ik heb een schaaltje bij de wc staan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik ga gewoon naar buiten en in de bosjes poepen.
Jah duh. Maar zeg nou zelf. Wie gaat er in Nederland nu vrijwillig in de bosjes schijten omdat hij daar niet voor wil betalenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Enne ik weet niet hoor, maar voor schijten in het openbaar kan je gewoon een boete krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
het zijn dezelfde mensen die moraalridder spelen maar bij enige tegenslag vol in de aanval gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik kan dat echt niet begrijpen, die mensen die het een malle tyfus boeit hoeveel vrienden ze hebben
Niemand, nee niemand gelooft dat je zoveel goede vrienden en kennissen hebt, dus hoezo zou je vreemden uitnodigen? Of vreemde invites accepteren?
Sommige mensen hebben echt te weinig zelfvertrouwen ofzo
NEEquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:16 schreef Mender het volgende:
[..]
Enne ik weet niet hoor, maar voor schijten in het openbaar kan je gewoon een boete krijgen
Kwaliteitskrant dat ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sorry voor het posten van 9gag of 9fag of wat dan ook, maar dit
[ afbeelding ]
Oh dan moet je eigenlijk eens voor de gein (ergens waar daar geen regels voor zijn) in het bijzijn van een politie agent lekker uitgebreid in de bosjes gaan schijten. En hem daarna keihard uitlachen. "HAHA WAT WIL JE NOU DOEN DAN?"quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
NEE
Waar wildplassen landelijk geregeld is, is wildpoepen dit niet.
Hoewel de meeste APV's hier een verordening voor hebben, is dit niet altijd en overal het geval.
In verschillende gemeentes is het dan ook legaal om te wildpoepen.
Loop je wel het risico dat de APV een kapstokwetje heeftquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:45 schreef Mender het volgende:
[..]
Oh dan moet je eigenlijk eens voor de gein (ergens waar daar geen regels voor zijn) in het bijzijn van een politie agent lekker uitgebreid in de bosjes gaan schijten. En hem daarna keihard uitlachen. "HAHA WAT WIL JE NOU DOEN DAN?"
Met figuurzaagje of...?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef gogosweden het volgende:
van mijn tripplecore een quadcore gemaakt
* gogosweden voelt zich baas
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef gogosweden het volgende:
van mijn rondje een sterretje gemaakt
[me=gogosweden] voelt zich genaaid /me]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |