quote:
onwaarschijnlijk , je ziet eruit als oversized chucky manquote:
Geen zin.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom zijn sommige mensen niet op MSN als je ze graag online hebt.
Tell.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:54 schreef Ezell het volgende:
Gisteren twee FOK!'ers ontmaskerd en er mag vandaag nog wel eentje bij. Woelrat...
Je hebt niets liever, geloof me.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me. Twee FOK!'ers aan de seks.
Hahaha, sprekend inderdaad.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:53 schreef leeell het volgende:
[..]
onwaarschijnlijk , je ziet eruit als oversized chucky man
Ik heb ook met Rezania gehad. Imagine that.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Haha, ik zie het al voor me. Twee FOK!'ers aan de seks.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hahaha, sprekend inderdaad.
En met leeell toch?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook met Rezania gehad. Imagine that..
Ik vraag me af of het wel echt een meisje is.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn onschuldige meisje.
Jezus.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb ook met Rezania gehad. Imagine that..
Nou, ik kan het weten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel echt een meisje is.
Misschien is het leeell. Samen onder een hoedje spelen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel echt een meisje is.
Ik denk ook zoiets, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Misschien is het leeell. Samen onder een hoedje spelen.
ofcquote:
Hij gaat voor z'n zwemdiploma A ja.quote:
Nu ik!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Detective enzo. Of ik lees het als het voorbij komt...
En jij gaat Dastan vrijdag chanteren. Eens kijken of hij Woelrat is. Dus gaan met die banaan naar Amsterdam.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat voor z'n zwemdiploma A ja.
dag schatje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef leeell het volgende:
ik ga slapen, trusten
shoutout naar mn trollbrada R_R, lobi hoor poes![]()
tot vrijdag toch wel R_R ?
Maar je wil me ontmoeten dus?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
En jij gaat Dastan vrijdag chanteren. Eens kijken of hij Woelrat is. Dus gaan met die banaan naar Amsterdam.
lijkt er wel op ehquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je wil me ontmoeten dus?
Ik wil die rat ontmaskerd.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar je wil me ontmoeten dus?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:00 schreef Woelrat het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Woelrat, gaan jullie vrijdag met hem afspreken?
als je om 2 uur op CS amsterdam staatquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:00 schreef Woelrat het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar Dastan, gaan jullie vrijdag met hem afspreken?
maar kom je even serieus ?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Positieve ontwikkelingen.
natuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:01 schreef Etsu het volgende:
en verkeerde identiteit.
ik denk dat het dastan gewoon is
Dastan Woelrat.quote:
Thanks babe, luvyou.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:04 schreef Woelrat het volgende:
Nou, ik snap waarom Leell dit het uitschot noemt.Wat een theorieën. Ik ga ook slapen, fijne nacht jongens en leef je uit hoor, met jullie detectivespel.
woelrat : trustquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:04 schreef Woelrat het volgende:
Nou, ik snap waarom Leell dit het uitschot noemt.Wat een theorieën. Ik ga ook slapen, fijne nacht jongens en leef je uit hoor, met jullie detectivespel.
dat zei ik ook, maar hij zit er thuis al over te kankeren als iemand het licht op de overloop aan laat en er 0.1mm licht 3 centimeter zijn kamer binnenkomtquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:05 schreef Kaasrol het volgende:
Draai je om, heeft ie in ieder geval geen last van het licht.
miss zie ik je nog wel, ik zit echt maar 50 km van je af en moet waarschijnlijk nog fietsen bezorgen bij jouw in de buurt van't weekend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:07 schreef Etsu het volgende:
hihi je mag wel bij mij slapen hoor koekje, vanaf vrijdag
jij en op tijd wakker worden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:09 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ga ook maar slapen denk ik. Morgen maar eens op tijd wakker worden.
Ja. Ik ben nu 3 dagen achter elkaar om 2 uur mijn bed uit gerold, en ik ga over anderhalve week op vakantie. Even rechtzettenquote:
Gaat niet lukken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu 3 dagen achter elkaar om 2 uur mijn bed uit gerold, en ik ga over anderhalve week op vakantie. Even rechtzetten
Zullen we wedden?quote:
quote:
quote:
Wtf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:16 schreef Kaasrol het volgende:
Hier nog even een gast in een ballon.
Dag.
Ik heb zo mijn vermoedens over Woelrat en wat ondersteunend 'bewijs' waarom het een kloon van een bepaalde, nu inactieve, user kan zijn.quote:
Autistquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:35 schreef Ezell het volgende:
Ik ben helemaal wakker door dat gedoe met Woelrat. Was daarvoor best moe...
Vertelquote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens over Woelrat en wat ondersteunend 'bewijs' waarom het een kloon van een bepaalde, nu inactieve, user kan zijn.
Vertel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn vermoedens over Woelrat en wat ondersteunend 'bewijs' waarom het een kloon van een bepaalde, nu inactieve, user kan zijn.
Enthousiasme.quote:
Ik had niet moeten kijken op mijn telefoon. Vertel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:36 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Jij gaat zo nog een kapsalon verliezen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik had niet moeten kijken op mijn telefoon. Vertel!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij gaat zo nog een kapsalon verliezen.
Ik zal maar meteen zeggen wie het volgens mijn vermoedens is: Dastan.quote:
Dat phpmystyle slaat nergens op. Die postte helemaal niet zo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:44 schreef leeell het volgende:
Interessant
Maar dastan weet niks van php toch
Ik lees nooit boeken en post al mijn berichten vanaf mijn slimme telefoon. Dit botst wel een beetje met de idealen van Woelrat.quote:
Als Dastan zegt dat hij het niet is, hoe zit dit dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:42 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Ik zal maar meteen zeggen wie het volgens mijn vermoedens is: Dastan.
Redens zijn dat hij via een chatgesprek liet weten bezig te zijn met een nieuw kwaliteitstopic. Even later stond dat homosuele treintopic KLB. Daarbij heet Woelrat heel toevallig "Daniël", wat hij geloof ik wel een mooie naam vindt. Tel daarbij op dat typische taalgebruik, zoals 'rare' etc, en je komt vanzelf uit op Dastan.
Grappig ook dat Woelrat niet meer post, drie maal raden wie zojuist ook is gaan slapen? :p
Er zal vast wel een goede reden zijn dat hij gestopt is met 'Dastan' en daarom graag in anonimiteit onder een andere naam verder wil posten op het forum.quote:Op woensdag 4 juli 2012 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als Dastan zegt dat hij het niet is, hoe zit dit dan?
Mijn topicquote:Op woensdag 4 juli 2012 02:21 schreef Ezell het volgende:
Als hij Woelrat is, dan is het best vreemd dat hij hier in deze sc post in verband met anonimiteit. En waarom zou je iemand anders van het forum laten weten bezig te zijn met een kwaliteitstopic? En als Woelrat zegt te zijn wie hij is, dan snap ik al helemaal waarom hij vor de sc met de titel " leeell likt Renesite's ..." kiest. Ik snap het niet zo.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 01:58 schreef Ezell het volgende:
Wie is het dan? Het is geen Daniel. Er is in Lemmer maar 1 middelbare school en daar heeft 1 Daniel het vwo met succes afgesloten. Deze gozer heeft Facebook en woont niet in Lemmer.
quote:
wat ga je doenquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef Ezell het volgende:
Ik ga over een paar uur weg en dan ben ik pas rond middernacht thuis. Ben wel bijna van je af.
Ha ha.quote:Op woensdag 4 juli 2012 11:52 schreef Etsu het volgende:
jullie moeten mij zielig vinden, want ik sliep om 7 uur zo lekker. toen kwam mn moeder binnen met een zaklamp, ze zocht de kat en toen scheen ze met het licht in mn ogen
Uhm... Werken en wat drinken met buddies.quote:
quote:
Je bent een vrouw wil je zeggen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:01 schreef Ezell het volgende:
Ik was volgens FB een tijdje geleden nog een man.
Nee, ik ben een gozer met lang haar. Van iedereen hier moet jij dat wel weten.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je bent een vrouw wil je zeggen?
Nou dan, waarom zeg je dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik ben een gozer met lang haar. Van iedereen hier moet jij dat wel weten.
Jongetjes lokken en doorverkopen toch? Dat moet jij als meisje wel begrijpen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou dan, waarom zeg je dat dan?
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jongetjes lokken en doorverkopen toch? Dat moet jij als meisje wel begrijpen.
Waar heb je Jan gelaten?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Je hebt je ingehouden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:31 schreef Etsu het volgende:
Zo, spullen gekocht, nu ben ik er klaar voor
Ezell, ik zag net een leuk tshirt
Niet echt veel. Moet dat dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan met jou te maken?
Met veel moeite.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt je ingehouden?
[..]
Niet echt veel. Moet dat dan?
Gemaakt met m'n iPhone en t appeltje zal te zien zijn op de fotoquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik verwacht van elke dag dat je weg bent een outfitfoto.
Uh, ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ben jij die gast die zn pyjama altijd aanhad op tinychat ?
Nee, maar schoenen van leer zijn met dit weer sowieso niet slim. Dan maar weer terug naar de All Stars.quote:
Poes, veel succes met je eindpresentatie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:11 schreef leeell het volgende:
trusten poesjes, half 8 op voor eind presentatie
quote:
quote:
quote:
Yepquote:Op donderdag 5 juli 2012 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en dan moeten wij weer zeggen dat dat allemaal wel meevalt en zus en zo
dat soort dingen letten ze dan weer op hequote:
quote:
Gratis milkshakes owoowowowo. (8)quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zien we nog wel.
Tevens bewijs dat die opmerking over gratis milkshakes nergens op sloeg.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:13 schreef Woelrat het volgende:
Lekker gezwommen vandaag. Ik zag al die chicka's naar mijn getinte afgetrainde kale borst en buik kijken.
quote:
Vind ik niet zo leuk.quote:
Dat zegt wat over jou.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had je een andere naam moeten kiezen. Bij Woelrat denk ik telkens aan Ciske.
Uiteraard, ieders reactie op een forum zegt iets over degene die hem plaatst. Was dit een constatering of een slecht geformuleerde aanval?quote:
Een ananas.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:36 schreef Woelrat het volgende:
[..]
Uiteraard, ieders reactie op een forum zegt iets over degene die hem plaatst. Was dit een constatering of slecht geformuleerde aanval?
De enige ik dusver met zulke rare aanhalingstekens heb zien typen was Dastan.quote:
Jij moét wel onder één hoedje met hem spelen, want het is mij al duidelijk. Hij zegt gewoon zonder schaamte dat hij naar 'de dancing' gaat.quote:
Ik hap in appels.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:45 schreef leeell het volgende:
neuh
tevens hapt ezell niet op facebook met mijn stomme berichtjes
Jij bent 12?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
verder kippentieten:
http://www.weebls-stuff.com/songs/Chicken+Titties/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |