Doe een jihad tegen zequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet creatief.
Ik kocht dance thema en je krijgt alleen madonna's met leuk deuntje eronder.
Allebei zijn goed.quote:
wu tang clan is tofquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Vroeger ook veel Wu Tang Clan geluisterd, wat later nas. Tegenwoordig heb je poep.
Nasquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
Vroeger ook veel Wu Tang Clan geluisterd, wat later nas. Tegenwoordig heb je poep.
Nas en WTCquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:00 schreef Caland het volgende:
die boeler vriendjes van je uit Afghanistan hebben het wtc omlaag gehaald gekquote:
houd je er buitenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Laatste album van Lil Wayne is ook weer best goed
Tha Carther 2 was alleen goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Laatste album van Lil Wayne is ook weer best goed
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Ice-T is trouwens ook baas. Dat programma met die rapschool van hem![]()
[ afbeelding ]
Deze song![]()
Nee Smoofie nu is het even tijd voor de rap liefhebbersquote:
Luister ik vooral op mijn werk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
Reggea onder bepaalde omstandigheden ook heel chil.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:06 schreef Caland het volgende:
Ik denk wat heeft Mart veel topics tov Tour du Jour. Gaan ze daar gewoon door met 2011 topics.
Ik kijk het niet eens meer, gisteren al één groot drama. Vandaag na 5 minuten weggegaan. Ligt niet aan Wilfred maar het programma is echt saai.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat saai dat Tour du Jour, het mist toch Gijp en Derksen.
een soort peop die m'n oor in stroomtquote:
Ook VI Oranje was een beetje een trucje aan het worden, jammer wel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kijk het niet eens meer, gisteren al één groot drama. Vandaag na 5 minuten weggegaan. Ligt niet aan Wilfred maar het programma is echt saai.
Laatste week dan ook niet meer gekekenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook VI Oranje was een beetje een trucje aan het worden, jammer wel.
Moet ik beamen, niet het niveau van 2010. Maar lag er ook aan dat Oranje eruit was. Gespreksstof was schaars, werd echt een afgang toen ze laatste 3 uitzendingen soms wel 20 minuten over de Tour gingen praten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook VI Oranje was een beetje een trucje aan het worden, jammer wel.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |