Oh Fieder wat enorm fijn! Voel je je ook weer gerustgesteld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:07 schreef Fieder het volgende:
Ff kort want hoort hier eigenlijk niet:
Net weer een knipper gezien. Gyn vond alles er goed uitzien, geen stolsels oid. Maar geen garanties natuurlijk. Ook hier bedankt voor alle duimers
Ja dat kan ik me voorstellen. Het is in ieder geval weer een stapje in de goede richting, hou vol meidquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:13 schreef Fieder het volgende:
Ik blijf stressen hoor, moeilijk om los te laten... Doe mn best
Op hoeveel dpo zit je nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt fijn Fieder! Waarom had je deze afspraak bij de gyn en de vorige bij de VK? Vanwege de miskraam ofzo? En waar blijf je nu? Sorry voor de vele vragen
Ik ben me echt rot aan het hypochonderen!
- Licht misselijk
- Moe
- Pukkeltjes
- Obstipatie
- Zei ik al dat ik moe was?
- Janken om alles
Maar geen pijn aan mijn borstenVorige zwangerschap ook geen last van gehad, ik kreeg pas na een week of 6 het gevoel dat er met hete naalden in mijn tepels werd geprikt.
Op dag 8 of 9, ik weet niet precies. Ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben in ieder geval. Vorige keer kreeg ik ook al heel vroeg precies dezelfde klachten als nu, al had ik toen geen enkel idee dat ik wel eens zwanger kon zijn.quote:
Maandag bij de vk was 'spoed', ongepland, omdat ik ze zelf belde.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt fijn Fieder! Waarom had je deze afspraak bij de gyn en de vorige bij de VK? Vanwege de miskraam ofzo? En waar blijf je nu? Sorry voor de vele vragen
Spannend! Klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Op dag 8 of 9, ik weet niet precies. Ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben in ieder geval. Vorige keer kreeg ik ook al heel vroeg precies dezelfde klachten als nu, al had ik toen geen enkel idee dat ik wel eens zwanger kon zijn.
Ah, ik snap je bezwaar maar ik zou me er niet al te druk om maken hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, nog niet nee. Ik denk wel dat ik het ga proberen. Ik heb vorige keer Movicolin gekregen van de HAP omdat lactulose niet aansloeg, maar volgens de bijsluiter mag je dat helemaal niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Op internet zijn de meningen ook niet geheel duidelijk overigens, ik heb het toen wel gebruikt en het werkte ook goed maar ja, heb wel een miskraam gehad daarna. Al zal dat vast niet samen hebben gehangen, mag ik hopen.
Aurum, tot dinsdag wachten.. Dat duurt nog eventjes, succes!
Dankjewel, daar heb ik wel wat aan. Ik grijp liever niet meteen naar medicijnen maar na een tijdje is het echt niet prettig meer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:49 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ah, ik snap je bezwaar maar ik zou me er niet al te druk om maken hoor. Vreemd ook dat het volgens de bijsluiter wordt afgeraden. Op het farmacotherapeutisch kompas staat het volgende:
'Advies: Kan bij obstipatie voor zover bekend zonder bezwaar, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt tijdens de zwangerschap.' Wij gaan in het ziekenhuis ook van dit kompas uit.
Maar niets doen waar je je niet fijn bij voelt. Je kunt altijd eerst lactulose proberen.
Ik gebruik nu gewoon movicolon. Nagevraagd bij apotheek en huisarts. En ik mag het gebruiken,.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, nog niet nee. Ik denk wel dat ik het ga proberen. Ik heb vorige keer Movicolin gekregen van de HAP omdat lactulose niet aansloeg, maar volgens de bijsluiter mag je dat helemaal niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Op internet zijn de meningen ook niet geheel duidelijk overigens, ik heb het toen wel gebruikt en het werkte ook goed maar ja, heb wel een miskraam gehad daarna. Al zal dat vast niet samen hebben gehangen, mag ik hopen.
Aurum, tot dinsdag wachten.. Dat duurt nog eventjes, succes!
Dit klinkt misschien raar, maar ik heb er best vrede mee dat het langer duurt. Het zij zo, meer dan we nu doen kan volgens mij niet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef bellelena het volgende:
_aurum_ Dinsdag is nog 4 nachtjes slapen. Kan me voorstellen dat de moed je wel in de schoenen zakt als je al zo'n poos probeert zonder resultaat, toch hoop ik van harte mee dat de kwaaltjes dit keer wel ergens goed voor zijn
.Sparkling. ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me geen pretje, dus succes en ik hoop dat het snel lukt!
Hier sluit ik mij bij aan...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef _wolk82_ het volgende:
Aed ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop voor jullie dat hij zo'n mooi moment inderdaad nog mee mag maken.
Sterkte in deze moeilijke tijd.
Maar het is ook verrot, helemaal als je een streepje al hebt gezien... (ondanks dat je het niet kunt geloven, slaat je hart toch een keer over bij een streep! Ik vond het zo'n deceptie toen mijn streep de dag erna gewoon niet tevoorschijn kwam...) Het kan nog van alles zijn, korte innesteling, misschien tóch?? een vals positieve (al vond ik hem echt té duidelijk voor vals positief...) je weet het niet... ik hoop van harte dat je, als je weer gaat testen, je toch een positieve test hebtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry meiden, heb niet meer durven te testen. Ben overigens ook nog niet ongesteld... het doet meer met me dan ik gedacht had en ik word van de ene emotie naar de andere geslingerd.
In de loop van volgende week misschien opnieuw testen als er dan nog geen bloed is.
Haha, ik moest erg lachen om "Geen bloed, houd moed!' ... die houden we er maar inquote:Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Welkom Cheezburgerje kunt altijd eens bij de huisarts vragen om advies. Vervelend dat je nu zo'n lange cyclus hebt.
Wolk, geen bloed, houd moed!Misschien nog te vroeg getest idd..
Waarom test je zo vroeg? Als je eisprong maar iets later was dan heb je nu niet eens kans op een positieve test...quote:
Dat weet ik, erg ongeduldigquote:Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom test je zo vroeg? Als je eisprong maar iets later was dan heb je nu niet eens kans op een positieve test...
Ik ben nieuw hier op dit topic, maar ik hypochonder voor een groot deel met je mee: moe, obstipatie, pukkels en opgezette borsten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik ben me echt rot aan het hypochonderen!
- Licht misselijk
- Moe
- Pukkeltjes
- Obstipatie
- Zei ik al dat ik moe was?
- Janken om alles
Ik duim heel hard voor je! Klinkt positief hoor, je hebt vanavond vast een mooie positieve zwangerschapstest in handenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Frummeltje86 het volgende:
He Aurum, stom meis...
ik heb net bij gebrek aan een zwangerschapstest even een ovulatietest gedaan van clearblue met die gezichtjes. Die is positief... Hopelijk weet ik er vanavond nog een plasje uit te persen om alsnog de vliegensvlug gehaalde zwangerschapstesten te doen. Duimen jullie voor me meiden?
Dat lijkt me wel ja. Had je eigenlijk al mee moeten beginnen. Is dit je eerste ronde?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb vandaag ook maar foliumzuur opgehaald. Is het handig hier al mee te te beginnen?
Ik gebruik die testen van sensitest.nl... Op een andere site vond ik dat het kan dat je ovulatietest een paar dagen positief is, als je onregelmatig ongesteld bent. Je lijf moet dan veel moeite doen voor een eitje, soms worden er 2 gestuurdquote:Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Fieder het volgende:
Babbel vervelend dat je je zo voeltZou alles goed op papier bijhouden (als je dat niet al doet), dan kom je met goeie info bij de huisarts.
Over die ovutesten, ik herken het zelf niet, maar ik zou gewoon doortesten tot je een positieve hebt. Omdat je aangeeft dat je cyclus onregelmatig is kan het misschien zo zijn dat je nog geen eisprong hebt. Heb je altijd dat tweede streepje of issie ook wel wit geweest? Ik heb bij de sensitive namelijk altijd een tweede streep. Bij de 'gewone' ovutesten issie wit.
Baby in aanbouw?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Ik gebruik die testen van sensitest.nl... Op een andere site vond ik dat het kan dat je ovulatietest een paar dagen positief is, als je onregelmatig ongesteld bent. Je lijf moet dan veel moeite doen voor een eitje, soms worden er 2 gestuurd![]()
Nu is ie ook al 2 dagen bijna wit, dus het lijkt een beetje alsof het een eisprong was. Als het echt een ei was, zou ik over 2 weken ongesteld moeten worden (of niet natuurlijk), dus ik ben benieuwd! Misschien is dat teunisbloemolie toch een schot in de roos?
Frummel, ik ben heel erg benieuwd, de duimen draaien!
L0t, misschien ook eindelijk een meer normale cyclus?
Mandy, ik heb zelf foliumzuur bij de apotheek gehaald, het was goedkoper en de pilletjes zijn veel kleiner dan die ik bij de kruidvat had gehaald..
Wolk, spannend...
Voor iedereen:Verder zijn vriend en ik vandaag op de bouwplaats van ons project geweest en ze zijn begonnen met heien van ons huis! We hebben een leuke foto van ons samen gemaakt met de helmen op voor de heimachine... Wellicht dat we hier iets mee gaan doen als we het mensen gaan vertellen als het is gelukt.. Iets van: Wij zijn 'onder constructie' ofzo, maar ik moet nog even een pakkende zin zoeken (heb ook nog wel even tijd, haha).
het kan toch dat je op het moment dat je testte zwanger was en dat het uiteindelijk toch niet goed is gegaan. Ik weet dat je dit liever niet hoort, maar het kan toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Zucht ik snap er niks van meiden... twee testen, allebei negatief. Ik snap mijn lijf niet meer.
Dat zou inderdaad kunnen ja. Niet bij stilgestaan eigenlijk...quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:13 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het kan toch dat je op het moment dat je testte zwanger was en dat het uiteindelijk toch niet goed is gegaan. Ik weet dat je dit liever niet hoort, maar het kan toch?
Of zie ik iets over het hoofd?
Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren. Ik kan niet zonder medische hulp zwanger raken dus puur vanuit evolutionair oogpunt bekeken ben ik niet echt een goede aanwinst voor het menselijke rasquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:19 schreef Lijnloos het volgende:
ChantyJe bent niet mislukt!!!! En je krijgt nu in elk geval passende hulp.
Ik hoop t ook voor je. Hoewel je natuurlijk wel gericht iets kunt doen als er iets niet werkt. Als alles in orde blijkt en het lukt toch niet, dan kan net zo vervelend zijn. Maar hopelijk is alles in orde en ben je heeeel snel zwanger!quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Kekaa het volgende:
Ik leef met je mee Chanty. En ik hoop dat ik morgen niet een zelfde soort verhaal te horen krijg...
Ah, je hebt vast ook goeie puntenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren. Ik kan niet zonder medische hulp zwanger raken dus puur vanuit evolutionair oogpunt bekeken ben ik niet echt een goede aanwinst voor het menselijke ras
Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken voor hun man..quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren. Ik kan niet zonder medische hulp zwanger raken dus puur vanuit evolutionair oogpunt bekeken ben ik niet echt een goede aanwinst voor het menselijke ras
Ik ga er gewoon van uit dat het goed komt. Het is een kwestie van tijd en geduld. Hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Oww Chantywat een tegenvaller. Maar ze zijn ermee bezig, het is nog niet voorbij!
Ik kan niet zeggen dat het goed komt, want dat weet je helaas nooit, maar je doet er iig alles aan.
Oh ja!... dat doe ik ook al nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken voor hun man..
Nog een tegenvaller dan voor mijquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken voor hun man..
Hier ook hoor.quote:
Heel veel succes gewenst! Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef Kekaa het volgende:
En weer terug.
De mensen uit het filmpje werken allemaal daar.... was wel grappig om te zien.
Ik was echt zenuwachtig, maar het viel allemaal mee. Er moest natuurlijk ook iemand meekijken die aan het leren was... tuurlijk joh.
Het inwendig onderzoek had ik me veel erger voorgesteld, viel heel erg mee!
Zaadjes van mn man zijn goed.
Mijn baarmoeder zag er goed uit, een eierstok ook.. andere had een cyste. En/of overgebleven van de laatste menstruatie waar ik nu in de laatste dagen zit... Dus dat was (nog) niet erg.
We gaan nu eerst voor ovulatie inductie, want mijn cyclus is inderdaad heel erg onregelmatig... en als je cyclus ver boven de 30 dagen zit heb je daarin zeer waarschijnlijk geen eisprong zei ze.
Ik moet bloedprikken bij mn eerstvolgende menstruatie (begin cyclus). Ik heb twee soorten medicijnen, een voor aan het begin van de cyclus voor een eisprong... en eentje om de cyclus te resetten, mocht deze te lang duren....
Om te kijken of er een eisprong is moet ik weer een afspraak maken voor een echo. En vanaf daar verder.
Je krijgt wel veel info in een keer. Gelukkig ook op papier, dus rustig de tijd om het na te lezen.
Ben blij dat we deze stap gezet hebben, want nu gaat er in ieder geval iets gebeuren.
Hmm nog even afwachten dus. Je bent in ieder geval nog niet ongesteld geworden toch?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Frummeltje86 het volgende:
Moest gelijk even door naar het bloed prikken. Ze heeft mijn buik onderzocht en inwendig onderzoek gedaan. Niks raars... Wellicht dat er iets uit het bloedonderzoek komt. Dat hoor ik maandag. Nog even afwachten dus. Ze was het in ieder geval met me eens dat die pijn in mijn buik niet normaal is...
Ah fijn, dat was idd waar ik ook aan dacht.. Ben erg benieuwd wat het nu is dan. Heb je nog een test gedaan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee, nog steeds niet ongesteld... Volgens de huisarts zou het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn, omdat het inwendig onderzoek verder geen pijn deed. Dat was eerlijk gezegd wel mijn angst...
Je had ook twee medicijnen meegekregen toch? Ook toevallig primolut?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:24 schreef Kekaa het volgende:
Frummel, ik ben benieuwd of er wat uit komt.
En spannend voor Babbel!!
Chanty, ik had even teruggelezen en zag dat jij ook chlomid gebruikt, die heb ik dus ook meegekregen. Als deze cyclus een beetje normaal is kan ik daar volgende maand mee starten.
Bijna... Provera.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je had ook twee medicijnen meegekregen toch? Ook toevallig primolut?
ok maar die moet je alleen als je cyclus niet op gang komt toch?quote:
Nee, als ie te lang duurt... als ik het goed onthouden heb. Staat ook wel ergens op papier.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:18 schreef Chanty het volgende:
[..]
ok maar die moet je alleen als je cyclus niet op gang komt toch?
Sorry wolk, maar ik moest zo lachen om je laatste zin..quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef _wolk82_ het volgende:
Sethiwe jammer. Deze maand wel erg weinig streepjes gezien, volgende maand hoop ik er toch een stuk meer te zien.
Frummeltje hoe voel je je nu.
Chanty jammer dat er geen verandering was, nu hopen dat alles snel op de rit komt.
Vanochtend toch maar even ovulatietesten besteld wil nu toch wel eens weten wanneer mijn ei precies is. Als het goed is worden ze morgen bezorgd.
Spannend, cheezburger, wel een verstandige beslissing!quote:Op maandag 16 juli 2012 19:33 schreef cheezburger het volgende:
Hopelijk de volgende ronde meer geluk Chanty
Mijn man heeft vandaag de huisarts gebeld voor een bloedtestje (ik zou niet weten hoe ik dat op mijn werk moet doen, aangezien je soms ruim een kwartier in de wacht staat). Papiertje is binnen, morgen kan ik me melden bij het bloedprikcentrum.
Hoewel ik geen enkele verwachting heb (ik voel me weinig anders dan anders, ben alleen moe, maar ik ga niet hypochonderen) vind ik het toch fijn om uitsluitsel te hebben, als het negatief is dan weet ik dat tenminste ook zeker. En dan kan ik ook weer verder gaan denken wat te doen.
quote:Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef _wolk82_ het volgende:
...
Vanochtend toch maar even ovulatietesten besteld wil nu toch wel eens weten wanneer mijn ei precies is. Als het goed is worden ze morgen bezorgd.
Je zit dus pas een week voor je NOD? Denk niet dat het dan erg veel zin heeft om een test te doen.. Klinkt wel hoopgevend verder allemaalquote:Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef -mandy- het volgende:
We duimen cheezburger.
Ik weet even niet wat ik moet denken, ben al een aantal dagen moe, pijnlijke opgezette borsten, buikkrampen, en net op de koop toe ook nog een witte afscheiding uit mijn tepels.
Mijn NOD is begin volgende week maar ik kan het niet nalaten morgenochtend een testje te doen.
het is zeker goed nieuws! hoe later ik zou beginnen, hoe later "we" zouden beginnenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat duurt nog even, Barreltje! Maar wel goed nieuws toch?
Bedankt voor het informeren, meiden. Het gaat al wat beter, al zijn de klachten nog niet helemaal voorbij. Nog steeds niet ongesteld geworden (inmiddels dag 48...) en de pijn in mijn buik blijft aanhouden. Uit mijn bloedonderzoek is niets raars naar voren gekomen, maar de huisarts belt vandaag nog wel terug. Het blijft vreemd...
Meiden, ik vind wel dat iemand van jullie ondertussen een tweede streepje mag gaan piesen. Dus eh... kom op!
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef bellelena het volgende:
Nog voor Fieder: Ik las dat je wederom een knippertje hadGefeliciteerd lieve meis! Ik hoop dat je steeds iets meer kunt genieten, jij verdient dat en je baby'tje ook
Ik doe mn bestquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Shandaly het volgende:
Ow, Fieder! Nog steeds een knippertje?!Kun je het inmiddels al iets meer loslaten en lekker genieten?
Tsja, dat zeker... maar ik baal toch...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef Fieder het volgende:
Jammer Frummelmaar fijn dat je verder in orde bent...
![]()
tnx..quote:Op woensdag 18 juli 2012 07:23 schreef Lijnloos het volgende:
Frummel en Aurum, wat een crapzooi meiden... Fijn dat er niks is, maar zo kun je ook moeilijk verder natuurlijk. Als dat wat je wilt gewoon niet lukt dan wil je een oorzaak, een oplossing, hulp!voor jullie meiden!!!
Barretje, van harte met je promotie!En tot volgend jaar!
Nope nog niks.. Streepje lijkt wel ietsje duidelijker te worden maar dat kan ook maar zo verschillen met de geconcentreerdheid van m'n urine dusja.. Ik wacht maar afquote:Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef bellelena het volgende:
L0t: al een positieve ovutest? Hier was die van gisteravond volgens mij wel positief! Dus ik gok op de 19e mijn ovulatie. Tot nu toe in ieder geval al goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |