ik heb achteraf bezien het juiste gedaan iig. jij zit nog steeds in de shit. So be it.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:01 schreef Nijna het volgende:
Ik kan in elk geval niet zeggen dat ik niet vanalles geprobeerd heb...
Wat een domme kreet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 14:21 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Je rot voelen door mensen die op een internetforum maar wat over je roepen. Schijt aan die mensen. Misschien eens beginnen met je niet zoveel aan te trekken van wat anderen over je zeggen. Scheelt je echt een hoop zorgen.
Ja, dus?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
En vervolgens vind je iedereen zwak die daar niet toe in staat is. Wat een vooruitgang.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb ooit psychische hulp gehad maar toen dat niet hielp ben ik daarmee gestopt en heb ik m'n problemen zelf opgelost.
Sylvana vroeg naar ervaringen met hulpverleners moe zijn, die post ik dus.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, dus?
Niet alles kun je zelf oplossen en elke situatie is weer anders.
Ik ben eigenlijk ook wel hulpverleningsmoe, want het helpt allemaal niet.
Maar zelf kan ik het duidelijk ook niet oplossen.
Lastige situaties ...
Dat is geen kwestie van zwak vinden, ze zijn dan gewoon zwak. Even zonder die negatieve connotatie die je bij het woord 'zwak' hebt. Zie het maar als een zwakke enkel ofzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En vervolgens vind je iedereen zwak die daar niet toe in staat is. Wat een vooruitgang.
ik begrijp niet dat iemand zijn of haar partner jarenlang in ellende mee wil trekken, zou ik zelf absoluut nooit doen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:18 schreef Scorpie het volgende:
Sorry, maar als mijn partner zelfs niet eens de wekker kan zetten is het echt einde relatie voor mij.
...en dan na een jaar of twee weer opgeven wegens een dipje. Strak plan idd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind een opleiding beginnen in september niet bepaald niets ondernemen.
Je kunt iemand moeilijk veroordelen voor iets wat nog moet blijken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en dan na een jaar of twee weer opgeven wegens een dipje. Strak plan idd.
Ervaringen uit het verleden zijn een prima indicatie. Het is een patroon.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt iemand moeilijk veroordelen voor iets wat nog moet blijken.
Dan maar bij voorbaat zeggen dat alles wat ze gaat proberen gedoemd is te mislukken? En dat helpt?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden zijn een prima indicatie. Het is een patroon.
wellicht een plan waarom het nu wel gaat lukkenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan maar bij voorbaat zeggen dat alles wat ze gaat proberen gedoemd is te mislukken? En dat helpt?
Dat is jouw mening en geen feit!quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat is geen kwestie van zwak vinden, ze zijn dan gewoon zwak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |