Bij de vrouwen Petra Kvitovaquote:
Had hetzelfde idee ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef danusz1986 het volgende:
DIe Youzhny is ook de perfecte speler voor Federer om tegen te spelen, die gaf ik op voorhand 0% kans! Er zijn moeilijkere kwartfinales!
Jammer dat ie er na drie sets weer uit ligt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Hazzard het volgende:
Mayer speelt echt leuk trouwens. Hoop alleen niet dat hij over een paar games kapot is en niets meer laat zien verder
Dan moet hij deze set wel winnen, maar dat ziet er niet goed uit. *3-1 Djokovic!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:26 schreef Hazzard het volgende:
Mayer speelt echt leuk trouwens. Hoop alleen niet dat hij over een paar games kapot is en niets meer laat zien verder
Elke kwartfinalist is moeilijker dan Youzhny, maar god, tegen de huidige return van Federer op gras met 6-1 6-2 sets verliezen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:22 schreef danusz1986 het volgende:
DIe Youzhny is ook de perfecte speler voor Federer om tegen te spelen, die gaf ik op voorhand 0% kans! Er zijn moeilijkere kwartfinales!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jammer dat ie er na drie sets weer uit ligt.
Maar hierna Ferrer - Murray.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:34 schreef Angelof9 het volgende:
Lekkere boeiende wedstrijden zijn dit. Zo spannend! Zo close! Wie zal er winnen? Niet te voorspellen!
[/sarcasme]
Wie vernoemt zijn kind nou naar een arena?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag net een van die acteurs uit de film Wrong Turn in de Royal Box.
Edit: Was Rod Laver.
Ik dacht al wel dat het relatief meeviel. Die dagen rust doen hem toch goed! Ik voorzie verder geen problemen voor Federer kwa blessures dan. Morgen wordt voor mij de finale al gespeeld!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Norrage het volgende:
Niks meer te merken van de blessure van Fed?
Ik ben stiekem een beetje voor allebei.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:37 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wie vernoemt zijn kind nou naar een arena?
Go Ferrer!quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ben stiekem een beetje voor allebei.
[..]![]()
Die boys choketen wel lekker 5 MP weg zegquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef Szura het volgende:
Zonde van Rojer. Marray en Nielsen staan nu te spelen tegen beunhaas Vaseline en Cerretani
Wie er ook in de finale komt van de onderste helft, diegene gaat echt niet winnen van Djokovic of Federer!quote:
Dat denk ik ook niet. Ze doen een beetje voor spek en bonen mee, daar onderin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Wie er ook in de finale komt van de onderste helft, diegene gaat echt niet winnen van Djokovic of Federer!
Kerber - Radwanska?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:38 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Morgen wordt voor mij de finale al gespeeld!
In 't zand rond de baseline?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Roooowbin van Youzhny, de enige vraag die nog overblijft is hoe hij "Sorri" op een grasbaan gaat schrijven...
Is dat Russich voor sorry?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Roooowbin van Youzhny, de enige vraag die nog overblijft is hoe hij "Sorri" op een grasbaan gaat schrijven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |