suggesties: greepers, www.vetersopmaat.nlquote:Ik ben vandaag even een paar keer online, ik wil toch maar iets vragen. Er is een tijdje geleden iets geschreven over zo'n stop die je op veters kon doen bij mij mensen die niet kunnen strikken. Ik heb het nodig, is er iemand die weet wat ik bedoel?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef mignonne het volgende:
hahaha, ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Die heb je vast niet meer gehoord sinds je 16e![]()
succes ermee spring!
Rocks
Ik ben blijik heb eindelijk vakantie en ik heb mn P. binnen
gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:13 schreef mignonne het volgende:
hahaha, ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Die heb je vast niet meer gehoord sinds je 16e![]()
succes ermee spring!
Rocks
Ik ben blijik heb eindelijk vakantie en ik heb mn P. binnen
Oh, dat had ik vorig jaar met de verjaardag van mijn nu ex-man.quote:Op donderdag 5 juli 2012 07:36 schreef -Spring het volgende:
O. Mijn. God.
Mn moeder was gisteren jarig.
Ja dan vraag je er ook om hequote:Op donderdag 5 juli 2012 10:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik vorig jaar met de verjaardag van mijn nu ex-man.
I know.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja dan vraag je er ook om he![]()
Grapje hoor!!
Oh ik had iemand niet persoonlijke gecondoleerd, terwijl leyla 3 dgn oud was... Dat mijn toen exman naar de begrafenis was deed er niet toe..quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik vergat een keer de verjaardag van een tante. Boos dat ze was. Dat ik bezig was Leander op de wereld te zetten was voor der geen excuus!!
Ik denk echt dat dit een probleem van vooral vrouwen is. Altijd willen voldoen aan ieders verwachtingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom mensen menen dat je precies moet voldoen aan hun verwachtingen..
dat klinkt inderdaad erg leuk jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef mefke79 het volgende:
Als dit doorgaat ga ik de kinderopvang in. Als beleids/communicatiemedewerker dan.
misschien voor een deel dat je gelijk hebt, maar ik ben gezegend met een paar "schoonouders" dat dat dus echt verwacht. maar dus achter de rug van mensen uitspreekt wat er allemaal niet deugt aan ons.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef lily het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dit een probleem van vooral vrouwen is. Altijd willen voldoen aan ieders verwachtingen.
Dat kan ook gewoon niet en daardoor voel je altijd "druk" en schulgevoel.
Ik heb er geen last (meer) van. Dat heb ik wel geleerd in de loop der jaren.
Jullie zijn er een stuk jonger al achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door lily op 05-07-2012 11:46:57 ]
dat is het nu ja. en dat ze er maar lang plezier van mogen hebben!quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:38 schreef lily het volgende:
Maar jij kiest ervoor dat jouw probleem te maken en dat is het niet. Het is van hen, niet van jou.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:58 schreef trui het volgende:
maar ja, we konden ze wel heel blij maken met het bericht dat we nog gewoon in leven waren, en dat we er meteen aankwamen.![]()
vorige week was ook al een afleveringquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow vanavond begint generatie 2010 weer. Hier waren er ook kijkers toch?
ik dacht dat ik ze allemaal gezien had, maar ik heb van de week ff op uitzending gemist gekeken, en ik herkende niks. Allemaal vierden ze de 1e verjaardag.quote:
* Ynske duimt dat t droog is voor Lquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:34 schreef lady-wrb het volgende:
L. gaat vandaag op schoolreis en het is de hele week schitterend weer uitgerekend vandaag zijn de voorspellingen prut en op dit moment hoost het hier.
weet iemand of het in de buurt van de efteling een beetje droog is?
L. kan tot op zekere hoogte wel tegen drukte. hij schakelt dan gewoon af en trekt zich terug in zichzelf. ik ben er ook een beetje ongerust over dat hij gaat dwalen, hoewel hij met een groepje het park in moet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:49 schreef livelink het volgende:
Voordeel van slecht weer is dat het dan in de Efteling ook wat minder druk is. Minder lange rijen en zo.
Het Zuiden heeft per slot van rekening al vakantie, dus de drukke tijd is in principe al wel aangebroken voor de Efteling.
Kan L. wel goed tegen de drukte? En ik kan me helemaal niet herinneren dat middelbare scholen ook nog schoolreisjes hadden.
Hier moet Katja nog 3 uurtjes naar school. Job is al vrij.
veel plezier jullie!quote:
We wonen vrij dicht bij het strand. We hebben 2 kinderboerderijen. Een abo op blijdorp. Echt die 2 weken vrij komt wel goed. En we gaan waarschijnlijk nog een week naar het dorp van J. daar kunnen we ook genoeg in de buurt doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:59 schreef snoopy het volgende:
Kan me voorstellen dat dat niet leuk is Ticootje. Het is toch fijn om er gewoon eens even uit te zijn. Hopelijk snel betere tijden wat dat betreft.
Lukt het je ook niet om ergens een lang weekend te doen op een camping. Gewoon voor je eigen gevoel en dat van Jen. Moeilijk hoor. Hier ook voor het eerst dit jaar in de vakantie 'weg'.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb pas de 27e vrij. Jen gaat naar de nso waar ze elke dag iets leuks doen.
Weinig vakantieplannen verder. Ergens baal ik er enorm van. En ik merk maar weer hoe verwent ik ben met dat ik het normaal vind om minimaal 2x per jaar op vakantie te gaan. Dit jaar zit het er echt niet in.
ik slinger het wel door de vanish heen hoor. maar het is gewoon gevalletje eigen schuld. die kinderen kunnen dr ook niks aan doen. zelf zitten ze ook altijd onder.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:55 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb: "Keuken!" Hup met die sushi.
Katja had ook net een nieuwe witte broek. De eerste keer aan en meteen tomatensoep eroverheen. Nou ja, ik geloof dat ik het er zo goed als uit heb gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |