Ja, gebruik de laptop nu als een soort mini-pc, heb m via hdmi op TV want die hele accu is vercrackt en t beeldscherm tript hem ook (flikkert de hele tijd)quote:
Mijne ook. Binnen 9min al van vol naar leeg. Heb hem nog helemaal niet lang ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:55 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ja, gebruik de laptop nu als een soort mini-pc, heb m via hdmi op TV want die hele accu is vercrackt
Hoe lang is niet lang?quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:59 schreef Kola het volgende:
[..]
Mijne ook. Binnen 9min al van vol naar leeg. Heb hem nog helemaal niet lang ook.
quote:
Normaal dat je accu dan kapot is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:04 schreef Kola het volgende:
[..]
1,5 jaar, maar dat is in laptop tijd misschien al best lang.
Omdat je waarschijnlijk niet goed omgaat met de accu in je laptop en dan is deze na anderhalf jaar kapot.quote:
quote:
Wat heb ik fout gedaan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat je waarschijnlijk niet goed omgaat met de accu in je laptop en dan is deze na anderhalf jaar kapot.
Nee heb hem eigenlijk altijd aan de lijn, of maar kort eraf. Maar hij is wel eens oververhit geweest en toen uitgesprongen. Alleen toen stond hij al bijna een half uur op tafel zonder dat ik iets deed, dus ik snap niet waarom dat was. Daar zal het wel aan liggen. Is een nieuwe accu duur?quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
"Oh accu leeg." stekker erin.
"Oh accu vol." stekker eruit.
Kost je tussen de ¤60,- en ¤120,- of zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:22 schreef Kola het volgende:
[..]
Nee heb hem eigenlijk altijd aan de lijn, of maar kort eraf. Maar hij is wel eens oververhit geweest en toen uitgesprongen. Alleen toen stond hij al bijna een half uur op tafel zonder dat ik iets deed, dus ik snap niet waarom dat was. Daar zal het wel aan liggen. Is een nieuwe accu duur?
Dit dus. Als het niet over vakantie gaat wel over het weer of andere bullshit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef Koploperkopper het volgende:
Non-klacht, Twitter staat alleen maar vol met dit soort domme troep.
joajoaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |