je rug?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Hamilcar het volgende:
Wtf Vlaardoe dan een klein bandje met de namen om je pols ofzo, maar gelijk zo fucking groot op je borst? Wat als je toekomstige vrouw een fucking tweeling van je krijgt
Wat als je een levensgrote règâh op je rug hebt en je gaat in een andere stad bij een andere club voetballen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:32 schreef Hamilcar het volgende:
Wtf Vlaardoe dan een klein bandje met de namen om je pols ofzo, maar gelijk zo fucking groot op je borst? Wat als je toekomstige vrouw een fucking tweeling van je krijgt
Dat vind ik net zo stom. Ik vind tattoages zo groot 9/10 keer echt heel lelijk. Wat is er mis met namen met lettertype 14 op de plek waar je hart zit? Is toch genoeg ipv heel je borst te vergallen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat als je een levensgrote règâh op je rug hebt en je gaat in een andere stad bij een andere club voetballen.
Heeft hij iets overheen laten zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:20 schreef vandermar het volgende:
Patrick Pothuizen heeft een Feyenoord tatoe
Zo rond mei 2013.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
Waar zijn de shirtjes het goedkoopst van dit seizoen? Bij de fanshop heb ik altijd het idee dat ik een genaaid word.
Als voetballer moet je natuurlijk zoiets hebben anders hoor je er niet bijquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
Vlaar kan ook beter dit soort dingen doen, veel toffer.
[ afbeelding ]
quote:
Tering wat is dat gayquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:BrendanHusebo twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:02:37Zeki Fryers to Spurs for £2-6m and £20k p/w. Harmeet Singh to Feyenoord for £400k and (probably) £10-15k p/w. The world, it is mad. reageer retweet
Vlaar moet gewoon dit doen, zoals eckte bazen. Like mequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vlaar moet gewoon dit doen, zoals eckte bazen. Like me
[ afbeelding ]
Zo veel verdient hij echt niet bij ons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:43 schreef Caland het volgende:
twitter:BrendanHusebo twitterde op vrijdag 06-07-2012 om 18:02:37Zeki Fryers to Spurs for £2-6m and £20k p/w. Harmeet Singh to Feyenoord for £400k and (probably) £10-15k p/w. The world, it is mad. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |