quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vorige week zaterdag heeft er iemand bier in me capuchon gegoten
Vrouwen slaanquote:Op donderdag 5 juli 2012 09:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Gewoon geëmancipeerd gaan doen; geef ze een flinke stoot voor hun harses.
Immers, dat zou jij ook doen als een man zoiets bij je zal doen.
In de randstad wonen alleen nog maar Moslims die niets van drank moeten hebben en het daarom in je kruis gooien.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:41 schreef TimMer1981 het volgende:
Moet je maar niet buiten de Randstad wonen...
Dat is vies want dat zijn vaak van die mierzoete drankjes. Dan krijgt de persoon in kwestie plakkloten en daar zit niet iedereen op te wachten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:57 schreef rosepetals het volgende:
Met bier ben ik niet bekend mee. Zelf doe ik het meestal met drankjes waar ijsblokjes in zitten.
Dacht je dat ik het doe dan omdat ik denk dat de man in kwestie dat zo lekker verfrissend vind?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is vies want dat zijn vaak van die mierzoete drankjes. Dan krijgt de persoon in kwestie plakkloten en daar zit niet iedereen op te wachten.
Ja. Waar haal je anders de kersensmaak vandaan tijdens het oraal reinigen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef rosepetals het volgende:
Dacht je dat ik het doe dan omdat ik denk dat de man in kwestie dat zo lekker verfrissend vind?
En de man giet zijn drankje dan over je tieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dacht je dat ik het doe dan omdat ik denk dat de man in kwestie dat zo lekker verfrissend vind?
En dan een wit topje dragenquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:03 schreef valek het volgende:
[..]
En de man giet zijn drankje dan over je tieten.
Eckte perverts zijn immuun voor wijn in het gezichtquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
Dan maak je het wel heel bont zeg.... 2x ?nog nooit gezien of van gehoord ook dus je bent wel een hele vieze stinkende lelijke lul als dit waar is.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:07 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Eckte perverts zijn immuun voor wijn in het gezicht
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik zie ook gewoon gelijk iemand voor zich die met wijd open gesperde ogen zo'n chick blijft aanstaren nadat er alcohol in het gezicht is gegooid. Brand al lang niet meer haha.
Geen ervaring mee btw
Juistquote:
Ik had geen riem om, maar mijn spijkerbroek zat inderdaad erg los. Ze gaf er een ferme ruk aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zit jouw broek zo los dan - ik vermoed een sweatpants - dat ze jouw broek zover naar voren kan trekken dat er een glas bier ingegooid kan worden. Als je een riem draagt kun je het hoogstens tegen het kruis gooien, niet er in.
Maar je vind het normaal dat je zo behandeld word?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ik had geen riem om, maar mijn spijkerbroek zat inderdaad erg los. Ze gaf er een ferme ruk aan.
Nee, daarom klaag ik er hier over.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar je vind het normaal dat je zo behandeld word?
Maar wat zei je tegen die kutwijven dan?quote:
Tegen die eerste zei ik niets, zo verbaasd was ik. Die tweede liep direct weg. Toen mompelde ik volgens mij `nou ja zeg` voor mij uit.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wat zei je tegen die kutwijven dan?
Dit best wel ja, is het de moeite waard om het te lezen?quote:
Ze moeten toch weten dat dit niet kan? opvoeden zulken... zwak dat je dat hebt geweigerd te doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:43 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Tegen die eerste zei ik niets, zo verbaasd was ik. Die tweede liep direct weg. Toen mompelde ik volgens mij `nou ja zeg` voor mij uit.
Gewoon je handen in je bier soppen en dan haar oogleden enzo uitsmerenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:06 schreef ikjijallebei het volgende:
En jij gooit niet even een glas bier over haar hoofd en 1000 lagen make-up ofzo?
Normale moslims maken geen probleem van andermans drankgebruik; die respecteren andermans keuzes. En al het bekende plebs met bontkraagjes wordt hier standaard geweigerd aan de deur.quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:54 schreef valek het volgende:
[..]
In de randstad wonen alleen nog maar Moslims die niets van drank moeten hebben en het daarom in je kruis gooien.
Bij jou hebben ze wel wat beters te doen met zo'n bodyquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:59 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een kutstreek, zou ik echt niet kunnen waarderen.
Kom haten knurftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:57 schreef CutCake het volgende:
Vrouwen versieren die bier drinken, hoe laag kan je zinken...
Ik ben een vrouwenhater als ik geen vrouwen slaat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ben jij niet geemancipeerd dan, vrouwenhater?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |