quote:
Ik ga vanaf nu niet eens meer in op die Turkse propaganda ''de PKK dit, de PKK dat''.
Ga eens op het volgende in:
- PKK neemt 7 Turkse militairen gevangen. Militairen geven aan (ook na vrijlating) goed behandeld te zijn, geen martelingen, werden gevoed zoals de PKK strijders.
Antwoord van Turkse staat: de vrijgelaten militairen gaan de gevangenis in.
- Turkse militairen nemen een lijk van een PKK vrijheidsstrijder ''gevangen''. In een video is te zien dat de Turkse militairen het lijk over de grond slepen en er tegen aan schoppen.
Wat is je reactie hierop, mijn beste Turk? Wie is hier nou de terrorist? De PKK strijders die gevangenen humaan behandelen, of de barbaarse Turkse militairen en de Turkse ''rechtsstaat'' die vrijgelaten militairen een gevangenisstraf oplegt? En hoe zit het met die Turkse bombardementen op Koerdische burgers, waarbij laatst 30 kinderen omkwamen?
Ik verzin dit niet. Ik plaats hier graag links met bewijzen naar alle artikelen en post video's om het te ondersteunen. Maar ik wacht eerst jouw reactie hierop af.
Je zult het waarschijnlijk weer goed praten, want Turken zijn heilig en alle Koerden zijn terroristen

.
Turkije moet gewoon Noord-Koerdistan uit en de Koerden de vrijheid terug geven. Klaar, zo simpel is het.