Volgens mij speciaal hiervoor gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2012 17:34 schreef bloodysunday het volgende:
Ik zoek het nummer uit de discovery reclame, met natuurbeelden en ze zingt iets met speed of life/light?
Thxquote:Op maandag 16 juli 2012 17:37 schreef -Peach het volgende:
[..]
Volgens mij speciaal hiervoor gemaakt.
quote:Op maandag 16 juli 2012 19:22 schreef SLP_ het volgende:
Ik heb weer es wat hulp nodig![]()
Een rustig nummer uit 2011 of 2012, gezongen door een man. Refrein: 'Oh I, oh I, I just can't be seen with you'.
Alvast bedankt
Puntje van m'n tong. FFuuuuquote:Op maandag 16 juli 2012 14:47 schreef Bankpasje het volgende:
kan iemand mij op weg helpen, ben op zoek naar een nummer dat als volgt klinkt: Memo by info-2265
quote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Dven het volgende:
Zomers liedje misschien onlangs uitgekomen. Hier (ik woon in Bulgarije) wordt het in ieder geval redelijk vaak gedraaid op de radio. Volgens mij Spaans of Portugeestalig en het refrein wordt gezongen door een vrouw. Help!
Omg, wil ik hem toevoegen aan mn Spotify lijst, staat ie er allang inquote:
hij lijkt er wel op maar volgens mij is het dan een remix ervan denk ik. maar in iedergeval bedankt!quote:Op maandag 16 juli 2012 13:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=ShMnrfWRTFo
Gewoon 3e hit op google trouwens.
quote:Op maandag 16 juli 2012 22:19 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Omg, wil ik hem toevoegen aan mn Spotify lijst, staat ie er allang inThanks anyway
Nu nog refrein door een vrouw en spaanstalig!quote:
deze toevallig?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:32 schreef Parafernalia het volgende:
Ik zoek de naam van het nummer uit de reclame vN peugeot 208
idd... maar dan dezequote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:02 schreef stijn_ het volgende:
[..]
deze toevallig?
Ghinzu - "The Dragster Wave"
Dat is dezelfde?quote:
oh verrek..quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 17 juli 2012 01:27 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
oh verrek..ik zocht via je
ja maakt ook allemaal niet uit trouwensbedankt
Hjelpquote:Op maandag 16 juli 2012 14:54 schreef Dven het volgende:
Zomers liedje misschien onlangs uitgekomen. Hier (ik woon in Bulgarije) wordt het in ieder geval redelijk vaak gedraaid op de radio. Volgens mij Spaans of Portugeestalig en het refrein wordt gezongen door een vrouw. Help!
En wat is het voor soort muziek?quote:
Zomerse beat, af en toe een gitaar volgens mij en het 'riffje' klinkt alsof het een xylofoonachtig iets isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |