Zal ik even opzoeken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:49 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je een bron voor deze cijfers?
Wat een rare vergelijking. Dus als wij samen moorden beramen, jij vermoordt er 100, en ik 1, is er voor mij geen vuiltje aan de lucht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:58 schreef computerprobleem het volgende:
De deels Koerdische cavalry die deel heeft genomen aan de Armeense genocide:
Hamidiye Cavalry
Bestond uit 500 man, maar de cavalry had ook Turkse, Turkmeense en ''Yoruk'' eenheden. De cavalrie had 12,000 Armenen 'onder de hoede'. Deze zijn dus vermoord.
Er zijn 0,6 a 1,8 miljoen Armenen vermoord. Zal wel rond de 1,2 miljoen zitten.
12,000 van 1,2 miljoen is 1%.
Aangezien een groot deel van de cavalrie uit niet-Koerden bestond, zijn de Koerden dus inderdaad verantwoordelijk voor minder dan 1% van het totaal aantal doden.
Ik ga vanaf nu niet eens meer in op die Turkse propaganda ''de PKK dit, de PKK dat''.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:15 schreef De_Guidance het volgende:
Gebruikelijke Turkse propaganda, zwart maken van de PKK etc. etc. etc.
Geef eens een bron voor je bewering over 30 omgekomen kinderen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 13:20 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?
Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
Ik gebruik geen caps, dus ik ben benieuwd waarom je oren pijn zouden moeten doen ?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:35 schreef zarGon het volgende:
Je kunt het dan ook best minder schreeuwend overbrengen.
Geen caps? Het laatste deel van je tekst was in bold én caps.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik gebruik geen caps, dus ik ben benieuwd waarom je oren pijn zouden moeten doen ?
Staat je mp3 speler te hard misschien ?
Zeker weten?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:52 schreef ClioSporT het volgende:
geen caps. wel sommige stukjes in bold.
Dit is Turkije niet, mensen zijn vrij om zelf informatie over van alles op te zoeken en hoeven het niet perse te doen met wat de staat hen voorschoteld.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:28 schreef ClioSporT het volgende:
Ik begin eraan te geloven dat sommige mods hier ook gebrainwashed worden door TS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |