Stiltes moeten kunnen toch? Als het maar geen ongemakkelijke stiltes zijn. En wat is jou gevoel over hem? Geen twijfels?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:56 schreef Satijn het volgende:
[..]
Zo, date geweest. 7 uurtjes rond elkaar gehangen.Was wel gezellig, maar volgensmij heeft hij z'n twijfels. Vond hem ook net weer anders dan op skype. Af en toe wel stiltes omdat we inderdaad al zoveel verteld hebben. Hij zei dat hij sowieso nog een keer wilde afspreken.
Ben benieuwd!
Ik prefereer het eerste ook. Maar de meiden die ik heb gedate prefereerde, helaas, het laatste.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Doen jullie tijdens je date ook nog een bepaalde activiteit of alleen praten? Ik vind dat eerste type dates een stuk leuker vaak
Ik vind beide leuk, afhankelijk van hoe het eerste contact verloopt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:21 schreef MultiBanaan het volgende:
Doen jullie tijdens je date ook nog een bepaalde activiteit of alleen praten? Ik vind dat eerste type dates een stuk leuker vaak
By the way, linkje naar foto van richard_prf?
Dat zou mij nou juist wel een leuke eerste date lijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
Overigens: ga nooit naar het seksmuseum op een first-date. Just sayin'
Wel origineel inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zou mij nou juist wel een leuke eerste date lijkenIs het ijs gelijk gebroken...hoop ik
Dacht ik ook. Maar zij kon het minder waarderen, want ze was waarschijnlijk toch iets te preuts.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zou mij nou juist wel een leuke eerste date lijkenIs het ijs gelijk gebroken...hoop ik
Dat zul je dan toch in het eerste (chat)contact wat meer moeten peilen...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:35 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Maar zij kon het minder waarderen, want ze was waarschijnlijk toch iets te preuts.
Ja ik dacht dat het wel snor zat, want het leek haar ook leuk. Maar toen we eenmaal buiten waren had ze meer aandacht voor haar mobiel dan mij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch in het eerste (chat)contact wat meer moeten peilen...
Ja het stelt niet veel voor. Op De Wallen is er nog eentje. Zal wel iets interessanter zijn denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Dizorn het volgende:
Ik zou het seksmuseum gewoon saai hebben gevonden.
Ik ben er nooit geweest, dus zou het niet zo goed weten. Maar kan mij zo voorstellen dat er wel wat prikkelende gesprekken op gang kunnen komen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Dizorn het volgende:
Het museum op het Damrak is vooral gericht op kunst en meer seks als cultureel iets. Wist ik helaas ook pas achteraf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:38 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, dus zou het niet zo goed weten. Maar kan mij zo voorstellen dat er wel wat prikkelende gesprekken op gang kunnen komen.
Ah, oke....kan interessant zijn, maar is idd ook niet wat ik mij erbij voorstelde...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef KapiteinHaakloos het volgende:
[..]
Het museum op het Damrak is vooral gericht op kunst en meer seks als cultureel iets. Wist ik helaas ook pas achteraf.
Naja, daten doe je meestal om te kijken of je elkaar leuk vind en of er iets meer dan vriendschap uit kan rollen lijkt me.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je met die andere dates wilt bereiken
Denk dat het museum op de Wallen interessanter is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ah, oke....kan interessant zijn, maar is idd ook niet wat ik mij erbij voorstelde...
Geen idee hoe How I Met Your Mother gaat. Maar ik date in principe voor 'fun'. Leuk voor erbij.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik merk trouwens dat de mensen hier allemaal op een datingsite zitten als een Ted Mosby van How I met your mother. Zijn er ook nog barney's aanwezig, die gewoon daten voor de fun?
Barney deed het toch puur voor de seks?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik merk trouwens dat de mensen hier allemaal op een datingsite zitten als een Ted Mosby van How I met your mother. Zijn er ook nog barney's aanwezig, die gewoon daten voor de fun?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:36 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Barney deed het toch puur voor de seks?
en daarbij (spoiler als je S7 niet gezien hebt)Klopt ja. Het is ook wel gelijk een groot contrast tussen Ted en BarneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef MultiBanaan het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:36 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Dat zul je dan toch in het eerste (chat)contact wat meer moeten peilen...
Dude.... ze leest hier mee. Niet zulke uitspraken doen hé.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:37 schreef Dizorn het volgende:
Op zich past dat wel bij mij ondanks dat ik heel erg klink van ik zoek. Vind mensen bekijken in RL of gewoon op het internet best wel leukquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |