Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
misschinquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
Zal de winnaar van Ferrer/Murray/Tsonga kunnen winnen van Djoko??
Dus jij denkt dat Djokovic van Federer gaat winnen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
jellequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Djokovic van Federer gaat winnen?
Lijkt me toch 100% zekerheidje, om eerlijk te zijn...quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat Djokovic van Federer gaat winnen?
Hopelijk zullen we dat nooit te weten komen en grijpt Federer zondag de titel en de nummer 1 positie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Lijkt me toch 100% zekerheidje, om eerlijk te zijn...
He Anonymouszquote:
Grote kans van wel, maar hoop op een spannende vijfsetter met Federer als uiteindelijke winnaar.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hopelijk zullen we dat nooit te weten komen en grijpt Federer zondag de titel en de nummer 1 positie.
Op RG was dat ook zo. En nu speelt djoko beter dan toen en fed slechter. 1+1= 2quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]ach kom op zeg je doet alsof Djoko tegen één of andere debiel moet.
Kan djoko wat van lerenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:25 schreef tja77 het volgende:
De smashes van Ferrer zijn stuk voor stuk goede smashes
Ik zie het overal gebeuren, zelfs in de halve finale van een grandslamtoernooi maar niet in een grandslamfinale.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:06 schreef Norrage het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef truedestiny het volgende:
[..]ach kom op zeg je doet alsof Djoko tegen één of andere debiel moet.
Dan kun je met een gerust hart geld inzetten op Djokovic en krijg je 1,43 keer je inzet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Amper 1,70? Hij is 1,75.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:27 schreef tja77 het volgende:
Zeker voor iemand van amper 1.70 mtr, die tegen een Murray speelt die een naam heeft als het om ballen halen gaat, is des te knapper van Ferrer.
Ik zou het bijna doen, maar dat zou de ultieme jinx zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dan kun je met een gerust hart geld inzetten op Djokovic en krijg je 1,43 keer je inzet.
Je hebt gelijk...tis ECHT een reusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het feit dat iemand langer is dan jij dacht maakt hem geen reus maar je opmerking klopte gewoon niet.quote:
quote:Geen persoonlijke aanvallen s.v.p. En weer ontopic graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Was geen aanval, was een geintje. Een beetje van het niveau dat je niet vreemd is....quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het feit dat iemand langer is dan jij dacht maakt hem geen reus maar je opmerking klopte gewoon niet.
[..]
Geen persoonlijke aanvallen s.v.p. En weer ontopic graag.
Bij mannentennis kan ik me al bijna geen lelijke halve finales op grand slams meer herinneren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
Als het Djokovic-Federer en Murray-Tsonga wordt zijn het erg mooie halve finales.
je hebt een puntquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:33 schreef Norrage het volgende:
Ik ben liever van niemand fan weet jedat kijkt heel wat relaxter
Afgelopen RG?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:34 schreef XL het volgende:
[..]
Bij mannentennis kan ik me al bijna geen lelijke halve finales op grand slams meer herinneren.
Hoe anders dan bij vrouwentennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |