quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:12 schreef Innisdemon het volgende:
oh ja: 'me' is geen bezittelijk voornaamwoord.
Neem deze accessoires mee in je leasecontract.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef revpolen het volgende:
of misschien nu toch maar al gaan leasen...
en de koop van
bestickering 1000,-
bullbar/sidebar 400,-
cruise control 400,-
LM velgen 600,- op de koop toe nemen...
wat is wijsheid...
Heb altijd nieuw gereden.. maar ff 1.5 jaar in het buitenland gewoon en me spaargeld opgezopen..quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef 2cv het volgende:
Die kosten die je noemt (dus voor de turbo kapot ging) zijn voor 2/3 gewoon onderhoud. Die drukregelaar misschien ook, want auto's gaan niet eeuwig mee. Ze slijten. Als je daar niet tegen kan moet je niet autorijden.
Diesel of benzine? En, een revisie van een turbo is duurder als een nieuwe turbo lijkt me?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:08 schreef Anne het volgende:
Ik zal, als ik er aan denk, straks eens even de rekening erbij pakken van de revisie van de turbo van mijn Ibiza.
Volgens mij was dat een aardig bedrag.
Oh ja, sorry, daar zit natuurlijk wel ff een verschilletje in tussen TS en moi. De mijne is een benzine.quote:Op woensdag 4 juli 2012 12:51 schreef Djurres het volgende:
[..]
Diesel of benzine? En, een revisie van een turbo is duurder als een nieuwe turbo lijkt me?
Fullcolor bestickeringquote:
rij 1000KM per week haast enkel snelweg, wel meestal 140/150quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef the85mc het volgende:
Laat de vooroordelen over renault maar achterwege. Ik rij laguna uit 2002 met 270.000 op de klok.
Nieuwe turbo kost rond 1200 met inbouwen. Ts, rij je veel korte stukken met koude motor? Dan moet je echt rustig rijden. En na stuk zwaar belasten dus zware aanhanger of echt flink trappen, moet je de motor even laten uitlopen. je turbo draait met 100.000+ rpm en door rustig uitrijden zakt dat wel wat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |