Ik ben één keer in de efteling geweest, ik was 6 ofzo,en we zijn alleen naar het sprookjesbos geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ben bang van niet. Ik ga dan zo piekeren.
Maar goed, genoeg over dat. Efteling was belachelijk leuk. Om 6 uur was er een watershow, zelfs met vuur en alle liedjes van de Efteling.
Kijk dit:quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben één keer in de efteling geweest, ik was 6 ofzo,en we zijn alleen naar het sprookjesbos geweest.
Dat is echt vaak.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sowieso Six Flags > Efteling.
* -_Guitarist_- is gek op achtbanen en al 32 keer in de Goliath geweest
Kijk eens! Heet en dampendquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
Filter dan maar, ben niet zo van het sterke (koffie dan)
Ik ging echt naar bed toen ik dat voor de 4e keer zeiquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:04 schreef Nixx- het volgende:
JAAHHHHH...... KOFFIE!!!!!!![]()
(Ik ging pas 1:30 naar bed)
Mogguh meisquote:
Hmmquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:11 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Kijk eens! Heet en dampend
En de koffie ook!![]()
![]()
Ja...quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:10 schreef Intrepidity het volgende:
Waarom is mijn auto toch altijd zo'n schijtmagneet? Je kunt er vergif op innemen dat de nacht nadat ik 'm gewassen heb een vogel denkt "hmm, mooie bolide, laat ik daar eens even lekker uitgebreid op gaat zitten bouten".
Is dat een soort van fetish voor die beesten ofzo?!
Buiten! Gisteren was het helaas licht, en dan zie je dus geen gekleurde lichten enzo. Maar verder super!quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:37 schreef Gellarboy het volgende:
Meuwning!
Is dat binnen, dat Aquanura? Of gewoon 's avonds?
Je hebt een biljettenprinter in je auto, ja?quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:22 schreef kingtoppie het volgende:
Trollololol.
Ik ga ook cruisen, maar ik maak er geld mee
Cool. Het ziet er huge uit!quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:21 schreef Tamashii het volgende:
Buiten! Gisteren was het helaas licht, en dan zie je dus geen gekleurde lichten enzo. Maar verder super!
Dat is nog beter..quote:Op woensdag 4 juli 2012 10:22 schreef kingtoppie het volgende:
Trollololol.
Ik ga ook cruisen, maar ik maak er geld mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |