Kijk Smoofie. Dit is nou zo'n opmerking waardoor ik je echt een kutuser vind.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets mis met een goed lichaam, dat jij nou zo kk dik bent.
In de club is het echt heel erg vet ja!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Serieus dat ben ik nu zo zat.
Ze draaien het echt overal.
Alleen in clubs is het wel vet.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kijk Smoofie. Dit is nou zo'n opmerking waardoor ik je echt een kutuser vind.
Groetjes,
Madam
Jojoortje
Oh die heb ik wel gezien in Eindhoven hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Geo4kant het volgende:
Ik geloof niet dat dikke wijven in een paarse broek lopen dus Jojoortje zal vast een redelijk tot goed figuur hebben.
Hebben ze in Eindhoven ook spiegels?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel gezien in Eindhoven hoor.
My eyes
Black Eyed Peas heb ik nooit kunnen uitstaan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:20 schreef Caland het volgende:
Black Eyed Peas heeft nooit een 'voordat het commercieel werd' periode gehad man.
Lekker dan geeft Geo jouw steunen een poging en dan doe je zoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh die heb ik wel gezien in Eindhoven hoor.
My eyes
Ik ook niet. Met dat wandelende kankergezwel op hakken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Black Eyed Peas heb ik nooit kunnen uitstaan.
JIj was 16 toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In de club is het echt heel erg vet ja!
Oh ja shitquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker dan geeft Geo jouw steunen een poging en dan doe je zo
Dan draaien ze n*ggas in paris en niet niggas in paris.quote:
Jojoortje wat zit je nou stoer te doen. Als je Smoofie zo voor lul zet is het logisch dat er een emotionele uitspatting volgt en dan ook nog zo bijdehand doen als hij je erop aanspreekt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij kan ook nergens tegen.
Littlerabbit, zeg er iets van.
Denken dat waar jij binnenkomt een club is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Clubs voor 18+ binnen komen door lengte
Hoe moet ik het dan noemen, verkapte discotheken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denken dat waar jij binnenkomt een club is.In Nederland heb je eigenlijk geen clubs man. Is hier niet echt de cultuur voor.
Je vergeet er 'no homo' achter te zetten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Jojoortje wat zit je nou stoer te doen. Als je Smoofie zo voor lul zet is het logisch dat er een emotionele uitspatting volgt en dan ook nog zo bijdehand doen als hij je erop aanspreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |