Iets dergelijks werd een tijdje terug ook al gevraagd, en hoewel het zo niet lijkt: Ja, er is iemand die leest (scant) wat anderen postenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef KermitKikker het volgende:
Is er iemand die ooit leest wat anderen in dit topic posten? Ik hebt echt het idee dat dit een van de meeste nutteloze en egocentrische topics op Fok! is
Als ik me verveel kijk ik soms de laatste pagina wel eens door.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef KermitKikker het volgende:
Is er iemand die ooit leest wat anderen in dit topic posten? Ik hebt echt het idee dat dit een van de meeste nutteloze en egocentrische topics op Fok! is
Af en toe beluister ik wel eens wat nummers die gepost zijn ja.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:51 schreef KermitKikker het volgende:
Die clipquote:Op vrijdag 6 juli 2012 09:23 schreef MalenaScordia het volgende:
[..]
Iets dergelijks werd een tijdje terug ook al gevraagd, en hoewel het zo niet lijkt: Ja, er is iemand die leest (scant) wat anderen posten![]()
Maar nee, het is geen superinteractief topic idd. En nutteloos...tja, dat valt te betwijfelen als er al 2008 van zijn. Men spamt graag hun muziek blijkbaar
Queen, altijd goed.quote:
Die vind ik ook leuk! Nog niet geheel schaamteloos thoughquote:
oeh, die heb ik dit weekend ook nog loeihard geluisterd en meegeschreeuwdquote:
Mooiquote:
iddquote:
quote:Oh the games people play now
Ev'ry night and ev'ry day now
Never meaning what they say, yeah
Never saying what they mean.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |