Ja, dat je niet stil kunt zitten he?quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:44 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker op tijd he?
Morgenochtend weer spijt.. mooi excuus voor een koffie-infuus
Druk in je hoofd dus.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet ook naar bed, maar ben echt ontzettend in een bui die ik niet kan plaatsen. Ben boos op mezelf omdat ik een toets niet heb gehaald, aan de andere kant zit er een heel verhaal achter. En daarnaast was vandaag een hele toffe dag, dus ik weet het gewoon even niet.
Ja, wat moet ik nou doen? Heb al een wijntje gedronken, maar dat hielp maar voor ff.quote:
Wat lezen ofzo, filmpje kijken?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nou doen? Heb al een wijntje gedronken, maar dat hielp maar voor ff.
Ben al aan het computeren, hahaha.quote:
Spelletje spelen ofzo?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik nou doen? Heb al een wijntje gedronken, maar dat hielp maar voor ff.
Ja, computeren lijdt me wel af, maar ik moet morgen eigenlijk vroeg op.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Spelletje spelen ofzo?
Gewoon iets dat de aandacht ergens anders brengt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, computeren lijdt me wel af, maar ik moet morgen eigenlijk vroeg op.
Het lijdt of leidt je af?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, computeren lijdt me wel af, maar ik moet morgen eigenlijk vroeg op.
Nee, ben bang van niet. Ik ga dan zo piekeren.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Keuze is aan jou, maar ik denk dat in bed gaan liggen ook niet echt helpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |