*boks*quote:
Heul nie.quote:
Hihiquote:
Vanavond is nu. Chill.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanavond de samenvatting op www.fctwente.tv
Geef even een seintje als je beeld hebt, dan gaan we gezellig samen kijken.quote:
Blijft er op staan, net als tegen Coloma en de andere amateursquote:Op zondag 8 juli 2012 18:17 schreef Daywalk3r het volgende:
Blijft ie er gewoon opstaan of is het eenmalig
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik hebt beeld.
Sommige spelers zijn geblurd om privacyredenen.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind die shirts nog steeds niksde nummers zijn ook echt heel lelijk, 5 is net een omgekeerde 2
Lelijke shirts voor een lelijke clubquote:Op zondag 8 juli 2012 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind die shirts nog steeds niksde nummers zijn ook echt heel lelijk, 5 is net een omgekeerde 2
Die kopbal ging d'r mooi in ja. Hij kwam vrij hoog.quote:
bronquote:'Bel Luuk maar, Luuk weet alles, hij weet het allemaal'
Zondag, 8 juli 2012 om 22:45
Het gesteggel tussen Luuk de Jong en FC Twente begint steeds meer de vorm van een soap aan te nemen. De 21-jarige aanvaller hekelt de houding van voorzitter Joop Munsterman en de niet nagekomen afspraken, terwijl de hoogste sportbestuurder niet wil reageren op de ontstane frictie. "Bel Luuk maar, Luuk weet alles, hij weet het allemaal", zegt de voorzitter tegen TC Tubantia.
Volgens zaakwaarnemer Louis Laros ging FC Twente in eerste instantie akkoord met een transfersom van veertien miljoen euro, inclusief variabele bonussen. "Wij hadden een afspraak met FC Twente over de vraagprijs en hebben ervoor gezorgd dat Borussia dat bedrag wil betalen. Dan verwacht je dat je eruit bent."
"Maar het bedrag is opeens niet meer voldoende. Luuk moet plotseling miljoenen meer kosten. De afspraken zijn geschonden, FC Twente is opeens geswitcht", zegt Laros. De Jong baalt van de situatie. "De voorzitter roept overal dat spelers een faire kans moeten krijgen om een stap hogerop te maken, maar helaas is de werkelijkheid anders. Ik had van andere spelers al gehoord dat de leiding op deze onfatsoenlijke wijze onderhandelt. Ik kon het niet geloven, want ik dacht bij een fatsoenlijke club te spelen, maar nu ervaar ik het helaas zelf."
Munsterman gaat niet dieper in op de zaak. "Volgens hem zijn er acht clubs in hem geïnteresseerd. Ik ken die clubs niet", reageert de voorzitter tot slot op uitspraken van De Jong van zaterdag: "Munsterman zegt dat hij van alles leest en van niks weet, maar in werkelijkheid hebben zich de afgelopen maanden acht clubs uit vijf landen gemeld, waarvan drie rechtstreeks bij FC Twente. En dat weet hij ook."
bronquote:FC Twente aanvaller Emir Bajrami gaat FC Twente voor minimaal één jaar verlaten. De Zweedse aanvaller maakt op huurbasis de overstap naar de Franse tweede divisionist AS Monaco.
De aanvaller kwam in de zomer van 2010 met grote verwachtingen naar Enschede voor zo’n 3,5 miljoen euro maar wist op een enkel moment na nooit te overtuigen. De aanvaller zat het afgelopen seizoen veelal op de bank en besloot de club te verlaten. Hij mikte op een transfer naar Spanje of Italië maar kiest nu toch verrassend voor de gevallen Franse topclub.
Bajrami was bij FC Twente 2e keus voor de rechtsbuitenpositie. Door het vertrek heeft FC Twente met Verhoek nog maar één echte rechtsbuiten in de gelederen. Daar Bajrami bij FC Twente één van de grootverdieners was word verwacht dat er met het vrijkomende salarisbudget nog een opvolger zal worden aangetrokken.
Bajrami had zich maandag na zijn vakantie moeten melden op de training van de Tukkers, maar zal dit waarschijnlijk alleen doen om afscheid te nemen van zijn medespelers.
Guitarist zei dat er een gerucht ging dat matavz misschien naar fct verhuistquote:Op zondag 8 juli 2012 22:52 schreef d1ce het volgende:
[..]
bron
Nou jongens, wie gaat onze nieuwe nummer 1 spits worden?
quote:'Bel Luuk maar, Luuk weet alles, hij weet het allemaal'
Het gesteggel tussen Luuk de Jong en FC Twente begint steeds meer de vorm van een soap aan te nemen. De 21-jarige aanvaller hekelt de houding van voorzitter Joop Munsterman en de niet nagekomen afspraken, terwijl de hoogste sportbestuurder niet wil reageren op de ontstane frictie. "Bel Luuk maar, Luuk weet alles, hij weet het allemaal", zegt de voorzitter tegen TC Tubantia.
Volgens zaakwaarnemer Louis Laros ging FC Twente in eerste instantie akkoord met een transfersom van veertien miljoen euro, inclusief variabele bonussen. "Wij hadden een afspraak met FC Twente over de vraagprijs en hebben ervoor gezorgd dat Borussia dat bedrag wil betalen. Dan verwacht je dat je eruit bent."
"Maar het bedrag is opeens niet meer voldoende. Luuk moet plotseling miljoenen meer kosten. De afspraken zijn geschonden, FC Twente is opeens geswitcht", zegt Laros. De Jong baalt van de situatie. "De voorzitter roept overal dat spelers een faire kans moeten krijgen om een stap hogerop te maken, maar helaas is de werkelijkheid anders. Ik had van andere spelers al gehoord dat de leiding op deze onfatsoenlijke wijze onderhandelt. Ik kon het niet geloven, want ik dacht bij een fatsoenlijke club te spelen, maar nu ervaar ik het helaas zelf."
Munsterman gaat niet dieper in op de zaak. "Volgens hem zijn er acht clubs in hem geïnteresseerd. Ik ken die clubs niet", reageert de voorzitter tot slot op uitspraken van De Jong van zaterdag: "Munsterman zegt dat hij van alles leest en van niks weet, maar in werkelijkheid hebben zich de afgelopen maanden acht clubs uit vijf landen gemeld, waarvan drie rechtstreeks bij FC Twente. En dat weet hij ook."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |