abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:44:27 #251
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_114934934
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:43 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

In elk topic praat je over je heldenfamilie :') _O_ als dat niet persoonlijk is? Maar goed, welke stank?
Oke jongentje, braaf. Kusje en aai over je bol, ga nu maar weer slapen :* .
pi_114934940
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:41 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een burgemeester midden in een oorlogsgebied foto's gaat maken terwijl Turkse troepen constant het gebied in en uit komen en liever niet hebben dat er wat voor nieuws dan ook naar buiten komt. Maar jij weet blijkbaar niets af van gevechtssituaties en denkt dat alles gaat zoals jij in films ziet. Jouw denkwijze is dan ook onrealistisch, daarom zie ik niet in waarom ik nog verder op jou zou moeten reageren.
Een strijder kan gewoon foto's maken. Dat gebeurt in Syrië, dat gebeurde in Libië, Egypte, waar dan ook. Zelfs in het midden van de ergste rellen maakt men nog foto's. Ga me niet wijsmaken dat Koerden dat niet kunnen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114934955
quote:
17s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Oke jongentje, braaf. Kusje en aai over je bol, ga nu maar weer slapen :* .
Je kan er niks aan doen.
pi_114934967
Zonder neutrale bronnen kan dit topic beter verplaatst worden naar BNW.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:49:09 #255
344644 computerprobleem
pi_114934990
quote:
2s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Een strijder kan gewoon foto's maken. Dat gebeurt in Syrië, dat gebeurde in Libië, Egypte, waar dan ook. Zelfs in het midden van de ergste rellen maakt men nog foto's. Ga me niet wijsmaken dat Koerden dat niet kunnen.
Genoeg beeldmateriaal te vinden van oude gevechten. Maar je vergeet dat dit guerilla's zijn zonder luxe. De ''strijders'' in de landen die jij noemt, waren eerst gewoon mensen met toegang tot alles. Zij bevinden zich niet in de bergen, hebben niet te maken met extreme klimaten. Die ''strijders'' waar jij het over hebt, hebben of hadden gewoon vrij toegang tot de producten / voorraad die het land te bieden heeft / had. Hun doel is om de strijd bekend te maken, de buiten wereld te laten weten wat er aan de hand is. De strijd met de PKK is al meer dan 25 jaar gaande, de wereld weet nu wel dat er daar een oorlog gaande is. De PKK wordt door artillerie, gevechtshelikopters en straaljagers gebombardeerd en zij hebben geen internationale steun. De gebieden waar gevochten wordt zijn bezet door Turkse troepen, foto's e.d. smokkel je dus niet zo makkelijk weg. Er is geen makkelijk internettoegang zoals in de ontwikkelde steden van Egypte of de grotere steden in Syrië.

Jij slaat al deze dingen gewoon over. Dat zegt genoeg over de kennis die jij hebt: die heb jij dus duidelijk niet.
pi_114935111
quote:
16s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Zonder neutrale bronnen kan dit topic beter verplaatst worden naar BNW.
Dit dus. TS doet het overkomen alsof iedereen alles maar moet geloven omdat de Koerden het zeggen. Vind het een beetje jammer dat dit hier zo mag.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114935138
PKK = terroristengroep die uitgeroeid moet worden wegens aanslagen (ook op burgers en toeristen).
pi_114935140
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:49 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

blaat

Zelfs uit Tibet komen beelden van misdaden van China.
Dus je verhaaltje raakt kant noch wal.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:12:46 #259
344644 computerprobleem
pi_114935382
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 08:58 schreef Zaibatsu01 het volgende:
PKK = terroristengroep die uitgeroeid moet worden wegens aanslagen (ook op burgers en toeristen).
Omdat de Turken het zeggen is het waar? Mooi niet dus :s).
pi_114935590
Turkse overheid verbergt het, daarom zag ik het gisteren op TV.

:W
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:30:06 #261
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_114935686
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 06:31 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid, die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.
Ga nou eens gewoon in op reacties. Dan krijg je een discussie. Het op typische reacties gooien, of op turkse propaganda, bij nagenoeg elke reactie, daar verneuk je je eigen topic, alweer, mee.
Laffe huichelaar
pi_114936328
Het staat in elke Turkse krant :')
pi_114937267
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:12 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

En de E.U, V.S, NAVO, Midden-Oosten zeggen het.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:26:56 #264
344644 computerprobleem
pi_114939235
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef Zaibatsu01 het volgende:

[..]

En de E.U, V.S, NAVO, Midden-Oosten zeggen het.
Omdat Turkije lid is van de Navo. Maar eigenlijk kan het niemand een reet schelen wat de PKK daar uitvoert. Sterker nog; veel landen in het MO 'beschuldigen' de VS en Israël ervan de PJAK, een onderdeel van de PKK, te bewapenen in de strijd tegen Iran. Juist ja, ze steunen de mensen wie zij uitmaken voor terroristen :').

PS: de KDP & PUK waren vroeger ook bestempeld als ''terroristische organisaties''. En zie ze nu: de leider van de PUK is de President van Irak, en Barzani, de leider van de KDP, is de President van Zuid-Koerdistan. Verder hebben ze internationale steun, zijn het rijke en machtige partijen geworden die veel respect genieten.

Maar Hamas, kijk, dat is bijvoorbeeld wél een terroristische organisatie. Of Al-Qaida, of de Taliban. Dat zijn terroristen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:30:05 #265
344644 computerprobleem
pi_114939356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Pharmacist het volgende:
Denk dat als de Koerden onafhankelijkheid willen ze beter kunnen opschieten voordat de olie in Noord Irak op is. Dat geld zullen ze hard nodig hebben om hun land op te bouwen aangezien bijv Oost Turkije erg onderontwikkeld is tov West Turkije.

Zouden de USA & co baat hebben bij een onafhankelijk Koerdistan nu ze Irak al "in hun macht" hebben?
De olie in Noord-Irak op? Whahaha, de KRG heeft een bewezen voorraad van 50 miljard vaten olie, en dit is dan exclusief ca. 10 a 20 miljard vaten die zich in de betwiste gebieden (die Koerdisch zijn) bevinden. Een groot deel v/d KRG is nog niet eens onderzocht. Naast aardolie, zijn er meer grondstoffen.

50 a 70 miljard vaten olie raken niet zo snel op hoor. Geloof me maar, momenteel pompen ze nog maar 350,000 vaten o.i.d. In 2017 moeten dat er zo'n 2 a 3 miljoen per dag worden. En vanaf 2017 zou er nog voor zo'n 76 jaar olie in de grond zitten :P.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:33:25 #266
344644 computerprobleem
pi_114939520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Pharmacist het volgende:
Hoe staan Koerden tegenover Armenen? Gewoon nieuwsgierig.
Ik ken een aantal Armenen en ze zijn heel erg positief over Koerden.

Ik was een keer in Istanbul en bezocht daar een Armeens Kerk. Een man kwam naar mij toe lopen (priester o.i.d. i.i.g. een Armeen die daar 'werkt') en vroeg met een 'kwaad' gezicht waar ik vandaan kwam. Ik zeg dus - ''Ik ben een Koerd, ik kom uit Koerdistan, maar woon in Nederland''. Zijn gezicht ging van kwaad - naar super vriendelijk en begon mijn hand te schudden en zei 'broeder, broeder' tegen mij. Lol :P. Alle klasgenoten en docenten begonnen verbaasd te kijken, haha.
pi_114939941
De Armenen staan niet echt positief tegenover de Koerden hoor.

Koerden hebben een hele grote rol gespeeld bij de gebeurtenissen tijdens WOI.
pi_114939969
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik was een keer in Istanbul en bezocht daar een Armeens Kerk. Een man kwam naar mij toe lopen (priester o.i.d. i.i.g. een Armeen die daar 'werkt') en vroeg met een 'kwaad' gezicht waar ik vandaan kwam. Ik zeg dus - ''Ik ben een Koerd, ik kom uit Koerdistan, maar woon in Nederland''. Zijn gezicht ging van kwaad - naar super vriendelijk en begon mijn hand te schudden en zei 'broeder, broeder' tegen mij. Lol :P. Alle klasgenoten en docenten begonnen verbaasd te kijken, haha.
Volgens mij zie jij overal wat jij wil zien :')
pi_114940027
Nja goed verstandige Koerden, Turken en Armenen denken sowieso niet in collectiviteiten maar bekijken mensen per individu.

CP hoort daar niet bij.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:46:28 #270
344644 computerprobleem
pi_114940175
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef De_Guidance het volgende:
De Armenen staan niet echt positief tegenover de Koerden hoor.

Koerden hebben een hele grote rol gespeeld bij de gebeurtenissen tijdens WOI.
Valt wel mee. Er waren maar een enkeling Koerden die aan de genocide ''hielpen'' en dit was vooral onder valse voorwendselen. Simko Shikak heeft er volgens mij aan meegedaan en v/d 1 miljoen onschuldige Armeense burgers die vermoord zijn door de Turken, is nog niet eens 1% omgekomen door toedoen van Koerden.

De Koerden hebben er i.i.g. excuses aangeboden en erkennen die gebeurtenis, maar de Turken ontkennen het nog steeds en willen er niet over praten.

Ik ken genoeg Armenen en ik weet waar ik het over heb. Ik ben er al veel tegengekomen en geen een heeft ooit iets slechts gezegd over Koerden. O ja, ze steunen de PKK.
pi_114940258
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:12 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nee hoor. De EU en de USA delen dezelfde mening.

Je doet alsof je trots bent op de PKK en ook nog eens een aanhanger.
Je steunt dus terroristen als het ware.

Lijkt mij dat deze zieke gast van het forum wordt geschopt met tevens een melding richting de autoriteiten. Wie weet is hij zelfs zo fanatiek dat hij ooit in de toekomst uit naam van de PKK in Nederland aanslagen zal plegen.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:49:29 #272
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_114940308
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Valt wel mee. Er waren maar een enkeling Koerden die aan de genocide ''hielpen'' en dit was vooral onder valse voorwendselen. Simko Shikak heeft er volgens mij aan meegedaan en v/d 1 miljoen onschuldige Armeense burgers die vermoord zijn door de Turken, is nog niet eens 1% omgekomen door toedoen van Koerden.

Heb je een bron voor deze cijfers?
pi_114940323
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

De Koerden hebben er i.i.g. excuses aangeboden en erkennen die gebeurtenis, maar de Turken ontkennen het nog steeds en willen er niet over praten.

Ik ken genoeg Armenen en ik weet waar ik het over heb. Ik ben er al veel tegengekomen en geen een heeft ooit iets slechts gezegd over Koerden. O ja, ze steunen de PKK.
Ja hoor :')

Dit lees je zeker ook op Firat News Agency.

Goed verstandige mensen boeit dit niet , want ze weten ook wel dat de mensen van nu niks te maken hebben met de daden van toen.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:49:48 #274
344644 computerprobleem
pi_114940329
Dit is trouwens Simko Shikak. Hij was leider van de Simko Shikak Rebellie tegen de Iran. De Rebellie duurde 3 jaar en de verliezen aan Iraanse zijde waren veel groter, maar wonnen uiteindelijk de oorlog.

De laffe Perzen konden Simko Shikak, die een waar krijger was, niet de baas zijn dus deden ze op een achterbakse, laffe manier (zoals ze wel vaker hebben gedaan):

In 1930, the commander of Iranian Army General Hassan Muqaddam sent a letter to Simko, who was residing in the village of Barzan, and invited him for a meeting in the town of Oshnaviyeh. After consulting with his friends, Simko along with Khorshid Agha Harki went to Oshnaviyeh and were invited to the house of local army commander, Colonel Norouzi and were told to wait for the Iranian general. Colonel Norouzi convinced Simko to go to the outskirts of the town to welcome the general's arrival. However, this was a trap and Simko was ambushed and killed on the evening of June 30, 1930.
pi_114940357
quote:
7s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Ik was een keer in Istanbul en bezocht daar een Armeens Kerk. Een man kwam naar mij toe lopen (priester o.i.d. i.i.g. een Armeen die daar 'werkt') en vroeg met een 'kwaad' gezicht waar ik vandaan kwam. Ik zeg dus - ''Ik ben een Koerd, ik kom uit Koerdistan, maar woon in Nederland''. Zijn gezicht ging van kwaad - naar super vriendelijk en begon mijn hand en lul te schudden en zei 'broeder, broeder' koerdistan bestaat niet, maar wil je even bukken tegen mij. Lol :P. Alle klasgenoten en docenten begonnen verbaasd te kijken, haha.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')