quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Szura het volgende:
Wat een idioot die Fransoos.
Platini's equivalent of wat.
Platini![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Zegt genoeg over die 2 toch.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Djokotron het volgende:
Erik wordt gewoon recht in zijn bek uitgelachen door die twee, en hij vindt zichzelf helemaal geweldig
GAYYYYYYYYYYYYYquote:
Op de lip van Anettequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Er was toch iets met drugs in dat interview? Waar is dat gebleven?
Ja dat zag je in het voorstukje, dat Erik zei: are you mental?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Er was toch iets met drugs in dat interview? Waar is dat gebleven?
zijn amerikanenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Buitendam het volgende:
Dat ze die Duitsers zelf de volgende keer maar kapot rijden.
Ja tuurlijk, maar hij komt daar als een grote jongen verhaal halen en wordt weggezet als een snotaap. 1-0 Vaughters.quote:
quote:
Ik had die Vaughters voor z'n bek geklapt als ik Erik of die Geluidsman was. 1-0 Diekstra.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:21 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar hij komt daar als een grote jongen verhaal halen en wordt weggezet als een snotaap. 1-0 Vaughters.
Jij ja.Erik niet. Fake tough. Niemand neemt die clown serieus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik had die Vaughters voor z'n bek geklapt als ik Erik of die Geluidsman was. 1-0 Diekstra.
die lul ontkende niet, dat hij iemand aangereden had!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Jij ja.Erik niet. Fake tough. Niemand neemt die clown serieus.
Inderdaad, vervelend kereltjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Had die best willen doen gok ik. Maar dan krijg je helemaal geen interviews meer buiten de nederlande ploegen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Robbie Ruijghquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Zou zo Rob Ruijgh zijn dakloze broer kunnen zijn
Inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk schoppen ze die Danny eruit volgende week.
Moet je flinke kuiten hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
U jelly? Danny heeft het meeste verstand van wielrennen van allemaal.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Krijg je van pillen naast getrainde kaakspieren ook een gespierde tong? Dat zou wat verklaren.quote:
een tuinslangquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Djokotron het volgende:
Hoeveel zal Geile Gertje hiervoor vangen?
Jij bent niet goed..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Gert is leuk. Een idioot, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Niks mis met die intellectuele itempjes van Gert
quote:
Hij denkt gewoon: mmm mijn biefstukje wordt koudt, even dooreten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Bastiefcg het volgende:
genee maakt ook gewoon zijn eigen show wat een pik is hij eigenlijk. hij loopt nog net niet weg als hij even naar de wc moet
Heb je die puntige knieen gezien?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef RemcoW23 het volgende:
Geen mooie oren, die Annette. Zijn lomp, of leek dat maar zo?
Dit doe je expres?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij denkt gewoon: mmm mijn biefstukje wordt koudt, even dooreten.
Mislukking over mislukkingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Bastiefcg het volgende:
Is dit de mislukte copycat van de reservetafel?
Jolingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat was er bij VI leuk aan die tafel? Niks. En dan nu weer. Echt wat voor een debielen werken er bij RTL.
Jammer dat die hagenezen er niet over werden gevraagd.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Tuurlijk heeft die Armstrong gedoped. Als je 7 jaar op 1 bal testosteron de tour wint van allemaal dopeurs ben je niet clean
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Tuurlijk heeft die Armstrong gedoped.
Als je 7 jaar op 1 bal testosteron de tour wint van allemaal dopeurs ben je niet clean
50% minder testoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Tuurlijk heeft die Armstrong gedoped.
Als je 7 jaar op 1 bal testosteron de tour wint van allemaal dopeurs ben je niet clean
the clear, the cream en than somequote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Lance zat ook vuistdiep in dat Balcolab, maar ja hij doet zoveel aan liefdadigheid he
Mooi zijn is goed tochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
wat doet annette eigenlijk aaan tafel anders dan mooi zijn? ze zijn echt helemaal niet wat ze vindt
merk je niks van, als ze zuigtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef Eenskijken het volgende:
laat maar dan, ik vind 'r helemaal niet leuk meer. helemaal geen eigen mening..
Hoogerland ookquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef tuinďnen het volgende:
Michael Boogerd heeft ook zwaar aan de doping gezeten, lekker hypocriete bedoeling
Is niet de directeur maar wel een taffes arrogante pleurismongoolquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef THEFXR het volgende:
wat heeft die directeur een arrogante franse kop
daarom zit gertje er ook voor wat tegengas. prima combo als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Bastiefcg het volgende:
die nelisse is inhoudelijk prima te doen, maar hij reageert echt op alles serieus.
hé concentreer je is op de FCquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef Bastiefcg het volgende:
die nelisse is inhoudelijk prima te doen, maar hij reageert echt op alles serieus.
vertrouw die grote held van ons Kramer ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef marcodej het volgende:
Schaatsers gebruiken niet nee.
http://www.schaatsen.nl/n(...)bestraft-voor-doping
Kotyuga, Pechtstein, Lommers.
Dat was een gewone Franse voorbijgangerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:43 schreef THEFXR het volgende:
wat heeft die directeur een arrogante franse kop
Hoe leuk ik haar ook vind, ik denk dat ze eerder leugenaar is dan naďef. Hoeveel topwielrenners zijn er nu echt betrapt op doping d.m.v. dopingcontroles. Dat er in andere sporten minder sporters gepakt worden betekent niet dat er niet gebruikt wordt.quote:
Jaartje eruit met een 'blessure'.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
vertrouw die grote held van ons Kramer ook niet
designershizzle, dus altijd negatiefquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
vertrouw die grote held van ons Kramer ook niet
Die wordt nog wel gevuld dadelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Annette zit er niet voor de inhoud, dat is duidelijk.
Hij heeft ook niks met voetbalquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik begin Gert steeds meer te waarderen. Bij vi oranje was hij vervelend
Ach schaatsen stelt internationaal niks voor, daar kom je op talent nog heel ver, wielrennen is zo internationaal daar is de top veeeeel breder en sterkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Schaatsers clean
[..]
Hoe leuk ik haar ook vind, ik denk dat ze eerder leugenaar is dan naďef. Hoeveel topwielrenners zijn er nu echt betrapt op doping d.m.v. dopingcontroles. Dat er in andere sporten minder sporters gepakt worden betekent niet dat er niet gebruikt wordt.
noo prob, komt elke dag weer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:45 schreef Travel. het volgende:
Ik wilde het optreden van Dries terug kijken maar het is gewoon weg
Waarom werd hij dan uitgenodigd en nog 3 keer ook?quote:
Omdat de ronde al begonnen was, like duhquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan uitgenodigd en nog 3 keer ook?
Oh, dat is ook elke dag.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar ik las dat hij gister faalde met playbacken
Ze lulde ook 2/3 van de uitzending over wielrennen. Daarom was hij er ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Waarom werd hij dan uitgenodigd en nog 3 keer ook?
picsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef Djokotron het volgende:
Die vriendinnen van Annette zijn stukken lekkerder btw.
PICS PLEASEquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef Djokotron het volgende:
Die vriendinnen van Annette zijn stukken lekkerder btw.
watte?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef Djokotron het volgende:
Beter nodigen ze Joling uit. Die laat de pony wel grazen.
Het kan nogquote:
Geesink is deaudquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geesink is een bitch die over 1 week gaat vallen en de tour verlaat vanwege een schaafwond
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geesink is een bitch die over 1 week gaat vallen en de tour verlaat vanwege een schaafwond
Dan had ie er vandaag al uit moeten stappen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Oh die aflevering had ik nog gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:52 schreef Djokotron het volgende:
[..]
google maar bij dat program mag ik u kussen waren ze een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |