suggesties: greepers, www.vetersopmaat.nlquote:Ik ben vandaag even een paar keer online, ik wil toch maar iets vragen. Er is een tijdje geleden iets geschreven over zo'n stop die je op veters kon doen bij mij mensen die niet kunnen strikken. Ik heb het nodig, is er iemand die weet wat ik bedoel?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef mignonne het volgende:
hahaha, ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Die heb je vast niet meer gehoord sinds je 16e![]()
succes ermee spring!
Rocks
Ik ben blijik heb eindelijk vakantie en ik heb mn P. binnen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef mignonne het volgende:
hahaha, ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Die heb je vast niet meer gehoord sinds je 16e![]()
succes ermee spring!
Rocks
Ik ben blijik heb eindelijk vakantie en ik heb mn P. binnen
Oh, dat had ik vorig jaar met de verjaardag van mijn nu ex-man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:36 schreef -Spring het volgende:
O. Mijn. God.
Mn moeder was gisteren jarig.
Ja dan vraag je er ook om hequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik vorig jaar met de verjaardag van mijn nu ex-man.
I know.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dan vraag je er ook om he![]()
Grapje hoor!!
Oh ik had iemand niet persoonlijke gecondoleerd, terwijl leyla 3 dgn oud was... Dat mijn toen exman naar de begrafenis was deed er niet toe..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vergat een keer de verjaardag van een tante. Boos dat ze was. Dat ik bezig was Leander op de wereld te zetten was voor der geen excuus!!
Ik denk echt dat dit een probleem van vooral vrouwen is. Altijd willen voldoen aan ieders verwachtingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom mensen menen dat je precies moet voldoen aan hun verwachtingen..
dat klinkt inderdaad erg leuk jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef mefke79 het volgende:
Als dit doorgaat ga ik de kinderopvang in. Als beleids/communicatiemedewerker dan.
misschien voor een deel dat je gelijk hebt, maar ik ben gezegend met een paar "schoonouders" dat dat dus echt verwacht. maar dus achter de rug van mensen uitspreekt wat er allemaal niet deugt aan ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit een probleem van vooral vrouwen is. Altijd willen voldoen aan ieders verwachtingen.
Dat kan ook gewoon niet en daardoor voel je altijd "druk" en schulgevoel.
Ik heb er geen last (meer) van. Dat heb ik wel geleerd in de loop der jaren.
Jullie zijn er een stuk jonger al achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door lily op 05-07-2012 11:46:57 ]
dat is het nu ja. en dat ze er maar lang plezier van mogen hebben!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef lily het volgende:
Maar jij kiest ervoor dat jouw probleem te maken en dat is het niet. Het is van hen, niet van jou.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef trui het volgende:
maar ja, we konden ze wel heel blij maken met het bericht dat we nog gewoon in leven waren, en dat we er meteen aankwamen.![]()
vorige week was ook al een afleveringquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow vanavond begint generatie 2010 weer. Hier waren er ook kijkers toch?
ik dacht dat ik ze allemaal gezien had, maar ik heb van de week ff op uitzending gemist gekeken, en ik herkende niks. Allemaal vierden ze de 1e verjaardag.quote:
* Ynske duimt dat t droog is voor Lquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
L. gaat vandaag op schoolreis en het is de hele week schitterend weer uitgerekend vandaag zijn de voorspellingen prut en op dit moment hoost het hier.
weet iemand of het in de buurt van de efteling een beetje droog is?
L. kan tot op zekere hoogte wel tegen drukte. hij schakelt dan gewoon af en trekt zich terug in zichzelf. ik ben er ook een beetje ongerust over dat hij gaat dwalen, hoewel hij met een groepje het park in moet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:49 schreef livelink het volgende:
Voordeel van slecht weer is dat het dan in de Efteling ook wat minder druk is. Minder lange rijen en zo.
Het Zuiden heeft per slot van rekening al vakantie, dus de drukke tijd is in principe al wel aangebroken voor de Efteling.
Kan L. wel goed tegen de drukte? En ik kan me helemaal niet herinneren dat middelbare scholen ook nog schoolreisjes hadden.
Hier moet Katja nog 3 uurtjes naar school. Job is al vrij.
veel plezier jullie!quote:
We wonen vrij dicht bij het strand. We hebben 2 kinderboerderijen. Een abo op blijdorp. Echt die 2 weken vrij komt wel goed. En we gaan waarschijnlijk nog een week naar het dorp van J. daar kunnen we ook genoeg in de buurt doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:59 schreef snoopy het volgende:
Kan me voorstellen dat dat niet leuk is Ticootje. Het is toch fijn om er gewoon eens even uit te zijn. Hopelijk snel betere tijden wat dat betreft.
Lukt het je ook niet om ergens een lang weekend te doen op een camping. Gewoon voor je eigen gevoel en dat van Jen. Moeilijk hoor. Hier ook voor het eerst dit jaar in de vakantie 'weg'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb pas de 27e vrij. Jen gaat naar de nso waar ze elke dag iets leuks doen.
Weinig vakantieplannen verder. Ergens baal ik er enorm van. En ik merk maar weer hoe verwent ik ben met dat ik het normaal vind om minimaal 2x per jaar op vakantie te gaan. Dit jaar zit het er echt niet in.
ik slinger het wel door de vanish heen hoor. maar het is gewoon gevalletje eigen schuld. die kinderen kunnen dr ook niks aan doen. zelf zitten ze ook altijd onder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:55 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb: "Keuken!" Hup met die sushi.
Katja had ook net een nieuwe witte broek. De eerste keer aan en meteen tomatensoep eroverheen. Nou ja, ik geloof dat ik het er zo goed als uit heb gekregen.
daar is niet eens een strijkbout over heen geweest, een koude misschien..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef -Spring het volgende:
Ze vertelde ook dat ze het 'af en toe' maar even had natgespoten met de plantenspuit.
net zo bijzonder als je strijkwerkquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:35 schreef -Spring het volgende:
Vinden jullie dat muizengedoetje stom trouwens?
nah, echt volwassen zit er voor mij gewoon niet in denk ikquote:Op maandag 9 juli 2012 11:07 schreef flowerbox het volgende:
Gefeliciteerd simmu! Nu ben je dus echt geen 20-er meer. En...voel je je volwassen?![]()
Ik hoef je taart niet, veel te machtig.
Nee joh, zelfde bui: we zitten op een half uurtje rijden van jou. Nou ja.... Misschien iets langer, maar niet veel.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef simmu het volgende:
hier is er ook een wolkbreuk(je), arme peuters! nou. ja. die vinden regen niet ergmaar da's denk ik wel van een andere orde dan bij jullie
quote:Op maandag 9 juli 2012 12:27 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Nee joh, zelfde bui: we zitten op een half uurtje rijden van jou. Nou ja.... Misschien iets langer, maar niet veel.
Bij ons is het heel anders: wolkbreuk, meestal op voorspelbare tijden, en dan is het afgelopen. Tenzij we in een typhoonstaart zitten, maar dat komt niet zo vaak voor.
Gefeliciteerd! Én! Chocoladetaart is mijn lievelings, daar zeg ik nooit nee tegen.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:04 schreef simmu het volgende:
tast toe jongens!
[ afbeelding ]
ik word vandaag 30
Met mij gaat het uien en reva weet niet of ze me wel kunnen helpenquote:Op maandag 9 juli 2012 22:16 schreef Books het volgende:
Simmu van harte met je 30e verjaardag...
Taart hoe gaat het thuis, reva inmiddels???
Hij zit gewoon slecht in elkaar. Weet iedereen meteen waar ik het van hebquote:Op woensdag 11 juli 2012 08:29 schreef trui het volgende:
taart, jee hele spieren en pezen afgescheurd, hoe kreeg hij dat voor elkaar? hopelijk knapt hij vlot op. en voor jouzelf hoop ik ook dat 't snel weer wat beter mag gaan!
mijn god, wat een serie wolkbreuken hier. het was echt griezelig op de weg, er stond een enorme laag water en ik zag op een gegeven moment nauwelijks meer wat. maar stilstaan is dan ook niet echt een optie, midden op de snelweg. brr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:42 schreef Vicky het volgende:
Ik heb dat zonnetje naar jullie gestuurd....
Hier is meer dan genoeg!*jaloers*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stinkend jaloers![]()
veel plezier!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
wat moet erin?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik krijg morgen de achterbuuf te eten, maar ik weet niet wat ik moet maken. Behalve het toetje dan, daar heb ik altijd teveel inspiratie voor. De huidige recepten van de Allerhande zijn het ook net niet
.
Maakt niet uit, als het maar gezelliger is dan een bal gehakt met gekookte aardappels en groentequote:
aardappelcourgettegratin met een lekker lapje vlees en wat salade? gezond, sjiek en met weinig moeite. als je allout wil gaan kan je er dan bv een beenhammetje met champignonsaus bij maken?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:34 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar gezelliger is dan een bal gehakt met gekookte aardappels en groente.
niet verpesten met saus uit een pakje hequote:
Ja, mijn middelste is een elfje geworden gister.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:30 schreef -Spring het volgende:
Wat lief van jullie!
Ik ben ook wel aan koffie toe. L werd al om zes uur wakker en ik ging weer veel te laat naar bed.
Twee taarten? Feest?
Ik doe eigenlijk nooit saus erbij, alleen marinerenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:39 schreef simmu het volgende:
[..]
niet verpesten met saus uit een pakje he
ik heb hier paddestoelenliefhebbers, dus wij doen altijd wel met sausquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk nooit saus erbij, alleen marineren. Lasagne is ook goed, zeker met het oog op van te voren bereiden.
Nee, daarvoor heb ik teveel een hekel aan pop up berichtenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef livelink het volgende:
Ontken het maar niet, je krijgt toch een beetje een 'Ik word gequote, dus ik besta-gevoel'
Vind je dat vervelend?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, daarvoor heb ik teveel een hekel aan pop up berichten.
Heb je een hekel aan me?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:59 schreef Keshet het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend?![]()
Spring, wat fijn voor je dat je je weer zo lekker voelt.![]()
hoe?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:01 schreef Keshet het volgende:
Nee, dat niet. Je kan 't ook uitzetten he.
in de settings bovenaan de paginaquote:
Nou dwing je me mezelf te quoten, Snoopyquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef livelink het volgende:
Ontken het maar niet, je krijgt toch een beetje een 'Ik word gequote, dus ik besta-gevoel'
Wie gaat er dan ook hardlopen op vrijdag de 13e. Dan vráág je erom!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ben vanochtend echt plat op m'n plaat gegaan met hardlopen. Getackeld door een braamstruik![]()
![]()
![]()
Zal wel spierpijn opleveren morgen, in mijn heup gok ik. Echt zo in een renstandje dus mijn bovenbeen tegen mijn romp val.ik moest lachen.
Ik roggel het wiel voor je! En? En? Ziet gij iets?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:35 schreef livelink het volgende:
Als je jezelf quote krijg je hem niet, heb ik gemerkt. Dat heeft hij door.
Doe je mij dan ook?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef livelink het volgende:
Ja, ik voel me weer erkend! Veel dank, Phluphy.
Nu dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:38 schreef phluphy het volgende:
Er 'beurde niets.En ik ziet niet op de iPad nu.
Sterkte! Wel goed voor de beenspieren!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef phluphy het volgende:
FOK! hates me.
![]()
Ik ga wel balken schilderen. 146.000 keer de keukentrap op-en-af
sterkte!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef phluphy het volgende:
FOK! hates me.
![]()
Die hebben ze vast ook heel veel!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:00 schreef snoopy het volgende:
Ze hebben nog net geen geweren op de foto's staan. Maffe Amerikanen
mini-rolstijger....of rolschaatsen onder je keukentrapje, maar dat zou ik niet doenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:42 schreef phluphy het volgende:
FOK! hates me.
![]()
haaaaiquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:27 schreef snoopy het volgende:
Kan je nagaan hoe populair ik ben dat ik het helegaar nog niet gezien had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik mooi de gelegenheid om straks ff mn kastje op te halen bij de kringloop en een boodschap te halen op zn relax. yay.
:)
nee nee!quote:
ach, ze gaan laagdrempelig geloof ik, als ze het eng vinden of eruit willen dan gaan ze weer weg. Die vriendin van mn pa is daar heel makkelijk inquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Die film is pas voor kinderen vanaf zes jaar. Nu wil ik ook!
ja zoiets hoorde ik ook van mn buurvrouw, haar zoon is helemaal nog niet bezig met winnen/verliezen bijvoorbeeld of met spannend/eng dat soort dingen. Die gaat echt voor de belevenis, terwijl haar dochter er een jaar later wel heel erg mee bezig was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:01 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Sowieso is het een hele beleving inderdaad. R gaat al mee naar voorstellingen vanaf dat die 8 mnd was ofzo. Hij vindt het prachtig. Mijn dochter ook, maar die begint dingen nu echt spannend en eng te vinden, dus nu moet ik er juist beter op gaan letten dan voorheen.
nou ja, een peuter kan zich vast amuseren. Bellen blazen, aan stoeltje optillen... Maar t is óók druk en al die grote kinderen willen 'gewoon' de proefjes doen en hebben waarschijnlijk niet zoveel geduld met een zich vermakende peuter. (ja, ik snap dat dan ook wel, vind ook dat kinderen waarvoor t echt bedoeld is meer 'recht' hebben op de proefjes doen) Dus ik zou, zeker in de vakantieperiode, niet gaan met een peuter. Wél om een groot kind te begeleiden trouwens. Alhoewel onze toen peuter het gauw zat was. Die kon net niks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Is er voor peueters echt niets aan, niets te doen? Ik kan me voorstellen dat het leuker wordt naarmate ze ouder worden, maar denk je dat ze zich er echt niet kunnen amuseren?
Mijn collega zei inderdaad ook al zoiets. Jammer hoor, op deze leeftijd is buiten toch het meest leuk, maar ja...dat weer hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ja, een peuter kan zich vast amuseren. Bellen blazen, aan stoeltje optillen... Maar t is óók druk en al die grote kinderen willen 'gewoon' de proefjes doen en hebben waarschijnlijk niet zoveel geduld met een zich vermakende peuter. (ja, ik snap dat dan ook wel, vind ook dat kinderen waarvoor t echt bedoeld is meer 'recht' hebben op de proefjes doen) Dus ik zou, zeker in de vakantieperiode, niet gaan met een peuter. Wél om een groot kind te begeleiden trouwens. Alhoewel onze toen peuter het gauw zat was. Die kon net niks.
Maar jij woont in Amsterdam!! Dáár is toch vast iets te verzinnen wat binnen is en leuk enzo? Dat hier in Boerekoolstronkeradeel niks is oké.. Mijn beeld van Amsterdam, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn collega zei inderdaad ook al zoiets. Jammer hoor, op deze leeftijd is buiten toch het meest leuk, maar ja...dat weer he
Tunfun, dat is een Ballorig, onder de grond. Heel leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar jij woont in Amsterdam!! Dáár is toch vast iets te verzinnen wat binnen is en leuk enzo? Dat hier in Boerekoolstronkeradeel niks is oké.. Mijn beeld van Amsterdam, wat doe je?
Als ze niet uit Amsterdam komen zeker wel: uitzicht vanaf boven is geweldig! En daar kan je dan ook weer wat lunchen. Niet heel spectaculair natuurlijk, maar wel leuk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef miss_sly het volgende:
Op zaterdag is dat helemaal leuk: voorlezen en knutselen
Maar ja, het gaat erom dat er mensen zouden komen met ook een peutermeisje en dat het dan leuk is om met z'n allen iets leuks te gaan doen. De bieb op zaterdagmiddag is geweldig, maar of dat nou een leuk uitje is...
*hijgend aan komt rennen* ik kreeg een alertquote:
Er zijn op zaterdag vaak ook peutertheatervoorstellingen. In de zaterdagbijlage van het Parool zit zo'n mooi overzicht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:15 schreef miss_sly het volgende:
Op zaterdag is dat helemaal leuk: voorlezen en knutselen
Maar ja, het gaat erom dat er mensen zouden komen met ook een peutermeisje en dat het dan leuk is om met z'n allen iets leuks te gaan doen. De bieb op zaterdagmiddag is geweldig, maar of dat nou een leuk uitje is...
hahaha, nee hoor. Maar het maakt toch niet uit wie er komt, we willen twee peutermeisjes amuserenquote:
nee, dr staat ook zo'n megapop die zo af en toe ineens begint te bewegen en te praten. lijkt me dat je er als peuter een rolberoerte en nachtmerries aan overhoudt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:34 schreef miss_sly het volgende:
Mensen die al eens in Nemo zijn geweest: is het ook leuk voor peuters?
er is wel wat, wat ze eventueel zou kunnen doen of bekijken, maar dat is zo weinig dat ik er het geld niet voor over zou hebben. bovendien is het prutweer, dus zelfs het spetterbad boven zal wel niet open zijn. (daar kan je volgens mij ook zonder nemo in te gaan wel bij, dus dat is bij mooi weer misschien een optie) kost een fractie van de toegan tot nemo.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Is er voor peueters echt niets aan, niets te doen? Ik kan me voorstellen dat het leuker wordt naarmate ze ouder worden, maar denk je dat ze zich er echt niet kunnen amuseren?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:20 schreef snoopy het volgende:
Ik heb al 2 dagen een lichte hoofdpijn en die 'muggenbult' op mijn hoofd voelde ook al zo pijnlijk. Herinnerde ik me net ineens weer dat ik gisteren keihard mijn hoofd heb gestoten aan de punt van het deurtje van de keukenkast
hier alledriequote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:25 schreef k_i_m het volgende:
Leuk hoe ze allebei precies hetzelfde OP HETZELFDE MOMENT willen hebben.
was dat niet de bedoeling dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:25 schreef simmu het volgende:
zo. en ik ga koken en dan ben ik benieuwd of leenkind ook wil eten
iets dergelijks hebben we in het autismetopic een keer besproken omdat L. zo'n probleem met leesbaar schrijven heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:34 schreef Luchtbel het volgende:
Sorrry ik kom weer langs om even iets te vragen maar ik weet niet waar anders misschien dat één van de juffen hier het weet? Vroeger, toen ik in groep 3 of 4 van de basisschool zat kreeg je als je potlood verkeerd vasthield of te hard duwde een rubber blokje wat je om het potlood kon schuiven. Je vingers kon je dan op dat blokje leggen en dan hield je het potlood goed vast. Bestaat dat nog? Waar kan ik het kopen?
de link staat al boven je post hoor!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Oke, ik zal kijken of ik het daar kan terugvinden.
Dat met de veters wil ik ook nu gaan oplossen, maar deze week is het allemaal niet gelukt. Dus waren er slippers. Vanavond ga ik m'n best doen deze dingen op orde te krijgen. Het moet een keer maar het leven lukt me helemaal niet.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
Ja sorry hoor voor het gezeur. Ik weet het allemaal niet. Ik weet niet of dat het zelfde is Simmu, ik weet van vroeger dat het zo groot was als een dobbelsteen ongeveer. Ik vind het moeilijk inschatten of dat het is en heb hier (nu, vrijdagavond) even niemand die het kan weten maar ik ga kijken daarnaar en nog even zoeken. Sorry, bedankt.
Stabilo verkoopt ook potloden waar je automatisch een juiste houding mee aanleert omdat het anders niet kleurt ofzo. Dat is wel makkelijk. De mijnes vergeet namelijk steeds het blokje op de potloden te schuiven.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Oke, ik zal kijken of ik het daar kan terugvinden.
Dat met de veters wil ik ook nu gaan oplossen, maar deze week is het allemaal niet gelukt. Dus waren er slippers. Vanavond ga ik m'n best doen deze dingen op orde te krijgen. Het moet een keer maar het leven lukt me helemaal niet.
Edit: Ja een aangepaste vulpen is er al. Maar voor potlood zoek ik liever zo'n blokje zodat het om meerdere potloden kan.
kom je nu mee, ik heb een tijdje geleden twee incomplete sets weggemikt.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand enig idee of je ook losse mini loco stenen kunt kopen?
Ha, onze bbq's zijn inmiddels legendarisch omdat het altijd regent als wij een bbq organiseren. Vrienden noemen ons al de meest betrouwbare weervoorspellers op dat punt. Toch was het altijd wel erg gezellig. Meestal zit iedereen gezellig binnen en staan er een paar die-hard mannen onder een paraplu te bbq'en en te kletsen. De kinderen nemen bestellingen op en leveren af en springen ondertussen in de regen op de trampoline.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:00 schreef Saffier het volgende:
Oké..... Ik hou vanmiddag/vanavond een bbq en de kans op regen de hele dag is 90% Inmiddels is het gestopt met zachtjes regenen![]()
Er komen 14-18 mensen, ik geloof dat ik ze maar binnen neer moet gaan zetten, onder de partytent gaan we niet passen met z'n allen
Vicky zit die zon nog in je koffer soms???
Toys XL!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 09:46 schreef _Ingrid_ het volgende:
Iemand enig idee of je ook losse mini loco stenen kunt kopen?
Ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ha, onze bbq's zijn inmiddels legendarisch omdat het altijd regent als wij een bbq organiseren. Vrienden noemen ons al de meest betrouwbare weervoorspellers op dat punt.
Ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |