Vast welquote:
Je kunt vrijwel alles online spelen. Kolonisten ook.quote:
Geen idee.quote:
Nee, ik ben nu weer thuisquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geen idee.
Het leek me zo raar dat jullie nu weer ieder aan het Fokken waren. Heeft Nem zijn laptop mee?
Ik ookquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil nog steeds een keer Worms spelen tegen Nem en Soempie
Tegen jezelf en Soempie? Rare Nem...quote:
Ik wist 'tquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tegen jezelf en Soempie? Rare Nem...
Vergeet de + 30 legers niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt
Ik kon winnen omdat Wiebel en jij elkaar in de haren vlogen op het bord en omdat Wiebel een cruciale wachtfout maakte
Ja, maar die waren dus nutteloos geweest als Wiebel gewoon had doorgezetquote:
Het eerste is wel te regelen en het tweede mag Wiebel doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Soempie het volgende:
Worms is tof.Maar geen idee meer hoe en wat te downloaden en in te stellen.
Neuhquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
Nem, dat is waar. Ik had hoe dan ook niet gewonnen.
Inderdaad. Eerst even een tijdje rustig aan doen en een beetje afkoelen en niet gelijk een hete douche nemen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Misschien de volgende keer wat langer wachten met douchen?
Of niet vergeten af te drogenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Ofylesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wie was eigenlijk plaatje no zes in de OP?
Ik weet dat dat beter is maar het zweet droop echt van me afquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Soempie het volgende:
Oh moet dat danquote:
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minderquote:
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minder
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar je druipt dan wat minder
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.
edit: meh![]()
Ja. Wij zaten in Jinolice en dat ligt er 35 km vandaan ofzo. En wij hebben daar leuk geskied. En goedkoop ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Weet iemand of het een beetje leuk skiėn is in de buurt van het Tsjechische Vrchlabi?
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euroquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Wij zaten in Jinolice en dat ligt er 35 km vandaan ofzo. En wij hebben daar leuk geskied. En goedkoop ook.
Waar? Jouw plaatjes of bij Jinolice?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euro!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ga even teruglezen. Ik denk dat deze post op zichzelf een voorbeeld is van onvolledige informatie waardoor misverstanden kunnen ontstaan.
edit: meh![]()
Daarom: handdoekjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef MaJo het volgende:
Ik weet dat dat beter is maar het zweet droop echt van me af
In een plaatsje 11 km van Vrchl vandaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar? Jouw plaatjes of bij Jinolice?
Ahaquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In een plaatsje 11 km van Vrchl vandaan
Dat ga ik morgen maar eens doenquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen maar eens doen
Ik ga morgen trouwens Cheesecake maken uit jouw boek
quote:
quote:Ik ga morgen trouwens Cheesecake maken uit jouw boek
Het schijnt. Ik heb geskied in Oostenrijk, Duitsland en Finland.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Kun je in Tsjechiė ook al skiėn? Ik ken tot nu toe alleen Italiė
Thuisblijven is duurder.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zit nu even te kijken en je kan nu bij een plaatsje daar in de buurt een huis voor 10 personen een week lang huren voor 295 euro!
Ja, bij het Reuzengebergte kun je prima skieen. En het kost geen hol.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Kun je in Tsjechiė ook al skiėn? Ik ken tot nu toe alleen Italiė
Op onze prikbord staan regelmatig kamers, maar dat is vaak voor onderhuur en vaak van de studentenwoningcorporatie (dus dan moet je ook student zijn).quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:44 schreef LadyBlack het volgende:
Eisen lijken me voor de komende tijd niet heel hoog, na september komt zijn vriendin er waarschijnlijk ook wonen en zullen ze een appartementje oid willen.
Weet je iets?
"Psst, huis kopen? Voor weinig?"quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op onze prikbord staan regelmatig kamers, maar dat is vaak voor onderhuur en vaak van de studentenwoningcorporatie (dus dan moet je ook student zijn).
Ik dacht laatst iets gezien te hebben voor niet-studenten, maar kan het niet meer terugvinden.
Kopen is zeker geen optie?
Ik ben nogal een noob als het om sporten gaatquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Daarom zie je in de sportschool(en in de film) ook altijd mensen met zweetbandjes en handdoekjes. Voor het zweet en het afvegen van de aparatuur.
[..]Is dat voor zaterdag?
Ja gezellig he?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben nogal een noob als het om sporten gaat![]()
De cheesecake is voor vrijdag (eten met familie) maar als ik overhoud dan bewaar ik een stukje voor je
Gezellig trouwens dat de hele Werchter crew komt
Ja, die maken er mooi werk vanquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
Voor Tim...de cocurrentie: http://retecool.com/post/carbagerun-2012---update-10
Zeker gezelligquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja gezellig he?
Ik weet trouwens niet wat de slaapplannen zijn maar voor de zekerheid reserveer ik wat
Wie zijn de slapers?quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker gezelligwe hebben nu twee slapers dus nog plek genoeg
Jazekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:23 schreef wyccie het volgende:
MaJo, heb je al een plan gemaakt voor het stoppen met roken? Aan gedacht om het met de huisarts te bespreken?
Jij en K maar zij weet nog niet zeker of ze kan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie zijn de slapers?
Er is een cadeautjesgesprek geweest op Werchter
Heb je wel een extra stoppen-met-roken-consult bijgeboekt? Dan heeft de arts wat meer tijd om samen met jou een plan op te stellen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:30 schreef MaJo het volgende:
Jazekerik moet er volgende week heen voor mijn eerste bevolkingsonderzoekafspraak en dan wil ik het gelijk bespreken
lief dat je ernaar vraagt
Wel heb ik de datum een maandje uitgesteld aangezien ik met twee rokers op vakantie ga en nu al weet dat dat zwaar gaat worden. Datum wordt nu 8 augustus
Werk/neuzen in C&H dit keer.quote:
Zo weinig!?quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:15 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Nog maar 4 aanmeldingen tot nu toe voor de bbq
da's niet veelquote:Op donderdag 5 juli 2012 06:15 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Nog maar 4 aanmeldingen tot nu toe voor de bbq
Ik moet de afspraak nog maken maar ik zal een dubbel consult boekenquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je wel een extra stoppen-met-roken-consult bijgeboekt? Dan heeft de arts wat meer tijd om samen met jou een plan op te stellen.
8-8 is ook een mooie datum.
Daar heb je ook gelijk in, het was in huis geloof ik al 24 graden ofzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 07:48 schreef TradeMarkie het volgende:
@MaJo
op die hometrainer heb je totaal geen koeling van de rijwind, zoals je bij normaal fietsen wel hebt. en in huis is het, zeker met dat weer van gister, wel boven de 21 graden, dus je zweet je sowieso kapot, ongeacht je conditie
Misschien moest je in dat kwartier nog wel door je eerste adem heen
Hoi MaJo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik moet de afspraak nog maken maar ik zal een dubbel consult boeken
Zeker wetenquote:
quote:
Kom je je prijzen nog een keer ophalen?quote:
Oh kut!quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kom je je prijzen nog een keer ophalen?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh kut!![]()
![]()
Ik heb nog niet eens een mail gestuurd.
Ik ga even in een hoekje zitten om me te schamen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:07 schreef MaJo het volgende:
[..]Gelukkig zijn wij niet de enigen die af en toe verzaken
Haha maakt niet uit hoorquote:Op donderdag 5 juli 2012 08:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje zitten om me te schamen.
C4, , IJ4U, PS en DH (uit ABO, "dochter" van C4)quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:02 schreef MaJo het volgende:
@Red ik weet nog steeds niet of we kunnen maar ik ben bang van nietWel balen dat bijna niemand kan
Wie komen er wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |