abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114030587
oh gatver Kers, dat klinkt akelig bekend. Hopelijk pikt je lijf de truuk snel op :* sterkte, heel naar voor jullie :{
:)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:57:08 #152
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114031616
Placenta was voor zover ik weet compleet. Vloeien doe ik nog, maar het is aanzienlijk minder. Met de bevalling ook geen dramatische hoeveelheden verloren en mijn baarmoeder is keurig geslonken.
In de kraamweek heb ik 1 nacht en dag lang buikloop gehad, was niet bepaald handig.
Zou het door de tijdens de zwangerschap gebruikte medicijnen kunnen komen? Of dat ik een paar dagen voor de bevalling nog uitgedroogd in het ziekenhuis opgenomen ben geweest?
Stuwing heb ik wel gehad in ieder geval...

Pfff, ik weet het niet, loop mezelf helemaal gek te maken. En ik moet dringend kolven maar mijn baby begint elke keer te huilen zodra ik hem weg leg... Zo kom ik nooit aan genoeg voeding voor hem :{
Gelukkig heb ik vanmiddag een pak poedermelk gekregen :')
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:05:41 #153
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_114032078
Tsjee Kersjes :* wat een doorzettingsvermogen.

En inderdaad borstvoeding geven is wat speciaals.
Ik was in het begin eigenlijk alleen maar van plan om een week of 6 borstvoeding te geven en dan af te bouwen.
Maar mijn Rayen dacht zelf helemaal niet aan afbouwen dus ondertussen is hij 8 maanden en geef ik nog borstvoeding (aangezien hij geen fles wil) samen met bijvoeding natuurlijk.

Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen, vergeet je niet te genieten van je kleine en alles eromheen. Door wat ik lees over al dat gekolf en alles daaromheen wat zoveel van je tijd en energie van je in beslag neemt.
Let wel ik wil geen praatje houden om je van de borstvoeding af te "praten"hoor :N . Groot respect voor je doorzettingsvermogen ^O^
Maar even een tegengeluid van een andere richting laten horen.
Misschien word het voor jezelf plezierig als je overstapt op kv en kan je meer genieten van alles eromheen. :?
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:18:39 #154
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114032798
En kersjes? Je kolft nu alles? En alles met de fles? Hoe vaak op een dag kolf je nu?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:32:15 #155
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114033563
Hij is sinds donderdagmiddag niet meer aan de borst geweest. Ik probeer elke 2 a 3 uur te kolven. En overdag zelfs nog vaker want ik heb een fles te vullen, hij moet toch drinken!

TJ, dank voor je tegengeluid, je bent de eerste niet die het tegen me zegt.
Maar ik heb me verdomme de hele zwangerschap lopen verheugen op het weer kunnen geven van borstvoeding, mijn baby aan de borst, die heerlijke momenten...
Zo makkelijk wil ik me niet gewonnen geven.
Lukt het niet dan lukt het niet en heb ik dikke vette pech. What else is new? :')
Maar zolang ik tussen de frustraties en jankbuien door er nog een paar druppels weet uit te kolven ga ik door. Tot ik in een vlaag van waanzin die kolf een slinger door de woonkamer geef waarschijnlijk.
Ik zweer je, dat ding lacht me uit, vooral 's nachts }:|
pi_114033772
Hmm kersjes, vervelend dat het nog niet zo lekker gaat.. Misschien moet je het even los laten? Even de spanning eraf?De druk klinkt mij als erg hoog, en stress is niet goed voor bv.. :*

Bleie, kan stress de reden zijn van minder productie? Bij mij was het destijds een combi van weer gaan werken en eerste keer ongesteld worden, daar heb ik 3 weken tegenaan zitten hikken toen.. Hoop voor je dat het bij trekt! :*

maar gelukkig ook fijne dingen, die foto O+ en Gerberaatje *O*

hier lukt zittend drinken niet, heb joekels van borsten en hij pakt ze niet vast: luie baby ;)

Heb wel sinds een paar dagen ontdekt dat je kolf niet op de hoogste stand hoeft te staan voor een goede opbrengst. Heb vandaag gewoon met 2x kolven 300 ml gekolft! En dat is zeker 50 ml meer dan anders. Wauw!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:38:55 #157
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_114033935
Wat klote Kersjes. Ik herken het wel. Zelf de eerste tien dagen alles gekolfd en gevingervoed. De eerste 5 dagen aangevuld met kv, omdat knul een pond was afgevallen. 10cc, 20cc, met heel veel pijn en moeite 35...Opeens, van de een op de andere dag, verdubbelde de opbrengst. En het verdriedubbelde...tot ik de kolf niet meer nodig had en volledig bv kon geven. Waar ik maar mee wil zeggen dat het snel kan gaan. wellicht speelt de stress mee? Veel sterkte ermee!
pi_114033946
BJ: supermooie foto!!

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:19 schreef NotTheSame het volgende:
Ik heb een klein vraagje...
Misschien (kleine kans, maarja, de kans is er), mag ik over anderhalve week 3 dagen naar Frankrijk, met manlief. Helaas kan ons Draakje dan niet mee (en ze kan daar ook eigenlijk niks doen).

Vraag 1:
Hoe ga ik in hemelsnaam zoveel voedingen kolven dat we 3 dagen uit kunnen zingen?
(Het zou dan 18x 150cc zijn die ik moet kolven en er liggen er 5 in de vriezer nu...)

Vraag 2:
Zou ze de drinktechniek kunnen verleren in 3 dagen?

Aan de ene kant twijfel ik om mee te gaan dan, maar aan de andere kant, het is echt een buitenkansje als we mogen gaan. Een once-in-a-lifetime-opportunity...
1. Oef, dat gaat vrees ik niet lukken als het over anderhalve week al is! Hoe vaak drinkt je kleintje (hoe oud is ze?) Ik ben toen Joris 7 maanden was 3 dagen weggeweest. Hij dronk toen 6 a 7 gekolfde voedingen per etmaal dus ik had een voorraad van 20+ voedingen aangelegd... in 3 maanden tijd ofzo.

2. Dat was bij ons geen enkel probleem. 3 dagen is wel kort voor verleren lijkt me. Maar het hangt wel van haar leeftijd af natuurlijk.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:40:51 #159
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_114034053
Ja kan me zeker voorstellen dat je je er op verheugt hebt.
Ik was helemaal niet zo pro-borstvoeding, maar nadat de kloven wegtrokken na de eerste gewenning van een paar weken was ik eigenlijk ook om.
Ik hoop van harte voor je dat het ineens omslaat en daarom een dikke :* voor je.
voor al je frustratie :* :* :* :*
Rayen 2½ jaar!
pi_114036413
Kersjes, ik vind je zo'n bikkel! En ik hoop zo voor je dat t goedkomt. Aan je inspanningen zal t niet liggen.

Nirak, stress zal t niet zijn, ik heb vakantie ;). Nee, hij heeft in n week tijd twee voedingen laten vallen (avond en nacht), en dat trekt mijn lijf denk ik gewoon niet. Vanavond heeft hij zo'n beetje van 18-21.30 gedronken, en toen viel hij pas in slaap. Ik ga zo nog even kolven, zal wel niet veel opleveren, maar wel goed voor de productie.
pi_114037474
Kersjes, ik heb geen advies voor je, behalve dat ik me je verdriet en boosheid goed kan indenken. Ik hoop dat het gaat lukken allemaal, ik gun het jullie zo! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_114038040
Gos kersjes wat klote zeg ;( ik heb ook geen advies.. Hoop gewoon dat je borsten ineens door gaan hebben wat de bedoeling is en dat je dan maar weer heel lang mag genieten van de borstvoeding :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:56:02 #163
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_114038506
Kersjes, ik ben op vakantie maar wil toch even reageren.
Wat ben je een stoere je zo in te zetten en door te blijven knokken.
Ik kan me voorstellen dat je baalt dat je lijf je in de steek laat en dat je zo graag gewoon weer bv wil geven, zonder productieproblemen.

Geen tips, daarvoor heb ik niet voldoende kennis, wel veel sterkte en succes, ik hoop dat het spoedig zal omslaan, de goede kant op. ;)
pi_114048505
Kersjes ik vind het onwijs knap hoe je doorgaat. Je bent echt een doorzetter. :*

Had je de lk toevallig nog gevraagd hoe zij dacht over het gebruik van Domperidon of Syntocinon? Zu ik nog eff met haar checken, wellicht dat het helpt maar het kan ook zijn, dat ze het vooralsnog afraad. Wat zei de lk trouwens over zijn gewichtstoename? Zet je echt niet teveel onder druk daarmee. Je moet ook niet eisen, dat hij in een dag 65 gram aankomt puur en alleen omdat dat is wat hij nog onder geboortegewicht zit en dat hij dat dan in 1 dag, op dag 14, moet hebben gedaan. Mijlijkt dat het aantal natte luiers, poepluiers, tevredenheid en alertheid van je kind minstens even belangrijk zijn.

Ben je nu alleen thuis met je uk? Is er wellicht iemand of meerdere iemanden, die je op kolfmomenten even kunnen helpen?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114049298
Ik begrijp je, Kers. Toen het hier op een gegeven moment ruk ging (was wel in een veel later stadium gelukkig), wilde ik ook álles gegeven hebben voordat ik het 'opgaf' (zo voelde het). Ik was bang dat ik anders een 'what if-gevoel' zou krijgen.

Ik hoop dat je doorzettingsvermogen beloond wordt!
pi_114049527
Kersjes, wat rot dat het zo moet gaan. Echt respect dat je doorgaat. Hier is de start ook alles behalve makkelijk, maar mijn jochie drinkt tenminste wel (ook) aan de borst.

Ik zou idd eens gaan informeren naar hulpmiddelen om de productie een zetje te geven. Je hebt nu lang genoeg alleen geploeterd, zou ik zeggen :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:18:18 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114049535
Kers, alles is al gezegd. :*

Phaidra, wat gaat het goed zeg!
pi_114053483
Grrr, wat is k%^%# om niet genoeg melk voor je kind te hebben. Heb al anderhalf uur een ontevreden kereltje aan de borst. Is wel goed voor mn productie, maar ik voel me toch behoorlijk rot. Ik ben er duidelijk nog niet aan toe om te stoppen met de bv...
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:44:09 #169
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114053858
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:34 schreef Bleie het volgende:
Grrr, wat is k%^%# om niet genoeg melk voor je kind te hebben. Heb al anderhalf uur een ontevreden kereltje aan de borst. Is wel goed voor mn productie, maar ik voel me toch behoorlijk rot. Ik ben er duidelijk nog niet aan toe om te stoppen met de bv...
Regeldagje?
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:45:26 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114053918
Door het absurd veel kosten, uitdroging en ondervoeding (?) Zou daarom je lichaam nu eerst voor zichzelf zorgen?
Wat vind de LK van je geschiedenis? Zeker je zwangerschap...
pi_114054106
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Regeldagje?
Productie is ingestort, dus dat leidt vanzelf tot regeldag ja.
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:50:25 #172
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114054151
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:49 schreef Bleie het volgende:

[..]

Productie is ingestort, dus dat leidt vanzelf tot regeldag ja.
Waardoor is die ingestort? Wilde je afbouwen?
pi_114055042
:* voor Kersjes en Bleie!

en een *O* voor Phaidra!

En Faye groeit! :) Net bij het CB geweest, 3535 gram en 52 cm. En we moesten minder nachtvoedingen geven, ja dag! :6 ze groeit net goed, dan ga ik daar nu niet mee zitten kloten.
Binnenkort wel een LK bellen, ik wil nu echt van dat stomme tepelhoedje af.

Grafiekjes!

Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114055294
Faye, wat ga je goed!! *O*

Wat een rare opmerking van de arts als je borstvoeding geeft :'). Ik was juist erg blij met onze arts gister, ze heeft helemaal nergens commentaar op gegeven. Ze gaf zelfs een compliment dat we de borstvoeding een kans willen geven en dat hij er zo goed op groeit. Over hoeveelheid voedingen heeft ze het uberhaupt niet gehad...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114055509
Ticootje, hij heeft in n paar dagen tijd de avond- en de nachtvoeding laten vallen. Dus niet mijn keus, maar mn productie trekt het duidelijk niet. Vandaag dus maar veel aanlegen, en hopen dat we t nog even kunnen rekken. We gaan zaterdag op vakantie, en dan wil ik heel graag nog voeden.

Marjolijntje, wat goed zeg! En negeer die cb-arts maar, wat n stomme opmerking!
pi_114055810
Ik heb ook maar even een account gemaakt voor de groeicurves:

Wel gemeen dat ze geen halve centimeters accepteren, dan was ook de lengte precies op het lijntje gebleven ipv er net onder :P.

[ Bericht 8% gewijzigd door Phaidra op 11-07-2012 13:33:03 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:34:50 #177
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114055934
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef Bleie het volgende:
Ticootje, hij heeft in n paar dagen tijd de avond- en de nachtvoeding laten vallen. Dus niet mijn keus, maar mn productie trekt het duidelijk niet. Vandaag dus maar veel aanlegen, en hopen dat we t nog even kunnen rekken. We gaan zaterdag op vakantie, en dan wil ik heel graag nog voeden.

Marjolijntje, wat goed zeg! En negeer die cb-arts maar, wat n stomme opmerking!
Ah! Veel aanleggen, als het goed is trekt je productie dan echt wel bij. Ga je naar een warm land?
pi_114056535
Naar Frankrijk, maar vrij noordelijk, dus ik verwacht niet enorm veel hitte. Veel aanleggen komt vanzelf wel goed, na krap een uurtje slapen, is hij nu alweer wakker. Wel lastig met een rondrennende peuter alleen. En morgen is hij naar t kdv, daar heb ik nog niet genoeg voor gekolfd. Heb nog wel wat in de vriezer, maar dat laat ik liever liggen, als t niet nodig is voor morgen.
pi_114056680
Marjolijntje wat goed van Faye. Ze groeit echt lekker. Wat een stomme opmerking van de cb arts. Waarom zei de cb arts dat uberhaupt? Hoeveel nachtvoedingen geef je? Lekker zo doorgaan zou ik zeggen ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114056707
Bleie je bent toch zelf morgen vrij. Kun je dan niet naar het kdv gaan om hem te voeden?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_114058501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:31 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb ook maar even een account gemaakt voor de groeicurves:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wel gemeen dat ze geen halve centimeters accepteren, dan was ook de lengte precies op het lijntje gebleven ipv er net onder :P.
Nou ja zeg, net stonden hier nog wel plaatjes ipv linkjes }:|
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114058665
:* kersjes

Marjolijntje
Wat fijn!
Misschien bedoelt de cb arts het wel goed, kijkend naar jou nachtrust.
Ik was echt een emotioneel wrak op het cb :9 cb arts maakte zich zorgen om mij en S dronk toen snachts om de 2-3 uur terwijl ze 5120gr was met 6 weken en eigenlijk de nacht voeding niet nodig had (om te groeien enz dan)
Voor mij zou het dus beter zijn om een goede nachtrust te hebben

Misschien bedoelde ze het wel in die zin, zodat je overdag genoeg energie hebt voor het voeden&zorgen voor jullie mooie meid?

(is even een andere insteek, ik kan natuurlijk niet voor de cb arts praten)
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:37:41 #183
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_114058735
Phaidra, jij linkt rechtstreeks vanuit borstvoeding.com. Dan ben je ingelogd daar en kan de plaatjes wel zien, en wij niet. Waarschijnlijk ben je nu uitgelogd en kun je daarom ook geen plaatjes meer zien.

Ik sla ze altijd op en gooi ze op photobucket.com :) !

Zoë, ik kreeg hetzelfde verhaaltje. Maar even logisch gedacht, borstvoeding is niet alleen voeding, maar ook troost voor je meisje. Mijn dame is 7mnd en komt 's nachts ook nog. Het is misschien niet meer nodig om te groeien, maar je meisje zoekt misschien troost? Andere mensen lopen dan met hun kindje rond of geven hun een speentje, jij geeft gewoon tiet en dan is het ook goed.
Maar ik snap wel dat je hunkerd naar een goede nachtrust meis :* !
pi_114058794
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:37 schreef NotTheSame het volgende:
Phaidra, jij linkt rechtstreeks vanuit borstvoeding.com. Dan ben je ingelogd daar en kan de plaatjes wel zien, en wij niet. Waarschijnlijk ben je nu uitgelogd en kun je daarom ook geen plaatjes meer zien.

Ik sla ze altijd op en gooi ze op photobucket.com :) !
Ah, vandaar. Nou ja, ik ga het straks even fixen. Mijn baby wordt wakker :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_114059145
NTS
Ja ik geef mijn meisje ook bv als ze er behoefte aan heeft hoor! Maar ik begreep de cb arts wel, S huilde weleens in dr slaap, en dan haalde ik dr uit bed voor bv, terwijl ze eigenlijk nog wel sliep. Ik wacht nu tot ze echt wakker is en het voor mij duidelijk is dat ze me nodig heeft ipv wat gesabbel of een kort huiltje in haar slaap. Dat heeft me wel meer rust gegeven. Ik kijk altijd bij dr als ik iets hoor maar zolang ze dr oogjes dicht heeft laat ik dr liggen. Eerder gaf ik haar dus 'alvast' bv omdat ik dacht dat het een signaal was
pi_114061903
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:53 schreef Tinuviel het volgende:
Marjolijntje wat goed van Faye. Ze groeit echt lekker. Wat een stomme opmerking van de cb arts. Waarom zei de cb arts dat uberhaupt? Hoeveel nachtvoedingen geef je? Lekker zo doorgaan zou ik zeggen ;)
Ik voed op verzoek, de ene nacht komt ze dan 1x voor een voeding, de andere om de 2 uur. Maar als ze zo vaak kwam, dan moest ik haar maar een speentje geven om het te rekken. Dat i leuk hoor, maar als ik het dan een uur moet rekken, ben ik ook een uur wakker. En dan nog een half uur voeden.. Dan slapen we allemaal beter als ik haar gewoon gelijk laat drinken.
Mijn meisje groeit eindelijk goed, dan ga ik nu niet al lopen rommelen met voedingen..
pi_114062190
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:41 schreef Marjolijntje het volgende:

[..]

Ik voed op verzoek, de ene nacht komt ze dan 1x voor een voeding, de andere om de 2 uur. Maar als ze zo vaak kwam, dan moest ik haar maar een speentje geven om het te rekken. Dat i leuk hoor, maar als ik het dan een uur moet rekken, ben ik ook een uur wakker. En dan nog een half uur voeden.. Dan slapen we allemaal beter als ik haar gewoon gelijk laat drinken.
Mijn meisje groeit eindelijk goed, dan ga ik nu niet al lopen rommelen met voedingen..
pi_114062241
Ja als je gaat lopen rekken ben je idd nog langer bezig.
Nu drinkt S veel effectiever, dus ben je in 10min wel klaar. Het wordt allemaal makkelijker :Y
En zolang je er zelf geen last van hebt en overdag wel rust neemt komt het ook wel goed.
pi_114063126
Ja, komt ook wel goed :) Binnenkort de LK eens bellen om nou echt van dat tepelhoedje af te komen :) Vooral 's nachts irriteer ik me mateloos aan dat ding. En ik kan het redelijk hebben tot nu toe, alleen 's avonds ben ik behoorlijk sjaggo als ik wil slapen en mevrouw nog niet. Maar mn vriend kan het redelijk hebben nog van me :P komt wel goed. Het heeft gewoon nog even tijd nodig. Maar de BV verder vind ik zo fijn! Net ook weer, is ze klaar met drinken en dan ligt ze een partij te lachen naar me O+ zo heerlijk!
pi_114063268
Komt nog bij dat 's nachts voeden goed is voor de productie, dan zijn de hormonen op hun best. ;)
Dus als je te weinig melk hebt, is het advies vaak om juist 's nachts eens extra te voeden.
Ik kan me voorstellen dat daarom ook nachtvoedingen in het begin belangrijk zijn, dan word de aanleg van melkreceptoren goed gestimuleerd.

Ik heb sinds een paar dagen spit, waarschijnlijk omdat mijn buikspieren te verslapt waren na de geboorte. En voeden doet dus pijn. Althans het voeden niet, maar naar mijn dochter kijken wel. Mijn nek buigen.
Echt heel verdrietig word ik ervan dat ik haar niet kan bekijken bij het voeden.
Gelukkig kan ze wel blind de tepel vinden, dus aanleggen is niet zo'n probleem.
Ik hoop dat het met de oefeningen snel beter gaat, want ik mis die mooie momenten heel erg. :'(

Hoe gaat het nu Kersjes? :*

Fijn trouwens Marjoleintje en Phaidra, dat het nu zo goed loopt met de bv! Heerlijk! O+
En hopelijk ben je er snel vanaf Marjoleintje, ik heb uiteindelijk meer dan 2 jaar met dat ding gevoed en wat heb ik hem af en toe vervloekt. Nu met mijn tweede kindje mis ik hem ook absoluut niet. Ik kan me voorstellen dat je er vanaf wil. :Y

Gerberaatje! Wat heerlijk dat het zo goed gaat, wat een verademing is dat he? O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:06:04 #191
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114066180
Marjolijntje, goed bezig!

De intake van het CB was vandaag, we kregen dus huisbezoek van de wvk en Seth werd gewogen.
Nog maar 20 gram onder geboortegewicht *O*
Gisteravond toch weer kv gegeven, ik kreeg gewoon echt te weinig gekolfd.
En nu toch maar de Syntocinon neusspray proberen.
Domperidon heb ik eerder al ter sprake gebracht bij de lk, zij vond het (nog) niet nodig. Dus....

M. is deze week nog thuis en vanaf volgende week sta ik er dus alleen voor. Ik denk niet dat ik het ga redden, de zorg voor 3 kinderen en ook nog dat kolven er steeds bij... Maar we zien wel hoe de zaken er tegen die tijd voor staan.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties :*
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:07:11 #192
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114066226
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:06 schreef Kersjes het volgende:
Marjolijntje, goed bezig!

De intake van het CB was vandaag, we kregen dus huisbezoek van de wvk en Seth werd gewogen.
Nog maar 20 gram onder geboortegewicht *O*
Gisteravond toch weer kv gegeven, ik kreeg gewoon echt te weinig gekolfd.
En nu toch maar de Syntocinon neusspray proberen.
Domperidon heb ik eerder al ter sprake gebracht bij de lk, zij vond het (nog) niet nodig. Dus....

M. is deze week nog thuis en vanaf volgende week sta ik er dus alleen voor. Ik denk niet dat ik het ga redden, de zorg voor 3 kinderen en ook nog dat kolven er steeds bij... Maar we zien wel hoe de zaken er tegen die tijd voor staan.

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties :*
Voor hetzelfde kan het natuurlijk zijn dat opeens je lijf het door heeft... Maar wat een gedoe.
pi_114067490
Wat verrot Kers, zo -O- ik hoop echt dat het snel goedkomt :*

Dan durf ik bijna niet te zeggen dat het hier zo ontzettend goed gaat! De stuwing begint te komen maar meisje drinkt het allemaal met gemak weg.. Waar ik muppet echt wakker moest maken (die die eerste week zo drama dronk ivm vacuüm enzo) is het strotje van deze pittige dame niet te missen :+

Happen en zuipen en gewoon niet meer stoppen :o morgen gaan we haar voor het eerst wegen maar we verwachten eigk dat ze amper afgevallen zal zijn...

Echt wat een verschil, met alles... Ze begint nu ook echt slaapjes te maken omdat ze flink melk binnenkrijgt.. O+ tis net een cavia af en toe, dat gepiep :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:35:08 #194
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114067760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:30 schreef Gerberaatje het volgende:
Wat verrot Kers, zo -O- ik hoop echt dat het snel goedkomt :*

Dan durf ik bijna niet te zeggen dat het hier zo ontzettend goed gaat! De stuwing begint te komen maar meisje drinkt het allemaal met gemak weg.. Waar ik muppet echt wakker moest maken (die die eerste week zo drama dronk ivm vacuüm enzo) is het strotje van deze pittige dame niet te missen :+

Happen en zuipen en gewoon niet meer stoppen :o morgen gaan we haar voor het eerst wegen maar we verwachten eigk dat ze amper afgevallen zal zijn...

Echt wat een verschil, met alles... Ze begint nu ook echt slaapjes te maken omdat ze flink melk binnenkrijgt.. O+ tis net een cavia af en toe, dat gepiep :D
Ik merkte dat verschil ook met nr 2.. Ervaring. Leyla was maar 20 gr afgevallen, en groeide daarna gewoon de curve uit die de kraam had uitgestippeld.
pi_114067970
Ervaring zeker maar ook een kind wat ondanks de snelheid een veel relaxtere bevalling heeft gehad.. Ik dacht dat de invloed bij muppet wel meeviel, maar dat viel het dus eigk niet ;( arm kind ;)
  woensdag 11 juli 2012 @ 16:44:50 #196
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114068272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:38 schreef Gerberaatje het volgende:
Ervaring zeker maar ook een kind wat ondanks de snelheid een veel relaxtere bevalling heeft gehad.. Ik dacht dat de invloed bij muppet wel meeviel, maar dat viel het dus eigk niet ;( arm kind ;)
Bevallen is niet niets.. Ook voor een baby niet.
pi_114075376
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Bevallen is niet niets.. Ook voor een baby niet.
Ik merkte dat ook bij de mijne. Ik denk dat hij door stress & poepen in het vruchtwater, wat hij dan wellicht weer binnen heeft gekregen ook veel heeft geslapen en voor de voedingen wakker gemaakt moest worden.

Het heeft dus even geduurd, maar nu is het alsof hij nooit anders heeft gedaan.
Kersjes ik wens je dit echt ook van harte, dat S. Het gewoon ineens door heeft.

Fijn Gerbera dat je een natuurtalentje hebt :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:24:36 #198
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_114075748
Gerbera, doe niet zo raar joh :o
Wat heerlijk dat jullie zo kunnen genieten van de bv O+

Herkenbaar wat jullie schrijven, bij Toby ging de bv ook als vanzelf.
pi_114076815
Lesje niet meer zomaar op ons bed verschonen.. Mevrouw ging tijdens het verschonen even leeg :D 48 uur oud en al helder en in straaltjes plassen :o en overgangspoep!! Mega veel :o :') álles kunnen verschonen :D
pi_114078411
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Lesje niet meer zomaar op ons bed verschonen.. Mevrouw ging tijdens het verschonen even leeg :D 48 uur oud en al helder en in straaltjes plassen :o en overgangspoep!! Mega veel :o :') álles kunnen verschonen :D
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')