abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113936379
Het was heel erg tof! Ik ging voor mijn favoriete band Editors, dat was briljant _O_ Daarnaast vond ik Justice ook heel erg vet. Chase & Status was ook tof, maar moshpits zijn niets voor mij. Daar ben ik te licht voor _O- Ik had zondag nog wel naar Noel Gallagher gewild, maar lag uitgeteld in mijn tentje. Ben later wel naar Mac Miller gegaan, maar dat was echt dramatisch slecht..

Enige wat me weer tegenviel was de prijs van het voedsel op het terrein. Je weet het van te voren als je naar een festival gaat, maar toch vind ik het elke keer weer veel geld.

Ik zat op camping A3 :)

Is er overigens iemand die mij een MP3 bestandje van het Editors concert kan sturen? :@
pi_113936467
quote:
17s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Het was heel erg tof! Ik ging voor mijn favoriete band Editors, dat was briljant _O_ Daarnaast vond ik Justice ook heel erg vet. Chase & Status was ook tof, maar moshpits zijn niets voor mij. Daar ben ik te licht voor _O-

Enige wat me weer tegenviel was de prijs van het voedsel op het terrein. Je weet het van te voren als je naar een festival gaat, maar toch vind ik het elke keer weer veel geld.
kwa prijs vond ik het ook pijnlijk :(..
Was 2 jaar Sziget prijzen en hoeveelheden gewend :9
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113936501
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef WasMachinator het volgende:

[..]

kwa prijs vond ik het ook pijnlijk :(..
Was 2 jaar Sziget prijzen en hoeveelheden gewend :9
Het doet toch elke keer pijn als je 5 euro voor een achterlijke kipburger betaalt _O-
  zondag 8 juli 2012 @ 19:00:21 #106
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113936509
quote:
Het was heel erg tof! Ik ging voor mijn favoriete band Editors, dat was briljant _O_ Daarnaast vond ik Justice ook heel erg vet. Chase & Status was ook tof, maar moshpits zijn niets voor mij. Daar ben ik te licht voor _O-

tsja.. 12 euro voor een kip/nasi waar je het zelf kan maken x10 hoeveelheid voor 3 euro.. ja dat is schandalig eigenlijk...
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_113936571
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Het doet toch elke keer pijn als je 5 euro voor een achterlijke kipburger betaalt _O-
Indd :(
Op sziget betaalde ik voor een hamburger zo groot als een eetbord met unlimited groente en saus zn 3 euro _O_
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113937233
quote:

Daarom kon je beter eten bij die standjes langs de weg van de A-campings. Kreeg je veel meer voor veel minder geld.

Een Magnum kostte op het terrein 2 munten (5 euro), langs de weg was dat 2,50 euro. Een klein bordje bami dat totaal niet vulde op het terrein kostte 4,5 munt (11,25 euro). Langs de weg kreeg je een zeer grote bak heerlijke pasta met lekkere saus en kaas voor 7 euro.
PWBF
pi_113938901
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Vooral op weg naar huis, toen we bedachten dat we 75 euro in 1 dag hadden uitgegeven met z'n 2en :')
pi_113939858
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Daarom kon je beter eten bij die standjes langs de weg van de A-campings. Kreeg je veel meer voor veel minder geld.

Een Magnum kostte op het terrein 2 munten (5 euro), langs de weg was dat 2,50 euro. Een klein bordje bami dat totaal niet vulde op het terrein kostte 4,5 munt (11,25 euro). Langs de weg kreeg je een zeer grote bak heerlijke pasta met lekkere saus en kaas voor 7 euro.
Dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan, maar ook langs de weg vond ik het soms nog redelijk duur. Zeker als je het heel dichtbij het festival was. Als je wat verder ging werd het inderdaad wat goedkoper.

Maar goed, 2,50 voor een klein festivalpilsje, daar word ik niet vrolijk van _O-
pi_113940173
Werchter-report nu op http://jim.be/livestream
pi_113941574
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Snuf. het volgende:

[..]

Dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan, maar ook langs de weg vond ik het soms nog redelijk duur. Zeker als je het heel dichtbij het festival was. Als je wat verder ging werd het inderdaad wat goedkoper.

Maar goed, 2,50 voor een klein festivalpilsje, daar word ik niet vrolijk van _O-
Klopt. Wij stonden op een camping die erg ver gelegen was van de festivalweide dus kwamen we elke middag en avond langs die goedkope standjes.

Waar ik erg blij mee was, was het feit dat je gewoon gratis water kon tappen op het festivalterrein. Vorig jaar op Paaspop moest je 2,50 euro betalen voor een klein bekertje water. Te triest voor woorden.
PWBF
pi_113941637
Ik had in de voorverkoop trouwens al heel veel bonnen gekocht. Dat was absoluut gezien een heel klein beetje goedkoper, maar omdat ik er al drie maanden geleden voor had betaald viel het nu voor mijn gevoel erg mee.
PWBF
  zondag 8 juli 2012 @ 20:42:49 #114
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_113941666
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Nielsch het volgende:

[..]

punt is alleen. we hebben al bonnen. en die moeten op. kan je het netzogoed uitgeven.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_113953165
Dan kun je ze beter opzuipen.
pi_113953243
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef Piles het volgende:

[..]

Vooral op weg naar huis, toen we bedachten dat we 75 euro in 1 dag hadden uitgegeven met z'n 2en :')
Dat vind ik eigenlijk heel erg meevallen dan..... Wij waren met zijn tweeen in vier dagen 750 Euro kwijt. En niet echt gek gedaan of zo. Wel heel de dag door gedronken, maar in een redelijk normaal tempo. En eten doen we ook niet veel. Waar dat geld dan eigenlijk gebleven is...?
pi_113962538
Je weet dat het nu eenmaal niet goedkoop is en dat zal het ook niet worden, op geen een festival.
Dus heeft het weinig nut om er over te zeiken, dan kun je beter thuisblijven en je geld ergens anders aan besteden ^O^

Ik heb me prima vermaakt en dan kijk ik ook niet op ¤ 100,- meer of minder. Dat doe ik op vakantie ook niet en dus ook niet op een festival dat meerdere dagen duurt.
Wij hebben gemiddeld ¤ 75,- p.p. per dag gelapt.
Als ik dorst heb drink ik en als ik honger heb ga ik eten. En daarin sta ik niet alleen in mijn vriendengroep gelukkig ^O^
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  maandag 9 juli 2012 @ 11:57:10 #118
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113962588
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef Beul het volgende:
Je weet dat het nu eenmaal niet goedkoop is en dat zal het ook niet worden, op geen een festival.
Dus heeft het weinig nut om er over te zeiken, dan kun je beter thuisblijven en je geld ergens anders aan besteden ^O^

Ik heb me prima vermaakt en dan kijk ik ook niet op ¤ 100,- meer of minder. Dat doe ik op vakantie ook niet en dus ook niet op een festival dat meerdere dagen duurt.
Als ik dorst heb drink ik en als ik honger heb ga ik eten :)
Wat hij zegt.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_113962653
Oh, ik let er ook niet op hoor. Wel het is soms wel veel geld :P
  maandag 9 juli 2012 @ 12:26:07 #120
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_113963512
Ach als je jonger bent en wat krapper zit zijn er tal oplossingen om zo'n festival betaalbaar te houden, te beginnen met een goede koelbox.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  Public Relations / Redactie Film maandag 9 juli 2012 @ 12:48:33 #121
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_113964185
En rapen natuurlijk ;)
pi_113964433
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:26 schreef Bayswater het volgende:
Ach als je jonger bent en wat krapper zit zijn er tal oplossingen om zo'n festival betaalbaar te houden, te beginnen met een goede koelbox.
Inderdaad. En zo'n klein gasbrandertje. Heerlijk om 's ochtends zelf verse koffie mee te zetten, om van die Lidl suikerwafels mee warm te maken en een potje noodles mee te koken.

Neem nog wat bananen, appels, krentenbollen, mueslirepen, chocola en dergelijke mee en je hoeft zelfs geen eten te kopen als je geen geld hebt.
PWBF
pi_113964580
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inderdaad. En zo'n klein gasbrandertje. Heerlijk om 's ochtends zelf verse koffie mee te zetten, om van die Lidl suikerwafels mee warm te maken en een potje noodles mee te koken.

Neem nog wat bananen, appels, krentenbollen, mueslirepen, chocola en dergelijke mee en je hoeft zelfs geen eten te kopen als je geen geld hebt.
Mag je eigenlijk offcieel naar het festival terrein van werchter wel voedsel meesjouwen?

Ik nam elke dag wel wat snickers en wat appels voor de groep mee, maar daar werd nooit wat van gezegd. Op pinkpop kijken ze daar nogal streng op en als ze het zien wordt het weggegooid.
pi_113964950
Nee, wij kijken ook nergens naar. Maar dat is makkelijk gezegd als je dat ook niet hoeft. Als je jonger bent en niet veel te besteden hebt is dat natuurlijk andere koek. Weet nog dat we een paar jaar geleden door omstandigheden zondagmiddag al terug moesten en toen nog een hoop bonnen over hadden en die aan een paar jonge gastjes gaven. Nog nooit mensen zo verbijsterd en blij gezien!
  maandag 9 juli 2012 @ 13:30:34 #125
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113965431
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik had in de voorverkoop trouwens al heel veel bonnen gekocht. Dat was absoluut gezien een heel klein beetje goedkoper, maar omdat ik er al drie maanden geleden voor had betaald viel het nu voor mijn gevoel erg mee.
Dit jaar waren bonnen in de voorverkoop 10 cent goedkoper maar volgens mij waren ze vorig jaar 25 cent goedkoper. Dat tikt pas aan.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_113965723
Ze zouden alleen voor het bier net zoals op lowlands moeten doen dat je voor 1.5 muntje (bonnetje) een grote cup bier kan krijgen. :P

En niet te vergeten stoppen met die klote bonnetjes die verkreukelen, raak je te makkelijk kwijt, gewoon van die wegwerpmunten zoals de meeste festivals in NL tegenwoordig hebben.
pi_113965923
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef Basp1 het volgende:
Ze zouden alleen voor het bier net zoals op lowlands moeten doen dat je voor 1.5 muntje (bonnetje) een grote cup bier kan krijgen. :P

En niet te vergeten stoppen met die klote bonnetjes die verkreukelen, raak je te makkelijk kwijt, gewoon van die wegwerpmunten zoals de meeste festivals in NL tegenwoordig hebben.
Ja, wat wil je nou... :P Anderhalf muntje kan niet, maar je wil ook geen bonnetjes ;)
pi_113966005
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, wat wil je nou... :P Anderhalf muntje kan niet, maar je wil ook geen bonnetjes ;)
Die muntjes zijn van die breekmuntjes die je ook in de helft kan doen. Dat werkt erg goed, alleen worden ze dan wel weer een beetje scherp in de hoekjes, daar zouden ze ook nog wat op moeten vinden. :P

Maar in ieder geval geen papieren bonnetjes meer.
pi_113966057
Die munten worden inderdaad op veel grote nederlandse festivals al jaren gebruikt. Beter dan bonnetjes inderdaad.
pi_113966326
Toch heb ik liever 100 bonnetjes in mijn broekzak dan 100 muntjes.

Ik hoef trouwens ook geen grotere bekers, dan wordt het nog lauw voor ik het op heb (aan het eind van de dag dan he..).
  maandag 9 juli 2012 @ 13:57:53 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_113966356
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Die muntjes zijn van die breekmuntjes die je ook in de helft kan doen. Dat werkt erg goed, alleen worden ze dan wel weer een beetje scherp in de hoekjes, daar zouden ze ook nog wat op moeten vinden. :P

Maar in ieder geval geen papieren bonnetjes meer.
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad. Heb je tere handjes?
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_113966535
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever 100 bonnetjes in mijn broekzak dan 100 muntjes.

Ik hoef trouwens ook geen grotere bekers, dan wordt het nog lauw voor ik het op heb (aan het eind van de dag dan he..).
Niets moet he, het is vrijwillig om een grote cup te bestellen voor 1.5 munt ipv een kleine van 1 . :D

En meteen 100 muntjes halen is wel wat veel van het goede dan. :D
pi_113966567
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Daar heb ik nou nog nooit last van gehad. Heb je tere handjes?
Nee maar wel tere benen en altijd volle broekzakken en dan voel ik soms die halve munten er doorheen prikken. :P
pi_113968186
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, beetje doordrinken kan geen kwaad. Ook niet op het eind van de dag ;)
Wie het laatst lacht, lacht ook!
  maandag 9 juli 2012 @ 15:38:42 #135
43642 Bayswater
pi_113970193
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Weet nog dat we een paar jaar geleden door omstandigheden zondagmiddag al terug moesten en toen nog een hoop bonnen over hadden en die aan een paar jonge gastjes gaven. Nog nooit mensen zo verbijsterd en blij gezien!
Herkenbaar, ik kreeg ze dit jaar ook niet allemaal op en weggeven aan een Belgisch jong stelletje. Kan nooit kwaad, wat vooroordelen over die Hollanders wegpoetsen. :)
Life lies a slow suicide
  maandag 9 juli 2012 @ 23:30:05 #136
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_113993898
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  maandag 9 juli 2012 @ 23:38:11 #137
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_113994320
quote:
Ziet enorm vet uit om zo terug te kijken maar ik ben na +/- 20 minuten weggegaan omdat ik het toch enorm vond tegenvallen... Misschien op Dour nog maar eens een kans geven.
Flesje bier
pi_114017627
Het wordt nu denk ik echt tijd om Jan Smeets in een gesloten inrichting/tehuis te plaatsen:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-alcohol-meer.dhtml
pi_114017755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Het wordt nu denk ik echt tijd om Jan Smeets in een gesloten inrichting/tehuis te plaatsen:

http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-alcohol-meer.dhtml
indd, die geitenwollensokken van hem over zijn kop trekken en afvoeren..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_114019218
Haha, toch heeft hij dat van die avondklok tot 23.00 uur en een maximum van drie dagen wel gezegd. En dat is al erg genoeg. De Belgen proberen hem sindsdien een beetje belachelijk te maken. Terecht, en met succes!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 17:04:58 #142
43642 Bayswater
pi_114020127
Bij Incubate is verrast gereageerd op de open sollicitatie van Smeets. ‘Jan Wie? Pinkpop? Nee, nog nooit van gehoord’, aldus de meneer die de telefoon opnam. Maar het kan ook zijn dat we een verkeerd nummer hadden gedraaid.

:D
Life lies a slow suicide
pi_114023041
Belgen hebben echt humor. Zo had er ook een Belgische minister Schauvliege gezegd muziek maar 100Db mag zijn, wat heel laag is. Hingen op Werchter ook overal verwijzingen naar, o.a. boven de hoofdingang iets van: "Schauvliege verzoekt u niet te luidruchtig te zijn". Of zoiets.
pi_114053217
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Belgen hebben echt humor. Zo had er ook een Belgische minister Schauvliege gezegd muziek maar 100Db mag zijn, wat heel laag is. Hingen op Werchter ook overal verwijzingen naar, o.a. boven de hoofdingang iets van: "Schauvliege verzoekt u niet te luidruchtig te zijn". Of zoiets.
En de oordopjes die je er gratis kon krijgen, waren de vingers van die minister..
pi_114053271
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Die stickers van Humo _O- Zo'n duimpje omlaag van Facebook met er naast: "Minister Schauvliege vindt dit veel te luid!" _O-
  woensdag 11 juli 2012 @ 11:59:38 #147
43642 Bayswater
pi_114054489
Life lies a slow suicide
pi_114055191
De omschrijving van Within Temptation in het programmaboekje. _O_
pi_114055464
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Bronson het volgende:
Efteling-metal _O-
pi_114055551
quote:
10s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Bronson het volgende:
Sowieso waren een hoop van die beschrijvingen lekker sarcastisch...
PWBF
pi_114070206
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Die stickers van Humo _O- Zo'n duimpje omlaag van Facebook met er naast: "Minister Schauvliege vindt dit veel te luid!" _O-
"Ik defriend U"

Heb nog zo'n velletje stickers hier liggen!
pi_114070351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

"Ik defriend U"

Heb nog zo'n velletje stickers hier liggen!
Ik heb nog een aantal Farmville requests hier liggen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')