Nee HMF kende de producer van Nicki Minaj daarom was de beat ook zo goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Caland het volgende:
HMF kende toch de gast die die beat had gemaakt?![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarbij is alles wat catchy klinkt een nummer 1 hit tegenwoordig (Op Nicki Minaj na dat is gewoonweg vernieuwend)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee HMF kende de producer van Nicki Minaj daarom was de beat ook zo goed![]()
![]()
Je loopt achter de feiten aan man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Kapiteintje
Justin Bieber komt naar Nederland
Er blijken meer mensen te komen buiten deze SC om. Jij komt toch ook wel?
Feiten? Ik stel enkel een vraag sorry hoor dat ik je niet altijd stalkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je loopt achter de feiten aan man.Kijk dat topic maar eens door. Ik ga al met Steven.
Met een beetje geluk groeit er een nieuw gezicht onder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
Ik ben moeilijk hard aan het vervellen in mijn gezicht.
Je linkt naar een topic waarin ik zeg dat ik present ben om te vragen of ik ook ga.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Feiten? Ik stel enkel een vraag sorry hoor dat ik je niet altijd stalk
Mag ik van jou anders niet een gezichtscrempje lenen ofzo? Vind jou daar wel zo'n typje voor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met een beetje geluk groeit er een nieuw gezicht onder.
Ik poets mijn tanden toch wel langer dan jij.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je linkt naar een topic waarin ik zeg dat ik present ben om te vragen of ik ook ga.
Je hebt me nog nooit gezien man.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag ik van jou anders niet een gezichtscrempje lenen ofzo? Vind jou daar wel zo'n typje voor.
Ik heb toch nooit gezegd dat de boot om 10 uur al vertrok.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik poets mijn tanden toch wel langer dan jij.
Ik had gelijk he.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt me nog nooit gezien man.![]()
Misschien zou het je ook wel goed doen hoor, niet te conservatief he Caland.
Als ik verbrand ben wel ja.quote:
Geen ochtendcreme na het douchen. Voor een lekker fitte en vitale huid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik verbrand ben wel ja.Kan overigens moeilijk hard prikken dan.
Wat heeft dat nou weer met Justin Bieber te makenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat de boot om 10 uur al vertrok.
Alleen op m'n dollo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen ochtendcreme na het douchen. Voor een lekker fitte en vitale huid?
Wat heeft dat van jou ermee te maken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou weer met Justin Bieber te maken
Ik heb al sinds de basisschool een Ruud Vormer scheiding. Kom maar haten.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar ff serieus Caland. Je bent toch niet zo'n boy die al sinds de basisschool stekeltjes heeft omdat hij niks aan z'n uiterlijk durft te veranderen en vervolgens anderen daar wel op aanspreekt? Dat zijn namelijk altijd redelijk typische mensen.
Meen je dit?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb al sinds de basisschool een Ruud Vormer scheiding. Kom maar haten.
Sowieso, bij de cool cat. Cars jeans alles.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meen je dit?![]()
Koopt je moeder ook nog je kleren voor je?
Misschien kan dit je een beetje op weg helpen: http://www.demydezeeuw.nl/category/lifestyle/fashion/quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso, bij de cool cat. Cars jeans alles.
Hé eindelijk, ik word afgelost van de SC boeler-schopstoel. Fijn, begon me al een beetje te vervelen.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien kan dit je een beetje op weg helpen: http://www.demydezeeuw.nl/category/lifestyle/fashion/
Geen probleem man. Wie moet ik aanpakken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hé eindelijk, ik word afgelost van de SC boeler-schopstoel. Fijn, begon me al een beetje te vervelen.
de_Kromme zal 't alleen maar toejuichen. Lekker samen treinen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb sinds vorige week trouwens weer een beetje een matje. Ga morgen maar eens terug naar die Turk, want dit kan niet echt.
Ik heb die de_kromme al lang niet meer gezien hier.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
de_Kromme zal 't alleen maar toejuichen. Lekker samen treinen.Word je nou niet gek van het feit dat die kerel dat 50x heeft gevraagd?
HEeft klappe gehad op Awake fest en denkt dat ik de schuldige ben daarvanquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die de_kromme al lang niet meer gezien hier.
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HEeft klappe gehad op Awake fest en denkt dat ik de schuldige ben daarvan
Jepquote:
Hagenees met een grote bek die kwam iets te stoer doen en kreeg klappen van gastenquote:
Bij jullie groepje?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hagenees met een grote bek die kwam iets te stoer doen en kreeg klappen van gasten
Weet ik hetquote:
quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend, Kapiteintje werd zo geil van het idee alleen dat hoop bij hem leven deed
Kreeg al een dm van stinho dat hmf waarschijnlijk de polonaise aan het doen isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend, Kapiteintje werd zo geil van het idee alleen dat hoop bij hem leven deed
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg al een dm van stinho dat hmf waarschijnlijk de polonaise aan het doen is
Ik kreeg net een DM van stinho dat hij dubbel lag om die opmerking over jou op de tv leggen omdat er geen kanker op de tv was volgens Caland.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kreeg al een dm van stinho dat hmf waarschijnlijk de polonaise aan het doen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |