1. Oef, dat gaat vrees ik niet lukken als het over anderhalve week al is! Hoe vaak drinkt je kleintje (hoe oud is ze?) Ik ben toen Joris 7 maanden was 3 dagen weggeweest. Hij dronk toen 6 a 7 gekolfde voedingen per etmaal dus ik had een voorraad van 20+ voedingen aangelegd... in 3 maanden tijd ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb een klein vraagje...
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).
Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)
Vraag 2:
Zou ze de drinktechniek kunnen verleren in 3 dagen?
Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
Regeldagje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef Bleie het volgende:
Grrr, wat is k%^%# om niet genoeg melk voor je kind te hebben. Heb al anderhalf uur een ontevreden kereltje aan de borst. Is wel goed voor mn productie, maar ik voel me toch behoorlijk rot. Ik ben er duidelijk nog niet aan toe om te stoppen met de bv...
Waardoor is die ingestort? Wilde je afbouwen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Bleie het volgende:
[..]
Productie is ingestort, dus dat leidt vanzelf tot regeldag ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |