Altijd jammer dat je tot fanboy word gekroond omdat je apple producten fijn vind. Ik ben opgevoed met Apple's in huis, maar ik kan gewoon zeggen dat ik andere producten van andere fabrikanten ook heel degelijk/goed/mooi vindquote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan. Gaat ie op slot, aai over je bol.
Ik heb het geprobeerd, maar was zoo verbolgen over de bar slechte kwaliteit van PC's die zich continue ophangen, virussen overal en accu voor 4 minuten dat ik definitief voor Apple gekozen heb. And i am one satisfied customerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd jammer dat je tot fanboy word gekroond omdat je apple producten fijn vind. Ik ben opgevoed met Apple's in huis, maar ik kan gewoon zeggen dat ik andere producten van andere fabrikanten ook heel degelijk/goed/mooi vind
Ik kan je met zekerheid zeggen dat een MacBook een stuk degelijker is gebouwd dan de meeste laptops. Goed, je hebt altijd extremen en de ToughBook (zonder 'h') is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Totdat je een keer buiten staat met je mbp en de thoughbook doordraait terwijl de mbp met een mooie sis zijn laatste adem uitblaast.
Dit ja. Ik ben zelf een student van 17 jaar dus ik heb geen behoefte aan een laptop die ik in het water kan laten vallen. Waar ik wél behoefte aan heb is een laptop die dun is, licht is, makkelijk mee te nemen maar die ook tegen een stootje kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De toughbook is voor een hele andere markt, conform spec van het amerikaanse leger, stof en waterdicht.
Heel erg sjiek en wauw en leuk, maar die dingen gebruik je als student in zeer uitzonderlijke gevallen, misschien zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bevat een kantel en draaibaar touchscreen, gps
Nogmaals: ik ben een student en ik stel dus heel andere eisen dan iemand die in een veldteam werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met die dingen en beheer er een heel aantal voor ons veldteam. Het zijn inderdaad net stoeptegels maar wat een beesten van dingen
De accu van mijn macbook is er een maand geleden dan ook eindelijk echt mee opgehouden. Maar die kwam ook uit mid-2006. Toch een behoorlijke leeftijd dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar was zoo verbolgen over de bar slechte kwaliteit van PC's die zich continue ophangen, virussen overal en accu voor 4 minuten dat ik definitief voor Apple gekozen heb. And i am one satisfied customer
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaartenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Afwazig het volgende:
Op mijn werk hebben 2 collega's een Macbook Pro. Toevallig hebben ze beide problemen met één van de videokaarten in die dingen. En daar betaal je dan 1300 euro voor
Apple staat gewoon garant voor kwaliteit. Klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De accu van mijn macbook is er een maand geleden dan ook eindelijk echt mee opgehouden. Maar die kwam ook uit mid-2006. Toch een behoorlijke leeftijd dacht ik zo.
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef OEM het volgende:
Ik zal voor het gemak even de argumenten samenvatten uit het vorige topic.
Argumenten voor Apple:
- apple is de shit
- de rest is kut
Argumenten tegen Apple:
- apple is kut,
- de rest is de shit
Wil net zeggen. Ik heb tig argumenten gegeven en men gaf me ook gelijk daarinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingen
Daarover gesproken, jouw stelling is ook heel goed onderbouwd![]()
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch echt dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin konden gaan.
Daarover gesproken, jouw stelling is ook heel goed onderbouwd![]()
Zeker ja, jouw argumenten waren wel ijzersterkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Ik heb tig argumenten gegeven en men gaf me ook gelijk daarin
Oh, ik hoef niet te winnen. Zolang ik weet dat ik zelf juist zit is het voor mij voldoende. Vaak hoef je er namelijk niet op te rekenen dat je 'wint' aangezien de verliezende partij dat nooit en te nimmer toe zal geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer prima
Ik heb me nooit uitgelaten hierover in deze topicserie. Ik ben een neutrale toeschouwer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Daarover gesproken, jouw stelling is ook héél goed onderbouwd![]()
Dat blijkt wel uit je stelling dat Apple-gebruikers (waaronder ikzelf) met loze argumenten komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb me nooit uitgelaten hierover in deze topicserie. Ik ben een neutrale toeschouwer.
Liever iets meer voor een deugdelijk product dan voor iets dat net 5 maanden functioneel meegaat en daarna helemaal ontregeld is. Geld is voor mij geen issue. Ik wil gewoon een deugdelijk kwalitatief hoogstaand product en Apple bied me dat. Heb vele laptops versleten en altijd dezelfde zeik. Mijn MacBook Air maakt al die laptops volledig obsolete en doet het nog uitstekend. De accu gaat nog uitstekend mee, de prestaties zijn goed, hij hangt zich niet om elke schijt op, hoeft niet continue geupdate te worden, geen 1000 viruscrashes en hij ziet er nog gelikter uit ook. Goedkoop is duurkoop, ik betaal liever wat meer voor 1 goed product dan 303003030303 euro aan 1000 kutproducten met een korte levensduur. Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer prima
Over het algemeen vind ik dat beide partijen zich toch erg volwassen gedragen in deze discussie - op de rest van het internet kunnen beide partijen zich ontiegelijk kinderachtig opstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
Ongeacht wie er gelijk heeft lijkt het me duidelijk dat de Apple gebruikers zich over het algemeen fatsoenlijker opstellen in de discussie. Ik zie veel ad hominem afkomstig van Windows gebruikers ("hipster", "fanboy", "mongool", "asshole" etc.). Toch jammer.
Klopt, ik wil gewoon met rede discussieren. Meer nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
Ongeacht wie er gelijk heeft lijkt het me duidelijk dat de Apple gebruikers zich over het algemeen fatsoenlijker opstellen in de discussie. Ik zie veel ad hominem afkomstig van Windows gebruikers ("hipster", "fanboy", "mongool", "asshole" etc.). Toch jammer.
Twee videokaarten ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaarten
Uit welk jaar komen de betreffende MacBooks, trouwens? Sommige versies hebben inderdaad problemen met (ik geloof) NVIDIA graka's.
Nogmaals een oproep aan alle betweters in dit topique: get your facts straight voordat je gênante uitspraken doet.
Wat toevallig dat deze post van een Apple fanboy komtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
I rest my casequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat toevallig dat deze post van een Apple fanboy komt
Welke twee videokaarten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaarten
Uit welk jaar komen de betreffende MacBooks, trouwens? Sommige versies hebben inderdaad problemen met (ik geloof) NVIDIA graka's.
Nogmaals een oproep aan alle betweters in dit topique: get your facts straight voordat je gênante uitspraken doet.
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.quote:
Yeah, laten we doorgaan in een nieuw topicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingen
Daarover gesproken, jouw stelling is ook héél goed onderbouwd![]()
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).quote:
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef pineapple216 het volgende:
[..]
Yeah, laten we doorgaan in een nieuw topic.
Ik dacht inderdaad ook dat we de pro-apple argumenten goed beschreven hadden in het vorige topic.
Zie --> Ik had bijna een Mac gekocht
En er ook hier en daar terechte argumenten de revue hebben gepaseerd om voor Windows te gaan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.
Dat klopt, maar 't is toch een videokaart. Zoiets noemt men een integrated graphics chipquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
HD3000 zit in de processor ingebakken vriend. En zoals je weet heb je daar geen kut aan als je een 'dedeicated' kaart hebt.
Nice!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
Afgelopen weekend een Macbook Pro i7 gekocht, wat een bazenapparaat
Hoe zit dat dan met drivers en hardware support? En vooral...snelheid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).
Een echte kenner zie ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.
Tik 'm aan ouwe, nooit meer een Windows.quote:
No shit, serieus? Woorden in bold zetten draagt inderdaad wel bij aan de waarde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 't is toch een videokaart. Zoiets noemt men een integrated graphics chip
Klopt, ook starcraft 2, warcraft 3, World of Warcraft, EVE Online, Team Fortress, Counter Strike, een groot deel van de Civilization serie en bijna alle Age of Empires games draaien Native op OS X.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).
Volgend jaar woensdagquote:
Ik ook nooit meer. Had ik dat eerder geweten, had ik mezelf jarenlang frustratie, ellende en geld weggooien bespaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tik 'm aan ouwe, nooit meer een Windows.
Aangezien Macs sinds 2006 op Intel-processors draaien verschillen ze hardwarematig niets van andere Windows-computers en dus kan er gewoon Windows op gedraaid worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef thesystem het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met drivers en hardware support? En vooral...snelheid?
Ik houd je niet tegen om me te verbeteren als jij het beter weet.quote:
Wist je dat i5's en i7's in niet mac's ook die hd3000 chip hebben?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik houd je niet tegen om me te verbeteren als jij het beter weet.
Indien goed bewezen wil ik mijn fout zelfs graag erkennen, zo leer ik tenminste nog eens iets bij
Ja, da's onderdeel van de Intel Core CPU. Je punt ...?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wist je dat i5's en i7's in niet mac's ook die hd3000 chip hebben?![]()
![]()
Een standaard PC user tactiek. Ze weten dat Apple computers kwalitatief torenhoog boven PC Windows users staan, dus willen ze het topic voltrollen en derailen. Zelfs mods doen mee zie ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef pineapple216 het volgende:
Mensen ga alsjeblieft nou niet lopen trollen.
Ik denk dat J. Appleseed een van de serieuzere gebruikers is met een boel Apple kennis waar jullie nog wat van kunnen leren.
Het gaat hier meer om hun eigen fout niet willen erkennen en dat proberen te ontwijken d.m.v. onnozele vragenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een standaard PC user tactiek. Ze weten dat Apple computers kwalitatief torenhoog boven PC Windows users staan, dus willen ze het topic voltrollen en derailen. Zelfs mods doen mee zie ik
Nja, die gasten weten gewoon niet beter. No offense ofzo hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Het gaat hier meer om hun eigen fout niet willen erkennen en dat proberen te ontwijken d.m.v. onnozele vragen
Nu je toch begint over PC users en Mac users is deze infographic nog wel leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Een standaard PC user tactiek. Ze weten dat Apple computers kwalitatief torenhoog boven PC Windows users staan, dus willen ze het topic voltrollen en derailen. Zelfs mods doen mee zie ik
Snoodaards. Neen, dan pas ik liever.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk dat we hier allemaal heel volwassen bezig waren, maar na de reacties van Surveillance-Fiets denk ik daar ietwat anders overquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef pineapple216 het volgende:
Het gaat er mij en volgens mij meerdere mensen hier in het topic meer om gewoon een prettige discussie te hebben over of men een Mac of PC moet gebruiken in plaats van te trollen.
Als ik trolls wil zien ga ik wel naar Nedermem of 9gag...
Inderdaad. De ad hominems hoeven wat mij betreft echt niet. Gewoon met rede argumenteren. Op pagina 1 heb ik overigens nog wat argumenten gegeven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef pineapple216 het volgende:
Het gaat er mij en volgens mij meerdere mensen hier in het topic meer om gewoon een prettige discussie te hebben over of men een Mac of PC moet gebruiken in plaats van te trollen.
Als ik trolls wil zien ga ik wel naar Nedermem of 9gag...
Dat is dan dus geen overwegend argument om een MacBook te kopen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, da's onderdeel van de Intel Core CPU. Je punt ...?
MIJN punt in ieder geval is dat de 15" en 17" MacBook Pro's naast die Intel HD3000 chip ook nog een tweede graka erbij hebben, in dit geval een NVIDIA dedicated GPU.
Heb ik dat ergens gezegd dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat is dan dus geen overwegend argument om een MacBook te kopen.
Ik denk dat hij gewoon de folder van de aldi aan het voorlezen is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef pineapple216 het volgende:
Mensen ga alsjeblieft nou niet lopen trollen.
Ik denk dat J. Appleseed een van de serieuzere gebruikers is met een boel Apple kennis waar jullie nog wat van kunnen leren.
Ga jij je computer eens updaten ofzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de folder van de aldi aan het voorlezen is.
Je kunt het ook gewoon zeggen als je wil ophouden met discussieëren, daar hoef je echt niet zo naar voor te doen. Of klik gewoon op de 'terug'-knop, dan ben je er ook van verlostquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon de folder van de aldi aan het voorlezen is.
Ja, zoals bij zo'n beetje ieder ander merk ook het geval isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:30 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, da's onderdeel van de Intel Core CPU. Je punt ...?
MIJN punt in ieder geval is dat de 15" en 17" MacBook Pro's naast die Intel HD3000 chip ook nog een tweede graka erbij hebben, in dit geval een NVIDIA dedicated GPU.
Misschien de nieuwe Zenbooks van Asus, die komen wel redelijk overeen, maar zijn ongeveer even duur als een MBA (MacBook Air) en ik vind persoonlijk het design iets minder.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef DaveGrohl het volgende:
Macbook AirWil best een Windows bakkie met dezelfde behuizing en specs voor t zelfde of minder geld, maar tot op heden nog niet gevonden.
http://store.steampowered.com/browse/mac/quote:
Dat zal best, maar ik zie niet in wat dat met deze discussie te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, zoals bij zo'n beetje ieder ander merk ook het geval is
Je zegt dat de hoge prijs van deze producten te verantwoorden is door die 'twee videokaarten'. Terwijl dat helemaal niet zo is. Een vergelijkbaar product met dezelfde specificaties is veel goedkoper. Als je dus specifiek gaat kijken naar deze twee producten, de i5 of i7 met hd3000 en een dedicated graka kan je niet anders dan concluderen dat dit geen enkele reden is om de hoge prijs te rechtvaardigen.quote:
Want?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ga jij je computer eens updaten ofzoOf was je hem net even rebooten omdat ie gecrashed was
Dan heb ik daar graag een quote van want ik ben er zeker van dat ik dat nooit en te nimmer heb gezegdquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zegt dat de hoge prijs van deze producten te verantwoorden is door die 'twee videokaarten'.
Blijft nog over:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je zegt dat de hoge prijs van deze producten te verantwoorden is door die 'twee videokaarten'. Terwijl dat helemaal niet zo is. Een vergelijkbaar product met dezelfde specificaties is veel goedkoper. Als je dus specifiek gaat kijken naar deze twee producten, de i5 of i7 met hd3000 en een dedicated graka kan je niet anders dan concluderen dat dit geen enkele reden is om de hoge prijs te rechtvaardigen.
goede trollquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:31 schreef Flammie het volgende:
Het zijn echt prachtproducten, Tranen springen me in de ogen wanneer ik na een zware werkdag thuis kom en mijn Apple mag strelen en gebruiken.
Je krijgt gratis bijles en gaat nog klagen ook?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik dacht aanvankelijk dat we hier allemaal heel volwassen bezig waren, maar na de reacties van Surveillance-Fiets denk ik daar ietwat anders over
ohlol, ik zie dat je inderdaad gelijk hebt! Dan richt ik mijn vorige posts dus aan Apple.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dan heb ik daar graag een quote van want ik ben er zeker van dat ik dat nooit en te nimmer heb gezegd
Het spijt me heel erg, maar ik kan helaas niet zeggen dat ik wat bijgeleerd heb van jouw postsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je krijgt gratis bijles en gaat nog klagen ook?
Daar kan ik me wel enigszins in vinden. Het prijsverschil tussen de 13" en 15" MacBook Pro is inderdaad exorbitant hoogquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohlol, ik zie dat je inderdaad gelijk hebt! Dan richt ik mijn vorige posts dus aan Apple.
Jij begon over een "tweede videokaart" Waarom begin je er dan over?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat zal best, maar ik zie niet in wat dat met deze discussie te maken heeft.
Voor zover ik weet heb ik nergens gezegd dat Apple dingen in hun laptops stopt die andere fabrikanten niet gebruiken - ik heb zelfs op een gegeven moment aangegeven dat Macs wat betreft hardware identiek zijn aan PC's.
Ik snap ook niet waarom jullie nu allebei in defense-modus vliegen.
Punten a, c, e, f zijn natuurlijk subjectief he. Een mac kan natuurlijk ook problemen krijgen. Bij goed gebruik van een windows laptop of pc hoef je ook niet constant te updaten of bang te zijn voor virussen. Ik ben het met iedereen eens dat je een goed product koopt van Apple. Of het die prijs ook echt waard is, is een tweede.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Blijft nog over:
a) hangt zich niet op
b) accu gaat langer dan 5 minuten mee
c) mooier design
d) betere schermresolutie
e) geen 200+ virussen
f) geen 3000 updates
g) enz. enz.
Nee hoor:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij begon over een "tweede videokaart"
Waarop ik begon over dat de 13" ongeveer 1300 kostte en deze maar 1 videokaart had, i.t.t. de 15" of 17".quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Afwazig het volgende:
Toevallig hebben ze beide problemen met één van de videokaarten in die dingen.
Jij bent niet bepaald reclame aan het maken voor de intelligentie van de gemiddelde Apple gebruikerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
Blijft nog over:
a) hangt zich niet op
b) accu gaat langer dan 5 minuten mee
c) mooier design
d) betere schermresolutie
e) geen 200+ virussen
f) geen 3000 updates
g) enz. enz.
Geld is voor mij geen issue. Heb tonnen dus tja. Dan ga ik toch liever voor een deugdelijk product. Heb gewoon het meest met Apple.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Punten a, c, e, f zijn natuurlijk subjectief he. Een mac kan natuurlijk ook problemen krijgen. Bij goed gebruik van een windows laptop of pc hoef je ook niet constant te updaten of bang te zijn voor virussen. Ik ben het met iedereen eens dat je een goed product koopt van Apple. Of het die prijs ook echt waard is, is een tweede.
Discussieer dan eens met me hierover.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent niet bepaald reclame aan het maken voor de intelligentie van de gemiddelde Apple gebruiker
Klopt. Zoals ik al eerder zei, "wat de gek ervoor geeft"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef drbarisart het volgende:
Of een product te duur is hangt af van de waarde van het product. Voor veel Windows gebruikers bestaat de waarde van een computer alleen uit specs. Voor veel Apple gebruikers bestaat de waarde ook uit design, gebruiksgemak, bouwkwaliteit, materiaalkeuze, etcetera. Daarom praten beide kampen in deze discussies altijd langs elkaar heen.
Ik baseer mijn visie op een bepaalde "groep" mensen ook altijd op 1 persoon. Hartstikke normaal joh.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij bent niet bepaald reclame aan het maken voor de intelligentie van de gemiddelde Apple gebruiker
Dat dus. Zo is de iPad bijvoorbeeld prijstechnisch veel interessanter in verhouding tot de concurrerende tablets dan dat de Apple laptops dat zijn tov. de concurrentie.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Punten a, c, e, f zijn natuurlijk subjectief he. Een mac kan natuurlijk ook problemen krijgen. Bij goed gebruik van een windows laptop of pc hoef je ook niet constant te updaten of bang te zijn voor virussen. Ik ben het met iedereen eens dat je een goed product koopt van Apple. Of het die prijs ook echt waard is, is een tweede.
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik baseer mijn visie op een bepaalde "groep" mensen ook altijd op 1 persoon. Hartstikke normaal joh.
Voor deze Windowsgebruiker ook, maar er is meer dan Apple.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef drbarisart het volgende:
Of een product te duur is hangt af van de waarde van het product. Voor veel Windows gebruikers bestaat de waarde van een computer alleen uit specs. Voor veel Apple gebruikers bestaat de waarde ook uit design, gebruiksgemak, bouwkwaliteit, materiaalkeuze, etcetera. Beide kampen beoordelen een computer dus op een andere manier, en daarom praten ze langs elkaar heen.
trustequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:54 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Klopt. Zoals ik al eerder zei, "wat de gek ervoor geeft"
Maar ik moet morgen vroeg op dus ik kruip mijn nest in, slaap lekker allemaal!
Ben het met je eens dat het subjectief is. Ik baseer mijn mening ook enkel op mijn ervaringen uiteraard. Maar die is momenteel toch echt ten faveure van Apple.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mn fujitsu siemens amilo uit 2005 doet dat trucje ook zonder probleem evenals mn Dell xps m1530 uit 2008 geeft nog geen krimpquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Apple staat gewoon garant voor kwaliteit. Klaar
En daarnaast zal er een enorm grote groep zijn die ze kopen omdat Apple en gaaf en tof en iedereen heeft het en marketing.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef drbarisart het volgende:
Of een product te duur is hangt af van de waarde van het product. Voor veel Windows gebruikers bestaat de waarde van een computer alleen uit specs. Voor veel Apple gebruikers bestaat de waarde ook uit design, gebruiksgemak, bouwkwaliteit, materiaalkeuze, etcetera. Beide kampen beoordelen een computer dus op een andere manier, en daarom praten ze langs elkaar heen.
Ala Beats by Dre. Dat houdt je helaas altijd. En er zijn mensen zoals hier in dit topic en zoals ik zelf, die een Mac kopen omdat ze het goede computers vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een enorm grote groep zijn die ze kopen omdat Apple en gaaf en tof en iedereen heeft het en marketing.
Als je inderdaad kijkt naar design, kwaliteit en gebruikte producten. Kan je kijken naar Sony/Lenovo/ASUS. Maar sommige mensen vinden OSX/het gebruiksgemak ook een (enorme) pre. Dus kiezen dan voor de Mac.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Voor deze Windowsgebruiker ook, maar er is meer dan Apple.
Is een argument wat alleen voor een kleine groep opgaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En daarnaast zal er een enorm grote groep zijn die ze kopen omdat Apple en gaaf en tof en iedereen heeft het en marketing.
Mijn fujitsu Siemens ging 8 maanden mee en was toen al volledig naar de kloten. Accu 3 minuten mee e.d.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:57 schreef kawotski het volgende:
[..]
Mn fujitsu siemens amilo uit 2005 doet dat trucje ook zonder probleem evenals mn Dell xps m1530 uit 2008 geeft nog geen krimp
Heb 4 laptops gehad van verschillende prijsklassen en 1 MacBook. Dat noem ik behoorlijk wat ervaring hebben... Lijkt mij eerder dat de meeste PC users gewoon nooit een Mac gehad hebben.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:01 schreef Chai het volgende:
Valt me toch op dat de pro Apple mensen gewoon weinig ervaring hebben met hoge kwaliteit Windows. Er is natuurlijk ook veel meer windows, maar er is daardoor ook veel en veel meer kwaliteitsverschil onderling, eigenlijk is het gewoon niet met elkaar vergelijkbaar.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef pineapple216 het volgende:
[..]
Ala Beats by Dre. Dat houdt je helaas altijd. En er zijn mensen zoals hier in dit topic en zoals ik zelf, die een Mac kopen omdat ze het goede computers vinden.
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
Is een argument wat alleen voor een kleine groep opgaat.
Namen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb 4 laptops gehad van verschillende prijsklassen en 1 MacBook. Dat noem ik behoorlijk wat ervaring hebben... Lijkt mij eerder dat de meeste PC users gewoon nooit een Mac gehad hebben.
Hier ook, de nieuwe Vaio's van Sony en de Zenbooks van asus zijn denk ik goede machines die qua hardware kunnen tippen aan een Mac.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als je inderdaad kijkt naar design, kwaliteit en gebruikte producten. Kan je kijken naar Sony/Lenovo/ASUS. Maar sommige mensen vinden OSX/het gebruiksgemak ook een (enorme) pre. Dus kiezen dan voor de Mac.
Je argumenten zijn waardeloos.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Discussieer dan eens met me hierover.
Ja en dan jonge, jij voelt je blijkbaar beter dan anderen omdat je een Mac hebt. 't Blijft godverdomme maar een computer hoor.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Heb 4 laptops gehad van verschillende prijsklassen en 1 MacBook. Dat noem ik behoorlijk wat ervaring hebben... Lijkt mij eerder dat de meeste PC users gewoon nooit een Mac gehad hebben.
Ik voel me niet beter man. Ieder zijn ding. Maar ik vind Apple gewoon bveter.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ja en dan jonge, jij voelt je blijkbaar beter dan anderen omdat je een Mac hebt. 't Blijft godverdomme maar een computer hoor.
Als je Mac in dit verhaaltje nou eens vervangt door 'neger'. En lees het dan nog eens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ome Steve had het goed gezienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Onderschat je dan niet wat een merknaam en de marketing met mensen doen?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je Mac in dit verhaaltje nou eens vervangt door 'neger'. En lees het dan nog eens.
Er staat maar 1 jaar batterijgarantie op een laptop en met rede. Je mag God op zijn blote knieen danken als je batterij na 1 jaar nog 6 uur meegaat. Welke is dat? Dan kijk ik dat morgen meteen op het werk naquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je argumenten zijn waardeloos.
- Mijn laptopaccu gaat 5-6 uur mee
- Windows 'hangt' nooit (10 uur gebruik per dag gemiddeld).
- De schermresolutie van een Apple laptop is niet per definitie hoger dan die van een andere laptop. De resolutie van een andere merk laptop kan makkelijk hoger zijn dan die van een Apple laptop.
- Ik heb geen enkel virus op mijn computer.
- Een sporadische update wordt geïnstalleerd wanneer ik de computer afsluit. Dus nooit last van.
- De levensduur van een ander merk laptop dan Apple, ik noem een Lenovo of Asus, is echt veel langer dan 1,5 jaar zoals jij beweert. Alleen de garantie is al 2 jaar![]()
- Design is subjectief.
En wat is enz. enz.? Heb je ook bronnen van wat je beweert?
Een laptop hoeft voor mij niet te shinen. Ik werk ermee. En goed.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Er staat maar 1 jaar batterijgarantie op een laptop en met rede. Je mag God op zijn blote knieen danken als je batterij na 1 jaar nog 6 uur meegaat. Welke is dat? Dan kijk ik dat morgen meteen op het werk na
Windows hangt nooit? UhuWindows zit vol met flaws. Alleen de presentatie van de surface al. Hoppa alweer een crash. Je wil niet weten hoeveel ellende ik meegemaakt heb met Windows, verslagen die compleet naar de haaien gingen door een falende computer enz. Urenlang werk na de klote door een ondeugdelijk product enz.
Geen virus hebben is subjectief. Ik had er tonnen. Omdat meer mensen PC's hebben is het logisch dat hiervoor de meeste virussen ontworpen zijn. Je loopt gewoon risico met dieprullen, klaar.
En updates. Altijd die updates. Schakel de computer niet uit. POEEEEF stroom valt uit. En je hebt weer accu voor 10 seconden zoals altijd. En dan? Dan zit je in de shit
Je wil me toch niet vertellen dat je baksteen laptop mooier utiziet dan een gelikte MacBook?
Bloedje serieus. Geeft gewoon aan dat een dergelijke opmerking geen enkele waarde heeft.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:08 schreef pineapple216 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk politiek incorrecte troll...
Fujitsu-Siemens, Dell, Compaq Pressario en een Sony.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:10 schreef Chai het volgende:
Die accuduur ligt altijd nog vooral aan de accu. Tenminste jij had het over een accuduur van minder dan 10 minuten toch?
Ben nog steeds benieuwd welke laptops jij nou hebt gehad.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
Ik heb het ook vaak gehad, PC's die crashen op momenten dat het je echt niet uitkomt.
En nog iets, mijn MacBook draait nu 2 weken nonstop, zonder opnieuw op te starten of iets.
Ik ken geen windows systeem wat een dergelijke uptime kan hebben zonder dat het ontzettend traag wordt
dan ken je mijn pc nog niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
Ik heb het ook vaak gehad, PC's die crashen op momenten dat het je echt niet uitkomt.
En nog iets, mijn MacBook draait nu 2 weken nonstop, zonder opnieuw op te starten of iets.
Ik ken geen windows systeem wat een dergelijke uptime kan hebben zonder dat het ontzettend traag wordt
Gaat prima.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
Mijn Windowslaptop draait vaak wel langer dan 2 weken nonstop zonder opnieuw opstarten of iets.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Fujitsu-Siemens, Dell, Compaq Pressario en een Sony.
Zijn allemaal prullen volgens jou zeker?
"Makkelijk, snel crappy as... " you fill in the last wordquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef Mozy het volgende:
Dell's zijn wel echt kankerpakketten hoorman man.
Ow dat hoor ik ook hoor, maar ik hoef niet meer terug.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef pineapple216 het volgende:
Misschien heb ik dan verkeerde ideeën over windows.
Ik heb 7 maar erg weinig gebruikt. Ik hoor wel van studiegenoten en vrienden dat Windows met 7 erg verbeterd is ten opzichte van XP en Vista.
Het is het allemaal net niet en vooral op het gebied van betrouwbaarheid loopt Microsoft enorm achter. Op een Apple kun je pas echt lekker zorgeloos werken. Lekker is dat!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef pineapple216 het volgende:
Ik heb 7 maar erg weinig gebruikt. Ik hoor wel van studiegenoten en vrienden dat Windows met 7 erg verbeterd is ten opzichte van XP en Vista.
Hp met xp op mn werk doet dat zonder problemen evenals mn xpsm1530 met vista uit 2008.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
E6410 FTWquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef Mozy het volgende:
Dell's zijn wel echt kankerpakketten hoorman man.
Het is wel windows 7 idd.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:14 schreef pineapple216 het volgende:
Ja man WIndows 7 is zo onbetrouwbaar, draait dagelijks probleemloos en een uptime van 2 weken zonder problemen. Maar wat een drama verderquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is het allemaal net niet en vooral op het gebied van betrouwbaarheid loopt Microsoft enorm achter. Op een Apple kun je pas echt lekker zorgeloos werken. Lekker is dat!
Emmer water achteraan gesmeten toch mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Bubble-Urp het volgende:
AppleIk heb van het weekend nog mijn date gedumpt toen ze in geuren en kleuren begon te vertellen over der iMAC. Wat een bitch.
Dit dus. Ik wil gewoon niet hoeven na denken wanneer de volgende crash weer komt, de volgende update met "uw computer wordt binnen 5 minuten opgestart" en als ik in de trein zit wanneer de accu weer eens leeg is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:15 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is het allemaal net niet en vooral op het gebied van betrouwbaarheid loopt Microsoft enorm achter. Op een Apple kun je pas echt lekker zorgeloos werken. Lekker is dat!
Suprise: servers welke 99,99% uptime hebben draaien op Windows of Linux versies. Daarnaast kun je een consumenten Windows net zolang aan laten staan als je wilt. Updates niet installeren en hij draait met gemakt een paar maanden. Zelfs een jaar, ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:11 schreef pineapple216 het volgende:
Om de 10 seconden ctrl+s indrukken omdat je het risico loopt dat je PC crashedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja man WIndows 7 is zo onbetrouwbaar, draait dagelijks probleemloos en een uptime van 2 weken zonder problemen. Maar wat een drama verder
treinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Ik wil gewoon niet hoeven na denken wanneer de volgende crash weer komt, de volgende update met "uw computer wordt binnen 5 minuten opgestart" en als ik in de trein zit wanneer de accu weer eens leeg is.
Ik hoef niet meer terug i.i.g. Ben blij zo
binnen een paar seconden schakel je updates uit.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus. Ik wil gewoon niet hoeven na denken wanneer de volgende crash weer komt, de volgende update met "uw computer wordt binnen 5 minuten opgestart" en als ik in de trein zit wanneer de accu weer eens leeg is.
Wat is ctrl+s?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Om de 10 seconden ctrl+s indrukken omdat je het risico loopt dat je PC crashedNee ik werk liever op een Apple hoor, nooit problemen mee
Wat een topproducten zijn dat!
Uw computer loopt mogelijk risico, klik hier om blablaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
binnen een paar seconden schakel je updates uit.
Uhu.. en dan risico lopen?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
binnen een paar seconden schakel je updates uit.
Je moet toch ergens op besparen als je een apple hebt gekocht (flauw ik weet het sorryquote:
Jullie zitten met de laptop in de auto of wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef kawotski het volgende:
[..]
Je moet toch ergens op besparen als je een apple hebt gekocht (flauw ik weet het sorry)
Dat is gewoon onzin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:18 schreef Flammie het volgende:
[..]
Om de 10 seconden ctrl+s indrukken omdat je het risico loopt dat je PC crashedNee ik werk liever op een Apple hoor, nooit problemen mee
Wat een topproducten zijn dat!
Gelijk hebben oke, maar probeer het ook maar eens te krijgen...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat verhaal over garantie is een beetje een non-argument. In de Nederlandse wet staat dat een product, en zeker producten zoals laptops en andere electronica producten deugdelijk moeten zijn en gewoon fatsoenlijk moeten functioneren.
Als ik dit topics teruglees heb je helemaal geen garantie nodig bij Apple. Niets gaat kapot. Wel even Apple care erbij nemen , mooie accessoirequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat verhaal over garantie is een beetje een non-argument. In de Nederlandse wet staat dat een product, en zeker producten zoals laptops en andere electronica producten deugdelijk moeten zijn en gewoon fatsoenlijk moeten functioneren. Als jij 2 jaar "fabrieksgarantie" op een wasmachine hebt mag je die na 4,5 jaar ook gewoon nog claimen, hoor. Je mag er namelijk vanuit gaan dat een wasmachine langer meegaat dan 2 jaar. Verder is fabrieksgarantie vaak de garantie die een fabriek aan een retailer/leverancier aanbiedt. Heel vaak kunnen winkels tegen coulanceregeling nog garantie regelen buiten de aangegeven garantietermijn. Bij de aankoop ga jij een contract aan met de winkel, die er voor moet zorgen dat jij een fatsoenlijk product krijgt. Dus als je je na 1 jaar 'garantie' je zo laat behandelen laat je eigenlijk gewoon over je heen lopen. Dit alles geldt overigens natuurlijk niet voor slijtageonderdelen zoals batterijen/accu's.
Nee in het thuis, kantoor of vliegtuig.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jullie zitten met de laptop in de auto of wat?
En ook niet voor computers omdat er een harde schijf ofzo kapot is dus. Dan kun je wel zeggen dat het product slecht is maar dikkere kans dat het door de gebruiker zelf komt. Sowieso, wie ga je aanklagen in het geval van een computer? De fabrikant, Microsoft of de fabrikant van de harde schijf?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Dat verhaal over garantie is een beetje een non-argument. In de Nederlandse wet staat dat een product, en zeker producten zoals laptops en andere electronica producten deugdelijk moeten zijn en gewoon fatsoenlijk moeten functioneren. Als jij 2 jaar "fabrieksgarantie" op een wasmachine hebt mag je die na 4,5 jaar ook gewoon nog claimen, hoor. Je mag er namelijk vanuit gaan dat een wasmachine langer meegaat dan 2 jaar. Verder is fabrieksgarantie vaak de garantie die een fabriek aan een retailer/leverancier aanbiedt. Heel vaak kunnen winkels tegen coulance regeling nog garantie regelen buiten de aangegeven garantietermijn. Bij de aankoop ga jij een contract aan met de winkel, die er voor moet zorgen dat jij een fatsoenlijk product krijgt. Dus als je je na 1 jaar 'garantie' je zo laat behandelen laat je eigenlijk gewoon over je heen lopen. Dit alles geldt overigens natuurlijk niet voor slijtageonderdelen zoals batterijen/accu's.
Kost wat maar dan heb je ook watquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef kawotski het volgende:
[..]
Als ik dit topics teruglees heb je helemaal geen garantie nodig bij Apple. Niets gaat kapot. Wel even Apple care erbij nemen , mooie accessoire
en als je van je huis naar je werk gaat en je wil even op de laptop. Doe je dat dan tijdens het rijden?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee in het thuis, kantoor of vliegtuig.
Ditquote:
Ik vind het best leuk om af en toe even flink te kankerenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Gelijk hebben oke, maar probeer het ook maar eens te krijgen...
Een trein vol met paupers kan ik niet rijmen met een Applequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jullie zitten met de laptop in de auto of wat?
Heel gek misschien, maar daar heb ik niet zo veel behoefte aan met nog een hele dag computeren voor de boegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
en als je van je huis naar je werk gaat en je wil even op de laptop. Doe je dat dan tijdens het rijden?
Ik zit 1ste klas hoorquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef kawotski het volgende:
[..]
Een trein vol met paupers kan ik niet rijmen met een Apple
Haha. "Ik wil gewoon niet na hoeven denken", en dus scoor je een Apple. Als men enigszins zou nadenken crashed een PC geenszins en zou men al snel ontdekken dat het superieur is aan de appeltjes. Maarja, inderdaad: laten we vooral niet nadenken en bakken vol met geld uitgeven aan image en prutgear welke kant nog wal raakt gezien de huidige ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
In het geval van een creative driver zul je vast ver gekomen zijn ja. de fabrikant van de computer zal je dan in het ergste geval naar creative doorsturenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit. Windows is ook nog nooit buiten mijn eigen schuld om vastgelopen. Vaak gewoon een verneukte Creative driver o.i.d. die iets verneukt
. Bij normaal gebruik krijg je echt geen gare kernel panics of random crashes.
[..]
Ik vind het best leuk om af en toe even flink te kankeren, en als je verbaal een beetje sterk bent en je rechten kent kom je heel ver. Desnoods rechtsbijstand inschakelen.
Ik wel. Ff lekker facebook kijken, Wat werk verrichten en een filmpje checken. En dat zonder updates, accu's van 1 minuut e.d. Wat een genot_O_quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heel gek misschien, maar daar heb ik niet zo veel behoefte aan met nog een hele dag computeren voor de boeg
Of 'ongeneeslijke ziekte die ongecontroleerde celdeling veroorzaakt'.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je Mac in dit verhaaltje nou eens vervangt door 'neger'. En lees het dan nog eens.
De meeste mensen doen dit niet en laten zich afschepen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:25 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Ik vind het best leuk om af en toe even flink te kankeren, en als je verbaal een beetje sterk bent en je rechten kent kom je heel ver. Desnoods rechtsbijstand inschakelen.
Hihi, nee. Het ging er hier even om of Windows 'spontaan' vast liep of niet, en dat is onzin.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Flammie het volgende:
[..]
In het geval van een creative driver zul je vast ver gekomen zijn ja. de fabrikant van de computer zal je dan in het ergste geval naar creative doorsturenImmers er is geen ondeugdelijk product, het was dus een foutieve driver. Het had verder altijd goed gewerkt.
Dat is dan hun gemis.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
De meeste mensen doen dit niet en laten zich afschepen.
Facebooken doe ik wel op mijn werkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wel. Ff lekker facebook kijken, Wat werk verrichten en een filmpje checken. En dat zonder updates, accu's van 1 minuut e.d. Wat een genot_O_
Cool, maar aan je Dockingstation heb je niks in de trein!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Facebooken doe ik wel op mijn werkDockingstation + 27" FTW.
Eens. En dan ook nog starbucks kunnen drinken zonder dat mensen je een hipster vinden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik wel. Ff lekker facebook kijken, Wat werk verrichten en een filmpje checken. En dat zonder updates, accu's van 1 minuut e.d. Wat een genot_O_
En bij wie ga je dat aankaarten dan? Bij Microsoft of bij de computer fabrikant? Of misschien loopt het wel spontaan vast vanwege een foutieve harddrive omdat er teveel bearshare adds op staan met porno.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Hihi, nee. Het ging er hier even om of Windows 'spontaan' vast liep of niet, en dat is onzin.
De trein is dan ook voor paupers.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Cool, maar aan je Dockingstation heb je niks in de trein!
Wat een domme post, als je geen verstand hebt post dan niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
En ook niet voor computers omdat er een harde schijf ofzo kapot is dus. Dan kun je wel zeggen dat het product slecht is maar dikkere kans dat het door de gebruiker zelf komt. Sowieso, wie ga je aanklagen in het geval van een computer? De fabrikant, Microsoft of de fabrikant van de harde schijf?
Bij een Apple werkt alles naar behoren en zul je niet zo heel gek vaak in dit soort situaties terecht komen
Bij een wasmachine is het gewoon gemakkelijker dan bij een computer welke uit zoveel onderdelen bestaat en door dagelijks gebruik stuk kan raken (harde schijf kan ook door een virus kapot gaan en dan kun je met je voet op de grond stampen tot je een ons weegt)
Leg uit. Je hebt ervaring zie ik. Jij denkt dus dat je met een beetje verbale kracht buiten de garantieperiode nog eventjes een nieuwe harde schijf krijgt?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Wat een domme post, als je geen verstand hebt post dan niet.
Heerlijk toch, een product dat het gewoon doet zonder dat je er bij na hoeft te denken. Ik verbaas me er echt over dat er mensen zijn die dat als nadeel zien.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Haha. "Ik wil gewoon niet na hoeven denken", en dus scoor je een Apple. Als men enigszins zou nadenken crashed een PC geenszins en zou men al snel ontdekken dat het superieur is aan de appeltjes. Maarja, inderdaad: laten we vooral niet nadenken en bakken vol met geld uitgeven aan image en prutgear welke kant nog wal raakt gezien de huidige ontwikkelingen.
Daar kom ik niet. Waarom de ad hominem eigenlijk?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens. En dan ook nog starbucks kunnen drinken zonder dat mensen je een hipster vinden.
Dan mag jij me uitleggen waarom mijn Apple tot op heden nog 0.0x gecrashed is en alle windows pc's die ik had 300000 keer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:26 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Haha. "Ik wil gewoon niet na hoeven denken", en dus scoor je een Apple. Als men enigszins zou nadenken crashed een PC geenszins en zou men al snel ontdekken dat het superieur is aan de appeltjes. Maarja, inderdaad: laten we vooral niet nadenken en bakken vol met geld uitgeven aan image en prutgear welke kant nog wal raakt gezien de huidige ontwikkelingen.
Nee alleen ik vind het wel flauw om argumenten te blijven aanvoeren die inmiddels niet meer van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Daar kom ik niet. Waarom de ad hominem eigenlijk?
Ben je zo verzuurd dat ik een Apple beter vind?
Dus een Apple is geen computer?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:24 schreef Flammie het volgende:
[..]
En ook niet voor computers omdat er een harde schijf ofzo kapot is dus. Dan kun je wel zeggen dat het product slecht is maar dikkere kans dat het door de gebruiker zelf komt. Sowieso, wie ga je aanklagen in het geval van een computer? De fabrikant, Microsoft of de fabrikant van de harde schijf?
Bij een Apple werkt alles naar behoren en zul je niet zo heel gek vaak in dit soort situaties terecht komen
Bij een wasmachine is het gewoon gemakkelijker dan bij een computer welke uit zoveel onderdelen bestaat en door dagelijks gebruik stuk kan raken (harde schijf kan ook door een virus kapot gaan en dan kun je met je voet op de grond stampen tot je een ons weegt)
Weet niet of jij een troll bent of gewoon dom. Ik denk een combinatie van die 2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:28 schreef Flammie het volgende:
[..]
En bij wie ga je dat aankaarten dan? Bij Microsoft of bij de computer fabrikant? Of misschien loopt het wel spontaan vast vanwege een foutieve harddrive omdat er teveel bearshare adds op staan met porno.
In het geval computer is het gewoon lastig om buiten de garantie dingen gedaan te krijgen wanneer je het probeert te gooien op een FOUTIEF PRODUCT (vooral als het gebeurd na je garantieperiode.. als het echt zo ruk was, was het al eerder voorgekomen).
Nogmaals bij een wasmachine is dat makkelijker.
eehr.. mensen kopen dingen voor het gebruikersgemak? Als ik een magnetron koop, heb ik ook liever eentje die het doet i.p.v. een te kopen waar ik een 4 jaren studie voor moet doen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef Bubble-Urp het volgende:
Creative........ Veel plezier met, te beginnen met, duplex ASIO
Mensen die Creative-spul aanschaffen zouden beter bij de Mac kunnen blijven, gezien het gebrek aan kennis en technisch inzicht. Dat is dan ook het enige waar Apple punten in behaalt; de boel standaard houden zodat de fkn noobs niets kunnen verneuken. Terwijl ondertussen er vele, vele malen sterkere systemen zijn voor veel minder geld, maarja
Je zou maar eens kennis moeten hebben van iets; stel je voor dat je zou na moeten denken / iets moet leren
Leg uit dan? Je koopt een computer, er zit een jaar garantie op. Na 4 jaar gaat bijvoorbeeld je GFX dood of je HDD. Jij denkt dan alles gratis te krijgen omdat het product niet goed is?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus een Apple is geen computer?![]()
Wat een achterlijke post trouwens
Heb je je systemen zelf samengesteld of van die massaprut gekocht vanuit de winkel?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan mag jij me uitleggen waarom mijn Apple tot op heden nog 0.0x gecrashed is en alle windows pc's die ik had 300000 keer.
Hou op joh ik ga er nieteens op inquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Flammie het volgende:
[..]
Leg uit dan? Je koopt een computer, er zit een jaar garantie op. Na 4 jaar gaat bijvoorbeeld je GFX dood of je HDD. Jij denkt dan alles gratis te krijgen omdat het product niet goed is?
Juist voor nitwits. Voor normale mensen die gewoon graag een deugdelijk product willen. Mensen zoals ik.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Heb je je systemen zelf samengesteld of van die massaprut gekocht vanuit de winkel?
Iets met hardware-kennis en compatibiliteit, vriend. Feit dat de meesten de kennis ontbreekt om een fatsoendelijke PC aan te schaffen, maakt Apple niet beter. Enkel meer geschikt voor nitwits.
Dat kan altijd he, maar daar mag je dan zelf voor betalenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet niet of jij een troll bent of gewoon dom. Ik denk een combinatie van die 2.
Als jouw (Windows) computer vastloopt is dat in principe altijd de schuld van de gebruiker en niet van het product. Zoals ik al zei is Windows echt niet per definitie stabieler dan OSX, is gewoon gebruik afhankelijk. Als je PC vastloopt en 'niet meer opstart' of iets in die richting denk ik dat jij maar gewoon een computermannetje moet bellen. Heeft namelijk niks met garantie of iets te maken.
Ik vind sws niet dat iemand een foute keuze maakt. Iedereen kiest voor iets waar hij/zij veel waarde aan hecht en belangrijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:32 schreef Garisson72 het volgende:
Waarom precies moeten de aanhangers van het andere team ook weer overtuigd worden van hun foute keuze?
Dat zeg ik toch niet. Jezus ben je achterlijk ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hou op joh ik ga er nieteens op inMensen die denken dat er in een Apple computer geen losse componenten zitten zoals een harde schijf neem ik al helemaal niet meer serieus
"Eehr.." Ik stel iets samen voor hoge prestaties, omdat ik het nodig heb voor productie. Daar tipt geen fkn Mac aan; nog geen 2quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehr.. mensen kopen dingen voor het gebruikersgemak? Als ik een magnetron koop, heb ik ook liever eentje die het doet i.p.v. een te kopen waar ik een 4 jaren studie voor moet doen.
nee hij is enkel een PC userquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Jezus ben je achterlijk ofzo?
mooi voor je. En ik hou het bij een Mac. Geen virussen, geen updates, geen gezeikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
"Eehr.." Ik stel iets samen voor hoge prestaties, omdat ik het nodig heb voor productie. Daar tipt geen fkn Mac aan; nog geen 2Typisch toch dat ik het en goedkoper heb, en het vele malen beter presteert
En dan worden Apple gebruikers beschuldigd van een kritiekloze houdingquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:31 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Als jouw (Windows) computer vastloopt is dat in principe altijd de schuld van de gebruiker en niet van het product.
Je post waar ik op reageerde anders wel. Als je een Apple geen computer noemt snap je het sowieso nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Jezus ben je achterlijk ofzo?
Ook bij een mac krijg je geen gratis componenten als die stuk gaan als je buiten de garantie bent. alleen gebeurt dat minder vaak dan bij een PC gelukkig.quote:
Tenzij dat je budget is.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind sws niet dat iemand een foute keuze maakt. Iedereen kiest voor iets waar hij/zij veel waarde aan hecht en belangrijk vindt.
Tenminste de mensen hier dan, iemand die een acerlaptop van 600 euro koopt, dat vind ik wel echt een foute keuze.
Oh quote me even waar ik zegquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je post waar ik op reageerde anders wel. Als je een Apple geen computer noemt snap je het sowieso niet![]()
Geen updates is een winsituatie ja. Geweldig hoe lekken en bugs exploited kunnen blijven worden, gezien geen updates. Nu komt natuurlijk het argument: "Apple's OS kent geen lekken en bugs"quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
mooi voor je. En ik hou het bij een Mac. Geen virussen, geen updates, geen gezeik
Nah, je krijgt gewoon geen waar voor je geld dan. Voor 450 heb je volgens mij al een redelijke Asus die veel beter is.quote:
Nee, jij haalt 2 dingen door elkaar. Als een product door een hardwarematige fout niet meer werkt (lees: videokaart die doorbrand, etc.) is dat heel wat anders dan wanneer je computer vastloopt of iets in die trant. En bij jouw zogenaamde probleem "binnen de garantie afhandelen als je daar buiten bent" sla je de plank ook finaal mis. Er is namelijk een verschil tussen fabrieksgarantie (garantie die de fabriek aan retailer verleent) en de garantie die jij als consument hebt volgens de Nederlandse wet (dat je van een product mag verwachten dat het deugdelijk is en een normale levenduur heeft voor het product in kwestie).quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat kan altijd he, maar daar mag je dan zelf voor betalenIk heb het dus over een binnen de garantie afhandeling, gratis en voor niks wanneer je computer 4 jaar oud is. Dat is niet mogelijk.
Dat jij zelf een mannetje zoekt of het via een computerwinkel doet kan altijd, wel op eigen kosten.
Welk gedeelte snap je niet aan een binnen de garantie afhandeling wanneer je buiten garantie bent?
Oh het is tegen Acer specifiek. Geen ervaring mee, nooit low-budget laptops gehad.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nah, je krijgt gewoon geen waar voor je geld dan. Voor 450 heb je volgens mij al een redelijke Asus die veel beter is.
Of je spaart 50 euro meer en je hebt mijn laptop (windows, 4,5 u accu, kan 2 weken aanstaan).
Nou dan hebben we beide een machine zonder virussen enz. Alleen hecht ik meer waarde aan design, geen crashes en wil ik enkel facebooken, films kijken en tekstverwerken met een accu van langer dan 5 minuten. Mag toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Geen updates is een winsituatie ja. Geweldig hoe lekken en bugs exploited kunnen blijven worden, gezien geen updates. Nu komt natuurlijk het argument: "Apple's OS kent geen lekken en bugs"Gek toch, dat ik ook nooit virussen heb, 1x per week even gratis update moet doen (oh wat een ramp, kost 3 klikjes ofzo en ratelt op de achtergrond en duurt misschien 2 minuten). Ondertussen staat hier een machine waar je U tegen zegt en geen enkele fkn Mac aan kan tippen. Ja sure, MAC is beter, enkel voor de nitwit; kennelijk het merendeel der mensheid. "Mensheid"; het woord zegt opzichzelf alweer genoeg.
Dit dusquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef drbarisart het volgende:
"Mac is voor nitwits"
Die sterke pro-Windows argumenten ook altijd he, niks tegenin te brengen
Hij is niet de oorspronkelijke TS. Hij heeft sws al een macbook.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Even ontopic: is de klacht niet gewoon dat je te skeer bent, Mozy?
Mea culpaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is niet de oorspronkelijke TS. Hij heeft sws al een macbook.
En waar trek je de grens? Als een harde schijf de pijp uit gaat wat dan? Dat kan door zoveel oorzaken komen en heeft niets te maken met een deugdelijk product of niet. Verder lijkt die wet wat je zegt op de Nederlandse variant van the Engelse "Sales of good act" ofzo en dat mag je met de retailer gaan uitvechten natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:39 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Nee, jij haalt 2 dingen door elkaar. Als een product door een hardwarematige fout niet meer werkt (lees: videokaart die doorbrand, etc.) is dat heel wat anders dan wanneer je computer vastloopt of iets in die trant. En bij jouw zogenaamde probleem "binnen de garantie afhandelen als je daar buiten bent" sla je de plank ook finaal mis. Er is namelijk een verschil tussen fabrieksgarantie (garantie die de fabriek aan retailer verleent) en de garantie die jij als consument hebt volgens de Nederlandse wet (dat je van een product mag verwachten dat het deugdelijk is en een normale levenduur heeft voor het product in kwestie).
Dat mag zeker ja, dat maakt globaal gezien een Mac echter niet beter dan een PC van op zijn minst evenredige benedenmaatse hardware.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou dan hebben we beide een machine zonder virussen enz. Alleen hecht ik meer waarde aan design, geen crashes en wil ik enkel facebooken, films kijken en tekstverwerken met een accu van langer dan 5 minuten. Mag toch?
Wel beter dan een laptop. Misschien niet beter dan een superPC wat iemand handmatig heeft samengesteld en op zijn kamer heeft staan. Ik zocht:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:45 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Dat mag zeker ja, dat maakt globaal gezien een Mac echter niet beter dan een PC van op zijn minst evenredige benedenmaatse hardware.
Wat is er mis met een Intel processor en moederbord van Foxconn?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:45 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Dat mag zeker ja, dat maakt globaal gezien een Mac echter niet beter dan een PC van op zijn minst evenredige benedenmaatse hardware.
TBH, kan ik niet oordelen over IBM-compatible laptop vs iMac. Ik beperk mij tot desktops en serverblades.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wel beter dan een laptop. Misschien niet beter dan een superPC wat iemand handmatig heeft samengesteld en op zijn kamer heeft staan. Ik zocht:
- een pc wat ik overal mee naartoe kan nemen
- een laptop dus die zich niet om de haverklap ophangt
- die niet zo warm wordt na verloop van tijd dat ik er een ei op kan bakken
- die niet na 2 maanden al onder de spam zit
- waarvoor ik niet heletijd laptop hoef te rebooten net als ik bezig ben met werk
- een schermresolutie waarmee ik lekker films kan kijken e.d.
- een accu die langer meegaat dan 5 minuten
Apple macbook voldeed hier allemaal aan. Easy choice. Dat het minder is dan een supercomputer JA. Maar ik heb dit ook nooit gezegd.
Ik kan mijn Mac net zo veel costumizen als mijn PC.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:30 schreef Bubble-Urp het volgende:
Creative........ Veel plezier met, te beginnen met, duplex ASIO
Mensen die Creative-spul aanschaffen zouden beter bij de Mac kunnen blijven, gezien het gebrek aan kennis en technisch inzicht. Dat is dan ook het enige waar Apple punten in behaalt; de boel standaard houden zodat de fkn noobs niets kunnen verneuken. Terwijl ondertussen er vele, vele malen sterkere systemen zijn voor veel minder geld, maarja
Je zou maar eens kennis moeten hebben van iets; stel je voor dat je zou na moeten denken / iets moet leren
Ik had het dus voornamelijk over laptops , ok okquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:48 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
TBH, kan ik niet oordelen over IBM-compatible laptop vs iMac. Ik beperk mij tot desktops.
Wow Mac en PCquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan mijn Mac net zo veel costumizen als mijn PC.
die linker ziet er anders ook best simpel uit:Dquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
iNDERDAAD, EEN mAC IS VOOR SIMPELE GEESTEN
Als je maar gelukkig bent.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
iNDERDAAD, EEN mAC IS VOOR SIMPELE GEESTEN
Ik wacht btw nog steeds op die quotes waar ik beweer dat Apple geen computer is en waar ik zeg dat een Apple niet uit losse componenten bestaat. Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je post waar ik op reageerde anders wel. Als je een Apple geen computer noemt snap je het sowieso niet![]()
Ik ben liever een pretty boy dan een nerd, maar goedquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:02 schreef lukaon het volgende:
[..]
Als je maar gelukkig bent.
Mac vs. PC, blijft leuk. Deze is ook tof:
[ afbeelding ]
Pretty bois zijn gay en nerds rulen deze wereld. Gogo, start je Mac Mirror-programmaatje, pak je iShave en voor je webcam. Omdat het kan; want scheren met een Mac i.p.v. een spiegel is pas echt baasch...quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik ben liever een pretty boy dan een nerd, maar goed
Nu haak ik definitief af.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Pretty bois zijn gay en nerds rulen deze wereld. Gogo, start je Mac Mirror-programmaatje, pak je iShave en voor je webcam. Omdat het kan; want scheren met een Mac i.p.v. een spiegel is pas echt baasch...
Inderdaad een normale PC kun je zelf aan sleutelen en upgraden. De Mac is een elektromotor, kapot? Jammer dan.quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:17 schreef Bubble-Urp het volgende:
[..]
Pretty bois zijn gay en nerds rulen deze wereld. Gogo, start je Mac Mirror-programmaatje, pak je iShave en voor je webcam. Omdat het kan; want scheren met een Mac i.p.v. een spiegel is pas echt baasch...
Lees voordat je reageert, stomme drol. Ik heb het nog wel tussen 2 alarmpjes gezet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:41 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Even ontopic: is de klacht niet gewoon dat je te skeer bent, Mozy?
een paar jaar geleden stond er hier nog een werkende Apple II op mijn bureau. Die dingen zijn echt meesterlijk.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef lukaon het volgende:
dit topic...![]()
[ afbeelding ]
Maar als je een Mac wilt: koop een Mac II, de oer Mac. Gewoon leuk voor de heb.![]()
[ afbeelding ]
Grafische kwaliteit heeft niet speciaal met apple te maken.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:46 schreef Flammie het volgende:
[ afbeelding ]
PC!!!!!!
[ afbeelding ]
APPLE
Ik zou het wel weten ja.
Rationeel denken zit er niet in ofwel. Mac kopen, verouderde hardware in een fancy aluminium behuizing.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
een paar jaar geleden stond er hier nog een werkende Apple II op mijn bureau. Die dingen zijn echt meesterlijk.
Zo pakkend en dicht bij de waarheidquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Easymodo het volgende:
Eerder dat Linux users nerds zijn.
[ afbeelding ]
En een superieur besturingssysteemquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Rationeel denken zit er niet in ofwel. Mac kopen, verouderde hardware in een fancy aluminium behuizing.
zeker gemaakt door een linux of osx gebruiker.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:31 schreef Easymodo het volgende:
Eerder dat Linux users nerds zijn.
[ afbeelding ]
quote:
Dit, maar ieder zijn eigen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]![]()
__! Omdat? Linux is oppermachtig maar voor velen niet te doorgronden.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Linux is oppermachtig maar voor velen niet te doorgronden.
Shells, alles afgestemd, veel distributies voor verschillende velden (Ubuntu voor de starters). enz. Mac ziet er alleen leuk uit.quote:
Gratis, snel, veilig en verder leer je er veel van. Wil niet zeggen dat het perfect is, maar geen enkel operating system is perfect.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |