Ga nu maar verder in het Ajax-topic
Wanneer 1e wedstrijd ook alweer?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:36 schreef Muto het volgende:
Even voor de vroege vakantiegangers die een maand op vakantie gaan:
Voorspelcompetitie Feijenoorders
Niet vergeten in te vullen dus!
Voor 10 augustus 20:00 uur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wanneer 1e wedstrijd ook alweer?
De boystwitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-07-2012 om 13:57:08Heerlijk getraind. Was warm en benauwd voor de boys. Welkom Harmeet Singh. Good luck. reageer retweet
Normaal vond ik Koeman altijd een chagrijnige trainert maar sinds die bij Feyenoord zit lijkt hij veel meer plezier te hebbenquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:59 schreef Muto het volgende:
De boystwitter:Koeman1963 twitterde op donderdag 05-07-2012 om 13:57:08Heerlijk getraind. Was warm en benauwd voor de boys. Welkom Harmeet Singh. Good luck. reageer retweet
Keertje winnen is altijd leukquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef satecl het volgende:
KNJB beker, dat ding boeit mij echt heeeel weinig.
Van AZ, Twente en PSV winnen en vervolgens de opzet van het hele toernooi om te gooien en uiteindelijk over 2 wedstrijden de finale te spelen.... Nee, dat ding boeit mij echt heeeel weinig.quote:
Dit dus... Dat was echt de anti-climax van een heel mooi toernooi dat jaar.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Van AZ, Twente en PSV winnen en vervolgens de opzet van het hele toernooi om te gooien en uiteindelijk over 2 wedstrijden de finale te spelen.... Nee, dat ding boeit mij echt heeeel weinig.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Van AZ, Twente en PSV winnen en vervolgens de opzet van het hele toernooi om te gooien en uiteindelijk over 2 wedstrijden de finale te spelen.... Nee, dat ding boeit mij echt heeeel weinig.
De clubleiding van NEC had toch geroepen 'Dat het een schande was dat er Feyenoorders in NEC-vakken zaten' en dat dat 'Nooit weer zou gebeuren!'?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:17 schreef Caland het volgende:
Geweldige loting
Dit keer de hele korte én lange zijde pakken?
Ja, zal dit keer ook wel een 1 op 1 verkoop worden plus een combi (omdat 's avonds enzo).quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De clubleiding van NEC had toch geroepen 'Dat het een schande was dat er Feyenoorders in NEC-vakken zaten' en dat dat 'Nooit weer zou gebeuren!'?
Dan krijg je dat soort onzin natuurlijk. Zo mooi afgelopen seizoen, het langzame Hand in Hand in de tweede helftquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, zal dit keer ook wel een 1 op 1 verkoop worden plus een combi (omdat 's avonds enzo).
quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:31 schreef Caland het volgende:
Ah, er heeft iemand aan de bel getrokken. Geen contractondertekeningen meer met bic-pennen.
Wat is die bedrukking toch schrijnend lelijkquote:
Ik vraag me eigenlijk af waarom we niet zoiets hebben als Twente - een eigen typeface, ongeacht de kledingsponsor. Dan krijg je geen sponsorgedrochten als nu.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is die bedrukking toch schrijnend lelijk
Ik heb hem op 40x30. Moet nog even zien hoe dat wordt. Misschien valt het wel tegen, haha.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sick! Welke afmetingen en hoeveel kost dat?
Ik verwacht wel een foto als ie hangtquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb hem op 40x30. Moet nog even zien hoe dat wordt. Misschien valt het wel tegen, haha.
Kostte me niks. Heb t-mobile punten gebruikt daarvoor.
Die huldiging nadien ook... stonden ze dan, in een lege Kuipquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb er ook weer zin in. Morgen over twee weken dan eindelijk de lotingquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:58 schreef Muto het volgende:
Man, man, man. Het kriebelt echt weer als een malle: al die filmpjes van vorig seizoen aan het terugkijken en gewoon wéér kippenvel.
quote:'Ik ben ambitieus en kom niet als toerist naar Rotterdam'
05/07/2012 13:36
Harmeet Singh rondde donderdag zijn transfer naar Feyenoord af. De Noor kijkt er naar uit om aan de slag te gaan in Rotterdam, waar hij een contract tekende tot medio 2014.
'Het voelt erg goed om nu speler van Feyenoord te worden, ik was toe aan deze stap', vertelt Singh op de website van de club. 'Feyenoord is een grote club waar zeer goede spelers zoals Dirk Kuyt, Robin van Persie en Roy Makaay hebben gespeeld. Ik kijk uit naar het spelen in de Champions League (doelt op voorronde, red.), dat wordt een nieuwe ervaring voor mij.'
'Ik hou ervan om dingen te creëren in het veld en andere spelers in staat te stellen om te scoren', verklaart de Noor zijn speelstijl. 'Daarnaast pik ik af en toe zelf een doelpunt mee. Ik hou van voetbal en heb de mentaliteit dat ik elke wedstrijd koste wat kost wil winnen.'
'Ik ben blij dat ik vroeg in de voorbereiding kan aansluiten, omdat ik zo de tijd krijg om de ploeg beter te leren kennen. Het trainingskamp is een mooie gelegenheid om te leren hoe de ploeg wil spelen en te laten zien wat ik in huis heb.'
Singh geldt in De Kuip als de opvolger van de naar Aston Villa vertrokken Karim El Ahmadi. 'Ik moet geduldig zijn, maar aan de andere kant ben ik niet als toerist hier naar toe gekomen. Ik ben ambitieus en wil laten zien wat ik kan. Ik hoop dat ik snel een plek in het team kan verwerven.'
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:22:16Oud #Feyenoorder #Leonardo is per direct weggestuurd bij #Salzburg. Leonardo heeft zich negatief uitgelaten over ploeggenoten. reageer retweet
gelijk halen hahaquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Happel het volgende:
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op donderdag 05-07-2012 om 23:22:16Oud #Feyenoorder #Leonardo is per direct weggestuurd bij #Salzburg. Leonardo heeft zich negatief uitgelaten over ploeggenoten. reageer retweet
@ Leonardoquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Op die plek, op die manier de naam van je kinderen? Kan wel op een mooiere plaats denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef Happel het volgende:
Nah, lelijk is het niet. Ziet er goed gezet uit. Alleen het soort tatoeage vind ik bij voorbaat al kansloos. Sleeves zijn mooier.
Ja natuurlijk, maar ik vind het niks.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ieder z'n eigen smaak, gelukkig.
Wie zegt dat hij vernoemd is naar de voetballer Xavi ?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zoontje Xavi noemen blijft nog altijd triesterAls Xavi nou gestopt met voetballen was... nee zelf dan niet.
Ja naar wie dan? Alsof Xavi zo'n alledaagse naam is. Noem dan je kind gewoon Xavier, want Xavi is alleen maar kort voor Xavier. En de enige die standaard bekend staat als Xavi in plaats van Xavier is de voetballer van Barcelona/Spanje. Dus als je je kind dan de verkorte naam geeft, lijkt het me duidelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij vernoemd is naar de voetballer Xavi ?
Ohja ik was in de war mat Xavier, maar goed boeiend, komkommertijd.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja naar wie dan? Alsof Xavi zo'n alledaagse naam is. Noem dan je kind gewoon Xavier, want Xavi is alleen maar kort voor Xavier. En de enige die standaard bekend staat als Xavi in plaats van Xavier is de voetballer van Barcelona/Spanje. Dus als je je kind dan de verkorte naam geeft, lijkt het me duidelijk.
Dat is hetzelfde als je kind Ronaldinho noemen. Het achtervoegsel -inho is een aangepaste versie, noem dan je kind gewoon Ronaldo. Anders is het duidelijk dat je hem naar de voetballer Ronaldinho vernoemd hebt.
En om even terug te gaan naar Nederland, het is te vergelijken met je kind Pi-air noemen. Is dat toeval? Of hadden z'n ouders 'm gewoon Pierre kunnen noemen?
Je kind Pi-Air noemenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja naar wie dan? Alsof Xavi zo'n alledaagse naam is. Noem dan je kind gewoon Xavier, want Xavi is alleen maar kort voor Xavier. En de enige die standaard bekend staat als Xavi in plaats van Xavier is de voetballer van Barcelona/Spanje. Dus als je je kind dan de verkorte naam geeft, lijkt het me duidelijk.
Dat is hetzelfde als je kind Ronaldinho noemen. Het achtervoegsel -inho is een aangepaste versie, noem dan je kind gewoon Ronaldo. Anders is het duidelijk dat je hem naar de voetballer Ronaldinho vernoemd hebt.
En om even terug te gaan naar Nederland, het is te vergelijken met je kind Pi-air noemen. Is dat toeval? Of hadden z'n ouders 'm gewoon Pierre kunnen noemen?
Bij mij op de basisschool zat een jongen, gewoon Nederlands, die Xavi heette. Dat was voordat Xavi uberhaupt debuteerde.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Komt toch wel sterk over als een actie van een gefrusteerde gescheiden vader.... Natuurlijk hou je van je kinderen, maar om dat om zo'n manier op je lichaam te zetten....heeft wat treurigs...quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:31 schreef Happel het volgende:
Nah, lelijk is het niet. Ziet er goed gezet uit. Alleen het soort tatoeage vind ik bij voorbaat al kansloos. Sleeves zijn mooier.
Het kan ook slechter, en Feyenoord kan en moet daar gewoon winnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:20 schreef DonRaja het volgende:
NEC in de beker, niet echt een lekker team om tegen te beginnen.
Klopt ook wel, ik heb alleen bij NEC het idee dat ze in de beker vaak net wat beter zijn dan in de competitie. Maar ik heb geen feiten om dat idee te bewijzenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan ook slechter, en Feyenoord kan en moet daar gewoon winnen.
Fotootje boven de open haard lijkt me voldoendequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Op die plek, op die manier de naam van je kinderen? Kan wel op een mooiere plaats denk ik.
quote:Feyenoord voorziet Varkenoord van veldverwarming
Feyenoord kan komende jaren tijdens de winter gewoon op de eigen velden blijven trainen. De Rotterdamse club is begonnen met de aanleg van veldverwarming op trainingscomplex Varkenoord. De afgelopen jaren moest Feyenoord bij strenge vorst nog uitwijken naar het veld in stadion De Kuip of omliggende kunstgrasvelden.
De verwarmde velden kunnen nog deze winter in gebruik genomen worden. Een groot deel van de kosten kan worden betaald dankzij een vereffening van de inmiddels opgeheven formele vereniging Feyenoord Business Club. Toen deze club opgeheven werd, werd het batige saldo voor dit doel beschikbaar gesteld aan Feyenoord.
Voor de sex lijkt het me ook vervelend. Moeders kunnen al moeilijk hun kids loslaten, lig je lekker te batsen gaat ze het de hele tijd over de rapportjes enzo hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fotootje boven de open haard lijkt me voldoende
denk niet dat hij meer ligt te batsen met de moeder van zijn zoontjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Voor de sex lijkt het me ook vervelend. Moeders kunnen al moeilijk hun kids loslaten, lig je lekker te batsen gaat ze het de hele tijd over de rapportjes enzo hebben.
Nee ze zijn pas gescheidenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:57 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
denk niet dat hij meer ligt te batsen met de moeder van zijn zoontjes
Dezelfde namen geven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Hamilcar het volgende:
Wtf Vlaardoe dan een klein bandje met de namen om je pols ofzo, maar gelijk zo fucking groot op je borst? Wat als je toekomstige vrouw een fucking tweeling van je krijgt
je rug?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Hamilcar het volgende:
Wtf Vlaardoe dan een klein bandje met de namen om je pols ofzo, maar gelijk zo fucking groot op je borst? Wat als je toekomstige vrouw een fucking tweeling van je krijgt
Wat als je een levensgrote règâh op je rug hebt en je gaat in een andere stad bij een andere club voetballen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Hamilcar het volgende:
Dat vind ik net zo stom. Ik vind tattoages zo groot 9/10 keer echt heel lelijk. Wat is er mis met namen met lettertype 14 op de plek waar je hart zit? Is toch genoeg ipv heel je borst te vergallen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat als je een levensgrote règâh op je rug hebt en je gaat in een andere stad bij een andere club voetballen.
Heeft hij iets overheen laten zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
Patrick Pothuizen heeft een Feyenoord tatoe
Zo rond mei 2013.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn de shirtjes het goedkoopst van dit seizoen? Bij de fanshop heb ik altijd het idee dat ik een genaaid word.
Als voetballer moet je natuurlijk zoiets hebben anders hoor je er niet bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
Vlaar kan ook beter dit soort dingen doen, veel toffer.
[ afbeelding ]
quote:
Tering wat is dat gayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:BrendanHusebo twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:02:37Zeki Fryers to Spurs for £2-6m and £20k p/w. Harmeet Singh to Feyenoord for £400k and (probably) £10-15k p/w. The world, it is mad. reageer retweet
Vlaar moet gewoon dit doen, zoals eckte bazen. Like mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlaar moet gewoon dit doen, zoals eckte bazen. Like me
[ afbeelding ]
Zo veel verdient hij echt niet bij ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
twitter:BrendanHusebo twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:02:37Zeki Fryers to Spurs for £2-6m and £20k p/w. Harmeet Singh to Feyenoord for £400k and (probably) £10-15k p/w. The world, it is mad. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |