Mwah deels met je eens en deels ook nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat waar jij binnenkomt een club is.In Nederland heb je eigenlijk geen clubs man. Is hier niet echt de cultuur voor.
Jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hoe moet ik het dan noemen, verkapte discotheken?
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vergeet er 'no homo' achter te zetten.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je vergeet er 'no homo' achter te zetten.
Okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah deels met je eens en deels ook niet
Hoooi. Ik ben er maar heel even. Dit weekend weer langerquote:
Maar je zit al de hele avond op Fok! ?... Oh wacht je doelt dus op rukken...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens mijn bodybuild-zweet van me af spoelen in de douche.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga maar eens mijn bodybuild-zweet van me af spoelen in de douche.
quote:
Mooi zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoooi. Ik ben er maar heel even. Dit weekend weer langer
Ik zit een uurtje, iets langer op Fok! .. ik was me shake aan het weg drinken en dan duurt dat weer lang door fok!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je zit al de hele avond op Fok! ?... Oh wacht je doelt dus op rukken...
Wat lul jij nou weer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zit een uurtje, iets langer op Fok! .. ik was me shake aan het weg drinken en dan duurt dat weer lang door fok!
Gesnaptquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer?Eerst in deze SC en toen ben je verplaatst naar het Tour du Jour topic.
Maat van mij kon vroeger ook van dat soort shit draaien. Gewoon met normale rijstevloei.quote:
Ik ook het ging net lekker tussen Jojoortje en ik en dan moet ik haar weer aanvallen vanwege jouw vete.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de spanning tussen ons erg jammer jojoortje.
Ik vind het wel geil eigenlijk. Jammer dat die Littlerabbit zich er steeds mee moet bemoeien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind de spanning tussen ons erg jammer jojoortje.
Geiler dan al die fotos die ik van je heb?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil eigenlijk. Jammer dat die Littlerabbit zich er steeds mee moet bemoeien.
Wie is dat ook alweer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
Annette gerritsen, ze ziet er nu wel goed uit.
Ja. Moet je nagaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Geiler dan al die fotos die ik van je heb?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef Caland het volgende:
Topicreeks: VBL Slowchat, voor internethooligans en andere debielen
[ afbeelding ]
Dan dan dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch.
Als je ooit eens single wordt....
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een willekeurig plaatje als afscheid.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Tijd voor een willekeurig plaatje als afscheid.
[ afbeelding ]
Doe maar niet, we staan nog onder curatele van de vorigequote:
Gewoon een klein steekje onder water in OUD ofzo. Altijd leuk en snel succes daar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe maar niet, we staan nog onder curatele van de vorige
Serieus doe maar niet man, kan echt het einde van deze sc zijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gewoon een klein steekje onder water in OUD ofzo. Altijd leuk en snel succes daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |