kwa prijs vond ik het ook pijnlijkquote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Het was heel erg tof! Ik ging voor mijn favoriete band Editors, dat was briljantDaarnaast vond ik Justice ook heel erg vet. Chase & Status was ook tof, maar moshpits zijn niets voor mij. Daar ben ik te licht voor
Enige wat me weer tegenviel was de prijs van het voedsel op het terrein. Je weet het van te voren als je naar een festival gaat, maar toch vind ik het elke keer weer veel geld.
Het doet toch elke keer pijn als je 5 euro voor een achterlijke kipburger betaaltquote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
kwa prijs vond ik het ook pijnlijk..
Was 2 jaar Sziget prijzen en hoeveelheden gewend
tsja.. 12 euro voor een kip/nasi waar je het zelf kan maken x10 hoeveelheid voor 3 euro.. ja dat is schandalig eigenlijk...quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Het was heel erg tof! Ik ging voor mijn favoriete band Editors, dat was briljantDaarnaast vond ik Justice ook heel erg vet. Chase & Status was ook tof, maar moshpits zijn niets voor mij. Daar ben ik te licht voor
Enige wat me weer tegenviel was de prijs van het voedsel op het terrein. Je weet het van te voren als je naar een festival gaat, maar toch vind ik het elke keer weer veel geld.
Inddquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het doet toch elke keer pijn als je 5 euro voor een achterlijke kipburger betaalt
Daarom kon je beter eten bij die standjes langs de weg van de A-campings. Kreeg je veel meer voor veel minder geld.quote:Op zondag 8 juli 2012 18:57 schreef Snuf. het volgende:
Vooral op weg naar huis, toen we bedachten dat we 75 euro in 1 dag hadden uitgegeven met z'n 2enquote:Op zondag 8 juli 2012 19:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het doet toch elke keer pijn als je 5 euro voor een achterlijke kipburger betaalt
Dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan, maar ook langs de weg vond ik het soms nog redelijk duur. Zeker als je het heel dichtbij het festival was. Als je wat verder ging werd het inderdaad wat goedkoper.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom kon je beter eten bij die standjes langs de weg van de A-campings. Kreeg je veel meer voor veel minder geld.
Een Magnum kostte op het terrein 2 munten (5 euro), langs de weg was dat 2,50 euro. Een klein bordje bami dat totaal niet vulde op het terrein kostte 4,5 munt (11,25 euro). Langs de weg kreeg je een zeer grote bak heerlijke pasta met lekkere saus en kaas voor 7 euro.
Klopt. Wij stonden op een camping die erg ver gelegen was van de festivalweide dus kwamen we elke middag en avond langs die goedkope standjes.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook veelvuldig gedaan, maar ook langs de weg vond ik het soms nog redelijk duur. Zeker als je het heel dichtbij het festival was. Als je wat verder ging werd het inderdaad wat goedkoper.
Maar goed, 2,50 voor een klein festivalpilsje, daar word ik niet vrolijk van
punt is alleen. we hebben al bonnen. en die moeten op. kan je het netzogoed uitgeven.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Daarom kon je beter eten bij die standjes langs de weg van de A-campings. Kreeg je veel meer voor veel minder geld.
Een Magnum kostte op het terrein 2 munten (5 euro), langs de weg was dat 2,50 euro. Een klein bordje bami dat totaal niet vulde op het terrein kostte 4,5 munt (11,25 euro). Langs de weg kreeg je een zeer grote bak heerlijke pasta met lekkere saus en kaas voor 7 euro.
Dat vind ik eigenlijk heel erg meevallen dan..... Wij waren met zijn tweeen in vier dagen 750 Euro kwijt. En niet echt gek gedaan of zo. Wel heel de dag door gedronken, maar in een redelijk normaal tempo. En eten doen we ook niet veel. Waar dat geld dan eigenlijk gebleven is...?quote:Op zondag 8 juli 2012 19:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral op weg naar huis, toen we bedachten dat we 75 euro in 1 dag hadden uitgegeven met z'n 2en
Wat hij zegt.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:55 schreef Beul het volgende:
Je weet dat het nu eenmaal niet goedkoop is en dat zal het ook niet worden, op geen een festival.
Dus heeft het weinig nut om er over te zeiken, dan kun je beter thuisblijven en je geld ergens anders aan besteden![]()
Ik heb me prima vermaakt en dan kijk ik ook niet op ¤ 100,- meer of minder. Dat doe ik op vakantie ook niet en dus ook niet op een festival dat meerdere dagen duurt.
Als ik dorst heb drink ik en als ik honger heb ga ik eten
Inderdaad. En zo'n klein gasbrandertje. Heerlijk om 's ochtends zelf verse koffie mee te zetten, om van die Lidl suikerwafels mee warm te maken en een potje noodles mee te koken.quote:Op maandag 9 juli 2012 12:26 schreef Bayswater het volgende:
Ach als je jonger bent en wat krapper zit zijn er tal oplossingen om zo'n festival betaalbaar te houden, te beginnen met een goede koelbox.
Mag je eigenlijk offcieel naar het festival terrein van werchter wel voedsel meesjouwen?quote:Op maandag 9 juli 2012 12:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Inderdaad. En zo'n klein gasbrandertje. Heerlijk om 's ochtends zelf verse koffie mee te zetten, om van die Lidl suikerwafels mee warm te maken en een potje noodles mee te koken.
Neem nog wat bananen, appels, krentenbollen, mueslirepen, chocola en dergelijke mee en je hoeft zelfs geen eten te kopen als je geen geld hebt.
Dit jaar waren bonnen in de voorverkoop 10 cent goedkoper maar volgens mij waren ze vorig jaar 25 cent goedkoper. Dat tikt pas aan.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Ik had in de voorverkoop trouwens al heel veel bonnen gekocht. Dat was absoluut gezien een heel klein beetje goedkoper, maar omdat ik er al drie maanden geleden voor had betaald viel het nu voor mijn gevoel erg mee.
Ja, wat wil je nou...quote:Op maandag 9 juli 2012 13:39 schreef Basp1 het volgende:
Ze zouden alleen voor het bier net zoals op lowlands moeten doen dat je voor 1.5 muntje (bonnetje) een grote cup bier kan krijgen.![]()
En niet te vergeten stoppen met die klote bonnetjes die verkreukelen, raak je te makkelijk kwijt, gewoon van die wegwerpmunten zoals de meeste festivals in NL tegenwoordig hebben.
Die muntjes zijn van die breekmuntjes die je ook in de helft kan doen. Dat werkt erg goed, alleen worden ze dan wel weer een beetje scherp in de hoekjes, daar zouden ze ook nog wat op moeten vinden.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou...Anderhalf muntje kan niet, maar je wil ook geen bonnetjes
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad. Heb je tere handjes?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die muntjes zijn van die breekmuntjes die je ook in de helft kan doen. Dat werkt erg goed, alleen worden ze dan wel weer een beetje scherp in de hoekjes, daar zouden ze ook nog wat op moeten vinden.![]()
Maar in ieder geval geen papieren bonnetjes meer.
Niets moet he, het is vrijwillig om een grote cup te bestellen voor 1.5 munt ipv een kleine van 1 .quote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Toch heb ik liever 100 bonnetjes in mijn broekzak dan 100 muntjes.
Ik hoef trouwens ook geen grotere bekers, dan wordt het nog lauw voor ik het op heb (aan het eind van de dag dan he..).
Nee maar wel tere benen en altijd volle broekzakken en dan voel ik soms die halve munten er doorheen prikken.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nog nooit last van gehad. Heb je tere handjes?
Ach, beetje doordrinken kan geen kwaad. Ook niet op het eind van de dagquote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik hoef trouwens ook geen grotere bekers, dan wordt het nog lauw voor ik het op heb (aan het eind van de dag dan he..).
Herkenbaar, ik kreeg ze dit jaar ook niet allemaal op en weggeven aan een Belgisch jong stelletje. Kan nooit kwaad, wat vooroordelen over die Hollanders wegpoetsen.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Weet nog dat we een paar jaar geleden door omstandigheden zondagmiddag al terug moesten en toen nog een hoop bonnen over hadden en die aan een paar jonge gastjes gaven. Nog nooit mensen zo verbijsterd en blij gezien!
Ziet enorm vet uit om zo terug te kijken maar ik ben na +/- 20 minuten weggegaan omdat ik het toch enorm vond tegenvallen... Misschien op Dour nog maar eens een kans geven.quote:
indd, die geitenwollensokken van hem over zijn kop trekken en afvoeren..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Het wordt nu denk ik echt tijd om Jan Smeets in een gesloten inrichting/tehuis te plaatsen:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-alcohol-meer.dhtml
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:39 schreef Basp1 het volgende:
http://lbrdr.wordpress.co(...)uit-de-duim-gezogen/
En de oordopjes die je er gratis kon krijgen, waren de vingers van die minister..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Belgen hebben echt humor. Zo had er ook een Belgische minister Schauvliege gezegd muziek maar 100Db mag zijn, wat heel laag is. Hingen op Werchter ook overal verwijzingen naar, o.a. boven de hoofdingang iets van: "Schauvliege verzoekt u niet te luidruchtig te zijn". Of zoiets.
Die stickers van Humoquote:Op dinsdag 10 juli 2012 18:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Belgen hebben echt humor. Zo had er ook een Belgische minister Schauvliege gezegd muziek maar 100Db mag zijn, wat heel laag is. Hingen op Werchter ook overal verwijzingen naar, o.a. boven de hoofdingang iets van: "Schauvliege verzoekt u niet te luidruchtig te zijn". Of zoiets.
Efteling-metalquote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Bronson het volgende:
De omschrijving van Within Temptation in het programmaboekje.
Sowieso waren een hoop van die beschrijvingen lekker sarcastisch...quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:17 schreef Bronson het volgende:
De omschrijving van Within Temptation in het programmaboekje.
"Ik defriend U"quote:Op woensdag 11 juli 2012 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die stickers van HumoZo'n duimpje omlaag van Facebook met er naast: "Minister Schauvliege vindt dit veel te luid!"
Ik heb nog een aantal Farmville requests hier liggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
"Ik defriend U"
![]()
Heb nog zo'n velletje stickers hier liggen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |