Ja, maar wat zijn dan eigenlijk de kenmerken van een meisje meisje?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik meer het laatste. Ik erger me vaak dood aan een meisje meisje. Misschien omdat ik het zelf ook niet ben
Je bent bi?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom val ik meer op echte vrouwen denk ik, ik weet ook niet hoe ik het moet zeggen.
Tuttig, vaak overdreven, dat gefriemel met hun haar, met hun make up, geen spiegel/etalage voor bij kunnen lopen en zo heb ik er nog wel tigquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, maar wat zijn dan eigenlijk de kenmerken van een meisje meisje?
Wel hellooooooooooooooooooooooo!quote:
Ik ben een meisje meisje, ik kijk heel vaak naar mezelf als ik een spiegel of etalage zie.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Tuttig, vaak overdreven, dat gefriemel met hun haar, met hun make up, geen spiegel/etalage voor bij kunnen lopen en zo heb ik er nog wel tig
Voor mij heeft het niet zozeer te maken met getut, maar meer met een soort van vrouwelijke elegantie, een soort zachtheid. Meisje meisjes zijn niet stoer.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Tally het volgende:
Tuttig, vaak overdreven, dat gefriemel met hun haar, met hun make up, geen spiegel/etalage voor bij kunnen lopen en zo heb ik er nog wel tig
Oneeee, zo denk ik helemaal niet over een meisje meisje.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben te druk om mee te SCen vandaag, maar hier moest ik om gniffelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oneeee, zo denk ik helemaal niet over een meisje meisje.
Ja zoiets ja. Gewoon wel verzorgd, maar niet alleen in roze ofzo.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niet zozeer te maken met getut, maar meer met een soort van vrouwelijke elegantie, een soort zachtheid. Meisje meisjes zijn niet stoer.
Hoezo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben te druk om mee te SCen vandaag, maar hier moest ik om gniffelen
Mja vind ik niet. De eerste vrouw waar ik een zwak voor had was ontzettend stoer in dr leren motorpak. En in dr avondjurk was ze ontzettend elegant, mooi en ik denk ook zachtquote:Op woensdag 4 juli 2012 15:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Voor mij heeft het niet zozeer te maken met getut, maar meer met een soort van vrouwelijke elegantie, een soort zachtheid. Meisje meisjes zijn niet stoer.
Ik ken alleen JJH in het echtquote:
Dat wou ik net zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken alleen JJH in het echten dus automagisch Knetter ook
Genoeg van Fok die ik ken trouwens
Aaah dus die piemel in KPD is van JJH.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ken alleen JJH in het echten dus automagisch Knetter ook
Genoeg van Fok die ik ken trouwens
Oh maar ook van ONZquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen.
En veel uit de ksc inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |