Liep jij mij nou heel de tijd te filmen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon bezopen bent?
Ik ga meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef Omega het volgende:
Silva vs Sonnen
Griffin vs Ortiz
Chung Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie
Menjivar vs Easton
Waarom dat dan?quote:
Via onderstaande link kun je gewoon een stream kopen op UFC.tv als je daar ingelogd bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef tuan84 het volgende:
This video is not available in your geographic region. Please check your local listings, How To Watch, or UFC.com for viewing information.
Helaas, geen stream via UFCTV voor morgen. Gaat iemand van jullie UFC 148 live volgen? Zo, ja hoe?
Waarom niet dan?quote:
Andy nu geheel fit isquote:
hmm... oké dan, maar ik verwacht toch wel dat hij iets geleerd heeft van de vorige keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef n00cL30n het volgende:
Dat is hij niet... Hij heeft een knie blessure.
Ja, het kan in een ronde voorbij zijn, maar het kan ook zijn dat Sonnen hem 5 ronden lang grind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef leeroy het volgende:
[..]
hmm... oké dan, maar ik verwacht toch wel dat hij iets geleerd heeft van de vorige keer.
Hoe dan ook wordt dit een knalpartij
De main card bestaat uit:quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef AppleMartini het volgende:
Zeg die weigh ins, zijn die nou om 1:00? Ja toch?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef tuan84 het volgende:
Ik ben ingelogd en heb vaker wedstrijden via UFCTV gekeken. Zie jij de knop "BUY" wel staan?
This video is not available in your geographic region. Please check your local listings, How To Watch, or UFC.com for viewing information.
Ik heb het idee dat wij in Nederland pech hebben deze keer.
quote:This event is blacked out in the UK, Scotland, Ireland, India, Greece and Italy,
Gisteren woog hij nog 205. Ben toch benieuwd hoe Dolce dat doet, dat 'snel afvallen door te eten'.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:36 schreef THEFXR het volgende:
Chael Sonnen has made 185lbs with 2 hours before weigh-in's. via ---> @MMAjunkieSteven
its magicquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gisteren woog hij nog 205. Ben toch benieuwd hoe Dolce dat doet, dat 'snel afvallen door te eten'.
silva vs sonnen zal rond 6 uur zijnquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:36 schreef Omega het volgende:
Zie ik het goed dat het hele event pas begint om 4 uur? Of willen ze dan Silva vs Sonnen laten beginnen.
Sonnen liet iets vallen over "aggressive waters of Dolce" of iets in die richting.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gisteren woog hij nog 205. Ben toch benieuwd hoe Dolce dat doet, dat 'snel afvallen door te eten'.
Ah, dus tot zover 'cutting weight in a natural way'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:44 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Sonnen liet iets vallen over "aggressive waters of Dolce" of iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
ben benieuwd of de nsac een boete geeftquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:52 schreef n00cL30n het volgende:
Als ik dat gifje bekijk, ben ik bang dat niet Sonnen moet op gaan passen, maar juist Silva.
ik vond hem al een douche een maand geleden, the champ showed his true coloursquote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:54 schreef n00cL30n het volgende:
Zal haast wel. Zou iig meer dan terecht zijn. Silva begint mij steeds meer tegen te staan.
Eigenlijk al tijdens de weigh ins van zijn fight met Vitor Belfort.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 01:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vond hem al een douche een maand geleden, the champ showed his true colours
Wat was er gebeurt als cheal die schouderklap uitdeelde in Brasil?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 02:25 schreef McNulty het volgende:
WARRRR SILVAAA!!! VOOR DE EER VAN JE MOEDERLAND
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 03:08 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
6900 reacties bij dat filmpje, tering dat gaat snel!
quote:Anderson Silva vs. Chael Sonnen
I AM PUMPED LIKE A MOTHERFUCKER MAN!!!!!!!!!!!
Hype of geen hype.. Sonnen ftw!! Fuck Anderson
Forrest Griffin vs. Tito Ortiz
Ortiz zal veel te emotioneel in de Octagon stappen en nog 1x willen knallen en de fans vuurwerk geven, maar Griffin zal daar slim op inspelen en de decision pakken of misschien een late (T)KO. Moet wel eerlijk zeggen dat Ortiz er scherp uitzag tijdens de weigh-ins… goddamn! En Forrest kan wel eens opvoorspelbaar voor de dag komen in positieve en negatieve zin… hmmmz. Ik ga voor Tito.. kom op man.. wat zou dit geweldig zijn als hij zijn retirement kan inluiden met een rubber match victory over Forrest (ook al is de fight voor de division niet relevant)
Cung Le vs. Patrick Côté
Goodnight Cung Le, goodnight!
Dong Hyun Kim vs. Demian Maia
Ik denk dat Maia’s UFC carrière wel eens in het gedrang zou kunnen komen. Meestal als ik zeg dat iemand done is, wint hij dik, maar ik weet het niet. Na zijn win over Miller heeft hij bar weinig laten zien tegen relatief minder talent. Stungun by decision.
Chad Mendes vs. Cody McKenzie
Beetje genoeg gehad van McKenzie.. dat Mendes hem maar aan gort Gnp en vervolgens laat in de 2e in een submission pakt!
Ivan Menjivar vs. Mike Easton
Denk dat dit een split decision zal worden, en dan is het een beetje kop of munt…
ik gok op Menjivar by superior technique
Omdat fysiek gedrag daar verboden is. Vechten doen ze in de kooi, regeltjes enzoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:05 schreef Happel het volgende:
Sonnen is al maanden bezig om heel Brazilië, Silva's familie en weet ik veel af te kraken. En dan gaan ze hier janken, omdat Silva bij de weigh-ins een klein schoudertikje geeft.
dat is hyping, hij zegt er toch altijd "only on PPV" er achteraanquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:05 schreef Happel het volgende:
Sonnen is al maanden bezig om heel Brazilië, Silva's familie en weet ik veel af te kraken. En dan gaan ze hier janken, omdat Silva bij de weigh-ins een klein schoudertikje geeft.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 11:31 schreef Tazmaniac het volgende:
Oproep aan Cardizzle, roepdeman, Wammes, Sinji, Brawler, jajong & Fenomeno --> picks maken of verzaken!
Mocht ik van bovenstaande namen iemand's picks overzien hebben hoor ik het wel
Eerst lelijke snollen posten en nu geil je hierop. Sjonge jonge. Het gaat wel heel erg bergafwaarts met jou.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerst lelijke snollen posten en nu geil je hierop. Sjonge jonge. Het gaat wel heel erg bergafwaarts met jou.
twitter:MMAjunkieJohn twitterde op zaterdag 07-07-2012 om 20:23:10Sounds like VADA testing might not happen in Penn-MacDonald. Business interests make postfight release of results needed - VADA not willing. reageer retweet
Ik wil graag m'n pick wijzigen naar DHK ipv Maiaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 12:57 schreef Fenomeno het volgende:
Anderson Silva vs. Chael Sonnen
Murder/beatdown/domination whatever, Sonnen's gonna get chin checked
Forrest Griffin vs. Tito Ortiz
UD of late TKO door bodyshots
Cung Le vs. Patrick Côté
Cung wint R1 waarna hij gassed en Cote de laatste 2 rondes met een eventuele finish pakt, mogelijk FOTN.
Dong Hyun Kim vs. Demian Maia
Moeilijke, als Maia's cardio het gaat houden wint hij, DHK's striking is imo overrated door die 213 front kicks die hij in z'n laatste gevecht gooide, als je dat tegen Maia niet perfect doet tript hij je en Maia on top = death.
Chad Mendes vs. Cody McKenzie
Wie de fuck heeft deze match up gemaakt
Ivan Menjivar vs. Mike Easton
Lastige, ga toch voor Menjivar, denk dat hij wat completer is.
Goede takedownquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef THEFXR het volgende:
dat schoulderklopje betekende niet zoveel,lol
What the what... 4?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Shit man, we hebben 4 verschillende picks. Not good, not good.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |