Dat ze 3 dagen niet kan lopen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij en braaf?![]()
Ik zou echt een chickie hosselen en haar sufneuken
Feest!quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zou echt een chickie hosselen en haar sufneuken
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Psies.. helemaal uitwonen die handel
Uhuh.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij weet beter.. ik ben geen meisje meisje
Meisje meisjes vind (vond) ik leuker om te fotograferen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet nog niet wat ik leuker vind. Een meisje meisje of een stoere vrouw. Ik denk meer het laatste.
Oh haiquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet nog niet wat ik leuker vind. Een meisje meisje of een stoere vrouw. Ik denk meer het laatste.
Ik heb het figuur ook niet om een meisjemeisje te zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Meisje meisjes vind (vond) ik leuker om te fotograferen.
[ afbeelding ]
Om te neuken weet ik het niet..
Niks mis mee!quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het figuur ook niet om een meisjemeisje te zijn![]()
Leuke foto! Ik ben meer een meisje meisje, maar juist daarom denk ik.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook. Net een enorme 4th of July lunch op met collega's. Hotdogs, hamburgers, Dr. Pepper. Als 't maar vet of suiker bevatte.quote:
Thanks (jij ook LoLa).quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:28 schreef Tamashii het volgende:
Leuke foto! Ik ben meer een meisje meisje, maar juist daarom denk ik.
Daar ga je heus eens achter komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:47 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik meer het laatste. Ik erger me vaak dood aan een meisje meisje. Misschien omdat ik het zelf ook niet benquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:45 schreef Tamashii het volgende:
Daarom val ik meer op echte vrouwen denk ik, ik weet ook niet hoe ik het moet zeggen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 15:29 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Thanks (jij ook LoLa).Is al ooooouuuuuuud. Vroeger fotografeerde ik alleen maar meisjes.
Juist 'waarom' trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |