quote:Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijn gevoel, nog een jaar spelen voor een club waar de dictator voorzitter je keihard schoffeert in de media.
Dat gevoel is geheel wederzijds.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:48 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]![]()
![]()
het was al een hele opgave, maar na deze post neem ik je helemaal niet meer serieus
quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Plasterk het volgende:
AjaxAmsterdam020 0 likes
This guy isnt 16 mil worth. He is very poor as a total football player, iots not a Kluivert, Bergkamp or van Nistelrooy. He can score easily, but he most of the time is is scoring against small Dutch clubs. In the 'top' games he is invincible.
His brother who is playing currently for Ajax is ten times better, only he is an attacking midfielder. But you can compare him with Litmanen. If i had to make a choiche between both, i go blind for Siem the Jong except of Luuk de Jong.
"Oh, het is zo'n nare gemene club want ik heb een contract getekend tot 2014 en ze willen me er ook nog aan houden! Boehoehoe!quote:Op maandag 9 juli 2012 12:05 schreef TwenteFC het volgende:
Wel zielig voor Bjelland, zal natuurlijk heletijd het gehuil van Luuk aan moeten horen tijdens het lopen.
Wel grappig om die reacties nu te lezen van supporters van andere clubs. Volgens mij weet niemand zeker wat er precies gaande is tussen Munsterman en de Jong. Dus wel erg makkelijk om een oordeel te geven hierover en dat Munsterman dus een dictator zou zijn. Krijg het idee dat hij nu goed onderhandeld net als van Geel dat vorig seizoen met onder andere Fer deed, maar dat wordt nu voor het gemak maar even vergeten.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:57 schreef Plasterk het volgende:
AjaxAmsterdam020 0 likes
This guy isnt 16 mil worth. He is very poor as a total football player, iots not a Kluivert, Bergkamp or van Nistelrooy. He can score easily, but he most of the time is is scoring against small Dutch clubs. In the 'top' games he is invincible.
His brother who is playing currently for Ajax is ten times better, only he is an attacking midfielder. But you can compare him with Litmanen. If i had to make a choiche between both, i go blind for Siem the Jong except of Luuk de Jong.
Ehm, Luuk en/of zaakwaarnemer komen met allerlei verhalen in de media aanzetten, Joop reageert er alleen op.quote:Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel een fijn gevoel, nog een jaar spelen voor een club waar de dictator voorzitter je keihard schoffeert in de media.
Ja, Joop reageert er alleen op. Joop is heilig. Ik denk dat Joop een aardig verleden heeft met vieze spelletjes richting zijn spelers/medewerkers en De Jong niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm, Luuk en/of zaakwaarnemer komen met allerlei verhalen in de media aanzetten, Joop reageert er alleen op.
Lul dan niet over schofferen in de media, ik heb alleen een professionele reactie gelezen. Die Louis Laros zit Luuk gewoon de kop gek te maken om er zelf (financieel) beter van te worden en brult vanalles tegen de Telegraaf. Wat moet Joop doen dan, z'n bek houden?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, Joop reageert er alleen op. Joop is heilig. Ik denk dat Joop een aardig verleden heeft met vieze spelletjes richting zijn spelers/medewerkers en De Jong niet.
Wat netter gedrag jegens mensen die voor hem werken zou hem wel sieren ja. Al lijkt dat slechts een illusie bij die man.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lul dan niet over schofferen in de media, ik heb alleen een professionele reactie gelezen. Die Louis Laros zit Luuk gewoon de kop gek te maken om er zelf (financieel) beter van te worden en brult vanalles tegen de Telegraaf. Wat moet Joop doen dan, z'n bek houden?
Wat netter gedrag? Hij wordt zwartgemaakt en moet dan lief, netjes en begripvol reageren?quote:Op maandag 9 juli 2012 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat netter gedrag jegens mensen die voor hem werken zou hem wel sieren ja. Al lijkt dat slechts een illusie bij die man.
Hij moet niet via de media reageren.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat netter gedrag? Hij wordt zwartgemaakt en moet dan lief, netjes en begripvol reageren?
Er zijn heel veel spelers met een goed gevoel gekomen en vertrokken, op 2 of 3 na, en daar wordt Joop op aangekeken. Wat als exact dezelfde gang van zaken nu bezig was onder Cruijff, Van Gaal of De Boer? Dan was het natuurlijk wat anders he, want DE voetbalgod EN ajacied, dan hoort dat.
nee hoor, dan was het precies hetzelfde.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat netter gedrag? Hij wordt zwartgemaakt en moet dan lief, netjes en begripvol reageren?
Er zijn heel veel spelers met een goed gevoel gekomen en vertrokken, op 2 of 3 na, en daar wordt Joop op aangekeken. Wat als exact dezelfde gang van zaken nu bezig was onder Cruijff, Van Gaal of De Boer? Dan was het natuurlijk wat anders he, want DE voetbalgod EN ajacied, dan hoort dat.
Speler/zaakwaarnemer speelt het via de media, zou jij geen weerwoord geven?quote:
Tiendalliquote:Op maandag 9 juli 2012 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat iets heel anders...
Ik moet weer lachen om TiendalliKan iemand mij uitleggen waarom zijn contract tot 2x toe is verlengt bij Twente?
Tuurlijk, maar niet als een verongelijkt mannetje zoals hij nu wederom doet. Het schaadt alleen maar het imago van een club als ex-spelers als vuil behandeld worden. Want het is geen incident ofzo, Munsterman die zich als een kleuter gedraagt.quote:Op maandag 9 juli 2012 13:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Speler/zaakwaarnemer speelt het via de media, zou jij geen weerwoord geven?
Ik onderbrak de zeer boeiende 'Munsterman is een lul en gaat slecht met zijn werknemers om' discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tiendalli![]()
In het kampioensjaar was 'ie goed, daarna bagger. Snapte er zelf ook niks van dat hij steeds maar weer een contract kreeg
En wat is trouwens iets heel anders?
Ohquote:Op maandag 9 juli 2012 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik onderbrak de zeer boeiende 'Munsterman is een lul en gaat slecht met zijn werknemers om' discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |