Ik snap er allemaal geen reet van ook. Ik ga mijn verveling ergens ander botvieren bij Ajacied422 thuis of zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Most title defenses in the UFC.
Longest title reign in the UFC.
Longest win streak in the UFC.
Finished 12 out of his 14 fights in the UFC.
Die Nelissen mogen ze van mij wel weglaten, een beetje een sacherijnig mannetje.quote:
nee, gewoon neequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal geen reet van ook. Ik ga mijn verveling ergens ander botvieren bij Ajacied422 thuis of zo.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Happel het volgende:
Damn, ben echt zwaar verslaafd aan dat songpop of Facebook.
Ik zie het de hele tijd voorbij komen maar het lijkt mij wel gay eigenlijkquote:
Wanneer zijn die bans eigenlijk voorbij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap er allemaal geen reet van ook. Ik ga mijn verveling ergens ander botvieren bij Ajacied422 thuis of zo.
Voor Stinho heb ik geregeld dat ie iets eerder terug magquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wanneer zijn die bans eigenlijk voorbij?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die Nelissen mogen ze van mij wel weglaten, een beetje een sacherijnig mannetje.
Bazenmod ben je ook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor Stinho heb ik geregeld dat ie iets eerder terug mag
Hmf doet het zelf maar
Mooi, kan hij weer gewoon posten, ik denk dat hij inmiddels ook in de top 100 van verstuurde dm's staatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Voor Stinho heb ik geregeld dat ie iets eerder terug mag
Hmf doet het zelf maar
Spel (duh), waarbij je tegen een vriend of onbekende speelt en vijf nummers te horen krijgt. Wie het meest of het snelst de nummers raad wint. Is een toernooi van een week, waarbij je dus tegen iemand kan spelen.quote:
6733 is dat goed?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Spel (duh), waarbij je tegen een vriend of onbekende speelt en vijf nummers te horen krijgt. Wie het meest of het snelst de nummers raad wint. Is een toernooi van een week, waarbij je dus tegen iemand kan spelen.
Ach ergens is het gewoon sneu voor dat jochquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi, kan hij weer gewoon posten, ik denk dat hij inmiddels ook in de top 100 van verstuurde dm's staat
Jij speelt de arabische versie zeker he kutkoerdquote:
Nee ik speel de Ierse versie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij speelt de arabische versie zeker he kutkoerd
Begin is ook makkelijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
16255 bij de 2e poging (Modern rap). Ik luister niet eens muziek van nu
Ierland heeft geen Jodenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee ik speel de Ierse versie.
Moet alle artiesten raden met haakneuzen.
Had ik ook. Zeker bij modern rap had ik echt iets van wtf is dit...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Geo4kant het volgende:
16255 bij de 2e poging (Modern rap). Ik luister niet eens muziek van nu
Oh heb je het over dat trieste spelletje waar je telksen van die FB berichtjes van krijgt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Spel (duh), waarbij je tegen een vriend of onbekende speelt en vijf nummers te horen krijgt. Wie het meest of het snelst de nummers raad wint. Is een toernooi van een week, waarbij je dus tegen iemand kan spelen.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee ik speel de Ierse versie.
Moet alle artiesten raden met haakneuzen.
en dan?quote:
hij is wel leuk, alleen weten de makers zelf niet wat ze met de film moeten. het Hij wisselt constant van genre en van bedoeling.quote:
Batsenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Batsen tegen het schoolbord natuurlijk
Ierland was wel bevriend met de moffen ja, daarom hebben de moffen vaak een groen uitshirt gehadquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet meer nee iedereen draagt een Hakenkruis + een bijhorende visie
Als ik genoeg heb ga ik classic rap kopen bij songpop.quote:
Krijg je changes...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik genoeg heb ga ik classic rap kopen bij songpop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |