Liep jij mij nou heel de tijd te filmen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet gewoon bezopen bent?
Ik ga meequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:53 schreef Omega het volgende:
Silva vs Sonnen
Griffin vs Ortiz
Chung Le vs Cote
Kim vs Maia
Mendes vs McKenzie
Menjivar vs Easton
Waarom dat dan?quote:
Via onderstaande link kun je gewoon een stream kopen op UFC.tv als je daar ingelogd bent.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef tuan84 het volgende:
This video is not available in your geographic region. Please check your local listings, How To Watch, or UFC.com for viewing information.
Helaas, geen stream via UFCTV voor morgen. Gaat iemand van jullie UFC 148 live volgen? Zo, ja hoe?
Waarom niet dan?quote:
Andy nu geheel fit isquote:
hmm... oké dan, maar ik verwacht toch wel dat hij iets geleerd heeft van de vorige keer.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:44 schreef n00cL30n het volgende:
Dat is hij niet... Hij heeft een knie blessure.
Ja, het kan in een ronde voorbij zijn, maar het kan ook zijn dat Sonnen hem 5 ronden lang grind.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:51 schreef leeroy het volgende:
[..]
hmm... oké dan, maar ik verwacht toch wel dat hij iets geleerd heeft van de vorige keer.
Hoe dan ook wordt dit een knalpartij
De main card bestaat uit:quote:
Jazeker.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 21:25 schreef AppleMartini het volgende:
Zeg die weigh ins, zijn die nou om 1:00? Ja toch?
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:00 schreef tuan84 het volgende:
Ik ben ingelogd en heb vaker wedstrijden via UFCTV gekeken. Zie jij de knop "BUY" wel staan?
This video is not available in your geographic region. Please check your local listings, How To Watch, or UFC.com for viewing information.
Ik heb het idee dat wij in Nederland pech hebben deze keer.
quote:This event is blacked out in the UK, Scotland, Ireland, India, Greece and Italy,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |