abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113800040
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken. Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

Aanpassingen van je NOD gaarne dikgedrukt in je post plaatsen.

NOD:

04 juli frummeltje86 (12-2010)
09 juli aurum (08-2011)

Users:
Aemelia (01-2012)
Aurum (08-2011)
Babbel1
Bellelena (03-2012)
Chanty (09-2011)
Frummeltje86 (12-2010)
Happyme28
Kekaa
Ladyblack (08-2010)
Lijnloos
Lindala (10-2011)
L0t.. (02-2012)
Marijevdh
Poppejans
Sethiwe (08-2011)
Shandaly
.Sparkling. (09-2011)
Suikertante
Winka (01-2011)
_wolk82_

(Lijstjes worden alleen aangepast als er een duidelijke nieuwe NOD aangegeven wordt. Soms zijn er mensen die posten dat ze ongesteld zijn, maar nog geen NOD erbij. Die gegevens passen we dan niet gelijk aan, anders blijven we editten en schuiven. Wil je een wijziging in de lijst, geef dan even een datum door, of een verzoek naar de onderste lijst. Maar dat laatste ook liever niet om de 2 dagen en dan weer terug omhoog. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PMetje. )

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

Afkortingen:
NOD = Niet Ongesteldheidsdag (de dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar het niet wilt)
DPO = Days Past Ovulation (het aantal dagen dat verstreken is sinds je ovulatie)
LF = Luteale fase (het aantal dagen tussen je eisprong en je menstruatie, tussen 9-14 dagen is normaal)
PUPO = pregnant until proven otherwise
KvK = klussen voor kindje (functioneel klussen dus, of te wel neuken in je vruchtbare periode)
FFF = Fuck for Fun (gewoon lekker neuken omdat je daar gewoon zin in hebt)
FF = Fertility Friend (site waar je je cyclus kunt bijhouden mbv temperaturen)
pi_113800107
Als er nog een naam of een NOD bij moet dan hoor ik het wel :)
pi_113800246
Ff kort want hoort hier eigenlijk niet:
Net weer een knipper gezien. Gyn vond alles er goed uitzien, geen stolsels oid. Maar geen garanties natuurlijk. Ook hier bedankt voor alle duimers :*
pi_113800338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:07 schreef Fieder het volgende:
Ff kort want hoort hier eigenlijk niet:
Net weer een knipper gezien. Gyn vond alles er goed uitzien, geen stolsels oid. Maar geen garanties natuurlijk. Ook hier bedankt voor alle duimers :*
Oh Fieder wat enorm fijn! Voel je je ook weer gerustgesteld?
Ik blijf voor je duimen dat het zo goed blijft gaan :*
pi_113800465
Ik blijf stressen hoor, moeilijk om los te laten... Doe mn best :)
pi_113800556
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:13 schreef Fieder het volgende:
Ik blijf stressen hoor, moeilijk om los te laten... Doe mn best :)
Ja dat kan ik me voorstellen. Het is in ieder geval weer een stapje in de goede richting, hou vol meid :*
pi_113800833
Echt fijn Fieder! Waarom had je deze afspraak bij de gyn en de vorige bij de VK? Vanwege de miskraam ofzo? En waar blijf je nu? Sorry voor de vele vragen ;)

Ik ben me echt rot aan het hypochonderen!
- Licht misselijk
- Moe
- Pukkeltjes
- Obstipatie
- Zei ik al dat ik moe was?
- Janken om alles

Maar geen pijn aan mijn borsten :') Vorige zwangerschap ook geen last van gehad, ik kreeg pas na een week of 6 het gevoel dat er met hete naalden in mijn tepels werd geprikt.
E.
pi_113801242
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Echt fijn Fieder! Waarom had je deze afspraak bij de gyn en de vorige bij de VK? Vanwege de miskraam ofzo? En waar blijf je nu? Sorry voor de vele vragen ;)

- Licht misselijk
- Moe
- Pukkeltjes
- Obstipatie
- Janken om alles

Maar geen pijn aan mijn borsten :') Vorige zwangerschap ook geen last van gehad, ik kreeg pas na een week of 6 het gevoel dat er met hete naalden in mijn tepels werd geprikt.
Op hoeveel dpo zit je nu?
pi_113801993
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:35 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Op hoeveel dpo zit je nu?
Op dag 8 of 9, ik weet niet precies. Ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben in ieder geval. Vorige keer kreeg ik ook al heel vroeg precies dezelfde klachten als nu, al had ik toen geen enkel idee dat ik wel eens zwanger kon zijn.
E.
pi_113802089
Fieder: Hier ook nogmaals :* Super fijn dat je knippertje het nog steeds doet!

.Sparkling. Ik zou er ook van hypochonderen! Klinkt alsof er van alles gaande is. Nog een weekje en dan kun je testen dus. Maar wat kruipen de dagen voorbij als je aan het wachten bent... :*
pi_113802267
Wow Sparkling de symptomen klinken veelbelovend!! Deze zwangerschap voelt bij mij heel anders dan de vorige keer. Borsten voel ik bijna niet en zit onder de puisten. Vorige keer onwijs zere tieten en huid viel mee. Probeer niet teveel te vergelijken ( :') ik volg mn eigen advies neit eens op)
Ook ik voel heel vroeg dat ik zwanger ben, voornamelijk door vlaagjes misselijkheid. Hoop het zo voor je!!!

quote:
Maandag bij de vk was 'spoed', ongepland, omdat ik ze zelf belde.
Deze vandaag bij de gyn stond al gepland sinds de positieve test, zou eigenlijk dus mijn 1e echo geweest zijn als ik geen bloed had verloren. Bood ze aan bij het nagesprek van de curettage. Nu vanwege mijn zorgen mag ik nog één keer bij de gyn (is niet gebruikelijk). Ik denk dat het is omdat ik een missed abortion had en een miskraam dus mogelijk weer niet op zou merken tot 8/ 10 weken.
Als het woensdag weer goed is ga ik terug naar de vk.
:? beetje warrig verhaal geworden, hoop dat t te volgen is
pi_113802868
Ben zo blij met 't knippertje voor je, Fieder. En die zorgen lijken me heel normaal, zou ik zelf ook hebben... :* (en advies geven is gewoon altijd makkelijker dan datzelfde advies ook zelf opvolgen ;) )
pi_113803094
Fijn dat het knippertje het nog doet Fieder!

Ik ben deze dagen heel druk in mijn onderbewustzijn met zwanger worden/ bevallen etc? Echt heel vaag. Heb al gedroomd dat ik 6 cm ontsluiting had en toen wilde plassen?! Dus snel uit bed wilde :+

Ook weer gedroomd dat ik zwanger was, de rest weet ik niet meer :P ook lekker aan het tandenknarsen snachts etc.

Iig dit is nieuw, ik vind het stom en het mag stoppen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113803511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Op dag 8 of 9, ik weet niet precies. Ik ga denk ik dinsdag of woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld geworden ben in ieder geval. Vorige keer kreeg ik ook al heel vroeg precies dezelfde klachten als nu, al had ik toen geen enkel idee dat ik wel eens zwanger kon zijn.
Spannend! Klinkt veelbelovend :) Veel succes met wachten!

Aurum, ook niet zo gek toch dat je er veel mee bezig bent? Zeker nu met al die onderzoeken en uitslagen kan ik me voorstellen dat je dit 's nachts allemaal aan het verwerken bent.
pi_113805892
Fieder wat een goed nieuws.

Sparkling ik hypochonder lekker met je mee:
- heel vaak plassen
- honger
- vette huid
- bij vlagen misselijk
- soms steken bij mijn baarmoeder
- moe
- om 5 uur al klaar wakker
Succes met wachten!
pi_113808084
Nog een paar dagen geduld Wolk!

Als ik voorover buk voelt het alsof er een ballon in mijn onderbuik zit zeg maar, beetje opgeblazen hierzo ;)
E.
pi_113808848
Wolk :o Dat vroege wakker worden was bij mij toen echt overduidelijk een zwangerschapssymptoom, vooral omdat ik echt een avondpersoon ben! Heb je het vaker? Of is dit ook voor het eerst? Dan zou ik de testen maar vast in gaan slaan als ik jou was ^O^ :D

Aurum: Wat L0t ook zegt, logisch dat je er veel mee bezig bent momenteel en dat je het 's nachts zo verwerkt! En stiekem hoop ik gewoon dat het ook nog hele andere redenen heeft :)

Hier is de ongesteldheid weer voorbij en gaan we op naar de klusweken. Ik heb trouwens dat Donna-testertje besteld en ontvangen, ben benieuwd. Aan de andere kant voel ik me nog steeds een beetje (boel) belazerd door mezelf doordat ik zulke verschijnselen had laatst en er niets aan de hand bleek. Ik heb zoiets van: Ach ja, ik kan hoog en laag gaan springen, maar dat maakt (blijkbaar) toch weinig verschil, dus misschien maar gewoon alles loslaten en dan maar zien waar het schip strand. Word ik zwanger is dat super mooi meegenomen en anders heb ik me straks weer voor niks druk zitten maken.
pi_113816171
Eigenlijk heb ik alle symptomen al eerder gehad behalve de steken, de vette huid en de honger, ik kan wel blijven eten.

Aurum ik hoop stiekem dat die dromen iets anders beteken en dat je heel snel twee streepjes hebt.

Bellelena succes deze weken :)

[ Bericht 2% gewijzigd door _wolk82_ op 05-07-2012 21:26:19 ]
pi_113832664
Pff, ik snap het niet meer zo goed. Mijn eigen lijf. Volgens mij ben ik nu weer ongesteld, en zitten er voor het eerst sinds ik gestopt ben met de pil 28 dagen tussen. (vorige was nog 65)

Net terug van vakantie, en daar al vrijdag en zaterdag beetje bloed bij de seks. Ok kan, wel vreemd... Verder niks..., en nu dus ook weer, maar meer... Ben wel benieuwd of dit blijft. Kleur is niet helderrood, maar ook niet gewoon bruin van oud bloed, beetje een mix.

Volgende week vrijdag naar de kliniek, ga daar mn vragen maar stellen denk ik.
En misschien alles op alle mogelijke manieren toch maar gaan bijhouden enzo.

Heb trouwens de laatste paar weken niet echt mee gelezen hier, even wat andere dingen aan mn hoofd.
Voor degenen die het nodig hebben: Succes!
pi_113839158
Kekaa ik hoop dat je antwoord krijgt op al je vragen en het snel raak is.

Vandaag mijn nod, nog geen spoortje van enige ongesteldheid, maar dat was vorige maand ook zo. Toen begon het plotseling begon van de middag.

Sinds gisteravond plotseling gespannen en pijnlijke borsten, dit heb ik normaal de week voor mijn nod, nog nooit zo last gehad.

Vandaag wel extra moeilijk om van de testen af te blijven, werk vandaag thuis. Zal kijken of ik het vol hou om tot morgen te wachten.
pi_113839366
Succes Wolk! En voor als het niet lukt om er vanaf te blijven, zal ik duimen voor een tweede streepje...
Heb zelf gisteren mijn bestelling van Sensitest binnen gekregen, ben benieuwd....
pi_113840218
Wolk, houd je het nog vol? Ik duim mee voor een mooi tweede streepje!

Frummel: Hoe is het bij jou?

Shandaly: Hopen dat het een beetje gaat helpen!

Keeka: Zou wel netjes zijn, 28 dagen, maar het klinkt ook wel een beetje gek. En bijhouden kan op zich geen kwaad natuurlijk :)

.Sparkling. en aurum: Hoe voelen jullie je vandaag?
pi_113840359
Kekaa, dat klinkt raar. Hopelijk snel wat duidelijkheid!

Wolk, succes! Al ben ik zo nieuwsgierig dat ik hoop dat je toch test vandaag ;)

Shandaly, hopelijk brengen ze inzicht en kom je snel 2 streepjes melden!

Frummel, nog eens getest vandaag?

Ik voel me nog redelijk hetzelfde. Of ik zwanger ben weet ik echt niet maar ik zou zo graag eens normaal naar de wc kunnen :( ik probeer van alles maar niets lijkt aan te slaan. Ik hoop echt dat dit af komt van hormonen, dan is er tenminste een excuus voor.
Mijn vorige zwangerschap ben ik rond de 6 weken bij de HAP terecht gekomen wegens verstopping. Ik had zoveel pijn en was zo misselijk daardoor!

[ Bericht 25% gewijzigd door .Sparkling. op 06-07-2012 09:47:55 (Oeps, te vroeg verzonden!) ]
E.
pi_113840547
Oh nasty, ik hoop ook heel hard dat het van de hormonen is hoor!! :*
pi_113840657
Kekaa wat vervelend! Goed bijhouden idd.

Ik hoop dat bij iedereen alle symptomen en kwaaltjes een goede reden gaan hebben.

Wolk wat een discipline :P
pi_113840896
Wolk, spannend! Wat een geduld :P

Sparkling, al iets van lactulose geprobeerd?
pi_113841057
Hoe ik me voel vandaag Belle? Ik heb een kort lontje, weinig geduld, mijn borsten doen pijn/zijn gevoelig en ik heb steken down under.

gevoelige borsten heb ik iedere maand. Steken soms en het humeur mag van mij wegblijven :X :P

Ik ga iig niet testen, ik wacht wel tot dinsdag :)

Oh en Fieder, denk aan je vandaag! Gaat goedkomen ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_113843791
:* bedankt Aurum

dinsdag duurt nog lang! Succes met wachten dan maar...
pi_113846201
Lot, nog niet nee. Ik denk wel dat ik het ga proberen. Ik heb vorige keer Movicolin gekregen van de HAP omdat lactulose niet aansloeg, maar volgens de bijsluiter mag je dat helemaal niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Op internet zijn de meningen ook niet geheel duidelijk overigens, ik heb het toen wel gebruikt en het werkte ook goed maar ja, heb wel een miskraam gehad daarna. Al zal dat vast niet samen hebben gehangen, mag ik hopen.

Aurum, tot dinsdag wachten.. Dat duurt nog eventjes, succes!
E.
pi_113846408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:
Lot, nog niet nee. Ik denk wel dat ik het ga proberen. Ik heb vorige keer Movicolin gekregen van de HAP omdat lactulose niet aansloeg, maar volgens de bijsluiter mag je dat helemaal niet gebruiken tijdens de zwangerschap. Op internet zijn de meningen ook niet geheel duidelijk overigens, ik heb het toen wel gebruikt en het werkte ook goed maar ja, heb wel een miskraam gehad daarna. Al zal dat vast niet samen hebben gehangen, mag ik hopen.

Ah, ik snap je bezwaar maar ik zou me er niet al te druk om maken hoor :). Vreemd ook dat het volgens de bijsluiter wordt afgeraden. Op het farmacotherapeutisch kompas staat het volgende:
'Advies: Kan bij obstipatie voor zover bekend zonder bezwaar, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt tijdens de zwangerschap.' Wij gaan in het ziekenhuis ook van dit kompas uit.

Maar niets doen waar je je niet fijn bij voelt. Je kunt altijd eerst lactulose proberen.
pi_113846864
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:49 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ah, ik snap je bezwaar maar ik zou me er niet al te druk om maken hoor :). Vreemd ook dat het volgens de bijsluiter wordt afgeraden. Op het farmacotherapeutisch kompas staat het volgende:
'Advies: Kan bij obstipatie voor zover bekend zonder bezwaar, overeenkomstig het voorschrift worden gebruikt tijdens de zwangerschap.' Wij gaan in het ziekenhuis ook van dit kompas uit.

Maar niets doen waar je je niet fijn bij voelt. Je kunt altijd eerst lactulose proberen.
Dankjewel, daar heb ik wel wat aan. Ik grijp liever niet meteen naar medicijnen maar na een tijdje is het echt niet prettig meer.
E.
pi_113847584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 12:44 schreef .Sparkling. het volgende:

Ik gebruik nu gewoon movicolon. Nagevraagd bij apotheek en huisarts. En ik mag het gebruiken,.
*poef* nu is het weg
pi_113848036
_aurum_ Dinsdag is nog 4 nachtjes slapen. Kan me voorstellen dat de moed je wel in de schoenen zakt als je al zo'n poos probeert zonder resultaat, toch hoop ik van harte mee dat de kwaaltjes dit keer wel ergens goed voor zijn :*

.Sparkling. ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me geen pretje, dus succes en ik hoop dat het snel lukt! ;)
pi_113852654
Net toch maar even een test gedaan, kon niet meer wachten.

Helaas maar 1 streepje. Als ik zondag nog niet ongesteld ben doe ik een test in de ochtend.

[ Bericht 0% gewijzigd door _wolk82_ op 06-07-2012 15:24:45 ]
pi_113853476
Jammer Wolk!! Idd nog maar even afwachten en met ochtendurine. (jij bent al net zo geduldig als ik :P )
pi_113853580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 13:32 schreef bellelena het volgende:
_aurum_ Dinsdag is nog 4 nachtjes slapen. Kan me voorstellen dat de moed je wel in de schoenen zakt als je al zo'n poos probeert zonder resultaat, toch hoop ik van harte mee dat de kwaaltjes dit keer wel ergens goed voor zijn :*

.Sparkling. ik heb er geen ervaring mee, maar lijkt me geen pretje, dus succes en ik hoop dat het snel lukt! ;)
Dit klinkt misschien raar, maar ik heb er best vrede mee dat het langer duurt. Het zij zo, meer dan we nu doen kan volgens mij niet.

Het leven gaat door en gelukkig heb ik een hoop leuke dingen waar ik mijn tijd mee kan vullen.

Moet je je voorstellen dat er mensen zijn die al 2/3/4/5 jaar bezig zijn. Pff, dat zou ik pas moeilijk vinden.
pi_113855864
Klinkt ook wel goed dat je deze berusting erin hebt gevonden. Je hebt ook gelijk, je kunt hoog en laag springen maar daarvan gaat het niet sneller op dit moment. Je groeit ook mee met die wachttijd. Ik zag het gisteren op de tv bij Babyboom, een stel dat al 7 jaar bezig was en toen zwanger was. De vrouw zei: Ik kan me nu al niet meer voorstellen hoe ik die 7 jaar ben doorgekomen, maar het gaat op één of andere manier gewoon voorbij en je gaat gewoon door. Uiteraard ga ik er van uit dat het niet 7 jaar gaat duren bij één van ons hier hoor! Maar poeh, het lijkt mij ook al niet makkelijk als je een half jaar of een jaar aan het proberen en wachten bent...

Wolk: Wat jammer :* Het kan nog te vroeg zijn, wie weet. Ik blijf meeduimen!
pi_113858508
Bij 2 streepjes ben je de jaren van proberen zo vergeten O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_113860245
Aurum ik kan me jou houding helemaal voorstellen. Als het komt da komt het, het zwanger worden moet niet je leven gaan bepalen.

Bij mij nog geen tekenen van ongesteldheid, zondag positief testen is wel een mooie dag, dan ben ik jarig dus het zou wel een mooi cadeautje zijn.
pi_113863959
Hoi allemaal!

Succes iedereen die aan het wachten is en veel plezier voor klussers.

Ik weet dat ik het af laten weten om veel te posten, maar lees wel regelmatig mee :)

Hier nog verder niks spannends te melden, alleen dat ik hoop dat mijn vader het nog meemaakt om opa te worden.. Vanwege grote herkenbaarheid zet ik de details liever hier niet neer, maar goed gaat het niet echt met hem.

Mocht het deze ronde wel gelukt zijn, is het kindje verwerkt op zijn verjaardag... Wel een hele mooie gedachte....
pi_113865064
Aed ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop voor jullie dat hij zo'n mooi moment inderdaad nog mee mag maken.

Sterkte in deze moeilijke tijd.
pi_113870905
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 20:12 schreef _wolk82_ het volgende:
Aed ik zal heel hard voor je duimen. Ik hoop voor jullie dat hij zo'n mooi moment inderdaad nog mee mag maken.

Sterkte in deze moeilijke tijd.
Hier sluit ik mij bij aan...

Wolk, jammer dat je nog maar één streepje had, maar als je nog niet ongesteld bent, kan alles nog :Y

Heb ik eroverheen gelezen of hebben we geen update meer van Frummeltje gehad? Ik ben wel erg benieuwd.. Verder een hoop spannende weken in aantocht zie ik ;) Hier doe ik nu braaf iedere avond een ovulatietest (ik leer een hoop op dit forum). Hij was even een paar dagen wat lichter, maar nu begint hij toch weer op de C streep te lijken.. (8> is ziek, maar goed, misschien dat 'ie zich na een nachtje slapen al wat beter voelt... ~O>
pi_113871847
Wolk wat jammer, maar mss was je nog te vroeg, ik hoop het in ieder geval voor je! :)

AED veel sterkte deze tijd, zou prachtig zijn als jullie hem nog een heel bijzonder cadeau kunnen geven :*.

Babbel, hopelijk nu écht écht een ei ^O^

Ik ben ook wel heel benieuwd naar Frummeltje ja..
pi_113873966
Wolk, wat jammer zeg! Het klonk allemaal zo hoopvol, misschien idd over een paar dagen.

AED, veel sterkte met je vader. Het zou inderdaad heel fijn zijn als je vader het nog mee mag maken, ik hoop het voor jullie!

Ik weet dat mijn oudste zus het bij haar zwanger proberen te raken en de zwangerschap toen erg moeilijk heeft gehad dat ze het niet kon delen met onze moeder. Dat was toen ongeveer 2 jaar geleden.
Ikzelf heb er tot nu toe veel minder moeite mee, maar dat is denk ik meer omdat ik een beetje vergeten ben hoe het leven met haar was en ik sowieso nooit zulke dingen heb kunnen delen, ik was pas 15 bij haar overlijden. Dat mijn vader nog mee mag maken dat ik zwanger raak zou ik wel top vinden. Tot een paar jaar geleden was de band tussen hem en mij heel slecht maar mijn vader is zo veranderd. Hij was zo blij toen ik zwanger was en toen ik hem huilend opbelde om te zeggen dat de echo slecht was is hij direct in de auto gestapt om naar me toe te komen!
E.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 06:36:01 #45
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_113883231
AED sterkte, hopelijk is dit jullie ronde!

Frummel en wolk ik blijf nog even duimen op duidelijke strepen ^O^

Sparkling wat lief van je pa O+ Fijn dat die relatie zo verbeterd is.

Ik was gewoon om 6 uur wakker grrrrr en ik ben nog niet eens zwanger :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 7 juli 2012 @ 07:12:54 #46
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_113883293
Sorry meiden, heb niet meer durven te testen. Ben overigens ook nog niet ongesteld... het doet meer met me dan ik gedacht had en ik word van de ene emotie naar de andere geslingerd.

In de loop van volgende week misschien opnieuw testen als er dan nog geen bloed is.
  zaterdag 7 juli 2012 @ 07:49:18 #47
57497 happyme28
I'm so happy
pi_113883385
Frummel, begrijpelijk hoor. Gewoon doen waar je je goed bij voelt. En als je zwanger bent, ben je dat volgende week ook nog, dus testen wanneer jij dat wilt!

Op hoeveel dagen in je cyclus zit je nu?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 08:06:48 #48
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_113883440
Vandaag 38 dagen...
pi_113883468
En wat is je normale cyclus? Heb je weleens een uitschieter?
  zaterdag 7 juli 2012 @ 09:27:26 #50
57497 happyme28
I'm so happy
pi_113884003
Gezien je rijtje in je sig, is het niet voor het eerst maar zolang er geen bloed is, is er kans toch?
pi_113884085
AED sterkte met je vader :* Ik hoop het beste

Babbel op eierjacht , succes!

Sparkling wat fijn dat je zo close met je vader bent nu. O+ Lijkt me in deze fase van je leven zo waardevol. Kun je het ook met je zus delen?

Frummel :* balen meid. Je kunt nu alleen afwachten, hoe walgelijk wachten ook is!! :*
pi_113884242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 07:12 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sorry meiden, heb niet meer durven te testen. Ben overigens ook nog niet ongesteld... het doet meer met me dan ik gedacht had en ik word van de ene emotie naar de andere geslingerd.

In de loop van volgende week misschien opnieuw testen als er dan nog geen bloed is.
Maar het is ook verrot, helemaal als je een streepje al hebt gezien... (ondanks dat je het niet kunt geloven, slaat je hart toch een keer over bij een streep! Ik vond het zo'n deceptie toen mijn streep de dag erna gewoon niet tevoorschijn kwam...) Het kan nog van alles zijn, korte innesteling, misschien tóch?? een vals positieve (al vond ik hem echt té duidelijk voor vals positief...) je weet het niet... ik hoop van harte dat je, als je weer gaat testen, je toch een positieve test hebt :*
pi_113885188
Frummeltje :* . Het is je enorm gegund, hoop dat je over 'n aantal dagen er klaar voor bent weer te testen en dat je dan gewoon een kei dikke positieve streep heb. Daarnaast omdat we ongeveer tegelijkertijd zijn begonnen zou ik het zeker leuk vinden je snel ook in het volgende topic aan te treffen. Maar het maakt ook des te meer dat ik besef door de tijd alweer dat je het spannend vind. Succes iig met jezelf niet te gek te maken.
pi_113904231
Frummeltje, ik ga nu twee weken op vakantie en als ik terug ben verwacht ik jou niet meer te zien hier! :*
pi_113904595
Ik hoop hier morgen streepjes te vinden :* succes meiden!
pi_113919344
Helaas naar 1 streepje bij mij, maar ook nog steeds niet ongesteld. Snap nu even niets meer van mijn lichaam.

Frummeltje veel succes en ik hoop voor jou ook op een mooie tweede streep.
pi_113919500
Wat jammer wolk! Hoelang ben je nu over tijd? Ik blijf duimen

Frummel ik hoop het voor jou ook zo :*
pi_113919588
Wolk wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt en de test toch maar 1 streepje laat zien:*

Frummeltje hoe is het nu bij jou? Hoop dat je deze week alsnog een positieve test hebt.

Sparkling hoe gaat het met wachten?

AED heel veel sterkte.
pi_113920406
Heel voorzichtig wil ik me hier ook melden. Ik lees al een hele tijd mee, maar durf niet goed te posten omdat het dat best definitief maakt. Dit is in ieder geval een kloon, want ik wil mijn wens niet teveel aan de grote klok hangen ;)

Ik ben 26, getrouwd en rammel al een hele lange tijd heel erg hard. Ik ben in december gestopt met de nuvaring, eerst nog gehannest met condooms, toen wat onvoorzichtiger voor het zingen de kerk uit en nu eigenlijk geen maatregelen meer.

Na het stoppen met de ring kwam mijn cyclus heel regelmatig terug op gang, zo rond de 32 dagen. Alleen nu is mijn lichaam erg van slag. 12 mei begon mijn laatste menstruatie en nu is er nog steeds niets.... Ik heb al meerdere testen gedaan maar die zijn hartstikke negatief, ik voel me ook niet bijzonder anders. Maar ik word er wel erg gek van dat er gewoon niks gebeurt. Ook dat ik nergens mijn verhaal kwijt kan, dus vandaar dat ik hoop dat ik hier af en toe mee mag schrijven.

Als ik het durf bel ik maandag de huisarts voor een verwijzing voor een bloedtest, zodat ik in ieder geval zeker weet dat de gewone testen me niet voor de gek houden.
pi_113926232
welkom Cheezburger! Huisarts krijgt de vraag vaker dan je denkt, dus als je je niet fijn voelt gewoon even bellen :)

Sterkte Wolk en Frum! En ieder die 't nodig heeft :P
pi_113929204
Fieder, ik zit nu op dag. Mijn normale cyclus is 27 dagen. Heb ook nog nooit een cyclus gehad langer dan 27 dagen.

Cheezburger, welkom. Ik zou ook de huisarts even bellen. Dan heb je in ieder geval zekerheid. Die onzekerheid is verschrikkelijk.
pi_113929505
Wolk volgens mij is je zin nog niet af :) op dag ...

Cheezburger, welkom! Idd gewoon even bellen!
pi_113932049
Bedoelde: ik zit nu op dag 30.
pi_113933243
Vervelend hoor! Hoop dat t snel duidelijk is :*
  zondag 8 juli 2012 @ 20:54:36 #65
52229 Chanty
pi_113942261
Welkom Cheezburger

En Wolk wat balen, maar misschien wat het nog te vroeg en komt het nog, duimen gewoon door zolang er nog geen bloed is :)
pi_113942896
Welkom Cheezburger :) je kunt altijd eens bij de huisarts vragen om advies. Vervelend dat je nu zo'n lange cyclus hebt.

Wolk, geen bloed, houd moed! ;) Misschien nog te vroeg getest idd..
pi_113948775
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 21:06 schreef L0t.. het volgende:
Welkom Cheezburger :) je kunt altijd eens bij de huisarts vragen om advies. Vervelend dat je nu zo'n lange cyclus hebt.

Wolk, geen bloed, houd moed! ;) Misschien nog te vroeg getest idd..
Haha, ik moest erg lachen om "Geen bloed, houd moed!' ... die houden we er maar in ;)

Hier blijft de ovulatietest al een paar dagen een beetje gelijk. Hij lijkt echt op de controlestreep, maar hij is nog net niet zo dik... Is dit herkenbaar voor iemand?

Ook al heb ik nog geen streepje gezien, ook hier zijn de emoties niet van de lucht. Normaal ben ik helemaal niet zo onzeker enzo over dingen; ik ben juist een regelaar en dan komt alles wel goed.. Maar die superonregelmatige cyclus.. Ik word er bloednerveus van (en niet zo aardig tegen m'n vriend).. We hebben vandaag afgesproken dat ik toch maar langs de huisarts ga als mijn cyclus de hele maand zo raar blijft (zeg maar iedere week een dag ongesteld)... Alle verhalen, zoals bijvoorbeeld van Frummel, komen hier dan ook echt bekend voor..
  maandag 9 juli 2012 @ 10:48:20 #68
52229 Chanty
pi_113960601
Vanochtend weer een inwendige echo gehad. Heb 1 follikel van 6mm en 1 van 8mm maar nog geen leading follikel (niemand die dus het voortouw aan het nemen is om aan de wandel te gaan). Maar er gebeurt wel iets. Moet donderdag terugkomen en dan moet er wel een leading follikel zijn dus spannend.
pi_113960846
Babbel vervelend dat je je zo voelt :* Zou alles goed op papier bijhouden (als je dat niet al doet), dan kom je met goeie info bij de huisarts.

Over die ovutesten, ik herken het zelf niet, maar ik zou gewoon doortesten tot je een positieve hebt. Omdat je aangeeft dat je cyclus onregelmatig is kan het misschien zo zijn dat je nog geen eisprong hebt. Heb je altijd dat tweede streepje of issie ook wel wit geweest? Ik heb bij de sensitive namelijk altijd een tweede streep. Bij de 'gewone' ovutesten issie wit.

Chanty wat goed! Op naar donderdag, hoop op een prachtig follikel! Iig fijn dat je nu begeleid wordt lijkt me.
pi_113963302
Fijn dat er schot inzit Chanty!
pi_113968049
Dat klinkt goed Chanty! Op naar donderdag!

Jammer Wolk :(

Welkom cheezburger!

Babbel, Ik herken het niet met de ovulatietesten in ieder geval. Wel rot dat je je zo voelt :*

Ik kon vandaag niet meer wachten en een test gedaan, negatief.. En ik had echt goede hoop! Het kan nog te vroeg zijn maar daar ga ik niet vanuit, volgende ronde beter denk ik..
E.
pi_113968287
wanneer is je NOD Sparkling? Ik kan het zo 123 niet terugvinden :)
pi_113968400
Aurum, die is woensdag.
E.
  maandag 9 juli 2012 @ 14:58:32 #74
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113968615
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:52 schreef .Sparkling. het volgende:
Aurum, die is woensdag.
Waarom test je zo vroeg? Als je eisprong maar iets later was dan heb je nu niet eens kans op een positieve test...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_113970493
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 14:58 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom test je zo vroeg? Als je eisprong maar iets later was dan heb je nu niet eens kans op een positieve test...
Dat weet ik, erg ongeduldig ;) ik had me eigenlijk voorgenomen niet eerder dan donderdag te testen maar ik kwam in de verleiding en ging het proberen. Nu wacht ik wel echt af tot donderdag. Ik ben er behoorlijk zeker van woensdag ongesteld te worden, als ik de tijd die er voorgaande keren tussen positieve ovulatietest en menstruatie zat.
E.
pi_113977848
Geen bloed houdt moed die hou ik er voorlopig ook maar in :).

Chanty goed om te horen dat er in ieder geval iets gebeurd. Ik hoop dat het er donderdag allemaal goed uit ziet.

Sparkling jammer dat de test negatief was, maar wellicht gewoon iets te vroeg gestest, ik ga voor je duimen dat je donderdag een positieve test hebt.
pi_113981315
Nah, mijn cyclus is stipt volgens schema. Op naar de volgende maand :Y)
pi_113985565
Toch weer jammer Aurum! :*
E.
pi_113989969
Sparkling, hopelijk was je te vroeg met testen.

Aurum wat balen dat het nu wederom niet gelukt is :*. Jammer dat je dromen nog niet uit kunnen komen voorlopig.
pi_113990038
Hoe gaat het met jou Sethiwe. Want we zitten net zolang in hetzelfde bootje ;)
pi_113990984
Ik denk dat we dan maar over moeten stappen op een ander bootje, want het gaat nog niet zo vlot ;).

Maar verder gaat het wel prima, zit nu op dag 19 van mijn cyclus. Nog niet aan het tempen of ovutesten, houd wel de symptomen per dag bij in een app. We zijn nu aan het kijken voor een reis van 3 a 3,5 week voor in het najaar en druk aan het werk om de tuin in te richten. Genoeg afleiding om er even iets minder mee bezig te zijn.
Afgesproken om na de vakantie in het najaar verder te kijken.
pi_113996124
_aurum_ op zich nog steeds fijn dat je cyclus netjes is, maar wel jammer dat er weer geen streepje was...

Wolk, misschien is het nog te vroeg :*

.sparkling. Bijna zeker te vroeg :D Blijft nog even spannend dus! Ik duim mee hoor!

Chanty: Dat gaat de goede kant op! Ook voor jou duim ik mee voor de volgende echo!

En een :* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_114000260
Wat niet is kan nog komen :)

Waar ik wel echt meer last van begin te krijgen is mijn menstruatie. Ik had gister zoveel pijn van de krampen. Het was net dat onderzoek all over again, alleen duurde het nu 3 uur ipv 3 minuten :X

Pas toen ik thuiskwam en met ibobrufen en een kruik op de bank plofte werd het beter. Misschien is het zo hevig omdat ik maar 3 dagen ongesteld ben?

Ik vind het iig niet leuk meer :')
pi_114002587
Hmm, dat klinkt niet prettig. Tijdens zo'n onderzoek gebeuren er toch onnatuurlijke dingen voor je lichaam en het klinkt alsof je lichaam dat aan het opruimen en herstellen is. Dat is dan wel weer goed natuurlijk, jammer dat er wel veel pijn bij komt kijken. Gelukkig helpt een ibuprofen!
Hier trouwens ook altijd maar 3 dagen ongesteld, maar nooit erg pijnlijk, kan het altijd zonder pillen af. Denk dat pijn meer samenhangt met de heftigheid. Hoe heftiger, hoe harder je lichaam bezig is? Dus dat zou dan ook pijnlijker kunnen zijn? In jou geval denk ik dat het echt met de onderzoeken te maken heeft, hopelijk is je lichaam wat dat betreft snel weer op de rails!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:46:51 #85
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114003486
quote:

- Licht misselijk
- Moe
- Pukkeltjes
- Obstipatie
- Janken om alles

Ik ben nieuw hier op dit topic, maar ik hypochonder voor een groot deel met je mee: moe, obstipatie, pukkels en opgezette borsten.
En ik moet nog wat dagen wachten voor ik kan testen. Waarom duurt wachten toch zo lang?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:47:58 #86
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114019328
He Aurum, stom meis... :*

ik heb net bij gebrek aan een zwangerschapstest even een ovulatietest gedaan van clearblue met die gezichtjes. Die is positief... Hopelijk weet ik er vanavond nog een plasje uit te persen om alsnog de vliegensvlug gehaalde zwangerschapstesten te doen. Duimen jullie voor me meiden?
pi_114020438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Frummeltje86 het volgende:
He Aurum, stom meis... :*

ik heb net bij gebrek aan een zwangerschapstest even een ovulatietest gedaan van clearblue met die gezichtjes. Die is positief... Hopelijk weet ik er vanavond nog een plasje uit te persen om alsnog de vliegensvlug gehaalde zwangerschapstesten te doen. Duimen jullie voor me meiden?
Ik duim heel hard voor je! Klinkt positief hoor, je hebt vanavond vast een mooie positieve zwangerschapstest in handen :*
pi_114020722
Babbel, hoe zien die ovutesten eruit dan? Heb je er mss een foto van?

Aurum, jammer :*

Chanty, superfijn dat je er follikels groeien! Begint ergens op te lijken zo hè :).

Sparkling, succes met wachten.. Waarschijnlijk gewoon te vroeg getest idd.

Ik zit inmiddels weer op dag 9, verwacht m'n eisprong pas weer over een dag of 10 dus even lekker niks. Menstruatie is sinds zondag ook weg en heb nog geen bruinverlies gezien, houden zo!
pi_114021243
Frummeltje ik duim voor je. Klinkt wel positief die ovutest. Ik duim voor je dat zwangerschapstest net zo positief is.

Aurum wat naar dat je zulke heftige krampen hebt.

Lot ik hoop dat het bruinverlies wegblijft.

Mandy welkom, welke dag van je cyclus zit je? En welke ronde?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:58:24 #90
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114022356
Spannend Frummel!
Dan nu niet meer plassen en niet teveel drinken hè?! Succes!!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_114022427
Frummeltje, dat klinkt goed! Ik duim heel hard!!

L0t: We gaan weer gelijk op! Ik verwacht rond de 19e/20e mijn ovulatie :) Hier nu ook dag 9.

Mandy: Welkom! Hopelijk snel twee strepen voor jou!

Babbel: Met de ovulatie testen had ik 1 dag een donkerder streepje dan de controlestreep en twee dagen erna een even donker streepje als de controlestreep. Daarna was ie opeens weer licht. Ik zag online dat er meer zijn waarbij hij langer tegen positief aan is, dus (bijna) even donker als de controlestreep. Het is dan even zoeken waar ie echt helemaal positief is. Het kan helpen om met minder sensitieve tests te proberen. Even een rondje google om te kijken welke er minder sensitief zijn, die geven dan misschien een duidelijkere uitslaander als je echt een positieve hebt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 18:36:48 #92
52229 Chanty
pi_114023944
Oh frummel ik hoop het zo voor je dat er vanavond twee streepjes komen dus ik duim mee ^O^

Lot hopen dat het bruinverlies nu eindelijk wegblijft :)

Mandy welkom en succes met wachten ;)

En iedereen die het nodig heeft :*
pi_114026000
Oeh, dat klinkt spannend frummel! Mijn duimen draaien.

Welkom mandy, dat klinkt veelbelovend. Succes met wachten, het duurt inderdaad heel lang.

Lot, wat fijn voor je dat het bruinverlies weg is. Hopen dat dat zo blijft!

Hier geen nieuws. Misselijk en buikpijn en nog steeds verstopping, al gaat het steeds iets beter. ( Naar mijn idee komen de eerste 2 klachten van het laatste. Als blijkt dat ik echt niet zwanger ben maar even langs de huisarts hiervoor, vind het niet leuk!
E.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:47:23 #94
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114027606
Ik heb vandaag ook maar foliumzuur opgehaald. Is het handig hier al mee te te beginnen?
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 19:57:51 #95
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_114028221
:Y
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_114028306
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 19:47 schreef -mandy- het volgende:
Ik heb vandaag ook maar foliumzuur opgehaald. Is het handig hier al mee te te beginnen?
Dat lijkt me wel ja. Had je eigenlijk al mee moeten beginnen. Is dit je eerste ronde?
Foliumzuur draagt bij aan de ontwikkeling van het zenuwstelsel. Het duurt ongv. 4 weken voor het foliumzuurgehalte in je lichaam voldoende is, dus hier zou je eigenlijk mee moeten starten 4 weken voor de bevruchting.
pi_114028311
Mandy, het wordt aangeraden foliumzuur te slikken vanaf 4 weken voor de bevruchting. Slim om er snel mee te beginnen dus!!
E.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:00:10 #98
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114028352
.Sparkling. en Frummelte: ik duim voor jullie!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:02:09 #99
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114028472
Dit zou mijn eerste zwangerschap zijn, ik ben nu net 3 maanden aan het proberen.

Morgen maar meteen beginnen dus!
pi_114029187
jah? wordt er vanavond gepiest??
^O^

ik zit in de duimstand meiden! :*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:21:52 #101
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_114029636
Hier ook in duimstand!
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_114029841
Aurum dat klinkt niet fijn, ik ken dit wel van vroeger voordat ik aan de pil ging. Sterkte.

Frummeltje heb je al gestest, ik duim heel hard voor je.

Mandy dat klinkt veel belovend, succes met wachten.

Ook voor de andere die het nodig hebben : SUCCES.

Hier ga ik denk ik ongesteld worden, vandaag een beetje bruinverlies, kramp in mijn buik en rugpijn. Maar we zullen het morgen zien.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:34:45 #103
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114030368
Nog niet. Vergat net met mijn suffe kop mijn pies op te vangen... :-(
pi_114031062
Dat is niet zo handig, ik zal voor je blijven duimen :), sterkte met het wachten.
pi_114040241
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 10:58 schreef Fieder het volgende:
Babbel vervelend dat je je zo voelt :* Zou alles goed op papier bijhouden (als je dat niet al doet), dan kom je met goeie info bij de huisarts.

Over die ovutesten, ik herken het zelf niet, maar ik zou gewoon doortesten tot je een positieve hebt. Omdat je aangeeft dat je cyclus onregelmatig is kan het misschien zo zijn dat je nog geen eisprong hebt. Heb je altijd dat tweede streepje of issie ook wel wit geweest? Ik heb bij de sensitive namelijk altijd een tweede streep. Bij de 'gewone' ovutesten issie wit.

Ik gebruik die testen van sensitest.nl... Op een andere site vond ik dat het kan dat je ovulatietest een paar dagen positief is, als je onregelmatig ongesteld bent. Je lijf moet dan veel moeite doen voor een eitje, soms worden er 2 gestuurd oO< oO< Nu is ie ook al 2 dagen bijna wit, dus het lijkt een beetje alsof het een eisprong was. Als het echt een ei was, zou ik over 2 weken ongesteld moeten worden (of niet natuurlijk), dus ik ben benieuwd! Misschien is dat teunisbloemolie toch een schot in de roos?

Frummel, ik ben heel erg benieuwd, de duimen draaien!

L0t, misschien ook eindelijk een meer normale cyclus?

Mandy, ik heb zelf foliumzuur bij de apotheek gehaald, het was goedkoper en de pilletjes zijn veel kleiner dan die ik bij de kruidvat had gehaald..

Wolk, spannend...

Voor iedereen: :* Verder zijn vriend en ik vandaag op de bouwplaats van ons project geweest en ze zijn begonnen met heien van ons huis! We hebben een leuke foto van ons samen gemaakt met de helmen op voor de heimachine... Wellicht dat we hier iets mee gaan doen als we het mensen gaan vertellen als het is gelukt.. Iets van: Wij zijn 'onder constructie' ofzo, maar ik moet nog even een pakkende zin zoeken (heb ook nog wel even tijd, haha).
pi_114048011
Hier gaan we helaas door naar de volgende ronde. Na een cyclus van 32 dagen is het helaas toch niet raak :(.
pi_114048046
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 23:20 schreef Babbel1 het volgende:

[..]

Ik gebruik die testen van sensitest.nl... Op een andere site vond ik dat het kan dat je ovulatietest een paar dagen positief is, als je onregelmatig ongesteld bent. Je lijf moet dan veel moeite doen voor een eitje, soms worden er 2 gestuurd oO< oO< Nu is ie ook al 2 dagen bijna wit, dus het lijkt een beetje alsof het een eisprong was. Als het echt een ei was, zou ik over 2 weken ongesteld moeten worden (of niet natuurlijk), dus ik ben benieuwd! Misschien is dat teunisbloemolie toch een schot in de roos?

Frummel, ik ben heel erg benieuwd, de duimen draaien!

L0t, misschien ook eindelijk een meer normale cyclus?

Mandy, ik heb zelf foliumzuur bij de apotheek gehaald, het was goedkoper en de pilletjes zijn veel kleiner dan die ik bij de kruidvat had gehaald..

Wolk, spannend...

Voor iedereen: :* Verder zijn vriend en ik vandaag op de bouwplaats van ons project geweest en ze zijn begonnen met heien van ons huis! We hebben een leuke foto van ons samen gemaakt met de helmen op voor de heimachine... Wellicht dat we hier iets mee gaan doen als we het mensen gaan vertellen als het is gelukt.. Iets van: Wij zijn 'onder constructie' ofzo, maar ik moet nog even een pakkende zin zoeken (heb ook nog wel even tijd, haha).
Baby in aanbouw? :D

Frummeltje, hoest??

Wolk, balen! :*
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:05:00 #108
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114048407
Zucht ik snap er niks van meiden... twee testen, allebei negatief. Ik snap mijn lijf niet meer.
pi_114048469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:05 schreef Frummeltje86 het volgende:
Zucht ik snap er niks van meiden... twee testen, allebei negatief. Ik snap mijn lijf niet meer.
het kan toch dat je op het moment dat je testte zwanger was en dat het uiteindelijk toch niet goed is gegaan. Ik weet dat je dit liever niet hoort, maar het kan toch?

Of zie ik iets over het hoofd?
pi_114048477
Ik heb trouwens alleen maandagavond zo'n last gehad, gister was het weer "normaal". Ik hoop dat het iig zo blijft :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:16:28 #111
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114048501
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:13 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

het kan toch dat je op het moment dat je testte zwanger was en dat het uiteindelijk toch niet goed is gegaan. Ik weet dat je dit liever niet hoort, maar het kan toch?

Of zie ik iets over het hoofd?
Dat zou inderdaad kunnen ja. Niet bij stilgestaan eigenlijk...
pi_114049859
Jammer Frummeltje.. Wat Aurum zegt lijkt mij ook het meest logisch, helaas..
E.
pi_114050498
Jammer Aurum, toch ongesteld. Vervelend dat je zo'n last hebt. Hoop dat t beter blijft gaan.

Succes Mandy!

Frummel wat gek! Misschien inderdaad zwanger geweest. Of toch die valse test waar iemand t over had. Alhoewel ie best duidelijk was...
En die positieve ovutest?? Raar hoor en superrot voor jou!

Lot ik hoop dat t goed blijft gaan zo!

Sparkling hoe is het met jou? Morgen testen?

Verder succes iedereen!
pi_114050604
* Cyntiaa Valt even binnen.... Hoe is het eigenlijk met Kekaa?
pi_114053437
Met Kekaa is het goed hoor :)

Laatste beetje van de ongesteldheid nu... hopelijk voor vrijdag over.
Vrijdagochtend naar de fertiliteitskliniek, waar we allebei totaaaal geen zin in hebben.
Ben wel heel benieuwd wat eruit komt. En of we er wat mee kunnen.
En of mijn 28 dagen cyclus nu toevallig zo was, of dat het zo gaat blijven...

Ik heb hier ook foliumzuur liggen, en testen e.d. En ben ook wel zo ver dat ik wil gaan temperaturen en ovulatietesten wil doen etc... Maar eerst vrijdag afwachten....

En ik ken weer iemand die zwanger is. Gewoon in een keer gelukt.... Eerste reactie is Godver.... maar daarna vind ik het wel heel erg leuk voor ze.
pi_114053847
Kekaa, dat is ook altijd moeilijk om te horen als het zelf niet zo goed wil lukken hè? Ben benieuwd naar vrijdag!

Vandaag mijn NOD! Ik heb getest en nog steeds negatief, ik had niet anders verwacht. Wel flinke buikkrampen dus het zal vandaag wel losbarsten denk ik. Hopelijk deze keer weer zo'n snelle eisprong als de vorige keer en niet weer 9 weken.
E.
pi_114054786
Babbel: Klinkt positief hoor! Denk dat het wel je eisprong is geweest. Goed gebruik van gemaakt?

Wolk ;( Jammer!

Frummel ;( Ook zo jammer!

_Aurum_ Gelukkig gaat het weer beter met je lichaam!

.Sparkling. Succes :* heel stiekem duim ik nog mee, je weet maar nooit...

Keeka :*
pi_114055686
Succes vrijdag! Ook voor je husband!
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:57:42 #119
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_114062652
Ik stap hier ook binnen *O* . Onder een kloontje, dat nog wel.

Kort stukje geschiedenis: Maart 2011 ben ik (ongepland, maar ooooo zo welkom) zwanger geweest. De dag na de intake bij de verloskundige begon ik ineens te bloeden. Er is toen een spoedecho gemaakt. Op de echo was een klein vruchtje te zien O+ . Aangezien ik niet precies wist wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest, kon de vk op de echo niet goed zien of het vruchtje al eerder overleden was en daarom nog zo klein was óf dat we de datum waarop ik voor het laatst ongesteld geweest was verkeerd ingeschat hadden en ik dus minder ver in de zwangerschap zat dan gedacht (en het vruchtje daarom nog zo klein was).

Vrij snel daarna kreeg ik een miskraam. Een hele zware en moeilijke periode gehad, maar inmiddels is alles weer op de rails en hebben we besloten om de pil een plekje te geven in de prullenbak.

Ik ben nu sinds 21 juni gestopt met de pil. Maar, waar ik normaal gesproken direct al zwaar ongesteld werd als ik mijn pil überhaupt twee keer vergeten was in te nemen - ongeacht of ik vlak daarvoor ook nog ongesteld geweest was, gebeurt er nu niets, noppes, nada. Vlak na het stoppen met de pil kwam er heel even een klein beetje bloed, maar zelfs een vingerprik geeft meer. Ondertussen ook een paar keer getest, maar er komt geen tweede streepje.

Nu wachten tot ik normaal ongesteld word (en anders toch maar even bij de huisarts langs, kan geen kwaad) en die datum goed noteren. We kunnen niet wachten! :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:09:33 #120
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_114063242
En voor alle mensen die het nodig hebben hier: :*
pi_114067972
Frummel, wat raar! En wat shit dat je lijf zo onduidelijk is ;( Wat zul jij heen en weer geslingerd worden tussen emoties de laatste dagen :*

Wolk en Sparkling jammer! :*

Kekaa, veel succes vrijdag!

Welkom ProjSkippy! Lijkt erop dat je lichaam nog wat van slag is na de miskraam dus.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Wordt dit jullie eerste kindje?
Edit: oh wacht, die miskraam was in 2011, verkeerd gelezen :') Nouja, dan weet ik het ook niet :P

[ Bericht 17% gewijzigd door L0t.. op 11-07-2012 16:49:40 ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 17:25:56 #122
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_114070412
@L0t. Ja, klopt, 2011. Ik ben, toen na de miskraam mijn cyclus weer normaal was, opnieuw begonnen met de pil. Sinds ik mijn pil weer slikte werd ik altijd ook gewoon in mijn pauzeweek ongesteld, maar dus ook op het moment dat ik mijn pil even vergat. En nu dus: niets. Misschien dat ik een cyclus over sla, in dat geval zou ik volgende week ergens ongesteld moeten worden. Anders toch maar even bij de huisarts langs.

Maar, als alles straks helemaal goed gaat wordt het ons eerste kindje inderdaad!
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:48:20 #123
52229 Chanty
pi_114079732
Frummel, wolk -O- balen! Hopelijk meer succes in de volgende rond.

Skippy welkom en heel veel klussucces ^O^ Hopelijk komt de boel snel op gang!

Kekaa spannend!! Hopen dat het jullie een stap in de goede richting gaat helpen, succes alvast!
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:42:53 #124
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114082633
ProjSkippy: welkom!

_wolk82_ en frummel: jammer, hopelijk meer geluk in de volgende cyclus!

Ik ben vandaag maar meteen met foliumzuur begonnen!

Mijn vriend vond ook dat ik sinds de "klachten" een iets zoetere lichaamsgeur heb, kan dat een teken zijn? Of zie ik spoken!
pi_114084868
Welkom Skippy, hopelijk hoef je niet te veel geduld te hebben!

Mandy, een zoetere lichaamsgeur ken ik niet, maar wie weet!

Ik ben nog niet ongesteld. Ik had het echt vandaag wel verwacht want mijn buik doet zeer! Morgen dan denk ik, anders nog eens testen binnenkort ;)
E.
pi_114097370
Het is losgebarsten, auw!
E.
pi_114098246
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:12 schreef .Sparkling. het volgende:
Het is losgebarsten, auw!
:*
pi_114098849
Jammer Sparkling, lekker warme kruik erbij :*

Kekaa succes met de onderzoeken!
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:15:55 #129
52229 Chanty
pi_114100515
Weer een echo gehad, maar er is niks veranderd sinds maandag. Follikels zijn niet gegroeid ;(
Komende maandag weer terug. Hoef geen extra medicatie of zo te slikken. De gyn zei dat dit gewoon zijn werk moet doen en als ik er niet of onvoldoende op reageer, moeten we een stap verder gaan naar een intensievere behandeling (wat dat ook moge betekenen). Ondertussen moet mijn man ook een potje volschieten om in ieder geval uit te kunnen sluiten dat er bij hem ook iets mis is.
Je voelt je wel een klein beetje mislukt zo -O-
pi_114100644
Chanty :* Je bent niet mislukt!!!! En je krijgt nu in elk geval passende hulp.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:28:48 #131
52229 Chanty
pi_114100900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:19 schreef Lijnloos het volgende:
Chanty :* Je bent niet mislukt!!!! En je krijgt nu in elk geval passende hulp.
Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren. Ik kan niet zonder medische hulp zwanger raken dus puur vanuit evolutionair oogpunt bekeken ben ik niet echt een goede aanwinst voor het menselijke ras :+
pi_114100936
Ik leef met je mee Chanty. En ik hoop dat ik morgen niet een zelfde soort verhaal te horen krijg...
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:54:59 #133
52229 Chanty
pi_114101767
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Kekaa het volgende:
Ik leef met je mee Chanty. En ik hoop dat ik morgen niet een zelfde soort verhaal te horen krijg...
Ik hoop t ook voor je. Hoewel je natuurlijk wel gericht iets kunt doen als er iets niet werkt. Als alles in orde blijkt en het lukt toch niet, dan kan net zo vervelend zijn. Maar hopelijk is alles in orde en ben je heeeel snel zwanger!
pi_114101854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Vrouwen zijn gemaakt om kinderen te baren. Ik kan niet zonder medische hulp zwanger raken dus puur vanuit evolutionair oogpunt bekeken ben ik niet echt een goede aanwinst voor het menselijke ras :+
Ah, je hebt vast ook goeie punten ;)
pi_114101934
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef Chanty het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook gemaakt om te koken voor hun man..
pi_114102089
Oww Chanty :* wat een tegenvaller. Maar ze zijn ermee bezig, het is nog niet voorbij!
Ik kan niet zeggen dat het goed komt, want dat weet je helaas nooit, maar je doet er iig alles aan.
pi_114102312
.Sparkling. wat jammer nou ;( :*

Chanty wat naar, dat ze (nog) niet verder zijn gegroeid en dat je je zo rottig voelt. Misschien krijgen ze alsnog een groeispurtje? Er wordt (anders) in ieder geval verder gekeken en geholpen, dus nog niet de moed opgeven hoor! :*

Keeka alvast veel succes!

En ProjSkippy Welkom!
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:26:51 #138
52229 Chanty
pi_114102872
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Oww Chanty :* wat een tegenvaller. Maar ze zijn ermee bezig, het is nog niet voorbij!
Ik kan niet zeggen dat het goed komt, want dat weet je helaas nooit, maar je doet er iig alles aan.
Ik ga er gewoon van uit dat het goed komt. Het is een kwestie van tijd en geduld. Hoe gaat het met jou?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ja!... dat doe ik ook al niet :@ Hij kookt meestal voor mij :@

@Bellelena: uit t andere topic begreep ik dat het inderdaad kan dat ze nog een sprintje trekken dus dat hoop ik maar :)
pi_114103348
Met mij gaat t goed Chanty :) :*

Ik duim mee voor een groeispurt
pi_114103925
Ah nee Chanty, wat vreselijk jammer! :( maar je bent niet mislukt! Er is niets mis met een beetje hulp nodig hebben :*

Ik ben zo vreselijk ongesteld, dit ken ik niet. Mijn buik doet zeer en zojuist voelde ik een plens bloed lopen en ben ik meteen doorgelekt. Hoe kan dat nou zo erg zijn?
E.
pi_114104194
Och .sparkling. dat klinkt echt alles behalve fijn... Hopelijk is het snel voorbij :*
pi_114104609
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nog een tegenvaller dan voor mij :D
pi_114104692
quote:
12s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:13 schreef leonieke het volgende:

[..]

Nog een tegenvaller dan voor mij :D
Hier ook hoor.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:46:06 #144
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114111650
Dat is geen leuk nieuws om te horen :(
pi_114123511
Dat klinkt niet fijn Sparkling, lekker je bed in met een kruik en een goed boek.

Chanty mislukt ben je niet als je de natuur een handje moet helpen, al kan ik me dat gevoel wel voorstellen.

Voor de nieuwe: welkom en veel succes.
pi_114126863
Net het DVDtje gekeken met een info filmpje van de fertiliteitskliniek. Als we morgen dezelfde arts hebben stelt mn man zich voor als Simone van Dijk :) (zij zat in het filmpje).
pi_114132300
Chanty je bent niet mislukt! Je lichaam heeft gewoon even een duwtje in de goede richting nodig en instellen op hormonen is nou eenmaal iets wat heel precies komt en dus hartstikke lastig is. Kop op meid, komt goed :*

Kekaa, veel succes morgen!
pi_114132491
Veel succes morgen Kekaa!

Ik wou dat het kon om mijn bed in te duiken maar ik ben de hele dag aan het rennen en poetsen geweest. Morgen gaan we overhuizen!
Ik ben wel 4 keer doorgelekt vandaag, echt niet normaal. Telkens na een klein uurtje was het al zover. Ik ben uiteindelijk maar met dubbele bescherming gaan lopen, anders durfde ik de straat niet meer op ;)
E.
pi_114132715
Vanavond lag er een envelop in de bus met: hoera, een jongen!
Erin zat een minishirtje met de naam van het eergisteren geboren jongetje van 2 huizen verderop.
De hele tuin vol met ooievaars en rompertjes, zo schattig! Ik wil dat ook in mijn tuin!!
E.
pi_114142192
Je klinkt vandaag iig beter te pas dan gister Sparkling :)

Succes vandaag Kekaa!
pi_114142835
Kekaa nogmaals succes!

Sparkling wat vervelend dat t zo hevig is. Komt lekker uit tijdens een verhuizing. Succes met de chaos :)

En wat een leuk idee van die tuin helemaal vol. Onthou het maar voor wanneer jouw kindje komt :* (das dan je nieuwe huis toch, dus dan heb je t idee niet gejat :P )
pi_114143534
Keeka succes vandaag!

.sparkling. Ik hoop dat het bloeden inmiddels al een stuk minder of zelfs gestopt is. En verder sluit ik me ook helemaal aan bij Fieder. Succes met het verhuizen en onthoud het idee voor jouw kindje in je nieuwe huis O+
  vrijdag 13 juli 2012 @ 10:22:36 #153
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114143584
Klinkt heftig, Sparkling... :* Sterkte!

Kekaa, succes!

Pffff, ik denk dat ik even onder een steen ga duiken. Ik ben al een paar dagen behoorlijk misselijk en heb een pijnlijke, harde onderbuik. Ik voel echt zo'n rand... En met die testen word ik ook niet veel wijzer. Heb toch maar even de huisarts gebeld, mag vanmiddag langskomen. De assistente leek het wel verstandig om hier niet nog een weekend mee door te lopen. Ik voel me echt niet lekker... ;(
pi_114143670
Jemig Frummel het zit je niet mee he? :* Goed dat je gebeld hebt en fijn dat je langs mag komen. Ik hoop dat ze je kunnen helpen, iig met duidelijkheid.
pi_114143709
He jakkes Frummeltje, fijn dat je zo snel al langs kunt gaan. Veel succes vanmiddag :* en hopelijk knap je, hoe dan ook, snel weer wat op!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 10:28:41 #156
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114143751
Dank jullie wel meiden :* Ik hoop het ook. Er voelt iets niet goed in mijn lijf, dat is zeker. Nu nog erachter komen wat het is.
pi_114146220
En weer terug.
De mensen uit het filmpje werken allemaal daar.... was wel grappig om te zien.

Ik was echt zenuwachtig, maar het viel allemaal mee. Er moest natuurlijk ook iemand meekijken die aan het leren was... tuurlijk joh.
Het inwendig onderzoek had ik me veel erger voorgesteld, viel heel erg mee!

Zaadjes van mn man zijn goed.
Mijn baarmoeder zag er goed uit, een eierstok ook.. andere had een cyste. En/of overgebleven van de laatste menstruatie waar ik nu in de laatste dagen zit... Dus dat was (nog) niet erg.
We gaan nu eerst voor ovulatie inductie, want mijn cyclus is inderdaad heel erg onregelmatig... en als je cyclus ver boven de 30 dagen zit heb je daarin zeer waarschijnlijk geen eisprong zei ze.

Ik moet bloedprikken bij mn eerstvolgende menstruatie (begin cyclus). Ik heb twee soorten medicijnen, een voor aan het begin van de cyclus voor een eisprong... en eentje om de cyclus te resetten, mocht deze te lang duren....
Om te kijken of er een eisprong is moet ik weer een afspraak maken voor een echo. En vanaf daar verder.

Je krijgt wel veel info in een keer. Gelukkig ook op papier, dus rustig de tijd om het na te lezen.
Ben blij dat we deze stap gezet hebben, want nu gaat er in ieder geval iets gebeuren.
pi_114146386
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef Kekaa het volgende:
En weer terug.
De mensen uit het filmpje werken allemaal daar.... was wel grappig om te zien.

Ik was echt zenuwachtig, maar het viel allemaal mee. Er moest natuurlijk ook iemand meekijken die aan het leren was... tuurlijk joh.
Het inwendig onderzoek had ik me veel erger voorgesteld, viel heel erg mee!

Zaadjes van mn man zijn goed.
Mijn baarmoeder zag er goed uit, een eierstok ook.. andere had een cyste. En/of overgebleven van de laatste menstruatie waar ik nu in de laatste dagen zit... Dus dat was (nog) niet erg.
We gaan nu eerst voor ovulatie inductie, want mijn cyclus is inderdaad heel erg onregelmatig... en als je cyclus ver boven de 30 dagen zit heb je daarin zeer waarschijnlijk geen eisprong zei ze.

Ik moet bloedprikken bij mn eerstvolgende menstruatie (begin cyclus). Ik heb twee soorten medicijnen, een voor aan het begin van de cyclus voor een eisprong... en eentje om de cyclus te resetten, mocht deze te lang duren....
Om te kijken of er een eisprong is moet ik weer een afspraak maken voor een echo. En vanaf daar verder.

Je krijgt wel veel info in een keer. Gelukkig ook op papier, dus rustig de tijd om het na te lezen.
Ben blij dat we deze stap gezet hebben, want nu gaat er in ieder geval iets gebeuren.
Heel veel succes gewenst! Fijn dat jullie nu duidelijkheid hebben!
pi_114146593
Kekaa wat goed! Actie!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:32:15 #160
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_114148825
Iedereen bedankt voor de welkom-wensen! :)

Hier verder nog geen nieuws. Nog geen spoortje van ongesteldheid te zien. Sinds een paar dagen af en toe wat buikkrampen, maar er gebeurt tot nu toe helemaal niets.

Kekaa: Succes!
.sparkling.: Hoe gaat het inmiddels?
Frummel: jeetje, wat rot. Hoop dat je snel meer weet!
pi_114149707
Keeka, dat klinkt goed! Gaan ze nog verder kijken naar je eierstok? Of komt dat vanzelf voorbij als je echo's krijgt voor de ovulatie? Verder klinkt het allemaal heel positief en hopelijk gaat het spoedig een zwangerschap voor jullie brengen!

ProjSkippy: Op welke cyclusdag zit je inmiddels?
pi_114150362
Frummel, heel veel succes vanmiddag!

Kekaa, fijn dat er direct actie wordt ondernomen. Veel succes gewenst!
  vrijdag 13 juli 2012 @ 13:13:49 #163
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114150418
Dat klinkt goed, Kekaa! :)
pi_114161297
Frummeltje, hoe was het bij de huisarts?
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:37:55 #165
52229 Chanty
pi_114164556
Kekaa fijn dat het er goed uitziet allemaal :) Nu hopen dat een klein duwtje in de rug voldoende is om snel met een bolle buik te lopen :D

En wat lot zegt... Frummel??
  vrijdag 13 juli 2012 @ 18:44:30 #166
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114164862
Moest gelijk even door naar het bloed prikken. Ze heeft mijn buik onderzocht en inwendig onderzoek gedaan. Niks raars... Wellicht dat er iets uit het bloedonderzoek komt. Dat hoor ik maandag. Nog even afwachten dus. Ze was het in ieder geval met me eens dat die pijn in mijn buik niet normaal is...
pi_114168536
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 18:44 schreef Frummeltje86 het volgende:
Moest gelijk even door naar het bloed prikken. Ze heeft mijn buik onderzocht en inwendig onderzoek gedaan. Niks raars... Wellicht dat er iets uit het bloedonderzoek komt. Dat hoor ik maandag. Nog even afwachten dus. Ze was het in ieder geval met me eens dat die pijn in mijn buik niet normaal is...
Hmm nog even afwachten dus. Je bent in ieder geval nog niet ongesteld geworden toch?
Sterkte met wachten :*
  vrijdag 13 juli 2012 @ 20:48:48 #168
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114170391
Nee, nog steeds niet ongesteld... Volgens de huisarts zou het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn, omdat het inwendig onderzoek verder geen pijn deed. Dat was eerlijk gezegd wel mijn angst...
pi_114170735
Lijnloos, wij noemen die foto nu voorlopig de 'baby in aanbouw' foto ;)

Frummeltje, wat vervelend dat het nu zo is gelopen.. Fijn dat er niets raars uit het onderzoek gekomen is, nu nog even afwachten op de uitslag van het bloedonderzoek...

Chanty, er zijn ook mensen die zo zwanger worden, die evolutionair gezien nou ook niet bepaald een aanwinst zijn voor de mensheid, dus dat is volgens mij geen criterium ;) Niet zo streng voor jezelf zijn, hoor!

Sparkling, is de alweer een beetje minder? Laat je maar even goed verwennen thuis...

Projskippy, welkom!

Keeka, succes!

Hier heeft mijn vriend ons 'geheim' vertelt aan zijn zus, ze werd helemaal rood en helemaal blij! Ze zei dat ze zou gaan huilen als ik ooit echt zwanger ben, haha. Ik krijg gelijk allemaal zwangerschapsboeken van d'r... Nja, in ieder geval een ervaringsdeskundige aan wie ik het een en ander vragen kan..

Ik ben gewoon al bijna 2 weken ofzo niet ongesteld! Ben er blij mee! En de eisprong is geweest... Tijdens de eisprong was m'n vriend ziek, maar daarvoor en daarna hebben we wel geklust, dus wie weet...Spannend! Verder hele drukke dagen met een bruiloft en twee bijzondere verjaardagen, dus genoeg afleiding. Alleen die pukkels, he, die vallen me toch op ;)
  vrijdag 13 juli 2012 @ 22:02:26 #170
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114173881
Spannend Babbel1!

Hopelijk test je positief!!!
pi_114178876
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2012 20:48 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nee, nog steeds niet ongesteld... Volgens de huisarts zou het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap kunnen zijn, omdat het inwendig onderzoek verder geen pijn deed. Dat was eerlijk gezegd wel mijn angst...
Ah fijn, dat was idd waar ik ook aan dacht.. Ben erg benieuwd wat het nu is dan. Heb je nog een test gedaan?

Babbel, spannend! Hopelijk gaat de tijd lekker snel voorbij :)
pi_114187604
Frummel, ik ben benieuwd of er wat uit komt.

En spannend voor Babbel!!

Chanty, ik had even teruggelezen en zag dat jij ook chlomid gebruikt, die heb ik dus ook meegekregen. Als deze cyclus een beetje normaal is kan ik daar volgende maand mee starten.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 10:29:37 #173
52229 Chanty
pi_114187706
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:24 schreef Kekaa het volgende:
Frummel, ik ben benieuwd of er wat uit komt.

En spannend voor Babbel!!

Chanty, ik had even teruggelezen en zag dat jij ook chlomid gebruikt, die heb ik dus ook meegekregen. Als deze cyclus een beetje normaal is kan ik daar volgende maand mee starten.
Je had ook twee medicijnen meegekregen toch? Ook toevallig primolut?
pi_114187787
Wat een narigheid Frummel, ik hoop dat ze snel erachter komen wat er mis is. :* Sterkte!
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_114187890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:29 schreef Chanty het volgende:

[..]

Je had ook twee medicijnen meegekregen toch? Ook toevallig primolut?
Bijna... Provera.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:18:21 #176
52229 Chanty
pi_114188710
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 10:39 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Bijna... Provera.
ok maar die moet je alleen als je cyclus niet op gang komt toch?
pi_114188829
Frummeltje, nog niet helemaal zekerheid dus. Hopelijk voel je je gauw weer iets beter en zijn de bloeduitslagen positief.

Babbel, de wachtweken gaan dus weer in bij jou, veel succes met het wachten :D Hoop dat de tijd lekker snel voorbij vliegt!
pi_114193391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 11:18 schreef Chanty het volgende:

[..]

ok maar die moet je alleen als je cyclus niet op gang komt toch?
Nee, als ie te lang duurt... als ik het goed onthouden heb. Staat ook wel ergens op papier.
Dus eigenlijk brengen die pilletjes dan de volgende cyclus op gang. En dan weer chlomid.
pi_114221019
Hier ook nog steeds niks, ben nu 4,5e week overtijd. Heb vanochtend weer getest, weer negatief. Het is er afgelopen week niet meer van gekomen de huisarts te bellen, omdat ik las dat deze doorgaans toch niets voor je kan doen, maar ik vind nu dat ik morgen toch echt even moet bellen. Ik snap niks meer van m'n lijf, ik was zo regelmatig ongesteld, wat kan er aan de hand zijn? :{
  zondag 15 juli 2012 @ 11:07:30 #180
52229 Chanty
pi_114222147
Wel apart als je eerst zo regelmatig was dat je nu zo ver over tijd bent. Is er iets in je leefsituatie veranderd? Stress of zo?
pi_114223373
Ja, op mijn werk is het een grote stressbende, maar dat is eigenlijk al maandenlang zo en ik neem het voor mijn gevoel niet echt mee naar huis. Mijn lichaam heeft zich nog nooit laten ontregelen eigenlijk door wat ik ook meemaakte, dus ik denk niet dat daar de oorzaak ligt. Ik baal er gewoon van, ik denk niet dat ik zwanger ben maar wil gewoon een normale cyclus houden en weten waar ik aan toe ben. Pfffff.....
  maandag 16 juli 2012 @ 12:16:56 #182
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114264312
Stress lijkt me ook niet echt bevorderlijk als je zwanger wil worden.
  maandag 16 juli 2012 @ 15:52:21 #183
52229 Chanty
pi_114273211
Crosspost:

Zo en dat was weer een echo. Geen verandering ten opzichte van donderdag. Moet nu twee weken wachten om te kijken of ik uit mezelf ongesteld wordt en anders moet ik weer primolut innemen om een menstruatie op te wekken en dan weer starten met chlomid, nu de hoogste dosis. Moet cyclusdag 2 of 3 weer terug voor een echo, dus voorlopig in ieder geval even geen ziekenhuis :)
pi_114275380
Wat jammer Chanty, dat de follikels niet gegroeid zijn... Op naar de volgende cyclus, en dan hopelijk wel met een eitje. :*

cheezburger: Wat gek dat je lichaam opeens zo in de war is. Hopelijk komt ie snel weer op de rit!
pi_114276278
Balen chanty, dat er geen verandering was.
Als ik het goed begrijp gaat deze ronde dus voorbij?

Kekaa fijn dat er nu concrete stappen gezet worden.

Cheezburger wat gek dat de regelmaat die je had, nu zo is omgeslagen.

Frummeltje hoe is het nu met je? Zijn de pijnklachten afgenomen?

Babbel spannend.

Hier ook weer ongesteld geworden voor het weekend.
Waar de lange cyclussen er eerst waren, nu al 2 keer een hele korte cyclus.
Twijfelde eerst of ik wel ongesteld was, zo weinig als het was, maar lijkt er nu toch wel op.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen dan maar ;(.
  maandag 16 juli 2012 @ 17:18:37 #186
52229 Chanty
pi_114277051
Ja deze ronde gaat over het is nu wachten op bloed :P
pi_114280786
Sethiwe jammer. Deze maand wel erg weinig streepjes gezien, volgende maand hoop ik er toch een stuk meer te zien.

Frummeltje hoe voel je je nu.

Chanty jammer dat er geen verandering was, nu hopen dat alles snel op de rit komt.

Vanochtend toch maar even ovulatietesten besteld wil nu toch wel eens weten wanneer mijn ei precies is. Als het goed is worden ze morgen bezorgd.
pi_114282475
Hopelijk de volgende ronde meer geluk Chanty :)

Mijn man heeft vandaag de huisarts gebeld voor een bloedtestje (ik zou niet weten hoe ik dat op mijn werk moet doen, aangezien je soms ruim een kwartier in de wacht staat). Papiertje is binnen, morgen kan ik me melden bij het bloedprikcentrum.
Hoewel ik geen enkele verwachting heb (ik voel me weinig anders dan anders, ben alleen moe, maar ik ga niet hypochonderen) vind ik het toch fijn om uitsluitsel te hebben, als het negatief is dan weet ik dat tenminste ook zeker. En dan kan ik ook weer verder gaan denken wat te doen.
pi_114282731
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef _wolk82_ het volgende:
Sethiwe jammer. Deze maand wel erg weinig streepjes gezien, volgende maand hoop ik er toch een stuk meer te zien.

Frummeltje hoe voel je je nu.

Chanty jammer dat er geen verandering was, nu hopen dat alles snel op de rit komt.

Vanochtend toch maar even ovulatietesten besteld wil nu toch wel eens weten wanneer mijn ei precies is. Als het goed is worden ze morgen bezorgd.
Sorry wolk, maar ik moest zo lachen om je laatste zin.. :D Alsof je eieren morgen worden bezorgd. oO< Ik zag het helemaal voor me.. Was het maar zo makkelijk, he ;)
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 19:33 schreef cheezburger het volgende:
Hopelijk de volgende ronde meer geluk Chanty :)

Mijn man heeft vandaag de huisarts gebeld voor een bloedtestje (ik zou niet weten hoe ik dat op mijn werk moet doen, aangezien je soms ruim een kwartier in de wacht staat). Papiertje is binnen, morgen kan ik me melden bij het bloedprikcentrum.
Hoewel ik geen enkele verwachting heb (ik voel me weinig anders dan anders, ben alleen moe, maar ik ga niet hypochonderen) vind ik het toch fijn om uitsluitsel te hebben, als het negatief is dan weet ik dat tenminste ook zeker. En dan kan ik ook weer verder gaan denken wat te doen.
Spannend, cheezburger, wel een verstandige beslissing!
pi_114286579
Wat jammer Chanty. Nu weer wachten wachten wachten dus.. :*

Sethiwe, shit :* Hoe lang was je cyclus nu dan?

Cheezburger, succes morgen, ben benieuwd wat eruit komt..

Frummel, hoe waren de bloeduitslagen?
pi_114286612
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 18:56 schreef _wolk82_ het volgende:
...
:D
Helaas is de bezorgtijd van de testen makkelijker te bepalen dan die van de eitjes.

Ik heb ze zelf ook sinds vorige week (de testen dus he :P) en eigenlijk had ik eind vorige week m'n eisprong verwacht maar heb er nog geen kunnen ontdekken met de testen. Dus ik ben dubbel wachtend op een tweede streepje...

En naar aanleiding van het topic over Generatie 2010 ben ik de hele serie 'even' aan het terugkijken. Had het blijkbaar gemist voorgaande jaren, want het is toch best leuk aangezien mijn peuter ook van 2010 is. Maar de eerste twee seizoenen met zwangerschappen, bevallingen en ienieminie babietjes voelt wel een beetje als zelfmarteling... ~O>

Het voelt inderdaad lang geleden dat we streepjes hebben gezien trouwens... Slaan de meiden dit topic maar over en meteen door naar Z&B?

Succes meiden! :*
pi_114289526
Hihi zo had ik mijn eigen tekst nog niet gelezen. Maar was het idd maar zo makkelijk dat je weet wanneer de eitjes bezorgd worden zou alles een stuk makkelijker maken.
pi_114295631
Wat balen dat het deze ronde niet heeft gewerkt Chanty. Hopelijk volgende ronde meer succes met hele mooie eitjes die er om springen (ghihi ;)) bevrucht te worden!

Cheezburger, succes morgen! Toch weer spannend..

Frummel, hoe gaat het met jou?

Kekaa, het klinkt goed en fijn dat er meteen actie wordt ondernomen. Hopelijk snel een zwangerschap!

Babbel, succes met wachten! ;)

Ik heb eindelijk even tijd om op internet te gaan, ik haat verhuizen!
Vandaag mijn laatste menstruatiedag gehad, gelukkig was het maar 2 dagen zo extreem. En nu weer wachten op een eisprong.
Ik vind het dringend tijd voor veel streepjes hier, misschien als iemand de aanzet geeft?
E.
  maandag 16 juli 2012 @ 23:43:52 #194
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114298035
We duimen cheezburger.

Ik weet even niet wat ik moet denken, ben al een aantal dagen moe, pijnlijke opgezette borsten, buikkrampen, en net op de koop toe ook nog een witte afscheiding uit mijn tepels.
Mijn NOD is begin volgende week maar ik kan het niet nalaten morgenochtend een testje te doen.
pi_114298437
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 23:43 schreef -mandy- het volgende:
We duimen cheezburger.

Ik weet even niet wat ik moet denken, ben al een aantal dagen moe, pijnlijke opgezette borsten, buikkrampen, en net op de koop toe ook nog een witte afscheiding uit mijn tepels.
Mijn NOD is begin volgende week maar ik kan het niet nalaten morgenochtend een testje te doen.
Je zit dus pas een week voor je NOD? Denk niet dat het dan erg veel zin heeft om een test te doen.. Klinkt wel hoopgevend verder allemaal :)

Sparkling, fijn dat het weer over is. Succes met de verhuizing, ik heb daar ook een enorme hekel aan :') Maar je hebt in ieder geval genoeg te doen om de tijd lekker snel te laten gaan ^O^ .
pi_114301380
Cyclus was 22 dagen.

Sparkling succes nog met het verhuizen.

Mandy een week voor je nod is wel heel vroeg om al te testen, zou nog proberen je geduld te bewaren.
pi_114304939
Jammer Chanty! Je bent dus al een stukje verder dan ik. Ik hoop dat het in de nieuwe ronde lukt!

Iedereen die binnenkort wel een testje gaat doen, succes!
pi_114306441
Chanty, jammer van deze ronde. Volgende ronde beter!

Cheezburger, goed zo, al is t alleen maar voor je eigen duidelijkheid.

Sparkling, vreselijk he verhuizen? Fijn dat je na die 2 dagen minder last hebt gehad.

Mandy het klinkt goed maar je bent nog erg vroeg. Dus niet raar opkijken als ie wit blijft. Ik snap je overigens wel hoor, ik ben ook zo geduldig :)

Succes allemaal!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:10:46 #199
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114306852
* Barreltje komt even onbeschaamd vor zichzelf jompelen ;)

vandaag tehoren gekregen dat mijn nieuwe positie in november officieel begint..
dus in November 2013 kom ik me hier weer officieel melden :D
het is wel fijn om een datum te weten
en dan wil ik niemand van jullie hier meer terug zien! ~O> ~O>

succes dames!! ^O^ ^O^ ^O^
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:36:58 #200
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114307549
Dat duurt nog even, Barreltje! Maar wel goed nieuws toch? :)

Bedankt voor het informeren, meiden. Het gaat al wat beter, al zijn de klachten nog niet helemaal voorbij. Nog steeds niet ongesteld geworden (inmiddels dag 48...) en de pijn in mijn buik blijft aanhouden. Uit mijn bloedonderzoek is niets raars naar voren gekomen, maar de huisarts belt vandaag nog wel terug. Het blijft vreemd...

Meiden, ik vind wel dat iemand van jullie ondertussen een tweede streepje mag gaan piesen. Dus eh... kom op! ;)
pi_114307656
Gefeliciteerd Barrel!
November 2013 klinkt wel heel lang nog, maar de tijd vliegt, en met een leuke baan is het zo voorbij. En joh, tegen die tijd zit de helft van ons hier gewoon alweer ;) voor de volgende ;)

Fijn Frummel, dat ze niets raars hebben gevonden. Alleen zo frustrerend dat je dan dus nog wel steeds die klachten hebt... Ben benieuwd wat je huisarts nog te melden heeft, misschien andere onderzoeken nog?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:42:19 #202
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114307711
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 10:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
Dat duurt nog even, Barreltje! Maar wel goed nieuws toch? :)

Bedankt voor het informeren, meiden. Het gaat al wat beter, al zijn de klachten nog niet helemaal voorbij. Nog steeds niet ongesteld geworden (inmiddels dag 48...) en de pijn in mijn buik blijft aanhouden. Uit mijn bloedonderzoek is niets raars naar voren gekomen, maar de huisarts belt vandaag nog wel terug. Het blijft vreemd...

Meiden, ik vind wel dat iemand van jullie ondertussen een tweede streepje mag gaan piesen. Dus eh... kom op! ;)
het is zeker goed nieuws! hoe later ik zou beginnen, hoe later "we" zouden beginnen ;)
als ik er 1 jaar werk, dan willen we gaan beginnen.. nu ik vroeger begin, gaan we dus weer vroeger wachten op :)

ennuh.. geen blaasontsteking? want dat had ik afgelopen week met enorme buikpijn ( en zonder last bij het plassen) of "gewoon" een spastische dikke darm .. -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 17 juli 2012 @ 10:59:32 #203
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114308251
Nee, blaasontsteking hebben ze al op gecheckt vorige week. Dat is het niet...
pi_114310457
Frummeltje, fijn dat je alweer ietsje beter voelt, snel nog wat verder opknappen jij! Klinkt alsof je lichaam door het niet lekker voelen je menstruatie even heeft uitgesteld, prioriteiten van je lichaam blijkbaar. Ik hoop mee dat het allemaal weer spoedig opgang komt zodat je weer verder kunt.

Mandy: Wat de rest zegt, een week voor je NOD is nog wel erg vroeg, de meeste vrouwen testen pas op of na hun NOD een tweede streepje! Bij hoge uitzondering 4 dagen ervoor, maar een week ervoor heeft je lichaam nog niet genoeg HCG aangemaakt over het algemeen. Aan de andere kant begrijp ik de ongeduldigheid heel goed. Ik duim mee je mee!

Sethiwe: Gek dat je cyclus opeens zo kort is! Aan de ene kant heb je bij een kortere cyclus meer kansen ;) maar het moet ook weer niet te kort zijn in de innestelingsfase heb ik begrepen. Heb je een idee waar de verkorting zit? Hopelijk snel weer een beetje regelmatiger!

wolk: Ik ben deze maand voor de tweede keer met ovulatietesten bezig, succes ermee! Het is even wennen maar op een gegeven moment ook een soort verslavend om elke dag zo'n testje te doen.

Barreltje: Goed nieuws!! Het duurt nog even, maar je hebt een datum om naar uit te kijken en dat kan net zoveel opluchting geven ook al is het nog iets verder weg. Gewoon omdat je weet waar je aan toe bent, is het allemaal wat beter te handlen. Maar ik hoop met je mee dat wij hier dan allemaal allang vertrokken zijn hoor ;) Of misschien sommige hier alweer opnieuw op zullen duiken :D

.sparkling. gelukkig maar dat het maar kort zo heftig was. Is de verhuizing allemaal een beetje klaar al? Succes met uitpakken ook :)

Shandaly: Hee kijk, toch handig zo die ovulatietesten. Hopelijk wil er snel een eitje gaan springen!

L0t: Hoe is het bij jou? Ik heb het idee dat ik vandaag of morgen wel eens een positieve ovulatietest kan gaan krijgen. De 'klusfrequentie' ;) is hier lekker hoog momenteel dus vooralsnog gaat dat helemaal goed hahaha :D
pi_114310560
Heh.. bedenk me net, da's toch een van de voordelen van dit 'zomerweer'... Bij een hittegolf klussen wij toch minder, veel te plakkerig :p
pi_114310690
Whehe, je hebt gelijk ja, alhoewel lekker zwoel zomerweer wel de passie doet oplaaien vaak ;) Al moet ik zeggen dat het met die passie wel goed zit hier de laatste tijd, dus misschien toch wel onzin van de zwoele zomerweer :P

Nog voor Fieder: Ik las dat je wederom een knippertje had O+ Gefeliciteerd lieve meis! Ik hoop dat je steeds iets meer kunt genieten, jij verdient dat en je baby'tje ook :*
pi_114312789
Frummel, uit de bloeduitslagen kwam dus ook geen zwangerschap? Vreemd hoor, dat je cyclus zo in de war is..

Bellelena, ik verwacht ook de komende dagen ergens een positieve ovutest. Qua klussen zit het ook wel goed hier :+ Al stijgt mijn libido vaak juist mee met de temperatuur :P Wel een beetje onhandig dat ik de komende week alleen maar avonddiensten heb en mijn vriend gewoon vroege maar dat komt wel goed.
pi_114314264
Terug van de dokter: als ik over een jaar niet zwanger ben dan mag ik me weer melden.

Tot die tijd het leuk houden, klussen op dag 11/13/15.
pi_114314465
L0t, leuk dat we zo gelijk opgaan! Net was mijn tweede streepje al behoorlijk donker op de ovutest, maar nog net niet positief, dus het gaat er echt weer aankomen! En jij dus van de week vooral klussen tussen de bedrijven door ;)

aurum: -O- Jemig, nog een jaar... Heb je al een samenlevingstest e.d. gehad? Ik herinner me van Ladyblack, die hetzelfde advies kreeg, die toch nog een extra samenlevingstest aanvroeg en waarbij er opeens alsnog van alles uitkwam.
pi_114315112
Jeetje Aurum, nog een jaar.. Hoe voel je je daarbij? Houden jullie de moed er nog een beetje in? :*!
pi_114316074
Morgen is de moed er vast wel weer. Vandaag ff niet ;)

Aan 1 kant blij dat we gezond zijn, aan de andere kant snap ik niet waarom het niet lukt. Om me heen worden ze bij bosjes zwanger en natuurlijk binnen no time.

Samenlevingstest heb ik gevraagd maar het is medisch niet bewezen dat het daadwerkelijk zo'n invloed heeft op het zwanger worden.

Ik word er af en toe een beetje moedeloos van. Ik ga zo maar ter compensatie aan de espresso en bonbons en wachten tot mijn lief thuis is.
pi_114317272
Barrel, leuk!! *O* Fijn om een datum te hebben.

Frummel irritant zeg! Fijn dat ze niks raars vinden natuurlijk, maar je wilt toch ook duidelijkheid. Waarover belt de huisarts nu terug?

Aurum jemig! Nog een jaar!! -O- Mag je die samenlevingstest wel doen, ook al heeft dat niet altijd invloed?

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 12:17 schreef bellelena het volgende:

Nog voor Fieder: Ik las dat je wederom een knippertje had O+ Gefeliciteerd lieve meis! Ik hoop dat je steeds iets meer kunt genieten, jij verdient dat en je baby'tje ook :*
O+ Thanx!
pi_114317345
:* Aurum
Lekker dubbel gevoel ook weer he? Blij dat er 'niets aan de hand' is, maar dan toch balen dat er niets gebeurt... En jullie zijn toch ook al bijna een jaar bezig inmiddels? Telt dat dan niet mee?

Frummel, inmiddels telefoon gehad? Wat zei de huisarts?

Ow, Fieder! Nog steeds een knippertje?! *O* Kun je het inmiddels al iets meer loslaten en lekker genieten?
pi_114323258
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 14:58 schreef Shandaly het volgende:

Ow, Fieder! Nog steeds een knippertje?! *O* Kun je het inmiddels al iets meer loslaten en lekker genieten?
Ik doe mn best :@ soms lukt het zelfs :P
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:41:30 #215
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114323777
Oef aurum... dat zal even een domper zijn...

Huisarts belde kort na 13 uur; ik scheen een waarde te hebben in mijn bloed die wat lager was dan normaal. Vandaar dat de assistente niets mocht zeggen. De huisarts gaf aan dat dat verder niets bijzonders was. Geen ontstekingen, geen zwangerschap, helemaal niets. Ze had geen medische verklaring voor mijn klachten.

Mocht ik volgende week nog niet ongesteld zijn en nog klachten hebben, dan mocht ik terug komen. Ze vermoedt dat het vanzelf overgaat. Nou, het staat dus nog even stil hier... :{

Mocht er een modje langsfietsen, zou diegene dan alsjeblieft mijn NOD uit het lijstje willen halen?
pi_114323868
:* Frummeltje
pi_114323883
Jammer Frummel -O- maar fijn dat je verder in orde bent... :* :*
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:47:32 #218
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114323973
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juli 2012 17:44 schreef Fieder het volgende:
Jammer Frummel -O- maar fijn dat je verder in orde bent... :* :*
Tsja, dat zeker... maar ik baal toch... :'(
pi_114324146
Logisch :* het is ook gewoon kl*te!!!
pi_114327125
Aw Frum :{

Ze hebben vanochtend een buisje bloed afgetapt bij mij, hopelijk is er morgen al een uitslag. Ik reken 99% op negatief, maargoed, je weet het nooit helemaal zeker.... Ik zou niet weten hoe ik zou reageren als het positief zou zijn, kan me gewoon niet voorstellen. We gaan het zien, ik laat het weten, het zou ergens ook wel een mooie verklaring zijn waarom mijn cyclus zo in de war is ;)
pi_114327679
Frummeltje :* Op zich fijn dat er niets geks aan de hand is, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je cyclus ook weer opgang komt.

Cheezburger: Succes! Wat zou het leuk zijn O+

aurum :*
pi_114337663
Een jaar is wel erg lang aurum, het is natuurlijk goed nieuws dat alles goed zit, maar als je al een jaar bezig bent wil je niet horen dat je maar moet blijven proberen. Succes.

Frummeltje ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor je en dat de klachten verdwijnen.

Cheezburger spannend ik duim voor je.

Voor iedereen in de klusweken succes laten we hopen op heel veel positieve testen over 2 weken. Maar ik hoop eigenlijk nog veel eerder het is hier al veel te lang streeploos.

Hier zijn de testen binnen, ga deze ronde voor het eerst testen gebruiken dus ben erg benieuwd.

[ Bericht 12% gewijzigd door _wolk82_ op 17-07-2012 22:36:09 ]
pi_114343681
@aurum.. wat waardeloos zeg! :o
en je bent toch ook al ouder dan 30 ? dan gaat de tid toch gewoon dringen als je al een jaar geprobeerd hebt??
wat een arts zonder empathie zeg! -O-

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_114349253
Frummel en Aurum, wat een crapzooi meiden... Fijn dat er niks is, maar zo kun je ook moeilijk verder natuurlijk. Als dat wat je wilt gewoon niet lukt dan wil je een oorzaak, een oplossing, hulp! :* voor jullie meiden!!!

Barretje, van harte met je promotie! *O* En tot volgend jaar!
pi_114349515
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 07:23 schreef Lijnloos het volgende:
Frummel en Aurum, wat een crapzooi meiden... Fijn dat er niks is, maar zo kun je ook moeilijk verder natuurlijk. Als dat wat je wilt gewoon niet lukt dan wil je een oorzaak, een oplossing, hulp! :* voor jullie meiden!!!

Barretje, van harte met je promotie! *O* En tot volgend jaar!
tnx..
ik blijf nog wel mee lurken en hopelijk mee jompelen! :)

pi_114350120
Hoi,

Nieuw in deze topic. We zijn zo'n beetje vijf maanden actief bezig. Helaas nog geen tweede streepje. Af en toe begin ik me zorgen te maken. Huisarts zegt:'hou het leuk, maar testen is nog niet nodig. Wellicht als het over een jaar niet lukt".
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 18 juli 2012 @ 09:57:43 #227
57497 happyme28
I'm so happy
pi_114351444
Clown, na 5 maanden is er ook echt geen reden tot zorgen als je gewoon een regelmatige cyclus hebt. Het is lastig als je graag wilt, maar je huisarts heeft gelijk. Veel succes in ieder geval!

En verder meiden, wachten sucks!

Frummel, ik zou die buikpijn wel in de gaten houden hoor. Niet om je bang te maken, maar dat heeft een vriendinnetje een eileider gekost omdat ze werd weggestuurd door de HA. Overigens zie ik dat je af en toe een cyclus rond de 60 dagen hebt, dat lijkt een beetje of je af en toe een cyclus overslaat. Dat komt vaker voor (maar is wel irri want minder kansen, maar dat zou je lange cyclus verklaren, maar niet je buikpijn)

Hier lekker in de Spaanse zon aan het wachten, maar eisprong was erg ongunstig ivm autorit, kind op kamer en zulks dus verwacht wel van het weekend ongi te worden.
pi_114352701
Aurum fijn dat er niets is, maar om dan weer een jaar "af te wachten" is natuurlijk niet het antwoord waar je op hoopte :* Kan me voorstellen dat je er dan even klaar mee bent.

Frummeltje jij moet ook al zo'n geduld hebben. Er is geen verklaring gevonden voor de vals positieve test, als ik het goed onthouden heb? En eigenlijk ook niet voor je buikklachten of wel? Sterkte ermee en hopelijk kun je snel door naar de volgende ronde :*

Barreltje *O* fijn dat je een datum hebt en die is zelfs nog eerder als verwacht.

Theclown welkom en balen dat het al even duurt, maar 5 maand lijkt me nog geen reden om verder te gaan onderzoeken, al kan ik me voorstellen dat jezelf wel ongeduldig wordt.
Heb jezelf al iets gedaan om je cyclus in kaart te brengen, tempen of ovulatietesten?

@bellelena ik heb geen enkele verklaring waarom cyclus nu ineens veel korter is. Wel veel minder bloedverlies en weinig andere klachten. Helaas duurt het wel ruim een week, zo blijft er weinig klustijd over.

[ Bericht 35% gewijzigd door Sethiwe op 18-07-2012 10:55:19 ]
pi_114360873
Kan iemand mijn NOD weghalen en mij uit de lijst verwijderen ajb?

Ik ben er wel ff klaar mee :) Ik zal af en toe wel meelurken maar voor de rest hoor je denk ik niet zoveel meer van me.

Ga me de komende maanden even op wat andere dingen richten. Vandaag gaat het wel weer, maar gister zat ik vooral met een dubbel gevoel. Blij dat er niks mis is met ons maar niet blij omdat we weer moeten doen wat we de afgelopen 11 maanden gedaan hebben en wat niks opgeleverd heeft.

Barreltje: Fijn dat je weer een startdatum hebt :) En om antwoord te geven op je vraag. In de medische molen is een jaar zo veel niet. En op dit moment voel ik er niet veel voor om weer dat medische gebeuren in te duiken, zeker omdat de volgende stappen veel ingrijpender zullen zijn dan wat ik nu doorlopen heb. Mocht ik later in het jaar van gedachten veranderen dan kan ik er altijd nog achteraan, maar nu even niet.

Voor de wachters, succes en hopelijk schuiven jullie snel door :W
pi_114361843
_aurum_ jammer, maar heel begrijpelijk. Fijn dat er andere dingen zijn waar je je op kunt gaan richten en wie weet wat er nog kan gebeuren in het komende jaar. :*

Welkom theclown! Hopelijk snel een mooi tweede streepje voor jou! Zijn er al andere dingen waar je mee bezig bent, zoals temperaturen of ovulatietesten? Of gewoon nog zien waar het schip strand?

Happyme :W lekker in het Spaanse zonnetje! Ik duim toch mee hoor, je weet maar nooit!

Sethiwe: Hmmm, gek hoor van die cyclus... Rottig ook dat het bloedverlies toch nog een week aanhoud elke keer. Valt nu dus weinig anders te doen dan hopen tot ie weer wat regelmatiger wordt...

L0t: al een positieve ovutest? Hier was die van gisteravond volgens mij wel positief! Dus ik gok op de 19e mijn ovulatie. Tot nu toe in ieder geval al goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen *O*
pi_114361845
Aurum, begrijpelijk dat je er even klaar mee bent. Veel succes de komende tijd en ik hoop enorm dat je binnenkort toch gewoon zwanger wordt zonder medische hulp. Dikke kus :*!
pi_114361930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 14:31 schreef bellelena het volgende:
L0t: al een positieve ovutest? Hier was die van gisteravond volgens mij wel positief! Dus ik gok op de 19e mijn ovulatie. Tot nu toe in ieder geval al goed gebruik gemaakt van de vruchtbare dagen *O*
Nope nog niks.. Streepje lijkt wel ietsje duidelijker te worden maar dat kan ook maar zo verschillen met de geconcentreerdheid van m'n urine dusja.. Ik wacht maar af :). Wat wel positief is, is dat ik nog steeds geen bruinverlies heb :D Ik klop dit even af :')
pi_114362491
Bij mij word het streepje ook inderdaad steeds duidelijker en dan opeens is ie positief. Dus het kan zomaar dat je vanavond of morgen ook een positieve test hebt. En wat fijn van het bruinverlies, ik hoop erg mee dat het gewoon wegblijft dit keer.
pi_114365405
Heel erg begrijpelijk Aurum!
Je op andere dingen richten schijnt goed te zijn.
pi_114411881
Nou hier is de ovulatietest positief, loop precies op schema zo :). Merk voor mezelf dat ik er ook minder mee bezig ben nu het lijkt dat m'n lijf het gewoon doet, een heel stuk rustiger in m'n hoofd nu.
pi_114412411
*O* Wat fijn L0t! Het is ook zo'n cirkeltje; Je voelt je rustiger, je lichaam is rustiger, daardoor word je weer nog meer gerustgesteld. De kunst is meestal om in dat cirkeltje terecht te komen, fijn dat dat gelukt is! En we gaan nog steeds gezellig gelijk op :)
pi_114430092
Clown welkom, 5 maanden is nog niet heel erg lang, maar ik kan me je bezorgdheid voorstellen. Je leest zoveel verhalen van mensen bij wie het allemaal veel sneller gaat en je gaat toch twijfelen of alles wel goed zit. Wij zijn vanaf december bezig en ook hier nog geen tweede streepje.

Lot en bellelena ik ga voor jullie duimen voor een mooi tweede streepje.
pi_114433593
Bloeduitslag is terug binnen, zoals verwacht negatief. De huisarts belde me daarna zelf nog even terug, omdat ik vandaag al 5 weken overtijd ben ;( Het beste kan ik nog even afwachten zegt ze, en als er over een maandje nog niets is, dan wil ze me toch doorverwijzen naar de gyn. Maar ze was heel begripvol en zei dat als ik me er prettiger bij voelde ze me ook gerust nu wel door wilde verwijzen, maar ik wacht het nog wel even af....
pi_114452811
cheezburger wat jammer dat de test negatief was. Wel lief dat ze al een doorverwijzing wilde geven, als je er aan toe bent, gewoon doen hoor :*
pi_114459948
Jammer dat de test negatief was, wel lief dat ze zo begripvol was en je meteen een verwijzing wou geven. Ik hoop dat je lichaam snel zijn normale ritme oppakt en je weer weet waar je aan toe bent.
  vrijdag 20 juli 2012 @ 16:03:40 #241
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114465476
Balen dat de test negatief was cheezburger.
  zaterdag 21 juli 2012 @ 12:21:19 #242
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114492669
Even een :* voor alle meiden die het nodig hebben!

Er lijkt hier het een en ander door te gaan breken qua ongesteldheid. Inmiddels dag 51 van mijn cyclus aangebroken... Mijn buikpijn van de afgelopen weken is vrijwel verdwenen. Nu begint de pijn die ik altijd voel als ik ongi word. Zou mooi zijn.
pi_114493098
Thnx meiden, jullie zijn lief :) Ik had nog geen al te hoge verwachtingen en op zich vind ik het niet erg als het nog even duurt allemaal voor het raak is, maar ik wil wel gewoon een normale cyclus hebben.....

Frummel, hopelijk zet het door en kun je ook gewoon aan een nieuwe kans beginnen!
pi_114494899
Wow Frummeltje, 51 dagen is een eindje, het zou fijn zijn als het allemaal doorbreekt en weer een beetje op de rails komt :*

cheezburger, ook voor jou hoop ik op een nette cyclus!

Hier beginnen de wachtweken. Op 19 Juli als het goed is mijn eisprong gehad, dus vooral afwachten tot op z'n minst begin augustus en dan hopelijk twee strepen natuurlijk!
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:47:09 #245
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114495088
Spannend, bellelena! Ik ga voor je duimen. ^O^
  zaterdag 21 juli 2012 @ 13:53:09 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_114495227
Heel stuk getypt, alles weg :( Anyway, hier geen bloed en geen kwaaltjes, morgen NOD dus afwachten maar.

Frummel, fijn dat er iets gebeurd, dan kun je weer vooruit.

Bellelena, spannend!

Lijn en PJ, hoe is het bij jullie eigenlijk?
pi_114495343
Ja, ik vind het zelf nu ook alweer spannend worden. Ik heb me wel voorgenomen om te proberen niet zo te hypochonderen deze keer :')

Ohhh happyme, ik duim hoor!! Heb je al een dag in gedachten dat je zou willen gaan testen?
pi_114495655
Spannend Happy! Ik duim ook voor je!
Hier weer wachtweken. Kan volgende week (uiterlijk zondag) denk ik wel gebeuren... geen enkel teken welke kant dan ook op. Dus we zien het wel. Maar als deze raak is, dan is ie in elk geval gemaakt in Barcelona O+ :D
  zaterdag 21 juli 2012 @ 14:13:06 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_114495773
Nou, eigenlijk geen testdag in gedachte want ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet raak is, maar denk woensdag ofzo, voordat we zaterdag naar huis rijden in ieder geval.

Lijn, dat zou mooi zijn! Barca O+
pi_114497089
Lijnloos, een Barcelonababy, dat zou leuk zijn O+ Succes met de wachtweken, de tijd kan dan soms opeens zo kruipen....

Happyme: Geniet nog lekker van het zonnetje daar! En ik hoop dat je woensdag gewoon kunt gaan testen hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')