Nee, geen blaar. Aanleggen is ook niet pijnlijk (de harde plek welquote:
Volgens mij ook inderdaad. Kun je geen pijn hebben door de stuwing kersjes? Succes morgen met de LK, fijn dat er een dag extra hulp is ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:26 schreef Xanteh het volgende:
Ik dacht dat koolbladeren tegen de pijn was als je last had van stuwing? Maar misschien helpt het bij meerdere borst problemenSterkte Kers!
Hihi, dat ja!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:49 schreef oeke het volgende:
Volgens mij bedoelt Marjoleintje op de groene poep op boerenkool of spinazie lijkt.
Oh echt?? Hier gaat het ook zoveel harder, 80-100 gram per dag is geen uitzonderingquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:10 schreef Tinuviel het volgende:
Wow Kersjes, wat goed. je breekt gewoon een record: gemiddeld komen kinderen namelijk zo'n 25-30 gram aan per dag en bij jou gewoon het dubbele
Heb je ook een wasknijper op je neus tijdens het verschonen?
En dat ^^ Daar zit ik nu ongeveer op, en de mijnes is ruim 3 weken!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:01 schreef Bleie het volgende:
Kersjes wat goed! En 60 cc kolven in je kraamweek is echt super hoor. Komt vast in orde!
Dit!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef Asyniur het volgende:
Wauw dames, wat gaan jullie goed ondanks de hindernissen op jullie pad! Knap hoor!
Bedoelde de arts bijvoeding? Of meer bv? Het is niet zo gek, toch? Als allebei +1 is, is het mooi in verhouding, nu is hij vergeleken met zijn lengte wat licht.quote:Wij zijn van de week ook weer op het cb geweest. Ik ben hartstikke tevreden over ze hoor, maar de vervangende arts kwam toch met een wat 'vreemde' opmerking.
Huubke volgt de +1 lijn voor lengte en de 0 lijn voor gewicht (bij hun op de curves) dus aldus de arts mocht hij best wel wat meer hebben (qua voeding) als hij dat zou willen...
Nee, na de ochtend viel hij in slaap en bij de voeding van 14.30 heeft hij zelfs zijn flesje niet helemaal leeg gedronken. Toch verzadigd at lastquote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:27 schreef Kersjes het volgende:
Phaidra, is hij nog steeds zo veel aan het drinken?
Ben net gebeld door de lactatiekundige. Ze komt vanavond niet langs, er is geen acute nood meer want hij groeit, en we gaan door zoals we doen.
Ze adviseerde me een el cheapo Kruidvat-fles te gebruiken voor de voedingen omdat de flow daarvan beter is. Drinkt makkelijker dan een Avent voor baby's die nog niet zo krachtig zijn.
Morgenochtend belt ze weer om te zien hoe het gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |