Oke jongentje, braaf. Kusje en aai over je bol, ga nu maar weer slapenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:43 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
In elk topic praat je over je heldenfamilie![]()
als dat niet persoonlijk is? Maar goed, welke stank?
Een strijder kan gewoon foto's maken. Dat gebeurt in Syrië, dat gebeurde in Libië, Egypte, waar dan ook. Zelfs in het midden van de ergste rellen maakt men nog foto's. Ga me niet wijsmaken dat Koerden dat niet kunnen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:41 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een burgemeester midden in een oorlogsgebied foto's gaat maken terwijl Turkse troepen constant het gebied in en uit komen en liever niet hebben dat er wat voor nieuws dan ook naar buiten komt. Maar jij weet blijkbaar niets af van gevechtssituaties en denkt dat alles gaat zoals jij in films ziet. Jouw denkwijze is dan ook onrealistisch, daarom zie ik niet in waarom ik nog verder op jou zou moeten reageren.
Je kan er niks aan doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Oke jongentje, braaf. Kusje en aai over je bol, ga nu maar weer slapen.
Genoeg beeldmateriaal te vinden van oude gevechten. Maar je vergeet dat dit guerilla's zijn zonder luxe. De ''strijders'' in de landen die jij noemt, waren eerst gewoon mensen met toegang tot alles. Zij bevinden zich niet in de bergen, hebben niet te maken met extreme klimaten. Die ''strijders'' waar jij het over hebt, hebben of hadden gewoon vrij toegang tot de producten / voorraad die het land te bieden heeft / had. Hun doel is om de strijd bekend te maken, de buiten wereld te laten weten wat er aan de hand is. De strijd met de PKK is al meer dan 25 jaar gaande, de wereld weet nu wel dat er daar een oorlog gaande is. De PKK wordt door artillerie, gevechtshelikopters en straaljagers gebombardeerd en zij hebben geen internationale steun. De gebieden waar gevochten wordt zijn bezet door Turkse troepen, foto's e.d. smokkel je dus niet zo makkelijk weg. Er is geen makkelijk internettoegang zoals in de ontwikkelde steden van Egypte of de grotere steden in Syrië.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een strijder kan gewoon foto's maken. Dat gebeurt in Syrië, dat gebeurde in Libië, Egypte, waar dan ook. Zelfs in het midden van de ergste rellen maakt men nog foto's. Ga me niet wijsmaken dat Koerden dat niet kunnen.
Dit dus. TS doet het overkomen alsof iedereen alles maar moet geloven omdat de Koerden het zeggen. Vind het een beetje jammer dat dit hier zo mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:46 schreef Pallas-Athene het volgende:
Zonder neutrale bronnen kan dit topic beter verplaatst worden naar BNW.
Omdat de Turken het zeggen is het waar? Mooi niet dusquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:58 schreef Zaibatsu01 het volgende:
PKK = terroristengroep die uitgeroeid moet worden wegens aanslagen (ook op burgers en toeristen).
Ga nou eens gewoon in op reacties. Dan krijg je een discussie. Het op typische reacties gooien, of op turkse propaganda, bij nagenoeg elke reactie, daar verneuk je je eigen topic, alweer, mee.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 06:31 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ze hebben het duidelijk van de Turkse overheid, die dat als antwoord heeft gegeven op de beweringen van de burgemeester. Dat is gewoon overduidelijk, is verder geen uitleg voor nodig. Elk mens met hersenen kan die link zien.
En de E.U, V.S, NAVO, Midden-Oosten zeggen het.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat de Turken het zeggen is het waar? Mooi niet dus.
Omdat Turkije lid is van de Navo. Maar eigenlijk kan het niemand een reet schelen wat de PKK daar uitvoert. Sterker nog; veel landen in het MO 'beschuldigen' de VS en Israël ervan de PJAK, een onderdeel van de PKK, te bewapenen in de strijd tegen Iran. Juist ja, ze steunen de mensen wie zij uitmaken voor terroristenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:33 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
En de E.U, V.S, NAVO, Midden-Oosten zeggen het.
De olie in Noord-Irak op? Whahaha, de KRG heeft een bewezen voorraad van 50 miljard vaten olie, en dit is dan exclusief ca. 10 a 20 miljard vaten die zich in de betwiste gebieden (die Koerdisch zijn) bevinden. Een groot deel v/d KRG is nog niet eens onderzocht. Naast aardolie, zijn er meer grondstoffen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:38 schreef Pharmacist het volgende:
Denk dat als de Koerden onafhankelijkheid willen ze beter kunnen opschieten voordat de olie in Noord Irak op is. Dat geld zullen ze hard nodig hebben om hun land op te bouwen aangezien bijv Oost Turkije erg onderontwikkeld is tov West Turkije.
Zouden de USA & co baat hebben bij een onafhankelijk Koerdistan nu ze Irak al "in hun macht" hebben?
Ik ken een aantal Armenen en ze zijn heel erg positief over Koerden.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:23 schreef Pharmacist het volgende:
Hoe staan Koerden tegenover Armenen? Gewoon nieuwsgierig.
Volgens mij zie jij overal wat jij wil zienquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken een aantal Armenen en ze zijn heel erg positief over Koerden.
Ik was een keer in Istanbul en bezocht daar een Armeens Kerk. Een man kwam naar mij toe lopen (priester o.i.d. i.i.g. een Armeen die daar 'werkt') en vroeg met een 'kwaad' gezicht waar ik vandaan kwam. Ik zeg dus - ''Ik ben een Koerd, ik kom uit Koerdistan, maar woon in Nederland''. Zijn gezicht ging van kwaad - naar super vriendelijk en begon mijn hand te schudden en zei 'broeder, broeder' tegen mij. Lol. Alle klasgenoten en docenten begonnen verbaasd te kijken, haha.
Valt wel mee. Er waren maar een enkeling Koerden die aan de genocide ''hielpen'' en dit was vooral onder valse voorwendselen. Simko Shikak heeft er volgens mij aan meegedaan en v/d 1 miljoen onschuldige Armeense burgers die vermoord zijn door de Turken, is nog niet eens 1% omgekomen door toedoen van Koerden.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:41 schreef De_Guidance het volgende:
De Armenen staan niet echt positief tegenover de Koerden hoor.
Koerden hebben een hele grote rol gespeeld bij de gebeurtenissen tijdens WOI.
Nee hoor. De EU en de USA delen dezelfde mening.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:12 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Omdat de Turken het zeggen is het waar? Mooi niet dus.
Heb je een bron voor deze cijfers?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er waren maar een enkeling Koerden die aan de genocide ''hielpen'' en dit was vooral onder valse voorwendselen. Simko Shikak heeft er volgens mij aan meegedaan en v/d 1 miljoen onschuldige Armeense burgers die vermoord zijn door de Turken, is nog niet eens 1% omgekomen door toedoen van Koerden.
Ja hoorquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:46 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er waren maar een enkeling Koerden die aan de genocide ''hielpen'' en dit was vooral onder valse voorwendselen. Simko Shikak heeft er volgens mij aan meegedaan en v/d 1 miljoen onschuldige Armeense burgers die vermoord zijn door de Turken, is nog niet eens 1% omgekomen door toedoen van Koerden.
De Koerden hebben er i.i.g. excuses aangeboden en erkennen die gebeurtenis, maar de Turken ontkennen het nog steeds en willen er niet over praten.
Ik ken genoeg Armenen en ik weet waar ik het over heb. Ik ben er al veel tegengekomen en geen een heeft ooit iets slechts gezegd over Koerden. O ja, ze steunen de PKK.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:33 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken een aantal Armenen en ze zijn heel erg positief over Koerden.
Ik was een keer in Istanbul en bezocht daar een Armeens Kerk. Een man kwam naar mij toe lopen (priester o.i.d. i.i.g. een Armeen die daar 'werkt') en vroeg met een 'kwaad' gezicht waar ik vandaan kwam. Ik zeg dus - ''Ik ben een Koerd, ik kom uit Koerdistan, maar woon in Nederland''. Zijn gezicht ging van kwaad - naar super vriendelijk en begon mijn hand en lul te schudden en zei 'broeder, broeder' koerdistan bestaat niet, maar wil je even bukken tegen mij. Lol. Alle klasgenoten en docenten begonnen verbaasd te kijken, haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |