Je kan ook eerst de borst geven en daarna nog een flesje. Productieverhoging + langer slapenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 17:18 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja, dan komt ie alleen na anderhalf uur weer, met flesvoeding slaapt ie veel langer door.
Wupwup, misschien is dat inderdaad wel zo, ik ga het gewoon even aankijken in de combinatie nu.
Medicijnenalmanak oid. Geloof me ze hebben veel boeken staan als naslagwerk en je kunt ze vragen dat voor je in te kijken.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat voor boek is dat dan? (wel goed om te weten)
Alleen op de bijsluiter staat het nog steeds niet helaas..
Alles voor de 37 weken is prematuur, 37/38 weken is rand. Wat inhoud dat je kindje in principe gewoon gebren kon worden, niets aan de hand. Maar een kindje kan dan wel premtuur kenmerken vertonen, zoals zwakke zuigkracht. Randprematuur is wel een risico voor de borstvoeding.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:03 schreef Tinuviel het volgende:
Even een vraag aan de experts, bv Tico of WupWup, er wordt hier gesproken over randprematuren. Wanneer is een kind een randprematuurtje, is dat voor de 38 weken of heeft dat met gewicht te maken of met termijn en gewicht?
Langzaam! En goed blijven wegen.quote:Op zondag 15 juli 2012 20:40 schreef KatyM het volgende:
Hier nog een keer gekolft en de productie gaat omhoog! 65 cc nu, na een uur of drie! Nu alleen kijken hoe we de fles met kv kunnen afbouwen, om en om aanbieden na elke voeding, 30 cc.? Of dan elke keer? Nu dag 8..
Het kan verschillende oorzaken hebben. Als je heeeel veel bloed verliest bij je bevalling, stukje placenta dat achter blijft ed, dat remt gewoon dat er überhaupt iets op gang komt.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:02 schreef bitterend het volgende:
Nu dat we toch dingen vragen..:)
Hoe komt het dat sommige vrouwen (Kers bijv.) niet genoeg melk maken? ik dacht altijd dat het een kwestie was van vraag en aanbod maar je kan dus geen melk of niet genoeg hebben? ligt het aan bepaalde hormonen zoals prolactine?
Katy fijn dat je productie omhoog gaat![]()
Pessie WHO normwauw!
Hoe kom je daar achter dan?quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef snoopy het volgende:
In mijn geval was er te weinig melkklierweefsel. Ook een optie dus.
Ja dat kan ook nog. Komt gelukkig niet vaak voor. Maar ook borstoperaties kunnen ervoor zorgen dat je niet kan voeden.quote:Op zondag 15 juli 2012 21:23 schreef snoopy het volgende:
In mijn geval was er te weinig melkklierweefsel. Ook een optie dus.
bij mijn zusje lukte het idd niet vanwege een borstverkleiningquote:Op zondag 15 juli 2012 21:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog. Komt gelukkig niet vaak voor. Maar ook borstoperaties kunnen ervoor zorgen dat je niet kan voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |