abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113952259
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Wat een debiel die Munsterman. Ten eerste je ben geen Feyenoord, Ajax of PSV (topclub)
ten tweede 14 miljoen voor een speler uit de Eredivisie dat is veel en vooral voor zo'n klein clubje (europees gezien) uit Nederland. Hij zit de boel een beetje bij te naaien daar, wat een kwal ook.
Boehoehoeoe, jankert.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 00:32:54 #227
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_113953797
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:49 schreef Doublepain het volgende:
Wat een debiel die Munsterman. Ten eerste je ben geen Feyenoord, Ajax of PSV (topclub)
ten tweede 14 miljoen voor een speler uit de Eredivisie dat is veel en vooral voor zo'n klein clubje (europees gezien) uit Nederland. Hij zit de boel een beetje bij te naaien daar, wat een kwal ook.
Mag het? De speler heeft een contract tot 2015, de club hoeft niks te verkopen. De speler is de beste man op het veld. Geen wonder dat je hem alleen voor een geschift bedrag wil laten gaan.

Janko? Weggegaan voor een schijntje, omdat Luuk moest spelen. Speelt 'ie eindelijk, en goed, wil 'ie meteen (eerder) weg. Dus niet he.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 9 juli 2012 @ 00:34:56 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113953889
10-15 miljoen is gewoon een gigantisch bedrag voor een club als Twente. Verder heeft Munsterman natuurlijk een flink verleden met werknemersconflicten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113954314
Goede redenatie ook dat Twente niet zo veel kan vragen voor een speler omdat het geen topclub is. Noem een betere 21-jarige spits uit Nederland dan? Wat er gevraagd word is inderdaad een hoog bedrag, maar vind ik heel logisch gezien zijn kwaliteiten en de contractduur.

Altijd leuk om te zien dat supporters van andere topclubs uit Nederland verontwaardigd gaan doen als Twente veel voor een speler vraagt. Want dat is natuurlijk alleen maar weggelegd voor een club als Ajax.
pi_113954714
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:45 schreef Piet90 het volgende:
Goede redenatie ook dat Twente niet zo veel kan vragen voor een speler omdat het geen topclub is. Noem een betere 21-jarige spits uit Nederland dan? Wat er gevraagd word is inderdaad een hoog bedrag, maar vind ik heel logisch gezien zijn kwaliteiten en de contractduur.

Altijd leuk om te zien dat supporters van andere topclubs uit Nederland verontwaardigd gaan doen als Twente veel voor een speler vraagt. Want dat is natuurlijk alleen maar weggelegd voor een club als Ajax.
Tuurlijk mag je veel vragen, jullie doen je best maar. Maar als je niet in wil zien dat 14 miljoen voor de spits van de nummer 6 van de Eredivisie een geweldig bedrag is kijk je toch echt door een Twentebril. Je zit bovendien als het zo doorgaat met een ontevreden speler die misschien wel je beste is. Lekkere situatie en dat voor een onrealistisch hoog transferbedrag.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 00:57:28 #231
Rawr
pi_113954755
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Tuurlijk mag je veel vragen, jullie doen je best maar. Maar als je niet in wil zien dat 14 miljoen voor de spits van de nummer 6 van de Eredivisie een geweldig bedrag is kijk je toch echt door een Twentebril. Je zit bovendien als het zo doorgaat met een ontevreden speler die misschien wel je beste is. Lekkere situatie en dat voor een onrealistisch hoog transferbedrag.
Ja leuk, noem ons maar de nummer 6 van Nederland. Intussen even vergeten dat we al 5 jaar lang meedoen in de top en zelfs een keer kampioen zijn geweest :)
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_113954833
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ja leuk, noem ons maar de nummer 6 van Nederland. Intussen even vergeten dat we al 5 jaar lang meedoen in de top en zelfs een keer kampioen zijn geweest :)
Ik vergeet niks, maar de Eredivisie is geen Premier League en Twente is geen Liverpool. Clubs kijken naar de ranglijst en zijn ook niet gek. En diezelfde clubs zien dat Twente in 2 jaar tijd van kampioen naar de subtop zijn gegaan.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 01:33:21 #233
Rawr
pi_113955705
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:00 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik vergeet niks, maar de Eredivisie is geen Premier League en Twente is geen Liverpool. Clubs kijken naar de ranglijst en zijn ook niet gek. En diezelfde clubs zien dat Twente in 2 jaar tijd van kampioen naar de subtop zijn gegaan.
:')

Twente komt uit een diep dal, was jarenlang grijze middenmoter, is dankzij goed beleid nu al een aantal jaar stabiel en goed bezig en eindigt weer eens een keertje 6e. Keken andere clubs in 2010 ook maar naar Feyenoord als "die club die 10e werd"? Nee, dacht het niet, dus hou op.

En ja, Feyenoord heeft een veel rijkere historie, dat weet ik wel.
  maandag 9 juli 2012 @ 01:40:33 #234
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113955862
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Twente komt uit een diep dal, was jarenlang grijze middenmoter, is dankzij goed beleid nu al een aantal jaar stabiel en goed bezig en eindigt weer eens een keertje 6e. Keken andere clubs in 2010 ook maar naar Feyenoord als "die club die 10e werd"? Nee, dacht het niet, dus hou op.

Twente heeft eigenlijk altijd wel bij de top 8 ofzo gespeeld, op een korte periode begin deze eeuw na misschien. Grijze middenmotor is ook weer overdreven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113955987
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Feyenoord heeft het geluk dat hun grootste transfers binnenlandse waren. Hier speelt historie een belangrijkere rol omdat we meer met de Nederlandse clubs bezig zijn.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 01:46:46 #236
Rawr
pi_113956001
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Twente heeft eigenlijk altijd wel bij de top 8 ofzo gespeeld, op een korte periode begin deze eeuw na misschien. Grijze middenmotor is ook weer overdreven.
De top wordt steeds groter he? :D

Met "linkerrijtje" kan ik leven, maar als je toch regelmatig tussen plaats 6 en 12 eindigde was je wel een (grijze) middenmoter ;)
pi_113956263
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Guitarist zei dat er een gerucht ging dat matavz misschien naar fct verhuist
Ik mag hopen dat dit niet waar is. Matavz is toch wel een van de meest overschatte spelers van de laatste jaren. Die helpt Twente absoluut niet verder.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 02:10:23 #238
Rawr
pi_113956435
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 01:59 schreef Nelded het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit niet waar is. Matavz is toch wel een van de meest overschatte spelers van de laatste jaren. Die helpt Twente absoluut niet verder.
Bij Grunn deed 'ie het leuk, bij PSV kwam 'ie niet uit de verf. Wie weet... jongens als Elia waren ook bagger tot ze bij Twente kwamen :P
pi_113957022
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 00:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mag het? De speler heeft een contract tot 2015, de club hoeft niks te verkopen. De speler is de beste man op het veld. Geen wonder dat je hem alleen voor een geschift bedrag wil laten gaan.

Janko? Weggegaan voor een schijntje, omdat Luuk moest spelen. Speelt 'ie eindelijk, en goed, wil 'ie meteen (eerder) weg. Dus niet he.
Dit dus ^O^

Iedereen kan wel mooi zeiken dat Twente blij moet zijn met een schijntje, maar Luuk is in potentie de toekomstige spits van het Nederlands elftal. Of hij nou voor 8 ton of voor een kwartje was gekomen maakt natuurlijk geen hol uit, Twente heeft veel in hem geïnvesteerd en het is een speler die dit seizoen veel voor de club zou kunnen betekenen. Het onderste uit de kan halen is heel normaal in het voetbal, maar als Twente het doet is het ineens arrogant, want subtopper :') . Nee zo word je ook nooit een topclub als iedereen maar voor een mager bedrag weg mag, het is een bedrijf en je zult geld moeten hebben om nieuwe mensen aan te trekken.

Maar goed het is toch damned if you do and damned if you don't, ik vind het wel komisch dat er zoveel mensen de behoefte schijnen te hebben om neerbuigend te doen over Twente, kennelijk zit ons cluppie veel mensen dwars O+ maar jaloezie is een teken dat het goed gaat, dus ik hoop dat jullie nog jaaaaaren hier komen posten over hoe stom en nikszeggend Twente wel niet is O+
♥ scars make us who we are ♥
  Moderator / Redactie FP maandag 9 juli 2012 @ 03:34:06 #240
Rawr
pi_113957353
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 02:56 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Dit dus ^O^

Iedereen kan wel mooi zeiken dat Twente blij moet zijn met een schijntje, maar Luuk is in potentie de toekomstige spits van het Nederlands elftal. Of hij nou voor 8 ton of voor een kwartje was gekomen maakt natuurlijk geen hol uit, Twente heeft veel in hem geïnvesteerd en het is een speler die dit seizoen veel voor de club zou kunnen betekenen. Het onderste uit de kan halen is heel normaal in het voetbal, maar als Twente het doet is het ineens arrogant, want subtopper :') . Nee zo word je ook nooit een topclub als iedereen maar voor een mager bedrag weg mag, het is een bedrijf en je zult geld moeten hebben om nieuwe mensen aan te trekken.

Maar goed het is toch damned if you do and damned if you don't, ik vind het wel komisch dat er zoveel mensen de behoefte schijnen te hebben om neerbuigend te doen over Twente, kennelijk zit ons cluppie veel mensen dwars O+ maar jaloezie is een teken dat het goed gaat, dus ik hoop dat jullie nog jaaaaaren hier komen posten over hoe stom en nikszeggend Twente wel niet is O+
O+
pi_113957369
quote:

[..]

Dit dus ^O^

_O-
  maandag 9 juli 2012 @ 07:59:35 #242
141482 Q.
JurassiQ
pi_113958151
quote:

[..]

Dit dus ^O^

Amen! O+!
For great justice!
  maandag 9 juli 2012 @ 08:03:51 #243
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_113958181
Luuk de Jong. Topspits in wording. Jammer dat Papa Sjors zo geil is op geld. Die verdient aan de transfer :')
So confused when you're lost in the groove
  maandag 9 juli 2012 @ 10:23:16 #244
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113960014
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 08:03 schreef The_Groove het volgende:
Luuk de Jong. Topspits in wording. Jammer dat Papa Sjors zo geil is op geld. Die verdient aan de transfer :')
Zou het ook zijn zaakwaarnemer zijn. :o
Verder vind ik BMG nou niet direct een keuze die puur voor het geld is zo op het eerste gezicht. Goede stap om te maken vanaf de eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113961851
:) Vooralsnog looptie in het mooiste shirt:
  maandag 9 juli 2012 @ 11:41:19 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113962092
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:38 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

waarom zou je de beste spits van NL laten gaan...Hij heeft een contract tot 2014 en twente heeft nog een eenzijdige optie van een jaar. Dus effectief contract tot 2015. Hoofdprijs vragen en NIET laten gana dit jaar. Hij heeft vorig jaar het contract nog verlengd. Luuk moet niet zeuren.
Lijkt me wel een fijn gevoel, nog een jaar spelen voor een club waar de dictator voorzitter je keihard schoffeert in de media.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113962154
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Als die gaat zeuren gewoon 3 jaar bij de beloften laten spelen. Exit carriere en spelers flikken het niet nog een keer.
Nee want er is dan geen speler zo gek dat ie naar Twente gaat. Domme reactie dit.
  maandag 9 juli 2012 @ 11:42:59 #248
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_113962155
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:41 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Als die gaat zeuren gewoon 3 jaar bij de beloften laten spelen. Exit carriere en spelers flikken het niet nog een keer.
Ja, dat kan Twente zich ook echt veroorloven. Doe niet zo naïef joh. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_113962172
En spelers als De Jong kunnen altijd wel ergens terecht. Gaat hij weg voor een miljoen ipv 14. Goed beleid.
pi_113962257
quote:
10s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, dat kan Twente zich ook echt veroorloven. Doe niet zo naïef joh. :')
Leg ik die 20mil wel bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')