Vast welquote:
Je kunt vrijwel alles online spelen. Kolonisten ook.quote:
Geen idee.quote:
Nee, ik ben nu weer thuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee.
Het leek me zo raar dat jullie nu weer ieder aan het Fokken waren. Heeft Nem zijn laptop mee?
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil nog steeds een keer Worms spelen tegen Nem en Soempie
Tegen jezelf en Soempie? Rare Nem...quote:
Ik wist 'tquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegen jezelf en Soempie? Rare Nem...
Vergeet de + 30 legers niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Ik kon winnen omdat Wiebel en jij elkaar in de haren vlogen op het bord en omdat Wiebel een cruciale wachtfout maakte
Ja, maar die waren dus nutteloos geweest als Wiebel gewoon had doorgezetquote:
Het eerste is wel te regelen en het tweede mag Wiebel doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Soempie het volgende:
Worms is tof.Maar geen idee meer hoe en wat te downloaden en in te stellen.
Neuhquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
Nem, dat is waar. Ik had hoe dan ook niet gewonnen.
Inderdaad. Eerst even een tijdje rustig aan doen en een beetje afkoelen en niet gelijk een hete douche nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Misschien de volgende keer wat langer wachten met douchen?
Of niet vergeten af te drogenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Ofylesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie was eigenlijk plaatje no zes in de OP?
Ik weet dat dat beter is maar het zweet droop echt van me afquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Oh moet dat danquote:
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minderquote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minder
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minder
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.
edit: meh![]()
Ja. Wij zaten in Jinolice en dat ligt er 35 km vandaan ofzo. En wij hebben daar leuk geskied. En goedkoop ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand of het een beetje leuk skiėn is in de buurt van het Tsjechische Vrchlabi?
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euroquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Wij zaten in Jinolice en dat ligt er 35 km vandaan ofzo. En wij hebben daar leuk geskied. En goedkoop ook.
Waar? Jouw plaatjes of bij Jinolice?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euro!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.
edit: meh![]()
Daarom: handdoekjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat dat beter is maar het zweet droop echt van me af
In een plaatsje 11 km van Vrchl vandaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar? Jouw plaatjes of bij Jinolice?
Ahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een plaatsje 11 km van Vrchl vandaan
Dat ga ik morgen maar eens doenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen maar eens doen
Ik ga morgen trouwens Cheesecake maken uit jouw boek
quote:
quote:Ik ga morgen trouwens Cheesecake maken uit jouw boek
Het schijnt. Ik heb geskied in Oostenrijk, Duitsland en Finland.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Kun je in Tsjechiė ook al skiėn? Ik ken tot nu toe alleen Italiė
Thuisblijven is duurder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euro!
Ja, bij het Reuzengebergte kun je prima skieen. En het kost geen hol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Kun je in Tsjechiė ook al skiėn? Ik ken tot nu toe alleen Italiė
Op onze prikbord staan regelmatig kamers, maar dat is vaak voor onderhuur en vaak van de studentenwoningcorporatie (dus dan moet je ook student zijn).quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef LadyBlack het volgende:
Eisen lijken me voor de komende tijd niet heel hoog, na september komt zijn vriendin er waarschijnlijk ook wonen en zullen ze een appartementje oid willen.
Weet je iets?
"Psst, huis kopen? Voor weinig?"quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op onze prikbord staan regelmatig kamers, maar dat is vaak voor onderhuur en vaak van de studentenwoningcorporatie (dus dan moet je ook student zijn).
Ik dacht laatst iets gezien te hebben voor niet-studenten, maar kan het niet meer terugvinden.
Kopen is zeker geen optie?
Ik ben nogal een noob als het om sporten gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Daarom zie je in de sportschool(en in de film) ook altijd mensen met zweetbandjes en handdoekjes. Voor het zweet en het afvegen van de aparatuur.
[..]Is dat voor zaterdag?
Ja gezellig he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nogal een noob als het om sporten gaat![]()
De cheesecake is voor vrijdag (eten met familie) maar als ik overhoud dan bewaar ik een stukje voor je
Gezellig trouwens dat de hele Werchter crew komt
Ja, die maken er mooi werk vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Tim...de cocurrentie: http://retecool.com/post/carbagerun-2012---update-10
Zeker gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gezellig he?
Ik weet trouwens niet wat de slaapplannen zijn maar voor de zekerheid reserveer ik wat
Wie zijn de slapers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker gezelligwe hebben nu twee slapers dus nog plek genoeg
Jazekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heb je al een plan gemaakt voor het stoppen met roken? Aan gedacht om het met de huisarts te bespreken?
Jij en K maar zij weet nog niet zeker of ze kan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zijn de slapers?
Er is een cadeautjesgesprek geweest op Werchter
Heb je wel een extra stoppen-met-roken-consult bijgeboekt? Dan heeft de arts wat meer tijd om samen met jou een plan op te stellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef MaJo het volgende:
Jazekerik moet er volgende week heen voor mijn eerste bevolkingsonderzoekafspraak en dan wil ik het gelijk bespreken
lief dat je ernaar vraagt
Wel heb ik de datum een maandje uitgesteld aangezien ik met twee rokers op vakantie ga en nu al weet dat dat zwaar gaat worden. Datum wordt nu 8 augustus
Werk/neuzen in C&H dit keer.quote:
Zo weinig!?quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:15 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Nog maar 4 aanmeldingen tot nu toe voor de bbq
da's niet veelquote:Op donderdag 5 juli 2012 06:15 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Nog maar 4 aanmeldingen tot nu toe voor de bbq
Ik moet de afspraak nog maken maar ik zal een dubbel consult boekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je wel een extra stoppen-met-roken-consult bijgeboekt? Dan heeft de arts wat meer tijd om samen met jou een plan op te stellen.
8-8 is ook een mooie datum.
Daar heb je ook gelijk in, het was in huis geloof ik al 24 graden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:48 schreef TradeMarkie het volgende:
@MaJo
op die hometrainer heb je totaal geen koeling van de rijwind, zoals je bij normaal fietsen wel hebt. en in huis is het, zeker met dat weer van gister, wel boven de 21 graden, dus je zweet je sowieso kapot, ongeacht je conditie
Misschien moest je in dat kwartier nog wel door je eerste adem heen
Hoi MaJo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet de afspraak nog maken maar ik zal een dubbel consult boeken
Zeker wetenquote:
quote:
Kom je je prijzen nog een keer ophalen?quote:
Oh kut!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom je je prijzen nog een keer ophalen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh kut!![]()
![]()
Ik heb nog niet eens een mail gestuurd.
Ik ga even in een hoekje zitten om me te schamen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:07 schreef MaJo het volgende:
[..]Gelukkig zijn wij niet de enigen die af en toe verzaken
Haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje zitten om me te schamen.
C4, , IJ4U, PS en DH (uit ABO, "dochter" van C4)quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:02 schreef MaJo het volgende:
@Red ik weet nog steeds niet of we kunnen maar ik ben bang van nietWel balen dat bijna niemand kan
Wie komen er wel?
Maar toch:quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
las het ook. Kanker blijft voorlopig een van de grote slopers...
Als het dan toch moet, dan maar zo...quote:Filmregisseur Ruud van Hemert is vanmorgen in zijn slaap overleden op 73-jarige leeftijd.
En 73 jaar, dat vind ik niet verkeerd...quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar ben ik het ook niet mee oneens
Oeps.... even Etcetera Soempie Apeldoorn bellen?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:17 schreef Etcetera het volgende:
Oei. Dat wat ik vorige week deed (tekst onderaan een mail laten staan, mail versturen en daarna iets hebben van![]()
![]()
) is nu gebeurd op hoger niveau. Management info is naar buiten gekomen op een hele botte wijze
Gelukkig niet mijn fout
(als in: niet mijn afdeling, werk of wat dan ook).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Waar zouden we zijn zonder The Sun.quote:
Pics.quote:
Welke telefoon heb je gekochtquote:
Samsung Galaxy Yquote:
meh neequote:
Mislukt?quote:
Hallo jongedame.quote:
neequote:
Ah, gelukkig.quote:
het geld moet ergens vandaan komenquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit ff op mn balkon te lunchenpoes scharrelt hier ook wat rond... zou echt graag blijven zitten maar helaas moet ik zo weer naar mn andere werk. Hopen maar dat het net zo rustig is als gisteren
Mijn zeer bijdehandte meneer die zich net in de kleedkamer heeft aangekleed vraagt vervolgens mij vijf minuten later waarom de de deur daar open staat terwijl ik mijn bed nog niet uitgeweest ben.quote:
Hoe en wat?quote:
Ik zit voor de open deur met de kat die om me heen scharrelt en een bakje aardbeienquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit ff op mn balkon te lunchenpoes scharrelt hier ook wat rond... zou echt graag blijven zitten maar helaas moet ik zo weer naar mn andere werk. Hopen maar dat het net zo rustig is als gisteren
Ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Defensie biedt geen onderdak meer aan topsporters
kan ik denk ik wel snappen
Ah, dacht dat het ingwikkelder in elkaar zat.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Mijn zeer bijdehandte meneer die zich net in de kleedkamer heeft aangekleed vraagt vervolgens mij vijf minuten later waarom de de deur daar open staat terwijl ik mijn bed nog niet uitgeweest ben.
Ga jij vanaf eind volgende week een keer naar het Pim Mulier Stadion?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dacht dat het ingwikkelder in elkaar zat.
Tenzij meneer een ander is dan 'Vriend', dan wordt het weer een ander verhaal...
Precies, al die coke snuivers uit naam van Oranje...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Defensie biedt geen onderdak meer aan topsporters
kan ik denk ik wel snappen
Ik ga de dag van NL - USA, ergens op het eind.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij vanaf eind volgende week een keer naar het Pim Mulier Stadion?
Ik heb een passe-partout. Buiten de dag van de bbq bij Red ben ik er dus elke dag te vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga de dag van NL - USA, ergens op het eind.
Kan niet eerder helaas...
Had je ook plannen?
Damn, da's wel heel veel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een passe-partout. Buiten de dag van de bbq bij Red ben ik er dus elke dag te vinden.
* MadMaster biedt verkoeling:quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm? Ik ben aan het wachten op verkoeling....
Lekker, karpatio...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net het meest goddelijke broodje carpaccio op
Het is voor mij de eerste keer dat ik het complete toernooi vrij ben. Ik ga er dus vol op van genieten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Damn, da's wel heel veel.
Ook al zou ik wel kunnen, dan is dat me even te veel.
Als de zon doorbreekt is het warm, maar die zit nu vooral achter de wolken. Af en toe een paar druppels regen ook. Nu alleen nog een windje, het smogt hierquote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef Diaan73 het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm? Ik ben aan het wachten op verkoeling....
Je moet wel met een gemiddelde duur per wedstrijd van 2,5 uur en dan 2 per dag...quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is voor mij de eerste keer dat ik het complete toernooi vrij ben. Ik ga er dus vol op van genieten.
Ja, bij competitiewedstrijden van Corendon Kinheim kan dat ook.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
Mag ik eigenlijk eigen drank en eten naar binnen brengen?
Dit is wel andere uiterste. Ik wacht gewoon nog even, ik zie dat er regen en onweer op weg is naar hier.quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster biedt verkoeling:
[ afbeelding ]
Hier is het nog een broeikas, ondanks dat de zon nauwelijks aanwezig is...quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is wel andere uiterste. Ik wacht gewoon nog even, ik zie dat er regen en onweer op weg is naar hier.
Het begint hier nu ook wat meer te waaien
Dan isner juist hč? De zon was hier wel volop maar begint nu wat minder te worden. En de wind meer. Heerlijk om nu nog even in alle rust achterthuis te zitten. Metimequote:Op donderdag 5 juli 2012 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier is het nog een broeikas, ondanks dat de zon nauwelijks aanwezig is...
Dank.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij competitiewedstrijden van Corendon Kinheim kan dat ook.
Zou alleen niet met koelboxen aan komen zetten, dat is misschien wat te veel van het goede.
Maar een tasje met broodjes en blikjes lijkt me geen probleem...
Ik ben Deense serie aan het kijken geweest.quote:
Ja dat is het ook wel eigenlijk. Ik zal in het vervolg zeggen dat ik even fijn wat tijd voor mezelf heb. Dat metime wordt trouwens veel gebruikt door moeders.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar da's net zo'n kotsterm als 'quality time'...
quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
Dat metime wordt trouwens veel gebruikt door moeders.
Nope.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Jij hebt nog geen kinderwensen, Etcie?
van wat? Rund, tonijn, hert?quote:Op donderdag 5 juli 2012 13:56 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net het meest goddelijke broodje carpaccio op
Ik zie op mijn mobiel altijd alleen een onbewolkte kaart van Nederlandquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
Ik las: http://www.nu.nl/binnenla(...)l-blikseminslag.html
Ik dacht:![]()
En toen:
[ afbeelding ]
Ja echt. The Killing heet het. We hebben net gisteren seizoen 1 afgekeken. Erg spannend!!quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:12 schreef Soempie het volgende:
Diaan ben je echt een Deense serie aan het kijken? Zo ja, welke?
Boek is ook goedquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
over scandinavie gesproken, ik heb dit weekend die 1e film van de millennium trilogie gezien, goede film
lolquote:Op donderdag 5 juli 2012 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boek is ook goedDeel 2 en 3 moet ik nog een keer kopen.
[ afbeelding ]
Bij The Daily Mail, die hetzelfde verhaal een of twee dagen geleden brachtquote:
Als ik in Engeland ben wil ik wel zo'n krant hebbenquote:
Wow!quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:36 schreef Nembrionic het volgende:
![]()
100 doeken Caravaggio gevonden
http://www.nu.nl/buitenla(...)vaggio-gevonden.html
quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zeg verkopen en het geld gebruiken om de staatsschuld van dat schuldenparadijs te verlagen
Sorry.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:22 schreef Soempie het volgende:
The Killing, shit, balen. Daarvan heb ik deel 1 en 2 al gezien.Deel 3 zijn ze mee bezig!
Ik vind het zo'n goede serie, daarom dacht ik: hey, misschien heeft Diaan een andere goede serie zoals deze.
Rundquote:
Doen. Leuke boeken. Ik heb ze alledrie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Boek is ook goedDeel 2 en 3 moet ik nog een keer kopen.
[ afbeelding ]
ik kon er 2 kopen. maar zag de tv tunes er niet tussen staan. ik heb 60's en one hit wonders gekozenquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry.
True Blood is ook een aanrader, die is alleen niet Deens.
TM fijn dat je het gevonden hebt. Je had zeker wel genoeg punten om te kopen? Ik ben aan het sparen voor tv-tunes.
Ik denk dat die erin is gekomen na de update. Kost ook 399 muntjes.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik kon er 2 kopen. maar zag de tv tunes er niet tussen staan. ik heb 60's en one hit wonders gekozen
Je bedoelt een compleet gescript programma op MTV waar 0,0 waarde aan te hechten valt? Want dat is MTVquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:58 schreef MaJo het volgende:
Nu op MTV een serie waarbij homosexuelen hun 'levensstijl' omruilen in een heterosexuele 'levensstijl' omdat hun ouders ze anders afkeurenZieke lui
Mja ik geloof wel dat die ouders er echt moeite mee hebben, en dat vind ik ziekquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt een compleet gescript programma op MTV waar 0,0 waarde aan te hechten valt? Want dat is MTV
Dat is echt top teeveequote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef LadyBlack het volgende:
Ik kijk Say Yes to the Dress.... echt OMG
Hoe heet dat programma?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja ik geloof wel dat die ouders er echt moeite mee hebben, en dat vind ik ziek
vort aan het werk. Je moet gaan samenwonenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik kijk JAG terwijl ik stiekem nog meuk moet inpakken. Kleding enzo.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:03 schreef Etcetera het volgende:
Ben al bezig. Voorzichtige conclusie: óf ik heb veel meer kleren dan ik dacht, óf ik heb te weinig verhuisdozen
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:39 schreef Etcetera het volgende:
True life | I want to be straight misschien?
Net een vent. Apparaat gebruiken. Als het niet naar behoren werkt, handleiding lezenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn cheesecake staat in de oven maar ik weet niet of het wat het gaat wordenTen eerste gebruikte ik mijn Tomado keukenmachine voor het eerst (gekregen met Sinterklaas
) en had ik het bakje dat erbij hoorde iets te vol gepropt waardoor het allemaal niet meer paste. Toen ik de mesjes eruit haalde vielen er allemaal schroefjes uit
![]()
Aangezien ik het kopstuk er niet meer af kreeg toen maar verder met de hand gemixt waardoor het nog best klonterig bleef. Maar zal wel smelten toch? Ach ja, we zullen het over een uurtje wel zien
Ik heb het ook gelezen, was alleen een inschattingsfout dat ik dacht dat het wel zou passenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Net een vent. Apparaat gebruiken. Als het niet naar behoren werkt, handleiding lezen
Ik had het over de schroefjes, niet over het al dan niet te vol proppen van het apparaatquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen, was alleen een inschattingsfout dat ik dacht dat het wel zou passen
Ik heb trouwens ook cakemeel gekocht voor als de cheesecake zou mislukken maar ik heb geen zin meer
Hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Fanatiek inpakken, en me nu beseffen dat ik toch nog echt een shirtje voor morgen moet hebben om aan te trekken
Nee alles zat al in elkaar dus dat is optie 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik had het over de schroefjes, niet over het al dan niet te vol proppen van het apparaat
Want schroefjes die eruit vallen is:
1. stuk
2. iets had nog in elkaar gezet moeten worden
Denk ik
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee alles zat al in elkaar dus dat is optie 1Maar ik ga voor optie 3: G ernaar laten kijken als hij weer thuis is
![]()
Nee maar dit is kaas hequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
Oh trouwens, klonten lossen meestal niet meer op. Dus fingers crossed
Ja de stekker is er uitquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Haal je wel de stekker eruit?
Vervelend trouwens als 'ie al stuk zou zijn
Was het die Kitchen Aid?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vandaag nog wortels geraspt met mijn (minstens) 16 jaar oude Moulinex-keukenmachientje
(En nu heb ik een déjavu-momentje, zal ik nog even een plaatje showen van die mooie mixer die ik wil?)
Ik wil ook een Kitchen Aidquote:
Sparen! En anders voor je verjaardag of aan de kerstman, Sinterklaas en paashaas vragen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik weet niet hoeveel jouw foto's opbrengen, maar mijn baantje gaat m niet betalen helaas
Dat moet een hele gulle kerstman/sinterklaas zijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sparen! En anders voor je verjaardag of aan de kerstman, Sinterklaas en paashaas vragen.
Niet genoeg anders had ik 'm wel gehadquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jouw foto's opbrengen, maar mijn baantje gaat m niet betalen helaas
Ja dat ook nog inderdaad.... onze nieuwe broodrooster past ook niet zo goed in het kastje waar de oude stondquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet genoeg anders had ik 'm wel gehad
Alhoewel ruimtegebrek ook van toepassing is.
Ja da's ook gaafquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zo'n mooie ouderwetse keukenweegschaalIk doe nu alles zo'n beetje op gevoel
Ze kan aan beide bonnen/geld vragen, en dan de paashaas ook. Dan kan ze het na haar verjaardag volgend jaar zeker kopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dat moet een hele gulle kerstman/sinterklaas zijn
Voorbeeld?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:37 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zo'n mooie ouderwetse keukenweegschaalIk doe nu alles zo'n beetje op gevoel
Dat was precies hetzelfde plaatje die ik gevonden hadquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht even aan zo'n ding: [ afbeelding ]
Maar je bedoelt vast zoiets: [ afbeelding ]
Ah zo. Ik vroeg me al af hoe een typische "ouderwetse" keukenweegschaal eruit moest zienquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
die onderste, zo eentje heb ik, maar dan volledig staalkleurigquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Dit had je natuurlijk op Facebook moeten zettenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik zag hem vandaag in de winkel, kostte 40 euro maar dat heb ik even nietMaar die ga ik binnenkort wel aanschaffen denk ik
Jaaaaa die onderste....quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Mja dit zijn dus van die dingen die ik dan vlak voor/na mijn verjaardag bedenkquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit had je natuurlijk op Facebook moeten zetten
Bekend probleemquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja dit zijn dus van die dingen die ik dan vlak voor/na mijn verjaardag bedenkIk vind zat dingen leuk maar als je vraag wat ik wil hebben dan heb ik echt geen idee
Vooral dat laatste is vervelend. Ik zie op FB 12 mensen die nog niets hebben aangekruisd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef MaJo het volgende:
Ik krijg trouwens allemaal afwijzingen binnen van mijn feestjeop dit moment komen er 13 zeker en een stuk of 6 misschien, en nog een boel waar ik niks van gehoord heb.
Van 3 van hen weet ik dat ze niet komen, van 2 dat ze wel komen en de rest weet ik nietquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is vervelend. Ik zie op FB 12 mensen die nog niets hebben aangekruisd.
Zo denk ik ook welquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:48 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..13 zeker..is dus 15 mensen en de leuke mensen komen dus feest
Die cake kun je sowieso bakken toch? Heb je altijd zaterdag nog wat aan(ja, eigenlijk spreekt hier) en je kunt 'm ook invriezen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik toch een cake moet bakken... Wat is wijsheid?
Dat snap ik dus ook niet, en een paar van hen komen echt wel regelmatig op Facebookquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
Die andere mensen hadden overigens best wel eens aan mogen geven of ze komen of niet. Misschien zijn het geen fervente Facebookers en lui met email
Het gaat meer om het feit dat ik niet zo'n zin meer heb om te bakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die cake kun je sowieso bakken toch? Heb je altijd zaterdag nog wat aan(ja, eigenlijk spreekt hier) en je kunt 'm ook invriezen.
Ik wilde eigenlijk rond twaalven gaan slapen dus dan wordt het half 1 maar dat is ook nog wel te overzien. Ok, ik ga even bakkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dan is de vraag slechts hoe lang je nog op wilt zijn
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maar eens afsluitenvolgende keer dat ik met m'n pc hier inlog ben ik verhuisd
![]()
![]()
Lenco is niet een super-A-merk. Prijs is overigens niet overdreven laag voor wat je ervoor krijgtquote:
Succes!quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga maar eens afsluitenvolgende keer dat ik met m'n pc hier inlog ben ik verhuisd
![]()
![]()
Ik ga voor 'budmerk' en '-kwaliteit'.quote:
Omdat het een Lenco is. En hij is niet zo groot: 56cmquote:
er zijn meer tv's met dat formaat en ingebouwde dvd-speler in die prijsklassequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, veel groter hoeft ie ook niet te zijn
Maar hoezo 'voor wat je ervoor krijgt' Tim?
Klopt, er is ook een Akai, nog een slagje kleiner en rond de 150 euro. Verder zie ik voornamelijk dan nog een Salora, en dat is volgens mij dan echt een merk X?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
er zijn meer tv's met dat formaat en ingebouwde dvd-speler in die prijsklasse
Salora had ik voor vandaag nog nooit van gehoord. Is een ingebouwde DVD-speler voor jou een must? Zonder heb je veel meer keus namelijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, er is ook een Akai, nog een slagje kleiner en rond de 150 euro. Verder zie ik voornamelijk dan nog een Salora, en dat is volgens mij dan echt een merk X?
Neuh, niet echt. Wel is onze dvd-speler ook aan zn eind, dus het is een mooie combiquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Salora had ik voor vandaag nog nooit van gehoord. Is een ingebouwde DVD-speler voor jou een must? Zonder heb je veel meer keus namelijk
quote:HALLANDALE BEACH, Fla. - The south Florida lifeguard fired for disregarding a protected area so he could save a swimmer outside that zone said Thursday he has been offered his job back.
But Tomas Lopez told CNN he does not plan to return to work.
Losse dvd-spelers heb je al vanaf een euro of 20-30. Blu-rayspelers vanaf een euro of 60-70. Als je het extra geld kan missen zou ik voor een losse speler gaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh, niet echt. Wel is onze dvd-speler ook aan zn eind, dus het is een mooie combi
quote:
Er is een topic over Marktplaatstopics. Man man man, wat dįįr langskomtquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel knap om mondeo twee keer verkeerd te spellen
Ook al gezien dat op alle foto's een Focus staat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:36 schreef MaJo het volgende:
[..]Wel knap om mondeo twee keer verkeerd te spellen
Linkje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een topic over Marktplaatstopics. Man man man, wat dįįr langskomt
Neequote:Op donderdag 5 juli 2012 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook al gezien dat op alle foto's een Focus staat?
Slaap lekkerquote:
Thanksquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Marktplaats sukkels #28 - Stelletje hersenlozen...
En ook hiervoorquote:
Yup.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
[..]
En ook hiervoor
Is dit Florence?
Stukken beter dan de vorige live opnamequote:
Ja absoluut. Ze bekende aan het begin ook dat ze vorige keer een enorme kater hadquote:
Ja dat zei je alquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ze bekende aan het begin ook dat ze vorige keer een enorme kater had
Ik heb 'm niet horen praten en van horen zeggen had 'ie wel weer een fles wijn in handen. Maar ze klonken erg goedquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat zei je alWel sportief dat ze het toegaf
Zei Eddie er nog iets over?
Ik vind dit nummer ook erg mooi, grijsgedraaidquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ja het klinkt wel goed. SnowPatrol had hem ook als gastartiest. En ook nog een Vlaamsche zangeres voor Set Fire To The 3rd Bar..maar die kon je steeds niet horen..geluid te zacht
Eeeh....dunno?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer ook erg mooi, grijsgedraaidWel cool dat ze allemaal met elkaar spelen trouwens
Zag de zanger van Snow Patrol er weer zo lekker uit?![]()
![]()
Het was natuurlijk een stomme vraag want dat zegt jou weinigquote:
Oh yeahquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:31 schreef Nembrionic het volgende:
dit is op Rockin Park en volgens mij zag hij er hetzelfde uit?
[ afbeelding ]
Nee die is engquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:34 schreef Nembrionic het volgende:
De gitarist? Die is wel creepy...
[ afbeelding ]
Ik geen flauw idee wat dat is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee die is engGary Lightbody daarentegen
Speel jij al Songpop? Is echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |