Altijd jammer dat je tot fanboy word gekroond omdat je apple producten fijn vind. Ik ben opgevoed met Apple's in huis, maar ik kan gewoon zeggen dat ik andere producten van andere fabrikanten ook heel degelijk/goed/mooi vindquote:
Wat lief van je.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Biogarde het volgende:
Ik kijk het even aan. Gaat ie op slot, aai over je bol.
Ik heb het geprobeerd, maar was zoo verbolgen over de bar slechte kwaliteit van PC's die zich continue ophangen, virussen overal en accu voor 4 minuten dat ik definitief voor Apple gekozen heb. And i am one satisfied customerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Altijd jammer dat je tot fanboy word gekroond omdat je apple producten fijn vind. Ik ben opgevoed met Apple's in huis, maar ik kan gewoon zeggen dat ik andere producten van andere fabrikanten ook heel degelijk/goed/mooi vind
Ik kan je met zekerheid zeggen dat een MacBook een stuk degelijker is gebouwd dan de meeste laptops. Goed, je hebt altijd extremen en de ToughBook (zonder 'h') is daar een voorbeeld van.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Totdat je een keer buiten staat met je mbp en de thoughbook doordraait terwijl de mbp met een mooie sis zijn laatste adem uitblaast.
Dit ja. Ik ben zelf een student van 17 jaar dus ik heb geen behoefte aan een laptop die ik in het water kan laten vallen. Waar ik wél behoefte aan heb is een laptop die dun is, licht is, makkelijk mee te nemen maar die ook tegen een stootje kan.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
De toughbook is voor een hele andere markt, conform spec van het amerikaanse leger, stof en waterdicht.
Heel erg sjiek en wauw en leuk, maar die dingen gebruik je als student in zeer uitzonderlijke gevallen, misschien zelfs helemaal niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Bevat een kantel en draaibaar touchscreen, gps
Nogmaals: ik ben een student en ik stel dus heel andere eisen dan iemand die in een veldteam werkt.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik ben dolgelukkig met die dingen en beheer er een heel aantal voor ons veldteam. Het zijn inderdaad net stoeptegels maar wat een beesten van dingen
De accu van mijn macbook is er een maand geleden dan ook eindelijk echt mee opgehouden. Maar die kwam ook uit mid-2006. Toch een behoorlijke leeftijd dacht ik zo.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar was zoo verbolgen over de bar slechte kwaliteit van PC's die zich continue ophangen, virussen overal en accu voor 4 minuten dat ik definitief voor Apple gekozen heb. And i am one satisfied customer
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaartenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:07 schreef Afwazig het volgende:
Op mijn werk hebben 2 collega's een Macbook Pro. Toevallig hebben ze beide problemen met één van de videokaarten in die dingen. En daar betaal je dan 1300 euro voor
Apple staat gewoon garant voor kwaliteit. Klaarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
De accu van mijn macbook is er een maand geleden dan ook eindelijk echt mee opgehouden. Maar die kwam ook uit mid-2006. Toch een behoorlijke leeftijd dacht ik zo.
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:09 schreef OEM het volgende:
Ik zal voor het gemak even de argumenten samenvatten uit het vorige topic.
Argumenten voor Apple:
- apple is de shit
- de rest is kut
Argumenten tegen Apple:
- apple is kut,
- de rest is de shit
Wil net zeggen. Ik heb tig argumenten gegeven en men gaf me ook gelijk daarinquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingen
Daarover gesproken, jouw stelling is ook heel goed onderbouwd![]()
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer primaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch echt dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin konden gaan.
Daarover gesproken, jouw stelling is ook heel goed onderbouwd![]()
Zeker ja, jouw argumenten waren wel ijzersterkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Ik heb tig argumenten gegeven en men gaf me ook gelijk daarin
Oh, ik hoef niet te winnen. Zolang ik weet dat ik zelf juist zit is het voor mij voldoende. Vaak hoef je er namelijk niet op te rekenen dat je 'wint' aangezien de verliezende partij dat nooit en te nimmer toe zal geven.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer prima
Ik heb me nooit uitgelaten hierover in deze topicserie. Ik ben een neutrale toeschouwer.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
Daarover gesproken, jouw stelling is ook héél goed onderbouwd![]()
Dat blijkt wel uit je stelling dat Apple-gebruikers (waaronder ikzelf) met loze argumenten komenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik heb me nooit uitgelaten hierover in deze topicserie. Ik ben een neutrale toeschouwer.
Liever iets meer voor een deugdelijk product dan voor iets dat net 5 maanden functioneel meegaat en daarna helemaal ontregeld is. Geld is voor mij geen issue. Ik wil gewoon een deugdelijk kwalitatief hoogstaand product en Apple bied me dat. Heb vele laptops versleten en altijd dezelfde zeik. Mijn MacBook Air maakt al die laptops volledig obsolete en doet het nog uitstekend. De accu gaat nog uitstekend mee, de prestaties zijn goed, hij hangt zich niet om elke schijt op, hoeft niet continue geupdate te worden, geen 1000 viruscrashes en hij ziet er nog gelikter uit ook. Goedkoop is duurkoop, ik betaal liever wat meer voor 1 goed product dan 303003030303 euro aan 1000 kutproducten met een korte levensduur. Kwaliteit boven kwantiteit is mijn devies.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is het dan zo belangrijk dat je 'wint'? Ik vind een Apple laptop wel leuk maar gewoon veel te duur voor het gebodene. iPhone idem. De iPad vind ik dan wel weer prima
Over het algemeen vind ik dat beide partijen zich toch erg volwassen gedragen in deze discussie - op de rest van het internet kunnen beide partijen zich ontiegelijk kinderachtig opstellen.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
Ongeacht wie er gelijk heeft lijkt het me duidelijk dat de Apple gebruikers zich over het algemeen fatsoenlijker opstellen in de discussie. Ik zie veel ad hominem afkomstig van Windows gebruikers ("hipster", "fanboy", "mongool", "asshole" etc.). Toch jammer.
Klopt, ik wil gewoon met rede discussieren. Meer nietquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
Ongeacht wie er gelijk heeft lijkt het me duidelijk dat de Apple gebruikers zich over het algemeen fatsoenlijker opstellen in de discussie. Ik zie veel ad hominem afkomstig van Windows gebruikers ("hipster", "fanboy", "mongool", "asshole" etc.). Toch jammer.
Twee videokaarten ja?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaarten
Uit welk jaar komen de betreffende MacBooks, trouwens? Sommige versies hebben inderdaad problemen met (ik geloof) NVIDIA graka's.
Nogmaals een oproep aan alle betweters in dit topique: get your facts straight voordat je gênante uitspraken doet.
Wat toevallig dat deze post van een Apple fanboy komtquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:16 schreef drbarisart het volgende:
I rest my casequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat toevallig dat deze post van een Apple fanboy komt
Welke twee videokaarten?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je betaalt 1300 euro voor de goedkoopste versie, de 13", welke slechts 1 videokaart heeft. De 15" en de 17" hebben twee videokaarten
Uit welk jaar komen de betreffende MacBooks, trouwens? Sommige versies hebben inderdaad problemen met (ik geloof) NVIDIA graka's.
Nogmaals een oproep aan alle betweters in dit topique: get your facts straight voordat je gênante uitspraken doet.
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.quote:
Yeah, laten we doorgaan in een nieuw topicquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hmm... ik dacht toch écht dat ik met goed onderbouwde argumenten kwam waar weinig mensen tegenin gingen
Daarover gesproken, jouw stelling is ook héél goed onderbouwd![]()
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).quote:
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef pineapple216 het volgende:
[..]
Yeah, laten we doorgaan in een nieuw topic.
Ik dacht inderdaad ook dat we de pro-apple argumenten goed beschreven hadden in het vorige topic.
Zie --> Ik had bijna een Mac gekocht
En er ook hier en daar terechte argumenten de revue hebben gepaseerd om voor Windows te gaan.
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.
Dat klopt, maar 't is toch een videokaart. Zoiets noemt men een integrated graphics chipquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
HD3000 zit in de processor ingebakken vriend. En zoals je weet heb je daar geen kut aan als je een 'dedeicated' kaart hebt.
Nice!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:23 schreef ShevaJB het volgende:
Afgelopen weekend een Macbook Pro i7 gekocht, wat een bazenapparaat
Hoe zit dat dan met drivers en hardware support? En vooral...snelheid?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).
Een echte kenner zie ik welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:21 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja. De Intel HD 3000 (4000 in mid 2012-MacBooks) en een andere, dedicated videokaart. Mocht je niet weten wat dit vetgedrukte woord betekent raad ik je aan a.u.b. niet in deze discussie deel te nemen.
Tik 'm aan ouwe, nooit meer een Windows.quote:
No shit, serieus? Woorden in bold zetten draagt inderdaad wel bij aan de waarde jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, maar 't is toch een videokaart. Zoiets noemt men een integrated graphics chip
Klopt, ook starcraft 2, warcraft 3, World of Warcraft, EVE Online, Team Fortress, Counter Strike, een groot deel van de Civilization serie en bijna alle Age of Empires games draaien Native op OS X.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:22 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sommige games hebben een Mac-versie (vb. Diablo III) maar andere zul je moeten spelen door Windows te installeren op je Mac (d.m.v. Bootcamp).
Volgend jaar woensdagquote:
Ik ook nooit meer. Had ik dat eerder geweten, had ik mezelf jarenlang frustratie, ellende en geld weggooien bespaartquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Tik 'm aan ouwe, nooit meer een Windows.
Aangezien Macs sinds 2006 op Intel-processors draaien verschillen ze hardwarematig niets van andere Windows-computers en dus kan er gewoon Windows op gedraaid worden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef thesystem het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met drivers en hardware support? En vooral...snelheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |